quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik faal in mobiel pozten dus komt morgen wel 1 ding KUT binnemkort mark tuitert las ik net godverdomme
Ik kan het lopen te bedenken, maar ik meem aan dat je er een Exotische melody bij had ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Daar stond je dan vanavond,
Het was wel spannend en toch heel fijn,
Maar zoals bij elke wedstrijd,
Kan er maar 1 de winnaar zijn.
In je oranje Hema shirtje
Was je plots op de TV.
Lang leve onze Karina,
En iedereen zingt mee.
Dank je, Karina
Dank je, Kari-hina,
Met z'n allen zingen wij 'heel, heel, heel, heel erg bedankt'
Dank je, Karina,
Dank je, Kari-hina,
Laat de complimenten je maar welgevallen.
Dank je, Karina
Dank je, Kari-hina,
Ze zeggen wel eens 'Oud gedaan, is jong geleerd',
Want jarenlang heb jij hier naar toe geleefd.
Nu zijn jij degeen die dit feest beleeft,
Maar binnenkort deel je weer note'jes uit,
En dan is het aan ons om te zeggen 'bedankt' en dan zeggen we nu tot besluit
Tot de volgende keer....
Ik ben ouderwets, dat typen op mijn telefoon heb ik nog niet onder de kniequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:20 schreef sacha het volgende:
vooral je prachtige en deftige woordenschat, hebben we vanavond node gemist in ons bejaardenhoekje
[..]
Je was er .. Slaap lekker Karinaquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
Bedankt al is de OP volgens mij met een ietwat cynische ondertoon
Ja ik ben hier amper ik weet het, maar volgens mij vermaken jullie je nog best.
[..]
Ik ben ouderwets, dat typen op mijn telefoon heb ik nog niet onder de knieEn omdat ik al oud ben ga ik ook zometeen slapen
Ho, wacht even, ik ben net weer thuis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets, dat typen op mijn telefoon heb ik nog niet onder de knieEn omdat ik al oud ben ga ik ook zometeen slapen
Ben jij 40+ of niet...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het lopen te bedenken, maar ik meem aan dat je er een Exotische melody bij had ...
Was jij er ook ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ho, wacht even, ik ben net weer thuis.Bedankt.
Nu wel.quote:
Karina komt wel goed terecht vannacht .. Misschien zit ze gewoon te fokken in het Kurhaus daarquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
stil nou sjoef![]()
onze mod moet nu slapen
Nah.....quote:
Ja zometeen nog even 1 wijntje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
stil nou sjoef![]()
onze mod moet nu slapen
Ja dat hebben we gezien ... Bij DWDD zat je op de eerste verdieping .. Je hebt het overleeft .. Nog iets leuks meegemaakt? Voor de uitzending tijden s de BBQ ... Hoeveel Fokkers waren er uiteindelijk?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zometeen nog even 1 wijntje.
En in antwoord op chufi: amper watWe zaten achter een scherm.
Het leukste was het gesprekje met Danny Vera na de uitzending vond ik. Aardige kerel. We waren met zijn zevenen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien ... Bij DWDD zat je op de eerste verdieping .. Je hebt het overleeft .. Nog iets leuks meegemaakt? Voor de uitzending tijden s de BBQ ... Hoeveel Fokkers waren er uiteindelijk?
Als de meet maar gelukt is toch ! Daar gaat het uiteindelijk omquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leukste was het gesprekje met Danny Vera na de uitzending vond ik. Aardige kerel. We waren met zijn zevenen.
Je staat er prima op hoor!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
Bedankt al is de OP volgens mij met een ietwat cynische ondertoon Ja ik ben hier amper ik weet het, maar volgens mij vermaken jullie je nog best.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Daar stond je dan vanavond,
Het was wel spannend en toch heel fijn,
Maar zoals bij elke wedstrijd,
Kan er maar 1 de winnaar zijn.
In je oranje Hema shirtje
Was je plots op de TV.
Lang leve onze Karina,
En iedereen zingt mee.
Dank je, Karina
Dank je, Kari-hina,
Met z'n allen zingen wij 'heel, heel, heel, heel erg bedankt'
Dank je, Karina,
Dank je, Kari-hina,
Laat de complimenten je maar welgevallen.
Dank je, Karina
Dank je, Kari-hina,
Ze zeggen wel eens 'Oud gedaan, is jong geleerd',
Want jarenlang heb jij hier naar toe geleefd.
Nu zijn jij degeen die dit feest beleeft,
Maar binnenkort deel je weer note'jes uit,
En dan is het aan ons om te zeggen 'bedankt' en dan zeggen we nu tot besluit
Tot de volgende keer....
De OP had idd een wat cynische ondertoon, maar dat hebben 90% van mijn postings. Gelukkig wordt het niet altijd als dusdanig herkend of beoordeeld, anders had ik nu wrs een permban.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
Ik kan me nog prima herinneren dat je in de begindagen van dit subforum je uiterste best hebt gedaan om er iets van te maken en vele topics hebt geopend en zeer actief was om aan een op het oog dood paard te trekken. Zonder jou had dit subforum wrs nu al niet meer bestaan. Hierbij dan de erkenning die je verdient en opdat wij niet vergeten.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
Zonder Karina haar inspanningen in de begindagen van 40+ was het hier nooit van de grond gekomen. Nu is haar aanwezigheid idd niet meer nodig met het zelfreinigende vermogen van de 40-plussers.![]()
Tijd dat ik mijn ode aan Karina weer eens een update ga geven. Thnx for the reminder.
Bitte!quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:02 schreef Karina het volgende:
Wat lief van je, dankjewel. Ik keek net naar mijn schoen bij de deur en er zat helaas niks in, dan is dit toch een beetje een sinterklaaskadootje.
Zoals ze hier in Bremerhaven zeggen: Danke![]()
Klopt er is nog steeds genoeg leven en de laatste tijd zelfs een opleving aan nieuwe topics en vorige maand is er zelfs een heus record gevestigd.quote:De inspiratie voor topics is bij mij een beetje weg maar ik zie dat er af en toe weer wat nieuwe topics verschijnen dus ik denk dat het forum nog wel eventjes mee kan
Helemaal toeval was het nietquote:Dat 'dode' paard kan ik me nog wel goed herinneren jaik kende die uitdrukking volgens mij niet eens.
Grappig dat je Meat Loaf uitzocht want ook die band vind ik tofen Zlatan is natuurlijk helemaal
![]()
Het is jouw feestje, dus zelfs over Ajax zal ik deze keer niets vervelends zeggen.quote:Volgende week woensdag weer naar Ajax,hopelijk gaan ze dit keer winnen anders ga ik met een dikke kater naar huis natuurlijk.
Ik denk niet dat ik weer helemaal uit mijn dak zal gaan qua posten hoor. Heb nu ook andere dingen aan mijn hoofd, o.a. een baan zoekenquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bitte!
[..]
Klopt er is nog steeds genoeg leven en de laatste tijd zelfs een opleving aan nieuwe topics en vorige maand is er zelfs een heus record gevestigd.Als jij ooit weer in je 2011/2012 postmodus komt, dan gaan we helemaal door het dak!
Stoppen met modden van VBL en dat Talibanforum dus.
Dat had je nou niet moeten zeggen he? Nu dacht ik dat het gewoon je instinct was. Wel een idee om weer eens een Meat Loaf CD op te zetten trouwens, weer eens wat anders dan disco.quote:Helemaal toeval was het niet, want ik wilde natuurlijk wel moeite doen om iets te vinden wat jij écht leuk vindt, dus heb ik maar eens in het archief gesnuffeld.
OK OK morgen ga ik naar Amstel Tijgers, dat spreekt je vast meer aan.quote:Het is jouw feestje, dus zelfs over Ajax zal ik deze keer niets vervelends zeggen.
Zag dat je ondertussen ook TV-mod bent geworden. Congratzquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat ik weer helemaal uit mijn dak zal gaan qua posten hoor. Heb nu ook andere dingen aan mijn hoofd, o.a. een baan zoeken![]()
volgens mij was ik dit topic vergeten, of nooit gezienquote:Op zondag 8 maart 2015 09:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe dat hier maar: 40+ / Voor onze lieve Mod Karina
Kutnewbie.
écht wel!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:02 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Is een lieve vrouw dat Karina, ja.
Vergeten, want er staan al meer reacties van je in dit topic.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
volgens mij was ik dit topic vergeten, of nooit gezien
Welke godheid bedoel jequote:Op zondag 8 maart 2015 16:37 schreef Moira. het volgende:
Zo jelly op Karina dat ze naast die godheid heeft gezeten
Johannes en Pax heb ik ook gemeetquote:Op zondag 8 maart 2015 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah die jaEn nog een paar hoor, Johannes en Pax bijvoorbeeld.
Ik was ook pas net thuisquote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Johannes en Pax heb ik ook gemeetZelfs in Paxcon's wangetjes geknepen
Ik was dingetjes aan het kijken en pizzaburgers uit de oven halen, wekkertje om 21:50 gezet voor die recordpoging. Zie ik ineens een DM en is die shit gewoon 5 minuten eerder al geweest
Nu heb ik niet gepost in een legendarisch topicquote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was ook pas net thuisZat nog even een wijntje te drinken.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Johannes en Pax heb ik ook gemeetZelfs in Paxcon's wangetjes geknepen
Ik was dingetjes aan het kijken en pizzaburgers uit de oven halen, wekkertje om 21:50 gezet voor die recordpoging. Zie ik ineens een DM en is die shit gewoon 5 minuten eerder al geweest
Dan ben je dus ook jelly op mij.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:37 schreef Moira. het volgende:
Zo jelly op Karina dat ze naast die godheid heeft gezeten
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook jelly op mij.
Ik zat immers ook naast Mortaxx.
Ik weet niet eens de naam van je char man.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Evertjan het volgende:
ik mag haar niet want ze heeft me geblocked op haar friendslist in WoW
haha cool en ik maakte maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens de naam van je char man.
Overigens wat vind je van de naam van mijn guild?
[ afbeelding ]
Wist ik tochquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haha cool en ik maakte maar een grapje hoor
Ik zie net bij de hoofdindex dat je geen mod meer bent van 40+.quote:
Dat heb je vlot gezien en het klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie net bij de hoofdindex dat je geen mod meer bent van 40+.
Als ik aan mag nemen dat het geen fout is (en 1 april is ook al een weekje voorbij), dan wil ik je bij deze hartelijk bedanken voor al de moeite die je( zeker in de beginjaren) erin gestoken hebt om van 40+ een actief subforum te maken.
Zonder al die inspanningen was 40+ wrs allang in de archieven verdwenen en die credits komen jou geheel toe.
Veel plezier op de andere subfora en we komen elkaar vast nog weleens ergens tegen op FOK!.
Karina, bedankt voor je jarenlange inzet hier. CU aroundquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je vlot gezien en het klopt inderdaad.
DankjewelEn denk wel dat ik je tegen ga komen ja.
En jij ook bedanktquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Karina, bedankt voor je jarenlange inzet hier. CU around
volgens mij is het een misverstand in FB, maar ik snap ook wel weer dat je er tabak van hebt.quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is het een misverstand in FB, maar ik snap ook wel weer dat je er tabak van hebt.
Thanks....
Nah. Ze blijft voor altijd onze lieve mod ook al is ze niet meer in functie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |