Daar is een website voor, www.vagonweb.cz geloof ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Ben er alleen nog niet achter wat voor monster er voor de trein zit tussen Dresden en Berlin, ik vermoed een 101 maar hoop een BR 182..
Is 101, zie Vagonwebquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Kan ik me er alvast op verheugen dat ze in het oostblok veel harder rijden met comfortabelere en goedkopere treinen dan in dit land.
Ben er alleen nog niet achter wat voor monster er voor de trein zit tussen Dresden en Berlin, ik vermoed een 101 maar hoop een BR 182..
Merk je niks van hoor, nummertjesboiiquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Kan ik me er alvast op verheugen dat ze in het oostblok veel harder rijden met comfortabelere en goedkopere treinen dan in dit land.
Je kijkt in dienstregeling 2012/2013, we leven al weer een jaartje laterquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:52 schreef b2py het volgende:
Nou daar zat ik dus, maar die gaf hem dus niet..
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=CD&cislo=378&rok=2013
wtf, lekkere site. Mij automatisch naar vorig jaar sturenquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je kijkt in dienstregeling 2012/2013, we leven al weer een jaartje later
Alle treinen met Br 182: http://www.vagonweb.cz/ra(...)slo_vozu=&najit=Find
Dat ligt dan aan jou, doet ie bij mij nooitquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:54 schreef b2py het volgende:
[..]
wtf, lekkere site. Mij automatisch naar vorig jaar sturen
Helaas niet neequote:Op woensdag 25 juni 2014 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Merk je niks vaan hoor, nummertjesboii
Moet even fris worden ,nog twee dagen en dan negen weken vakantie..quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:55 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, doet ie bij mij nooit
Heul wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
120, 140 of 160 km/h merk je ook niks van trouwens.
Zo, vroege tentamenweek ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Moet even fris worden ,nog twee dagen en dan negen weken vakantie..
Jawel hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
120, 140 of 160 km/h merk je ook niks van trouwens.
Oh dan zit ik zeker niet vaak genoeg in een treinquote:
September pas weerquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ah, ok. Dacht dat jij nog studeerde
Ja klopt, je moet inderdaad wat spullen verplaatsen, maar het is niet de moelijkste apparatuur. Je zit niet met ingewikkelde seinbeeld-terugsturingen ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je moet dan ook extra schietschijven plaatsen (rijweg wordt ingesteld door machinist door met een laserpistool te schieten). En op De Eschmarke moet je een sein verplaatsen, ze staan daar aan beide uiteinden van het perron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer moet dat af zijn? Heb het idee dat het behoorlijk rap gaat met die nieuwe viaducten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen eens kijken hoever ze met de verdubbeling van de zuidtak zijn
December 2016, bij ingang dienstregeling 2017.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wanneer moet dat af zijn? Heb het idee dat het behoorlijk rap gaat met die nieuwe viaducten.
Vertel mij de stations waar ik moet stoppen bij de Belgen, en vanavond heb ik de planning voor je klaar. Althans, ik probeer het.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat in Den Haag het HS goed genoeg is. Maar je moet natuurlijk wel minstens een half uur lunchpauze in een provinciehoofdstad hebben, en een half uur voor avondeten.
En zou zoiets in België ook kunnen? Met als bonusvraag hoeveel Rail/Go Pass strippen je minimaal nodig hebt.
klopt, al zijn enkele delen van projecten vaak wel noodzakelijk, zoals een dubbelgevorkte Riekerpolder aansluiting (splitsing lijn Schiphol - Amsterdam CS/Amsterdam Zuid)quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:57 schreef Ireyon het volgende:
Wat moet het toch fijn zijn om in de Randstad te wonen en allerlei investering te krijgen die niet dringend zijn. Fuck dubbelspoor op knelpunten in de provincies
Mag officieel niet. Je moet normaalgesproken de eerstvolgende trein nemen; Anders moet je je reis splitsen. Maar niet alle TBG's controleren dat zo strikt (dan moet je met allemaal treinnummertjes gaan rekenen). Ik heb zo regelmatig een Benelux later in Brussel of Antwerpen, om even te eten. Daar is nog nooit over geklaagd. Maar in een binnenlandse trein al eens gezeik gehad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:39 schreef dennistd het volgende:
Nog een Belgische vraag: je mag je reis niet onderbreken, maar mag je wel een overstap ruimer maken? Op de NMBS-site kan ik kiezen voor een overstap van minimaal 10, 20 of 30 minuten. Ik neem aan dat dit dan geen onderbreking van de reis is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |