Wat the fak is dit manquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
De copypaste-voor-borstkanker-community is weer actief... https://sites.google.com/(...)stzijnvanborstkanker
ik niet. Is gewoon scoren over andermans leed zonder daadwerkelijk betrokken te zijn. Of denk je dat peter met tranen in zijn ogen paint heedt opgestart?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:24 schreef DjinN het volgende:
Die van Kris en Lisanne vind ik dan nog wel okay..
Oh soms stuurt hij doodsbedreigingen, en hij struint facebook af om plaatjes te jatten en ruzie te maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:12 schreef Saisai het volgende:
Goddomme. heeft die mongool niet iets beters te doen?
Hopelijk is zijn verfbus ontploft in zijn ogen; dus ja ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik niet. Is gewoon scoren over andermans leed zonder daadwerkelijk betrokken te zijn. Of denk je dat peter met tranen in zijn ogen paint heedt opgestart?
m/v?quote:
Posten die handel!quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:18 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb tegenwoordig iemand op mijn FB, daar zou ik alle topics mee kunnen vullen. Wat een vervuiling.
Ok, ff profielschets. Dik, vrouw, geen fatsoenlijke baan, 34 jaar oud, lelijk lang haar. Hoe ver zit ik er naast?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samenvatting van 1 dag
Mijn gok: vrouw, midden 40, kort zwart geverfd haar, is helemaal into astrologie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, ff profielschets. Dik, vrouw, geen fatsoenlijke baan, 34 jaar oud, lelijk lang haar. Hoe ver zit ik er naast?
Die reactie van mac vind ik dan wel weerquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, ff profielschets. Dik, vrouw, geen fatsoenlijke baan, 34 jaar oud, lelijk lang haar. Hoe ver zit ik er naast?
Als je het samen gooit, redelijk in de buurt. Alleen stuk ouder. Vrouw klopt, stevig (met oorzaken) geen baan (met oorzaken) kort haar (ook met oorzaken). Ik mag haar echt hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn gok: vrouw, midden 40, kort zwart geverfd haar, is helemaal into astrologie.
Als ik het goed begrijp gaat het alleen om het pakje Marlboro en niet om de inhoud?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:54 schreef Kimjong_un het volgende:
[ afbeelding ]
Wat je allemaal wel niet moet doen om je fiets weer terug te willen hebben.
Wie is Jeremy meeksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:09 schreef boriq het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort reacties bij die foto van die 'knappe crimineel'![]()
![]()
Ah, hoort daar die naam bijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
http://www.businessinside(...)ling-contract-2014-7
Soppende huisvrouwen alomquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah, hoort daar die naam bij![]()
[ afbeelding ]
Url op de iPad. Faalt elke keer
quote:zo iemand als jij, die zijn er niet veel,, helaas, ik heb eens gekeken wat je allemaal doet, je bent echt een griet naar mijn hart, ik ben de laatste periode nog niet zo bestuderend in iemand geweest als nu, ik had net een paar advertenties gezet, in verband met piercings zetten, tot ik jouw profiel tegen kwam toppie, ga zo door, en mocht ik je tegen komen, ik wil sexy gekleed of naakt met je op de foto, , het liefste meer, maar dat zal wel een droom blijven, , ik wil vrienden met je worden, , echt op types als jouw, daar val ik op hmmmm
quote:hoi Mariam ik vind het supper dat we vrienden zyn echt supper ik wilje daar voor danken voor het acsepteeren van de vriendschp en wel kom als vriend op feesboek
Zo maar wat quotes van de dutch mariam FB paginaquote:Wanneer Wil dan eens gaan afspreken zonder verplichtingen dan heb lekkere grotte pik 26centimeters daar weet jij wel raad mee mop groetjes singlefreddy
Wat doe je daar in godsnaam?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo maar wat quotes van de dutch mariam FB pagina
Ik ben daar ooit eens op terecht gekomen , volgens mij via eerder deel van deze reeks.quote:
Ik dacht dat de reacties bij https://www.facebook.com/groups/183478658474462/?fref=ts het dieptepunt waren, maar deze groep....quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nogal wat vrachtwagenchauffeurs bij mn fb vrienden.. en die zijn lang van huis en zo... Dus nu hebben ze dit
https://www.facebook.com/groups/1410720982549994/
Daar lopen ze allemaal te gillen dat alles de schuld van de Polen is inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:50 schreef boriq het volgende:
[..]
Ik dacht dat de reacties bij https://www.facebook.com/groups/183478658474462/?fref=ts het dieptepunt waren, maar deze groep....![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nogal wat vrachtwagenchauffeurs bij mn fb vrienden.. en die zijn lang van huis en zo... Dus nu hebben ze dit
Je ziet ook helemaal niks op die foto's.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles ten oosten van Duitsland en Oostenrijk bedoel je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar lopen ze allemaal te gillen dat alles de schuld van de Polen is inderdaad
Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
lid gewordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Holy shit, dat is echt triestquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:
Ik moest lachenquote:
PvOquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:01 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef boriq het volgende:
Ik merk dat de Zwarte Pieten discussie ook op Facebook voer is voor heel veel![]()
![]()
blijf rustig en denk aan je hartquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit.
Mijn moeder begint nu ook met "ze moeten niet aan de traditie zitten" terwijl we na mijn 10e thuis nooit meer sinterklaas hebben gevierd. Doe mijn best om het maar te laten gaan
Is erg moeilijk. Mijn moeder kent ook het begrip interpunctie niet. Zo vervelendquote:
Mensen die 'traditie' als argument opvoeren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit.
Mijn moeder begint nu ook met "ze moeten niet aan de traditie zitten" terwijl we na mijn 10e thuis nooit meer sinterklaas hebben gevierd. Doe mijn best om het maar te laten gaan
Dat ook inderdaad!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 05:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Mensen die 'traditie' als argument opvoeren.
Op de FB page van Nederlandsetraditiesmoetenblijven:quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef boriq het volgende:
Ik merk dat de Zwarte Pieten discussie ook op Facebook voer is voor heel veel![]()
![]()
Ik wil niet dat je van mijn mam houdt!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
"Ik hou van je mam"?
Het is "Ik hou van jouw mam".
Toch hou ik van d'rquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:38 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je van mijn mam houdt!
Niks ervan! Is mijn mama!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Toch hou ik van d'r
Karin heeft nu op haar nieuwe foto's deze tekst er bij gezet : "Model Karin"![]()
![]()
![]()
![]()
En die bewerkte foto's van haar op haar model FB pagina , man man wat slecht![]()
Die hart?quote:
Maar dan gaat het toch een beetje op een natuurlijke/spontane manier, niet omdat mensen zich 'beledigd' voelen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hoort niemand zeuren over andere tradities die verdwenen zijn / verdwijnen. "Tradities" passen zich regelmatig aan, onder andere door invloed van andere culturen, zo hoort dat te zijn
Dit moet toch wel het allerallerlaagste niveau zijn dat de wereld te bieden heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:50 schreef boriq het volgende:
[..]
Ik dacht dat de reacties bij https://www.facebook.com/groups/183478658474462/?fref=ts het dieptepunt waren, maar deze groep....![]()
![]()
op de pc moet je rechtsboven op "instellingen" klikken en dan op "tijdlijn en instellingen".quote:Op maandag 7 juli 2014 00:05 schreef Drankster het volgende:
Weet iemand waar je kan instellen dat je een tag eerst moet accepteren wanneer je getagged bent? Ik heb van die vrienden die dagelijks 5 foto's posten en mij dus taggen maar ben daar wel een beetje klaar mee.
Nee, die houdt waarschijnlijk nooit op:quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
PvOhoudt die debiel nou nooit op?!
![]()
"Slechts één woord over hoe we elkaar ontmoetten."quote:
op een plaatje van hem reageren en zeggen dat hij hem van jou gestolen heeftquote:Op maandag 7 juli 2014 11:09 schreef Ridocar het volgende:
PvO schijnt ook aan doodsbedreigingen te doen.
Ik wil ook een doodsbedreiging van Petertje, wat moet ik doen?
Mwah, Ik heb net een BDSM-pagina gekoppeld...quote:Op maandag 7 juli 2014 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op een plaatje van hem reageren en zeggen dat hij hem van jou gestolen heeft
Post ze hierquote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef Cee het volgende:
Er zit er eentje in mijn tijdlijn die echt elke nieuwe WK-photoshop op Facebook gooit. Net 7 achter elkaar erop geflikkerd, de een nog lolligerdan de ander. En overmorgen zal het helemaal een grote Panini verzameling zijn met al die dubbele plaatjes.
Er zit dus wel een voordeel aan het einde van het WK.
Daarvoor moeten ze wel funny zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Post ze hier
WK / Funny WK pics verzamel topic #3
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:59 schreef Syntos het volgende:
De hypocriet. En dan zelf nog gaan reageren terwijl ze geen stokken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Pappie ben jij het?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
"Ik hou van je mam"?
Het is "Ik hou van jouw mam".
Dat zou je eronder moeten postenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:59 schreef Syntos het volgende:
De hypocriet. En dan zelf nog gaan reageren terwijl ze geen stokken heeft.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef Enchanter het volgende:
Blote tiet (ja 1 maar) van Karin staat onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die persoon heeft inderdaad een bericht op Facebook gezet, met zijn naam en adres erbij ....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:45 schreef Buurpoes het volgende:
Een bericht dat iemands schildpadjes uit de vijver zijn gehaald en (klaarblijkelijk) platgetrapt zijn. Met close-upfoto's.
Ik vind jou username zelfs leuker als bredaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 05:25 schreef Fapsalon het volgende:
Waar ik me echt kapot aan kan ergeren op facebook: Bewerkte foto's van vrouwen die een dagje weg zijn geweest, en dan aan iedereen willen laten zien hoe gezellig het was in Breda.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schildplatjes?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:45 schreef Buurpoes het volgende:
Een bericht dat iemands schildpadjes uit de vijver zijn gehaald en (klaarblijkelijk) platgetrapt zijn. Met close-upfoto's.
Rechtsboven bij het slotje: wie kan mijn inhoud zien, en daaronder zijn een paar opties.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:40 schreef DjinN het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat anderen niet zien waar ik berichten plaats, welke foto's ik like, en al dat soort dingen?
Het gaat niemand een moer aan waar ik namelijk post
Ja dat heb ik dus ook gezien, maar ik kom er gewoon niet uit. Ik wil gewoon niet dat anderen zien waar ik post, welke foto's ik like, en dat soort dingen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef maily het volgende:
[..]
Rechtsboven bij het slotje: wie kan mijn inhoud zien, en daaronder zijn een paar opties.
Bedoel je dat?
Heb even verder gekeken maar kan je niet helpen ....quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook gezien, maar ik kom er gewoon niet uit. Ik wil gewoon niet dat anderen zien waar ik post, welke foto's ik like, en dat soort dingen.
Hmm ok. Thnx voor de moeite iigquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef maily het volgende:
[..]
Heb even verder gekeken maar kan je niet helpen ....
"Iets nieuws"quote:
En sinds wanneer is zoiets hacken? Ik vraag me toch altijd af wie zoiets verzint?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Iets nieuws"
Ik heb dit bericht al vaker voorbij zien komen dan dat het daadwerkelijk voorgekomen is.
De echte hackers natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
En sinds wanneer is zoiets hacken? Ik vraag me toch altijd af wie zoiets verzint?
Gatver.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef snakelady het volgende:
Zit je lekker relaxed na een lange dag op fb te kijken.
- Ah, neefje is geslaagd, wat leuk!
- Och, lieve foto van de kat
- De buuf verkoopt haar bank, nah, past niet bij de rest
- Een foto van een berg dode peuters.
.....
Ja, daar zit ik dus echt niet op te wachten om een foto te zien van een stuk of 10 dode peuters met hoofd en/of ledematen er af geblazen.
WTF bezielt iemand om zoiets op fb te zetten?
Ik heb hem gerapporteerd, geen idee of het wel of niet mag maar het was echt grafisch en goor..quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gatver.
Heb je de foto gerapporteerd?
Of mag zoiets op fb?
Die reactie staat bij mij dan gelijk bovenaan bij de reacties.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soms zie ik een bericht waar bij staat: Pietje heeft hierop gereageerd en denk ik: wat zou Pietje gezegd hebben?!
Dus dan wil ik kijken wat zijn reactie is, maar dan zie ik ineens dat er al 5.000 reacties zijn op dat bericht en denk ik![]()
Laat maar...
Waarom kan FB het niet zo maken dat je gelijk naar de betreffende reactie springt?
bij mij dus nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die reactie staat bij mij dan gelijk bovenaan bij de reacties.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij mij dus nietmaar zit altijd op mn foon of tablet? Misschien ligt t daaraan?
Heerlijk dit.quote:
Vrienden hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heerlijk dit.Waarom heb ik niet zulke mensen op Facebook.
Ik heb überhaupt maar zes mensen op Facebook.
quote:
Heel facebook staat er vol mee!!! Dus het is waar!!!!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Facebook staat opeens vol met deze link
http://ermaggezongenworde(...)finaleplaats-oranje/
En al die paupers geloven het ook nog he
Er staat ook nog godverdomme ook nog de tekst `Zin en onzin over de belangrijkste bijzaak in het leven` op die site man man man
En dan zijn er ook nog van die tokkies die gewoon niet willen geloven dat het een grapje is.
[ afbeelding ]
Ik vind vooral de voorlaatste post in dat bericht intrigerend, Het is geschreven in een bordeel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:00 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heel facebook staat er vol mee!!! Dus het is waar!!!!!!
edit: Godverdomme, even doorgelezen. Dat spieken niet toegestaan is. Jezus, welke achterlijke gladiool gelooft zoiets??
ja, die zal moeders er wel uitgemept hebben!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:46 schreef Cee het volgende:
Vandaag én gisteren geconfronteerd met close-up foto's van een zeverende muil van een kind wiens melktand eruit is. Inclusief een foto van de losse melktand. Hashtag trotse moeder.
Applaus voor de prestatie.
Ach ja, "dierenvrienden".quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik erger vind. Een paard neersteken of die comments![]()
Allemaal Nederlandse namen en opvallend veel truckers
Welja facebook waar je constant om je heen dingen deelt,zoals dierenmishandeling foto"rancuneuze hetzes tegen mensen gehouden en ja het filmen van in elkaar gemept worden of uit huis geplaatst worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:09 schreef Enchanter het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1440234259596669
Zijn ze allemaal zwaar lichamelijk gehandicapt ofzo, dat ze het met zijn 3en niet van 1 iemand kunnen winnen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:09 schreef Enchanter het volgende:
Waar heb ik nu naar gekeken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:09 schreef Enchanter het volgende:
Waren toch alleen moeder en dochter?quote:Op zondag 13 juli 2014 10:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal zwaar lichamelijk gehandicapt ofzo, dat ze het met zijn 3en niet van 1 iemand kunnen winnen?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ziekenhuis-in.dhtmlquote:Op zondag 13 juli 2014 10:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb ik nu naar gekeken?
[..]
Waren toch alleen moeder en dochter?
Dank je wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ziekenhuis-in.dhtml
WTF.quote:
quote:Ik ben benieuwd wie er allemaal hier aan meedoen. Dit bericht moet je niet delen!! ik wil graag 1 woord van je hoe of waar we elkaar van kennen. Als je dat hebt gedaan zal ik je deze tekst sturen die je dan kan kopiëren. Ben benieuwd, dus maar 1 woord!
bij de vrouwen reageer ik standaard met 'tetten'quote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Ireth het volgende:
Echt, volgens mij doet iedereen in mijn vriendenlijst hieraan mee! Even scrollen en heb er zo al 30 in beeld gehad!
[..]
Mja, ook alsof je het niet kan kopieren zonder te reageren!!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Ireth het volgende:
Echt, volgens mij doet iedereen in mijn vriendenlijst hieraan mee! Even scrollen en heb er zo al 30 in beeld gehad!
[..]
Ben hem vandaag al 2 keer tegen gekomenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij de vrouwen reageer ik standaard met 'tetten'
Gewoon niet doen dus. Of helemaal geen blije dingen posten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef pepper_961 het volgende:
Genomineerd door mn lieve schoonzus om verplicht, elke dag drie blije dingen te posten voor de duur van drie dagen! 😢 Daarna moet ik zelf drie zielen nomineren...😟
Genomineerd ... ik had ook iemand in mijn tijdlijn die dat met collega's deed .....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef pepper_961 het volgende:
Genomineerd door mn lieve schoonzus om verplicht, elke dag drie blije dingen te posten voor de duur van drie dagen! 😢 Daarna moet ik zelf drie zielen nomineren...😟
LOL!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dus. Of helemaal geen blije dingen posten.
Suggesties:
- Dode palestijnse kindjes
- Foto van Karin
- Plaatje van Peter van Opdorp
Neh, doe het zelf wel ff heb ik besloten maar maak geen nieuwe slachtoffers.😉quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Genomineerd ... ik had ook iemand in mijn tijdlijn die dat met collega's deed .....
Gezeik, laat mensen toch zelf bepalen of ze meedoen aan die stomme spelletjes.
Of zeg dat je gewoon een paar dagen niet op Facebook bent geweest en die nominatie dus gemist hebt ....
hahaha die foto's van de beheerder (beheerster?)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef maily het volgende:
Er is nu ook een Facebook-selfie groep ....
PvO heeft een nieuwe tekst? Wie niet voor me is, is tegen me. Wat een dwaas blijft het ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:40 schreef RipMcPants het volgende:
Tot voor kort kon ik naar alle tevredenheid concluderen dat mijn tijdlijn (zo goed als) schoon is van allerhande zaken waar ieder weldenkend mens spontaan oogboltyfus van zou krijgen. Groots was dan ook de walging toen ik vandaag ineens geconfronteerd werd met dit:
[ afbeelding ]
Ik wil niet meer leven...![]()
O o o o ......quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:30 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hahaha die foto's van de beheerder (beheerster?)
Hij heeft ook een nieuwe naamquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
PvO heeft een nieuwe tekst? Wie niet voor me is, is tegen me. Wat een dwaas blijft het ook.
Jij zegt dat Pieter van Olden (?) naast een nieuwe tekst ook een nieuwe naam heeft. Is 'ie berucht?quote:
Oooo nee anders was het altijd Peter van Opdorp die zulke bagger maakte .... nu dezelfde initialen maar een andere naamquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:02 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Jij zegt dat Pieter van Olden (?) naast een nieuwe tekst ook een nieuwe naam heeft. Is 'ie berucht?
Ik ben nieuwsgierig, maar ik kan me nog net beheersenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:03 schreef maily het volgende:
[..]
Oooo nee anders was het altijd Peter van Opdorp die zulke bagger maakte .... nu dezelfde initialen maar een andere naam
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef maily het volgende:
Er is nu ook een Facebook-selfie groep ....
Oh je hebt gelijk, ik lees er gewoon Peter van Opdorp in alleen al vanwege het gruwel gehalte van het plaatje.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk, ik lees er gewoon Peter van Opdorp in alleen al vanwege het gruwel gehalte van het plaatje.
Breng hem nou niet op ideeën!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Enchanter het volgende:
Valt me nog mee dat Peter van Opdorp nog geen plaatje gemaakt heeft
En bekende....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:47 schreef zeefje het volgende:
https://m.facebook.com/profile.php?id=750892404952711
Kijk Het is allemaal heel erg hoor, maar met zo'n pagina bereik je imo niks mee.![]()
Ik vraag mij af welke en wat voor mensen dit hebben gemaakt.
Was mij nog niet opgevallen. Sowieso die paginaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
En bekende....
Super storend dat de mensen het meervoud niet gebruiken.
Ik heb dat fenomeen ook mogen aanschouwen. Echt bizar hoe huiselijk de vrouwelijke 25-35 doelgroep is. Zodra die baan en huis er is gaan ze full-on burgelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:51 schreef Molleman het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch simpel van... Allemaal grietjes van tussen de 27 en de 30 die zich gedragen als oude huisvrouwen inclusief de bijbehorende wansmaak.
Even verbeterd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Enchanter het volgende:
Valt me nog mee dat Peter van Opdorp nog geen plaatje gemaakt gepikt heeft
'Het houdt niet op, niet vanzelf'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef Enchanter het volgende:
En nog één
[ afbeelding ]
Het blijft maar doorgaan
M'n tijdlijn staat ook vol met NH17-creaties en, hoe erg die ramp ook is, ik doe er niet aan mee... Ik heb dit al aan iemand proberen uit te leggen die ik irl tegenkwam. Ongeloof. Verbazing. Nog net geen verwijt. jammer dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:58 schreef exile79 het volgende:
Vriendin van me heeft haar profiel foto veranderd in een zwart vierkant. Vanwege de ramp. Ik zeg oeh, ken je iemand van de slachtoffers? 'nee, maar het is wel erg dichtbij'. Rot op zeg.
Oogkanker! En het heet ook gewoon 'leuke plaatjes om te delen'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:38 schreef White_Stripes het volgende:
https://www.facebook.com/groups/145271815664765
Deze is hier vast al een keer langsgekomen, maar wat een ongekende verzameling paupers zeg![]()
25 000 leden
Het is van die 150 Nederlanders erger dan van de 150 niet-Nederlanders?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:46 schreef KaBuf het volgende:
Nou ja, het aantal Nederlanders snap ik nog wel. Grotere kans dat je zelf ook directer bent betrokken hierbij.
Moest gniffelenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:58 schreef exile79 het volgende:
Vriendin van me heeft haar profiel foto veranderd in een zwart vierkant. Vanwege de ramp. Ik zeg oeh, ken je iemand van de slachtoffers? 'nee, maar het is wel erg dichtbij'. Rot op zeg.
Waar zie je mij dat zeggen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is van die 150 Nederlanders erger dan van de 150 niet-Nederlanders?
Ik ken ze geens van allen en vind het van alle 298 mensen even erg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat zeggen?
Maar 150 Nederlanders betekent dat binnen Nederland, waar uiteraard de Nederlandse media op gericht zijn, meer mensen er bij betrokken zijn en het dus een grotere impact heeft op prive-levens dan wanneer het geen Nederlanders at all zouden zijn.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:24 schreef Klaploper het volgende:
Er zouden postbus 51 spotjes moeten komen om bepaalde mensen er op te wijzen dat mensen die dit soort plaatjes posten door de hele maatschappij worden uitgekotst. Dit is zelfs erger dan glitterkrabbels op hyves.
Een filmpje die.quote:
Maar je bedoelt niet met Nederlanders maar met mensen die de nationaliteit hebben van de landen die je noemt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:25 schreef Meke het volgende:
Ik vind al die mensen die niemand kennen juist best hypcoriet, want het is heus niet alsof ze hetzelfde zouden doen als het vliegtuig uit Engeland, België, Frankrijk of Duitsland was opgestegen. JA, het is bizar, onwerkelijk en supererg, maar ik vind het niet erger dat er mensen uit Nederland dood zijn dan wanneer het Duitsers waren geweest. Er zijn 300 onschuldige mensen dood, dát is erg! Niet dat het Nederlanders zijn...
Als er een veerboot in Indonesië vergaat en er 150 Indonesiers overlijden, raakt dat jou dan even veel als wanneer in Nederland precies hetzelfde gebeurt met 150 Nederlanders?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is van die 150 Nederlanders erger dan van de 150 niet-Nederlanders?
En anders?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:48 schreef KaBuf het volgende:
Ik ben zojuist "genomineerd" om vijf dagen lang foto's te posten
Dacht het dus niet he.
Nu doet familie en collega's van familie zogenaamd "grappige" berichtjes plaatsen dat het flauw zou zijn dat ik niet mee doequote:
Oh. Dat valt nog mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nu doet familie en collega's van familie zogenaamd "grappige" berichtjes plaatsen dat het flauw zou zijn dat ik niet mee doe
Ja dat zie ik bij genoeg andere nominaties ook voorbij komen helaasquote:Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh. Dat valt nog mee.
Tussen mijn Spaanse fb vrienden is de 'tegenprestatie' dat je een etentje moet betalen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik zag ook al zoiets met water. Dan kreeg je opdracht dus om in de sloot te springen dat moest gefilmd worden en dan moest je dus mensen nomineren het ook te doen voor een etentje.
[...]
Een "kruis"?quote:
Doe iedereen een plezier en gooi haar van een klif.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef mapima het volgende:
Oke, even ter verduidelijking: dit is een meisje van 19 of 20 jaar waar ik vroeger mee in de klas zat. Ik zag ergens haar Facebook, bekeek de statussen, en kreeg eengevoel. Kennelijk is ze zwanger, moet ze samen met haar vriend zelf alles betalen (samenwonend?) en krijgt ze maandelijks een wajong.
commented on a link.
23 juni
Ik wil mn eten halen! Kom op ing
commented on a link.
23 juni
Ik heb net ing gebeld en volgens hun heeft het uwv een andere bank, daardoor staat het geld er waarschijnlijk morgen pas op. Fijn dat het UWV dit ook ff meld.. Ik wil mn geld! of moet ik gras gaan vreten?!
commented on a link.
23 juni
Eindelijk na zo lang wachten is mn wajong gestoord... Alleen een beetje laat ing
commented on a link.
23 juni
Ik vind dat we allemaal 200 euro extra horen te krijgen van ing...
als ze zichzelf er even achteraan gooit.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Syntos het volgende:
[..]
Doe iedereen een plezier en gooi haar van een klif.
Ze zat op de Leidse praktijkschool, ik ken die school, en daar ben je gewoon bijna verdoemd om na die school bij een sociale werkplaats als de Zijl bedrijven te gaan werken.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Lastpost het volgende:
Alleen al voor dit topic hoop ik dat ze alsnog goedgekeurd wordt om weer aan de slag te gaan.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef mapima het volgende:
Oke, even ter verduidelijking: dit is een meisje van 19 of 20 jaar waar ik vroeger mee in de klas zat. Ik zag ergens haar Facebook, bekeek de statussen, en kreeg eengevoel. Kennelijk is ze zwanger, moet ze samen met haar vriend zelf alles betalen (samenwonend?) en krijgt ze maandelijks een wajong.
commented on a link.
23 juni
Ik wil mn eten halen! Kom op ing
commented on a link.
23 juni
Ik heb net ing gebeld en volgens hun heeft het uwv een andere bank, daardoor staat het geld er waarschijnlijk morgen pas op. Fijn dat het UWV dit ook ff meld.. Ik wil mn geld! of moet ik gras gaan vreten?!
commented on a link.
23 juni
Eindelijk na zo lang wachten is mn wajong gestoord... Alleen een beetje laat ing
commented on a link.
23 juni
Ik vind dat we allemaal 200 euro extra horen te krijgen van ing...
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef mapima het volgende:
17 januari via BlackBerry Smartphones AppBel je het uwv 5min voor sluitingstijd wordt je gewoon weg gedrukt vervolgens bel ik 2 sec later zijn ze in een keer gesloten..... Stel bloedzuigers daar
Wat een domheid bij elkaar zeg.quote:
Zielig dat dat soort mensen kinderen mag hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:13 schreef mapima het volgende:
Ze zat op de Leidse praktijkschool, ik ken die school, en daar ben je gewoon bijna verdoemd om na die school bij een sociale werkplaats als de Zijl bedrijven te gaan werken.Vraag blijft wel: hoe komt zij dan aan een Wajong? Krijg je die ook als je zwanger bent op je 19de?
![]()
Ja ik snap ook niet waarom ze die niet gewoon verplicht lieten steriliseren...quote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Zielig dat dat soort mensen kinderen mag hebben.
Ja, want eigenlijk is het een X en geen kruis.quote:
Nja, mensen die geen handtekening hebben zetten ook een kruisje en dat heeft de vorm van een x.quote:Op maandag 21 juli 2014 07:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk is het een X en geen kruis.
Zulke mensen zijn zo dom he, zo zielig voor dat kind als ze dat later op de een of andere manier terugziet! "mamma ging dat over mij??/"quote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef zeefje het volgende:
Moeder 32, twee kinderen bij de een. Gescheiden en nu samen met een man van 62. I'm not kid u. Sowieso is die hele vrouw en haar leven, of het gebrek daaraan al klachtwaardig. Dit zette ze op fb, en man wat ben ik toch blij van dat peutertje
Lisa is het kind. "Goed Lisa " wtf net of ze fb leest, sowieso leest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alleen met'dat potje plassen ' naar Met veel meer dingen denk Ik. Van waarom moet dát nou op fbquote:Op maandag 21 juli 2014 18:07 schreef mapima het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn zo dom he, zo zielig voor dat kind als ze dat later op de een of andere manier terugziet! "mamma ging dat over mij??/"
"Ja, en als je straks voor de eerste keer aan de rooie klats bent zet ik het er ook op, zo trots ben ik op je!"quote:Op maandag 21 juli 2014 18:07 schreef mapima het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn zo dom he, zo zielig voor dat kind als ze dat later op de een of andere manier terugziet! "mamma ging dat over mij??/"
Deze moeder gaf een feestje en zette het op u-Tbquote:Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ja, en als je straks voor de eerste keer aan de rooie klats bent zet ik het er ook op, zo trots ben ik op je!"
Ja, die heb ik voorbij zien komen. Briljant van die moederquote:Op maandag 21 juli 2014 19:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Deze moeder gaf een feestje en zette het op u-Tb
Ja dat is geweldigquote:Op maandag 21 juli 2014 19:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, hier ook. De ene gast goot een kan met water leeg over zijn hoofd, de ander sprong met kleren aan van een steiger in de vaartquote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik zag ook al zoiets met water. Dan kreeg je opdracht dus om in de sloot te springen dat moest gefilmd worden en dan moest je dus mensen nomineren het ook te doen voor een etentje.
Echt hoor ik denk steeds meer wat een klapjosties lopen er rond op Facebook
die userquote:Op maandag 21 juli 2014 19:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op dat moment zitten ze daarmee... En hopen op een like en een blijk van medeleven, opbeurende woorden en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:17 schreef mapima het volgende:
om even ontopic te blijven, wat vinden jullie van mensen die op fb zetten dat ze buikkrampen hebben of ongesteld zijn? ik zie dat iets te vaak
"Bah,,, hele dag al hoofdpijn en de darmen op de hobbelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op dat moment zitten ze daarmee... En hopen op een like en een blijk van medeleven, opbeurende woorden en dat soort dingen.
Het lettertype dat jij voor facebook gebruikt is ook wel klachtwaardig eigenlijk.... Welke is het trouwens, kan ik het ook voor de komende kwartaalrapportage toepassen?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef zeefje het volgende:
Moeder 32, twee kinderen bij de een. Gescheiden en nu samen met een man van 62. I'm not kid u. Sowieso is die hele vrouw en haar leven, of het gebrek daaraan al klachtwaardig. Dit zette ze op fb, en man wat ben ik toch blij van dat peutertje
Lisa is het kind. "Goed Lisa " wtf net of ze fb leest, sowieso leest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag of ze maandverband gebruikt of tampons? En vooral welk merk ....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:17 schreef mapima het volgende:
om even ontopic te blijven, wat vinden jullie van mensen die op fb zetten dat ze buikkrampen hebben of ongesteld zijn? ik zie dat iets te vaak
Pics van die vriendinquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:03 schreef Buurpoes het volgende:
Een vriendin zet bij zo'n beetje al haar updates #genietmomentje
*brrrr* Mijn man heeft haar al ontvriend, die kreeg er echt braakneigingen van. Ze is begin 30, geen 60+....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ontopic die nominaties worden inderdaad steeds triester
Eigenlijk staat er :"wij willen een dag vrij"![]()
Oh ja "vindt ik"
Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Pics van die vriendinNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ontopic die nominaties worden inderdaad steeds triester
[ afbeelding ]
Oh ja "vindt ik"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
Het dacht eerst Comic Sans, maar het is nog erger.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het lettertype dat jij voor facebook gebruikt is ook wel klachtwaardig eigenlijk.... Welke is het trouwens, kan ik het ook voor de komende kwartaalrapportage toepassen?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het lettertype dat jij voor facebook gebruikt is ook wel klachtwaardig eigenlijk.... Welke is het trouwens, kan ik het ook voor de komende kwartaalrapportage toepassen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Pics van die vriendinEn waarom dan Calimero erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ontopic die nominaties worden inderdaad steeds triester
[ afbeelding ]
Oh ja "vindt ik""We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
Waarschijnlijk vind meneer van Opdorp dat al die nabestaanden huillies zijnquote:
reactie daarop:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:14 schreef Enchanter het volgende:
Iedereen op Fok! is dus super volgens onze vriend Peter.
[ afbeelding ]
Hij heeft ook weer een paar plaatjes gemaakt ivm de vliegramp , en iedereen maar delen![]()
Want mensen met autisme zijn allemaal gelukkigquote:ook al heb je autisme ,je blijft ook een mens en ze zijn gelukkig
Dit moet fake zijnquote:
Ik ontvriend iedereen die dat doet, bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef maily het volgende:
Graag dit berichtje delen zodat heel Facebook morgen een bloemenzee is.
"Iemand" heeft een mooi idee.
Ik doe mee, jullie ook?
Morgen komen de slachtoffers terug in Nederland (Eindhoven Airport). De dag van nationale rouw. Laten we de slachtoffers morgen herdenken door je profielfoto in een bloem te veranderen.
Dit daarentegen vind ik helemaal geweldig (maar geen Facebook-ergernis.... )quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik ontvriend iedereen die dat doet, bedankt voor de waarschuwing.
Ja ik heb er ook al n paar gezien ....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag al een aantal mensen die hun profielfoto in een bloem hebben veranderd
Ik heb de eerste bloemen al gezien...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef maily het volgende:
Graag dit berichtje delen zodat heel Facebook morgen een bloemenzee is.
"Iemand" heeft een mooi idee.
Ik doe mee, jullie ook?
Morgen komen de slachtoffers terug in Nederland (Eindhoven Airport). De dag van nationale rouw. Laten we de slachtoffers morgen herdenken door je profielfoto in een bloem te veranderen.
Als ik jouw richtlijn ook zou volgen, dan moet ik nu mijn zusje unfriendenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik ontvriend iedereen die dat doet, bedankt voor de waarschuwing.
Gvd dat verzin je toch nietquote:
Ik heb idd ook engelse termen er tussendoor her en der..quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:17 schreef maily het volgende:
Op mijn tijdlijn sinds gisteren het volgende: onder statussen en foto's kan ik "vind ik leuk" aanklikken, maar om dat ongedaan te maken, staat er "unlike".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |