Niet echt nodig voor zo'n hoopje hersenbraaksel wat jij net hebt geproduceerdquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:00 schreef squatbro het volgende:
[..]
Je kunt een uitleg plaatsen waarom je het niet met me eens bent ipv 2 emoticons.
Dit dus. En het is niet de eerste keerquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Niet echt nodig voor zo'n hoopje hersenbraaksel wat jij net hebt geproduceerd
Als je een poging waagt om mij te vertellen waarom het een hoopje hersenbraaksel is kun je me misschien overtuigen dat ik fout zat en het inderdaad een hoopje hersenbraaksel is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Niet echt nodig voor zo'n hoopje hersenbraaksel wat jij net hebt geproduceerd
Waarom zou ik je willen overtuigen? Jij komt hier aanzetten met rare uitspraken en zelf verzonnen termen. Kan mij verder geen zak schelen of je die dingen echt gelooft. Doe je onderzoek maarquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:07 schreef squatbro het volgende:
[..]
Als je een poging waagt om mij te vertellen waarom het een hoopje hersenbraaksel is kun je me misschien overtuigen dat ik fout zat en het inderdaad een hoopje hersenbraaksel is.
Dat jij nog nooit van deze rare termen gehoord hebt hoef je ze niet meteen weg te wuiven. Als je ook zelf onderzoek doet dan zie je dat bij het googlen van definities van overreachen makkelijk te vinden zijn. Hier in het begin van het document uitspraken van bekende coaches die zeggen wat overreachen is. Ze zeggen niet veel anders dan wat ik zei in mijn post over overreachen. Ook staan er conclusies over overtraining niet kort daarna. Zoek het zelf maar op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:10 schreef Push. het volgende:
[..]
Waarom zou ik je willen overtuigen? Jij komt hier aanzetten met rare uitspraken en zelf verzonnen termen. Kan mij verder geen zak schelen of je die dingen echt gelooft. Doe je onderzoek maar
Het gaat nog niet eens altijd over de inhoud van wat je schrijft, maar de manier waarop je mensen soms benadert hier waardoor bij veel mensen hun haren recht op gaan staan. Push. en ik zijn niet de enige...quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:19 schreef squatbro het volgende:
[..]
Dat jij nog nooit van deze rare termen gehoord hebt hoef je ze niet meteen weg te wuiven. Als je ook zelf onderzoek doet dan zie je dat bij het googlen van definities van overreachen makkelijk te vinden zijn. Hier in het begin van het document uitspraken van bekende coaches die zeggen wat overreachen is. Ze zeggen niet veel anders dan wat ik zei in mijn post over overreachen. Ook staan er conclusies over overtraining niet kort daarna. Zoek het zelf maar op.
http://www.abcbodybuilding.com/overreaching.pdf
100 reps per dag op 75% RM? Dat lukt je nooit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:52 schreef squatbro het volgende:
Als je in een week totaal van 600+ reps Bankdrukken doet bij een 75% 1 RM dan garandeer ik je dat je wel naar de ibuprofen pakt. Dus de bovengrens ligt erg hoog voordat je echt werkelijk overtraind raakt.
Misschien moet je onderzoeker worden. Hier een linkje dat god bestaat, ook geweldig mét bronnen: http://www.home.zonnet.nl/gemeente.van.god/zevenbewijzen.htmlquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:19 schreef squatbro het volgende:
[..]
Dat jij nog nooit van deze rare termen gehoord hebt hoef je ze niet meteen weg te wuiven. Als je ook zelf onderzoek doet dan zie je dat bij het googlen van definities van overreachen makkelijk te vinden zijn. Hier in het begin van het document uitspraken van bekende coaches die zeggen wat overreachen is. Ze zeggen niet veel anders dan wat ik zei in mijn post over overreachen. Ook staan er conclusies over overtraining niet kort daarna. Zoek het zelf maar op.
http://www.abcbodybuilding.com/overreaching.pdf
Ik, bij mij lagen ze wel plat tegen de andere kiezen aan. Ze snijden eerst je tandvlees open, zagen de kies in vieren en daarna breken ze het uit. 1 week uitgeschakeld. Dwz dan is de constante pijn weggeëbt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand verstandskiezen laten trekken? Hoeveel dagen niet trainen staan er voor zon grap? Moet ze alle vier kwijt, 2 per x.
Niet te zeggen. De ene heeft er 2 uurtjes last van en de ander ligt een week op bed te piepenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand verstandskiezen laten trekken? Hoeveel dagen niet trainen staan er voor zon grap? Moet ze alle vier kwijt, 2 per x.
geen idee. 3 werden zonder problemen getrokken. Dan is het wachten tot het gat dicht is en je mag weer. Vertellen ze je na trekken ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
zie je, daar ben ik dus zo als de dood voor he.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
1 werkte niet mee. Gebogen worter, door chirurg verwijderd. Week lang op vla en brinta geleefd, daarna nog een week bijkomen.
Als je er geen last van hebt, gewoon laten zitten. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat als ze niks anders kunnen vinden toch iets 'vinden'.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:18 schreef RaymondK het volgende:
nooit last van die dingen, maar ze zitten diep en daardoor kan ik ze niet goed poetsen zegt die vent, en als ze dan ontstoken zijn moet je hals over kop een plekje voor je zoeken. Daarom nu d'r uit![]()
dit dus idd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je er geen last van hebt, gewoon laten zitten. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat als ze niks anders kunnen vinden toch iets 'vinden'.
Het is als een voorbehoedsmiddel voor iemand die nooit neukt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit dus idd.
al zijn het al wel 2 tandartsen die er over begonnen lol.
en allebei zijn ze niet echt van het caliber dat ze onnodige dingen doen, maar toch, daar ben ik wel altijd voor op m'n hoede idd.
Gaat je zetpil ineens in een baan om de aarde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:49 schreef Questular het volgende:
2x laten trekken 2x ontstekingen opgelopen. 2x zetpillen etc... nee ik kon ff niet trainen.
dat is hetzelfde als je medicijnen tegen schizofrenie niet meer nemen omdat je er geen last meer van hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:12 schreef Kostertjuh het volgende:
Alle 4 eruit gehaald, in 2x. Eerste keer zo weinig last en problemen gehad, dat ik de tweede keer besloot om geen pijnstillers te nemen.
Dat heb ik geweten
En daarna weer hopen dat de meerderheid stemt om ze weer wel in te nemenquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als je medicijnen tegen schizofrenie niet meer nemen omdat je er geen last meer van hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
En daarna weer hopen dat de meerderheid stemt om ze weer wel in te nemen
Die pilletjes hebben we al een tijd niet meer ingenomen, wij zien er geen probleem inquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als je medicijnen tegen schizofrenie niet meer nemen omdat je er geen last meer van hebt.
Hoef je niemand in je gym te vragen om te spottenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoef je niemand in je gym te vragen om te spotten
Njah ze moeten alle 4 al direct door chirurg omdat ze scheef zittenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen idee. 3 werden zonder problemen getrokken. Dan is het wachten tot het gat dicht is en je mag weer. Vertellen ze je na trekken ook.
1 werkte niet mee. Gebogen worter, door chirurg verwijderd. Week lang op vla en brinta geleefd, daarna nog een week bijkomen.
heb je je veterstrik diploma niet gvd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boom baby! Daar zijn ze dan.Ik had ze zondag besteld en ze waren gisteren al binnengekomen, en dat uit Amerika.
Mag ook wel voor fucking ¤ 30,- aan verzendkosten.
All dem sickening squat en bench gainzzzzzzz in de aankomende jaren.
[ afbeelding ]
Speciaal nog een sickening calve shot.
Yeah man, ben er echt fucking blij mee. Staat als een huis. Morgen eens testen.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je je veterstrik diploma niet gvd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |