Je lift filmen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Snakey het volgende:
Telefoons zouden trouwens gewoon gebanned moeten worden uit de gym. WTF doeje met dat ding daar?
Zeg niet je training bijhouden, dat kan je op een kladblokje doen. Die telefoon leidt echt alleen maar af. Ik erger me kapot als ik op iemand moet wachten dien zijn 'training aan het bijhouden is' maar tussendoor op FB, whatsapp of whatever zit. Je hebt het niet door,maar je zit er zomaar bijna 5 minuten mee te klooien. Weggegooide tijd, voor iedereen.
Misschien vragen ze wel advies voor hun form?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan whatsapp, FB, FOK!, whatever.
Wat is een leuk prijsje?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef Nuggets het volgende:
tijd om een foam roller te kopen, iemand nog een leuk prijsje gevonden?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan whatsapp, FB, FOK!, whatever.
Flightmode, en muziek. Want de begrafenis top100 ga ik niet hard opquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Snakey het volgende:
Telefoons zouden trouwens gewoon gebanned moeten worden uit de gym. WTF doeje met dat ding daar?
Zeg niet je training bijhouden, dat kan je op een kladblokje doen. Die telefoon leidt echt alleen maar af. Ik erger me kapot als ik op iemand moet wachten dien zijn 'training aan het bijhouden is' maar tussendoor op FB, whatsapp of whatever zit. Je hebt het niet door,maar je zit er zomaar bijna 5 minuten mee te klooien. Weggegooide tijd, voor iedereen.
Shit man, waar maak je je druk om.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:17 schreef star_gazer het volgende:
Ik snap dat niet he. Zo'n gozer uit India. Giga traps, giga armen, volle diepe chest, brede lats, wespentaille, alles. Benched 1x100kg met halve ROM, squat 100kg met halve ROM. Prachtig lijf heeft hij en hij ziet er uit alsof hij een auto kan benchen, maar hij kan dus totaal niet liften. Met zo'n lijf zou je minstens een bench van 120 en squat van 160 verwachten (full ROM)Ik lift serieus meer dan hem met m'n vierkante core, onzichtbare traps en grassprietjes voor armen,
Hoe krijgen die lui dat voor elkaar? Hij is behoorlijk groot en ziet er echt uit alsof hij kan liften als een malle, maar volgens mij zijn zijn 'spieren' 90% water. I call steroids, of is dit gewoon domme jaloezie?
Elk lichaam is anders lijkt me, en steroids maken natuurlijk niet "nep-spieren" aan. Misschien is hij met een deload bezig?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:17 schreef star_gazer het volgende:
Hoe krijgen die lui dat voor elkaar? Hij is behoorlijk groot en ziet er echt uit alsof hij kan liften als een malle, maar volgens mij zijn zijn 'spieren' 90% water. I call steroids, of is dit gewoon domme jaloezie?
Nee. Ik 'volg' hem al een tijdje (spotten enzo, hij vraagt me zelfs om tips met bepaalde lifts) en het valt me echt op dat uitgerekend hij lift als een natte krant. Slechte form, halve ROM, laag gewicht. Zegmaar suicide grip bench press met halve ROM.quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:55 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Elk lichaam is anders lijkt me, en steroids maken natuurlijk niet "nep-spieren" aan. Misschien is hij met een deload bezig?
Vind het geen 'futiele dingen'. Ik train mezelf helemaal kapot en let op mijn techniek enz., maar blijkbaar is dat dus niet nodig voor een uitstekend fysiek?quote:Op donderdag 3 juli 2014 04:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is geen jaloezie, meer afgunst. Man, hou je lekker bezig met jezelf. Je druk maken om zulke futiele dingen is echt zonde van je tijd en het verhoogt je cortisol waardoor het een directe invloed op je beard-gains heeft.
Wie weet hoe lang en hard hij al heeft moeten trainen voor zo'n fysiek. Misschien heeft hij zijn tekortkomingen in form en kracht gecompenseerd met nog harder werk, nog betere voeding/rust/etc., wat niet geheel legale 'middeltjes', ga zo maar door.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vind het geen 'futiele dingen'. Ik train mezelf helemaal kapot en let op mijn techniek enz., maar blijkbaar is dat dus niet nodig voor een uitstekend fysiek?
Ik vraag me soms toch af als ik dat soort gasten zie, of ik niet iets gigantisch verkeerd doe.
Is het niet gewoon een kwestie van genen? Net zoals dat, hoeveel je ook traint en spuit, je nooit als de pro's uit zult zien?quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vind het geen 'futiele dingen'. Ik train mezelf helemaal kapot en let op mijn techniek enz., maar blijkbaar is dat dus niet nodig voor een uitstekend fysiek?
Ik vraag me soms toch af als ik dat soort gasten zie, of ik niet iets gigantisch verkeerd doe.
haha,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met het puntje snoeihard wroeten met d'r volle gewicht er op...
Helemaal paars/blauw en stijf m'n schouder vandaag![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 03-07-2014 07:36:19 ]
Vraag het hem ipv onsquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:17 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb de mijne besteld via bol.com, was 30 euro geloof ikquote:
Probeer je toch anders ff 6 maanden puur hypertrophy achtige schema?quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zou er eentje adviseren van 90 centimeter, die kun je makkelijker ook in de lengterichting gebruiken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:21 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb de mijne besteld via bol.com, was 30 euro geloof ik
Edit: https://m.bol.com/nl/p/gy(...)/0/Ntt/foam%20roller
Het verschilt allemaal nogal per persoon. De een moet zich de pest weken om een beetje definitie of spier te zien, de ander hoeft maar naar een dumbbell te kijken en de spieren poppen op. Het blijft een kwestie van zoeken naar wat voor jouw werkt. Voeding aanpassen en uitproberen, voor training hetzelfde.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Om te kotsen datquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het verschilt allemaal nogal per persoon. De een moet zich de pest weken om een beetje definitie of spier te zien, de ander hoeft maar naar een dumbbell te kijken en de spieren poppen op. Het blijft een kwestie van zoeken naar wat voor jouw werkt. Voeding aanpassen en uitproberen, voor training hetzelfde.
Het kan jaren kosten voor je precies weet wat voor jezelf goed werkt.
Sporten met je vriendin.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:38 schreef zzzzud het volgende:
Gisteren met mijn vriendin wezen trainen, met zijn tweeën alleen in de gym. Op bijna elke oefening een nieuwe PR gehaald.
Daar zit het dan vaak ook, BF. Als je niet boven de 10% komt heb je veel meer definitie, en zie je elke groei veel sneller.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Om te kotsen dat. Maatje van me heeft dat ook. 1.85, ik schat zo'n 95 kg en boven de 10% komt ie niet volgens mij. Die komt misschien 1 of 2 keer per week in de gym, bencht een paar keer 60 kg, deadlifts kent ie niet en BOR's met een kant en klare hammer strength barbell van 30 kg. Jaloersmakend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |