abonnement Unibet Coolblue
pi_141524250
Welkom in het topic voor vragen en discussie over Google Adsense en aanverwante services en diensten.

Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Hét IRC-kanaal

- IRC AdSense kanaal

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

- What is SEO? Aanrader voor basisbegrippen en dergelijke!
- http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
- http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..

DIG / Google AdSense & dergelijke #93 bankroet <--- het vorige deel
pi_141524274
Laatste post vorige deel:

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:20 schreef apenkont het volgende:
Stel je schrijft op je blog iets over de musea of aparte cafes in amsterdam, waar haal je dan de foto's vandaan? Klakkeloos overnemen van google images kan natuurlijk niet en het zijn specifieke fotos die niet op stock sites staan, en als zelf schieten geen optie is...
Kan wel. Je moet alleen filteren op foto's die je kunt gebruiken, en mag gebruiken en bewerken.
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:25:50 #3
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_141531042
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 06:35 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ja die had ik gezien, maar die steekt een stuk over je sidebar heen.
Ik zou een ad maken (groot rechthoek) en die rechts in je tekst "floaten"
Of kies een responsive ad, werkt ook mooi :)
Dit kun je eenvoudig met de plugin ad inserter doen. Kijk maar eens ;)

Vandaag trouwens weer centen beuren van google *O*

Recentste betaling
24 jun. 2014
Vind je 't zo beter? :) Heb gebruik gemaakt van responsive ads. Wou eerst zeg maar een ad als post hebben, dus dat je een ad als 'bericht' ziet op de startpagina, maar dat lukte me niet.

Wat vind je van de kleur van de ads in de content? Moet het zo of raad je wat anders aan?

(site in sig ;) )
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_141531562
Nieuwe gebruiksvoorwaarden bij Adsense, luie ik wil niet alles lezen ;) iemand nog iets bijzonders gezien?
pi_141531860
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:05 schreef WebBeestje het volgende:
Nieuwe gebruiksvoorwaarden bij Adsense, luie ik wil niet alles lezen ;) iemand nog iets bijzonders gezien?
volgens mij vooral ook dat AdMob geintegreerd wordt met Adsense..
pi_141533009
Weet iemand of je ook iets hebt in Nederland als een DMCA Compliance Policy hebt. Soms gebruik ik foto's op mijn website waar misschien wel auteursrecht op zou kunnen rusten. Hoe beveiligen jullie dit dat je niet aangeklaagd kan worden o.i.d? Op mijn Amerikaanse site heb ik een DMCA Compliance Policy die ervoor zorgt dat mensen eerst een verzoek moeten doen om de foto's te verwijderen voordat ze mij kunnen aanklagen? Iemand een idee?
pi_141533389
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:05 schreef WebBeestje het volgende:
Nieuwe gebruiksvoorwaarden bij Adsense, luie ik wil niet alles lezen ;) iemand nog iets bijzonders gezien?
Nee, maar heb hem nu al 8 x moeten accepteren :')
pi_141533411
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:51 schreef Kerol het volgende:

[..]

Vind je 't zo beter? :) Heb gebruik gemaakt van responsive ads. Wou eerst zeg maar een ad als post hebben, dus dat je een ad als 'bericht' ziet op de startpagina, maar dat lukte me niet.

Wat vind je van de kleur van de ads in de content? Moet het zo of raad je wat anders aan?

(site in sig ;) )
ik dm je even
pi_141534567
dankjewel fotostarter, precies het antwoord dat ik zocht :)!
pi_141535330
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:39 schreef apenkont het volgende:
dankjewel fotostarter, precies het antwoord dat ik zocht :)!
Geen probleem. Daar zijn we hiervoor toch :)
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:14:26 #12
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141535613
Heb op mijn youtube kanaal 3 dagen geleden een aanbod gehad van een externe partner. Ik maak Big Room House en Euphoric Hardstyle mixes, maar deze bevatten uiteraard allemaal copy right materiaal, dus bij Youtube hoef ik het niet te proberen.

Nou wilde zij voor mij een uitzondering maken omdat ik erg interessant was voor hen, zeiden ze. Nou prima.

Het is nu dus zaak om mixes te maken van onbekendere dj's die ik kan promoten maar de muziek nog niet geclaimed hebben. Wanneer één van hen het nodig vind dat hij toch echt zelf graag de inkomsten wil krijgen dan kan hij contact opnemen met mijn partner, dat regelen zij allemaal.

Het gaat dus hierom:



Slechts twee filmpjes met inkomsten, maar het begin is er.

Heb tot dusver mijn eerste dollar binnen :P

Nu is het zaak om dat uit te bouwen. Verder staat er ook een affiliate link in de beschrijving, alleen komt daar de laatste tijd niet veel meer op af. Staat er nu ongeveer een maand en heb daar 33 dollar mee verdient. Wel wordt er erg veel op geklikt.

Moet nog eens kijken hoe ik een landing page kan maken of iets dergelijks.
pi_141536722
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb op mijn youtube kanaal 3 dagen geleden een aanbod gehad van een externe partner. Ik maak Big Room House en Euphoric Hardstyle mixes, maar deze bevatten uiteraard allemaal copy right materiaal, dus bij Youtube hoef ik het niet te proberen.

Nou wilde zij voor mij een uitzondering maken omdat ik erg interessant was voor hen, zeiden ze. Nou prima.

Het is nu dus zaak om mixes te maken van onbekendere dj's die ik kan promoten maar de muziek nog niet geclaimed hebben. Wanneer één van hen het nodig vind dat hij toch echt zelf graag de inkomsten wil krijgen dan kan hij contact opnemen met mijn partner, dat regelen zij allemaal.

Het gaat dus hierom:



Slechts twee filmpjes met inkomsten, maar het begin is er.

Heb tot dusver mijn eerste dollar binnen :P

Nu is het zaak om dat uit te bouwen. Verder staat er ook een affiliate link in de beschrijving, alleen komt daar de laatste tijd niet veel meer op af. Staat er nu ongeveer een maand en heb daar 33 dollar mee verdient. Wel wordt er erg veel op geklikt.

Moet nog eens kijken hoe ik een landing page kan maken of iets dergelijks.
Maar die beelden enzo zit toch ook allemaal copyright op? Vind het echt raar hoe je met beeldmateriaal en muziek van anderen geld kan verdienen.

Snap eigenlijk ook nooit precies hoe dat zit bij DJ's, betaalt een Armin van Buuren ook geld voor elk liedje dat hij draait in de club? Armin is misschien een slecht voorbeeld, want die draait veel eigen materiaal.
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:51:56 #14
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141537140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:42 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar die beelden enzo zit toch ook allemaal copyright op? Vind het echt raar hoe je met beeldmateriaal en muziek van anderen geld kan verdienen.

Snap eigenlijk ook nooit precies hoe dat zit bij DJ's, betaalt een Armin van Buuren ook geld voor elk liedje dat hij draait in de club? Armin is misschien een slecht voorbeeld, want die draait veel eigen materiaal.
Nee, ik filter het nu nadrukkelijk. Het is echt een grijs gebied van wat wel kan en wat niet.

Armin van Buuren zit bij een label, dus als jij daar een liedje van upload komt er de tekst 'Overeenkomende inhoud van derden.' of 'De video wordt in bepaalde landen geblokkeerd.'

Op dat moment mag jij die muziek wel plaatsen, dat zegt het systeem van youtube, maar trekken zij automatisch alle inkomsten daar vandaan.

In het ergste geval komt er te staan 'Wereldwijd geblokkeerd' en als je dat krijgt worden de rechten op je kanaal beperkt.

Maar als er geen enkele claim op staat via youtube dan kan jij het claimen. Mijn partner regelt de rest, mochten ze bezwaar maken, maar de meesten bedanken mij altijd vriendelijk dat ik hen promoot.

Zodra het met een bepaalde video niet meer mag, stoppen de inkomsten, komt er een 'Overeenkomende inhoud van derden' label aan te hangen, maar mag je de inkomsten wel gewoon houden.

Youtube zelf staat het niet toe überhaupt een samenwerkingsverband te starten, zij ook niet, dat staat in de terms, maar schijnbaar willen ze voor mij een uitzondering maken.
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:54:08 #15
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141537235
In feite speel ik dus in op de mazen van het net. ;)
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:54:55 #16
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_141544964
Wie maakt die uitzondering dan, Google (YouTube) of die partner van je?
Op een gegeven moment komen ze je video wel tegen en krijg je claims aan je broek, is het niet vanwege muziek, dan wel voor de video. Maar zo lang het goed gaat, cashen. Dat geld hoef je ook niet terug te betalen, ik heb het in elk geval van een geclaimd muzieknr niet terug hoeven te betalen. Wel de video offline gehaald en opnieuw erop gezet zonder muziek, want dat filmpje liep niet slecht (en is nog steeds mijn meest bekeken filmpje).
  woensdag 25 juni 2014 @ 23:54:14 #17
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_141560052
Die percentages zijn zo leuk als een site waaraan je hebt gewerkt een beetje begint te lopen :P

pi_141560776
Welke van je flut sites is dat in godsnaam? Die eerste is nog een template, de tweede is ook nog niet af. Die webmail is geinig maar weinig zinvol. Alleen je voetbalshop werkt, maar dat is gewoon een simpel scriptje van een webwinkel die opent als je op de winkelmand drukt.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 26 juni 2014 @ 00:33:46 #19
59269 Drakire
May Lyssa aid you
  donderdag 26 juni 2014 @ 01:00:36 #20
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141562478
quote:
0s.gif Op woensdcommerciëleni 2014 19:54 schreef l=http://forum.fok.nl/user/profile/4259]JK[/url] het volgende:
Wie maakt die uitzondering dan, Google (YouTube) of die partner van je?
Op een gegeven moment komen ze je video wel tegen en krijg je claims aan je broek, is het niet vanwege muziek, dan wel voor de video. Maar zo lang het goed gaat, cashen. Dat geld hoef je ook niet terug te betalen, ik heb het in elk geval van een geclaimd muzieknr niet terug hoeven te betalen. Wel de video offline gehaald en opnieuw erop gezet zonder muziek, want dat filmpje liep niet slecht (en is nog steeds mijn meest bekeken filmpje).
Mijn partner. Ze mogen best claimen, maar het enige wat er dan gebeurd is dat zij vanaf dat moment de inkomsten krijgen, hooguit die video verwijdert. Verder verdienen zij op de andere videos met claims al automatisch, de mans dat zij deze werelwijd blokkeren is niet zo groot. Bestaat al 2 jaar nu.

Verder heeft het ook met de niche te maken natuurlijk, bepaalde muziek wordt gewoon strenger op gecontroleerd. Hoe commerciëler het is, des te strenger ze zijn.
  donderdag 26 juni 2014 @ 10:44:17 #21
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141567514
Ah, inkomsten gestegen met 250%
pi_141567887
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:33 schreef Drakire het volgende:
Haha; die website staat niet in mijn footer ;).
Waarom zet je je goeie website niet in de footer, maar websites die nog niet af zijn wel??
Facts don't care about your feelings
pi_141569601
1.Iemand ervaringen met sitedeals? Hoe gaat zoiets in zijn werk qua overzetten naar een andere host? En veel fraudeurs actief die geen site geven/niet betalen?

2. Hoelang duurt het voor een nieuwe website op basis van adsense inkomsten/traffic gaat krijgen? Niche is redelijk tot goede concurrentie actief. Ik snap dat dit niet precies gezegd kan worden maar betreft dit een maand, 3 maanden, een jaar? (Ongeveer, gemiddeld genomen)
Wanneer de seo gewoon goed is en met unieke context.

Ik kijk mijn ogen uit naar de inkomsten van jullie! Zelf hoop ik ook snel inkomsten uit mijn site te krijgen!
pi_141571613
Hoe moeilijk is het om een site als Infonu op te zetten? Iemand ervaring (of tips) met zo'n soort project?
pi_141573914
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef SCG94 het volgende:
1.Iemand ervaringen met sitedeals? Hoe gaat zoiets in zijn werk qua overzetten naar een andere host? En veel fraudeurs actief die geen site geven/niet betalen?

2. Hoelang duurt het voor een nieuwe website op basis van adsense inkomsten/traffic gaat krijgen? Niche is redelijk tot goede concurrentie actief. Ik snap dat dit niet precies gezegd kan worden maar betreft dit een maand, 3 maanden, een jaar? (Ongeveer, gemiddeld genomen)
Wanneer de seo gewoon goed is en met unieke context.

Ik kijk mijn ogen uit naar de inkomsten van jullie! Zelf hoop ik ook snel inkomsten uit mijn site te krijgen!
Zit al jaren op sitedeals. Als je site overneemt is kwestie van de verhuiscode krijgen, dan kun je het domein op jouw naam zetten. De website (en evt. database etc.) kun je gewoon in een zipje sturen, via wetransfer ofzo en dat moet jij op jouw host weer uploaden.

Ik lees weleens over fraudeurs maar heb het zelf nog nooit meegemaakt.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:00 schreef Caveat het volgende:
Hoe moeilijk is het om een site als Infonu op te zetten? Iemand ervaring (of tips) met zo'n soort project?
In principe niet moeilijk, ken zat alternatieven. Belangrijkste is denk ik het systeem waarin mensen hun artikelen kunnen typen, die veel controlerend werk voor je doet. En dat adsense implementatie. Maar ik zou er niet aan beginnen, zinloos.
Facts don't care about your feelings
pi_141575377
Hoezo zinloos? Denk je dat er geen markt meer voor is?
pi_141576575
Inderdaad, zie al veel alternatieven ervan en allemaal lijkt het prut. Het enige wat je er zelf aan hebt is dat je het nog een beetje als linkbuilding kan gebruiken mocht je veel verschillende artikelen over bepaalde onderwerpen hebben verzameld. Tenminste, als je dus toestaat dat mensen links in de artikelen plaatsen.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:47:09 #28
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141580029
Wat gebeurd er trouwens als er een video van youtube wordt gehaald door copyright? Krijg je dan nog je geld of gaat dat dan naar de owner.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:35:15 #29
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141581874
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:47 schreef Basxt het volgende:
Wat gebeurd er trouwens als er een video van youtube wordt gehaald door copyright? Krijg je dan nog je geld of gaat dat dan naar de owner.
Het geld moet je al hebben. Al het ontvangen geld is voor jou, op het moment dat het van youtube wordt gehaald gaat het niet om een simpele claim, maar dan wil de maker gewoon niet hebben dat je zijn materiaal upload. Als dat 2x gebeurd krijg je een slechte reputatie en kan je geen langere video's meer uploaden, bovendien stopt het inkomsten genereren al direct bij de 1e keer.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:36:48 #30
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141581924
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Het geld moet je al hebben. Al het ontvangen geld is voor jou, op het moment dat het van youtube wordt gehaald gaat het niet om een simpele claim, maar dan wil de maker gewoon niet hebben dat je zijn materiaal upload. Als dat 2x gebeurd krijg je een slechte reputatie en kan je geen langere video's meer uploaden, bovendien stopt het inkomsten genereren al direct bij de 1e keer.
hmm.

Ik bedoel, stel ik heb 3 dagen geleden een video geupload, daar staat geld op op youtube, maar nog niet op adsense. Ik ben dus ook nog niet uitbetaald (ookal is het boven de treshold)

Kan een copyright houder dat dan terug krijgen? (mocht de video nu verwijderd worden)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:38:28 #31
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141582007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:36 schreef Basxt het volgende:

[..]

hmm.

Ik bedoel, stel ik heb 3 dagen geleden een video geupload, daar staat geld op op youtube, maar nog niet op adsense. Ik ben dus ook nog niet uitbetaald (ookal is het boven de treshold)

Kan een copyright houder dat dan terug krijgen?
Geen idee. Ik zit bij een externe partner en wanneer mensen de video claimen waarop ik inkomsten genereer, dan stopt dat gewoon per direct en krijgt degene, mits de claim geldig is, de inkomsten vanaf dat punt.

Ik denk zelf dat het mag houden, aangezien je dat gewoon in de statistieken kan terugzien.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:38:50 #32
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141582016
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zit bij een externe partner en wanneer mensen de video claimen waarop ik inkomsten genereer, dan stopt dat gewoon per direct en krijgt degene, mits de claim geldig is, de inkomsten vanaf dat punt.

Ik denk zelf dat het mag houden, aangezien je dat gewoon in de statistieken kan terugzien.
Oke top. :D
thx!
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:39:46 #33
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141582055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:38 schreef Basxt het volgende:

[..]

Oke top. :D
thx!
Wat is jouw kanaal dan?
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:41:16 #34
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141582122
Trouwens, wanneer jij inkomsten kan genereren dan zit daar dus geen claim op hè, jij claimt immers die video. Als Youtube dit verwijdert dan heeft de eigenaar dit later aangegeven, dat gebeurd niet zo vaak, aangezien het dan al meestal niet door de keuring komt tijdens het uploaden.
pi_141583137
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 14:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Zit al jaren op sitedeals. Als je site overneemt is kwestie van de verhuiscode krijgen, dan kun je het domein op jouw naam zetten. De website (en evt. database etc.) kun je gewoon in een zipje sturen, via wetransfer ofzo en dat moet jij op jouw host weer uploaden.

Ik lees weleens over fraudeurs maar heb het zelf nog nooit meegemaakt.

[..]

In principe niet moeilijk, ken zat alternatieven. Belangrijkste is denk ik het systeem waarin mensen hun artikelen kunnen typen, die veel controlerend werk voor je doet. En dat adsense implementatie. Maar ik zou er niet aan beginnen, zinloos.
Wegens een leek op dit gebied; dat uploaden bij je eigen hosting (hostnet bij mij) en het domeinnaam overzetten is gewoon 'stappenplan' en niet erg moeilijk? En vooraf betalen of achteraf? Wat is de gebruikelijke methode?

Bij voorbaat dank!
pi_141592743
Als je dat al niet kan dan vraag ik me af wat je te zoeken hebt in de website wereld :') Je wilt wel websites runnen maar je er niet even in verdiepen? Klinkt als de juiste instelling, je zal vast net zoveel gaan verdienen als velen hier.

Vooraf betalen is naar mijn weten gebruikelijk.
Facts don't care about your feelings
pi_141593542
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je dat al niet kan dan vraag ik me af wat je te zoeken hebt in de website wereld :') Je wilt wel websites runnen maar je er niet even in verdiepen? Klinkt als de juiste instelling, je zal vast net zoveel gaan verdienen als velen hier.

Vooraf betalen is naar mijn weten gebruikelijk.
Ben compleet onbekend met websites als sitedeals en websites overplaatsen inderdaad. Tevens komende dagen weinig tijd voor het uitzoeken wegens een sterfgeval in de familie. Ik dacht dan maar gewoon een berichtje op fok plaatsen, misschien dat een van hen het weet? Maargoed toch bedankt voor het antwoord! Ik zal het zelf maar even op zoeken dan over een aantal dagen.
pi_141612724
wie is er beetje handig in CSS in combinatie met Wordpress?

Wat dingen verbeterd aan me spelletjes site, echter heb 1 dropdown menu wat achter over achter Hooverd.

Dus als menu uitklapt over een spelletje / adsense blok / andere banner. Dan komt dat naar de voorgrond en is het Menu item zelf niet meer te klikken...
  vrijdag 27 juni 2014 @ 13:12:58 #39
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:41:54 #40
340341 Blester
Membre très utile
pi_141639508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je dat al niet kan dan vraag ik me af wat je te zoeken hebt in de website wereld :') Je wilt wel websites runnen maar je er niet even in verdiepen? Klinkt als de juiste instelling, je zal vast net zoveel gaan verdienen als velen hier.

Vooraf betalen is naar mijn weten gebruikelijk.
Wat betreft hosting krijg ik gewoon maandelijks een factuur die betaald dient te worden. Goedkope pakketten dienen wel gewoon voor het hele jaar te worden betaald volgens mij.

Domeinnamen lijkt me logisch: vooraf dokken :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:51:10 #41
340341 Blester
Membre très utile
pi_141639651
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:10 schreef SCG94 het volgende:

[..]

Wegens een leek op dit gebied; dat uploaden bij je eigen hosting (hostnet bij mij) en het domeinnaam overzetten is gewoon 'stappenplan' en niet erg moeilijk? En vooraf betalen of achteraf? Wat is de gebruikelijke methode?

Bij voorbaat dank!
Ik neem aan dat je Directadmin hebt in onderstaande uitleg:

1. Schaf hosting aan, je ontvangt dan (vaak) een e-mail met twee nameservers
2. Ga naar Hostnet.nl en log in op je account. Ga vervolgens naar 'Domeinnamen' en zoek op de domeinnaam, bijvoorbeeld 'fok.nl'. Daarachter staat dan dat het bezet is, klik op 'Verhuizen'. Je moet dan de EPP invoeren die je van de verkoper hebt ontvangen. Volg het registratieproces met o.a. het instellen van de Whois. Weet even niet meer zeker of je bij Hostnet direct de nameservers ik kan voeren (slecht, want ik heb daar ook domeinnamen :')), indien je 2 lijntjes met 'nameservers' zit staan vul je daar de twee uit de e-mail in. Registratie zal volgen, je ontvangt een e-mail bij succes. Eventueel kan het ook zijn dat je pas na de registratie de nameservers in kan voeren, dit doe je dan bij 'domeinnamen'.
3. Ga naar je directadmin paneel, vaak staat in de mail die je ontvangt het IP al, maar ook te bereiken via domeinnaam.nl:2222
4. Log in met je directadmin gegevens en klik op 'domain administration'. Voeg daar de domeinnaam toe.
5. Ga naar 'database management' en maak een nieuwe database aan, kies een username en database naam en een wachtwoord en onthoud die.
5. Ga naar een FTP programma (bijvoorbeeld Filezilla) en maak connectie met de FTP server (host is vaak ftp.domeinnaam.nl), gebruikersnaam + wachtwoord en een eventuele poort staat in de e-mail.
6. Upload alle Wordpress files in de Public_HTML folder, klik vervolgens met je rechtermuisknop op 'WP-config.php' en klik op 'Bekijken/bewerken', vul hier de database gegevens in (zie je vanzelf staan waar die moeten).
7. Ga naar de PHPmyadmin, dit kan door naar domein.nl/phpmyadmin te gaan en log in met je database username en password. Klik bovenaan op 'Import', kies de SQL file die je van de verkoper hebt ontvangen en klik op 'importeer'.

Als het goed is heb je de website nu overgezet.

Zo.... Ook weer 5 typminuten verder.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_141640899
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 12:33 schreef trekker25 het volgende:
wie is er beetje handig in CSS in combinatie met Wordpress?

Wat dingen verbeterd aan me spelletjes site, echter heb 1 dropdown menu wat achter over achter Hooverd.

Dus als menu uitklapt over een spelletje / adsense blok / andere banner. Dan komt dat naar de voorgrond en is het Menu item zelf niet meer te klikken...
Google even op z-index. Je moet het object op de voorgrond een hogere z-index geven dan het object op de achtergrond in je CSS.
pi_141663474
@Trekker25 Let wel even op, volgensmij mag je geen drop-down over een Adsense blok.
pi_141699657
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:24 schreef jeronald het volgende:
@Trekker25 Let wel even op, volgensmij mag je geen drop-down over een Adsense blok.
Dat klopt maar ik ken websites die het wel al lange tijd hebben en ook redelijk wat bezoekers trekken. Ik heb het zelf niet om erger te voorkomen.

Sinds ik ben toegelaten tot het netwerk van OpenX zijn de inkomsten redelijk wat gestegen. Procentueel ongeveer met 30%. Ik lees er nooit over maar maar RTB is toch iets interessants en nu heb ik Adsense met vooral inkomsten uit klikjes en een beetje op basis van vertoningen en OpenX zorgt voor inkomsten uit vertoningen. Ik krijg ook de indruk dat nu de gemiddelde CPC bij Adsense mooi stijgt.
pi_141703403
Hoe werkt dat OpenX precies?
Facts don't care about your feelings
  zondag 29 juni 2014 @ 23:32:11 #46
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141706130
Zijn er hier eigenlijk mensen die er fulltime mee bezig zijn? Die zo veel verdienen dat ze daar van kunnen leven?
pi_141709241
Ja die zijn hier. Ik alleen niet :P
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_141709676
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe werkt dat OpenX precies?
Bedoel je het concept achter OpenX of hoe het voor de publisher werkt? Het concept is RTB (Real Time Bidding) waarbij adverteerders vertoningen inkopen op basis van CPM. Eigenlijk hetzelfde als bij Adsense waarbij adverteerders tegen elkaar opbieden voor klikjes. Voor de publisher stelt het weinig voor, codes voor Ads genereren en plaatsen maar. Verder stel je een minimum CPM in per Ad en vul je de Adsense codes in voor het geval OpenX niet voldoende vertoningen kan invullen.
pi_141719131
Ah oke, dus de publisher krijgt gewoon net als adsense een script die je plaatst en voor de rest gaat het automatisch. Ik wil best wel eens alternatieven voor adsense proberen want mijn CTR is zo ontzettend laag. Of werkt het niet voor Nederlandse markt?
Facts don't care about your feelings
pi_141719588
Inderdaad alleen scripts plaatsen en dan werkt het. Voor mij is het de Belgische en Nederlandse markt en werkt het prima. Het geeft een hogere CPM dan Adsense alleen zit ik nu op een fillrate van ongeveer 25% met OpenX, dus 75% van de vertoningen blijft Adsense. Ik heb ook geen hoge CTR maar je moet maandelijks wel veel vertoningen hebben.
pi_141723422
Ik heb zo'n 300k vertoningen per maand. Denk je dat het veel nut heeft? CTR van 1%.
Facts don't care about your feelings
pi_141727613
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb zo'n 300k vertoningen per maand. Denk je dat het veel nut heeft? CTR van 1%.
Ze gebruiken eigenlijk een grens van minimaal 5kk (5.000.000) vertoningen per maand. Ik heb geluk dat ik met ongeveer 2kk vertoningen toch toegelaten ben.

Ik ken wel een andere oplossing voor websites met veel vertoningen: http://justpremium.com Maar tot nu toe niet betrouwbaar gebleken, in januari had ik daar mijn eerste inkomsten en ondanks aandringen nog niks uitbetaald gekregen :')
pi_141731827
Oooooh oke.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 1 juli 2014 @ 00:56:34 #54
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_141753093
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:54 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ze gebruiken eigenlijk een grens van minimaal 5kk (5.000.000) vertoningen per maand. Ik heb geluk dat ik met ongeveer 2kk vertoningen toch toegelaten ben.

Ik ken wel een andere oplossing voor websites met veel vertoningen: http://justpremium.com Maar tot nu toe niet betrouwbaar gebleken, in januari had ik daar mijn eerste inkomsten en ondanks aandringen nog niks uitbetaald gekregen :')
Ah, datzelfde probleem heb ik ook gehad met ze. Na een paar keer bellen alsnog het geld gekregen.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:01:12 #55
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_141753183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:05 schreef WebBeestje het volgende:
Nieuwe gebruiksvoorwaarden bij Adsense, luie ik wil niet alles lezen ;) iemand nog iets bijzonders gezien?
Dat zie ik nu pas. *lezen gaat*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:07:13 #56
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_141753268
Tenzij uitdrukkelijk schriftelijk toegestaan door Google, mag u geen overeenkomst aangaan met een derde partij waarbij die derde partij betalingen die aan u worden gedaan onder de Overeenkomst, of andere financiële voordelen in verband met de Services ontvangt.

(...) vereisen dat u binnen 30 dagen na ontvangst van een factuur een terugbetaling aan ons doet voor te hoge bedragen die we in eerdere perioden aan u hebben betaald.

U stemt ermee in de vertrouwelijke gegevens van Google niet openbaar te maken zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming. 'Vertrouwelijke informatie van Google' omvat: (a) alle software, technologie en documentatie van Google met betrekking tot de Services; (b) klikfrequenties of andere statistieken in verband met de prestaties van Property's met betrekking tot de Services;

Dat waren denk ik de belangrijkste dingetjes. *Gaat akkoord, doet een dansje en gaat naar bed*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:05:51 #57
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141757639
Ik zit rond 2 dollar per dag nu. 9 dagen onderweg met youtube.
pi_141763788
Ik heb net maar een topic geopend over de fraude van Facebook, een handjevol zal goede ervaringen hebben maar ik had er al slechte ervaringen mee en nu nog twee mensen in mijn omgeving met dezelfde klachten. Zoek maar eens op Google naar: Facebook advertising fraud

Link naar het topic, hier op Fok: DIG / Hoe Facebook adverteerders oplicht
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:17:45 #59
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_141766239
Die negen minuten durende video is het kijken waard. Ik heb op een Facebook pagina van mij zelfs mensen die klagen dat mijn posts niet op hun tijdlijn komen en ze zelf naar de pagina moeten gaan. 8)7
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:23:18 #60
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141809322
Tegen de 3 dollar nu, hopelijk houdt dit zo aan. :P
  woensdag 2 juli 2014 @ 18:24:10 #61
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_141823171
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Tegen de 3 dollar nu, hopelijk houdt dit zo aan. :P
En hoeveel kijkers per dag? Stuk of 2000?
pi_141827657
Adsense is leuk, maar zorg ervoor dat het niet je enige bron van inkomsten is op je site... anders hebben ze je bij the balls :))
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:41:45 #63
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141827899
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 18:24 schreef JK het volgende:

[..]

En hoeveel kijkers per dag? Stuk of 2000?
Op de filmpjes waar reclame op staat of mijn totale kanaal? Totale kanaal inmiddels 115.000 per maand. Gaat slechts om 4 filmpjes waar dagelijks zo'n 2 tot 400 views bijkomen. Eén filmpje moet nog op gang komen en de rest zal ook nog groeien per dag, vermoed ik.

Een 5e filmpje dat erop staat heeft inmiddels 200 views dus daar kan ik morgen zien wat daarvan bijkomt. 6e filmpje heb ik inmiddels af, daar wacht ik nog even mee.

Verder had ik al een vorig kanaal en daar is één mix dermate aangeslagen dat daar zo'n 2k views per dag bijkomen, die stuur ik nu door naar dit kanaal. 250k+ views daar.

Wel mooi werk zo. :)
pi_141831421
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Op de filmpjes waar reclame op staat of mijn totale kanaal? Totale kanaal inmiddels 115.000 per maand. Gaat slechts om 4 filmpjes waar dagelijks zo'n 2 tot 400 views bijkomen. Eén filmpje moet nog op gang komen en de rest zal ook nog groeien per dag, vermoed ik.

Een 5e filmpje dat erop staat heeft inmiddels 200 views dus daar kan ik morgen zien wat daarvan bijkomt. 6e filmpje heb ik inmiddels af, daar wacht ik nog even mee.

Verder had ik al een vorig kanaal en daar is één mix dermate aangeslagen dat daar zo'n 2k views per dag bijkomen, die stuur ik nu door naar dit kanaal. 250k+ views daar.

Wel mooi werk zo. :)
Die 2 tot 400 vieuws per dag die erbij komen zijn per filmpje of een totaal van die 4 filmpjes? In ieder geval nog erg netjes! Ga zo door!
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:56:50 #65
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141831600
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef SCG94 het volgende:

[..]

Die 2 tot 400 vieuws per dag die erbij komen zijn per filmpje of een totaal van die 4 filmpjes? In ieder geval nog erg netjes! Ga zo door!
Nee, per filmpje. :)

Gepubliceerd om 7 uur vanochtend, nu 200+ views.

Normaal rond de 40 subs per dag, maar heb nu last van een dip gehad omdat ik 46 filmpjes van Jensen Telefoonterreur heb geüpload, dus er zijn er tientallen afgehaakt. :P

Ben benieuwd wat de effecten gaan zijn, maar dat zal de komende dagen duidelijk worden.
pi_141860586
Kut mooi weer zorgt voor zeer weinig inkomsten :(. Bij jullie ook?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_141861311
Yep, maar dat is het wel waard :P
Facts don't care about your feelings
pi_141862866
Ben zelf maar gestopt met het maken van websites. Leverde naar verhouding te weinig op voor het ingestoke energie. Ben te veel van huis om wat te doen en de internet aan boord is te vaak afwezig.

Mijn huidige sites draaien nog wel met een omzet van 25 euro per maand. Maar heb er al jaren niets aan gedaan.

Ben laatst nog wel bezig geweest voor een nieuw advertentie netwerk om een Wordpress plugin te maken. Levert 3 tot 4 euro per CPM op op basis van video advertenties... Als iemand intresse heeft PM me maar dan verdien ik er ook nog wat aan...
pi_141864266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:57 schreef Kerol het volgende:
Kut mooi weer zorgt voor zeer weinig inkomsten :(. Bij jullie ook?

Geen last van. :P
Zit de gehele dag altijd rond de 15 bezoekers, met pieken tot 250
niet die uit mijn sig trouwens
pi_141869195
quote:
4s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef fotostarter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen last van. :P
Zit de gehele dag altijd rond de 15 bezoekers, met pieken tot 250
niet die uit mijn sig trouwens

Jaloezie!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_141872867
quote:
4s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef fotostarter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen last van. :P
Zit de gehele dag altijd rond de 15 bezoekers, met pieken tot 250
niet die uit mijn sig trouwens

Leuk om te zien dat verschillende websites ook zo verschillend zijn met de systemen die worden gebruikt om de website te bezoeken. Bij mij is het vooral bezoek via desktops.

Ik twijfel al een tijdje om hier of op sitedeals hulp te vragen voor onder andere linkbuilding en SEO technische aanpassingen voor mijn project (natuurlijk tegen betaling). Ik heb de voorkeur voor hier dus wie interesse heeft kan een pm sturen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 23:43:29 #72
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_141873084
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Op de filmpjes waar reclame op staat of mijn totale kanaal? Totale kanaal inmiddels 115.000 per maand. Gaat slechts om 4 filmpjes waar dagelijks zo'n 2 tot 400 views bijkomen. Eén filmpje moet nog op gang komen en de rest zal ook nog groeien per dag, vermoed ik.

Een 5e filmpje dat erop staat heeft inmiddels 200 views dus daar kan ik morgen zien wat daarvan bijkomt. 6e filmpje heb ik inmiddels af, daar wacht ik nog even mee.

Verder had ik al een vorig kanaal en daar is één mix dermate aangeslagen dat daar zo'n 2k views per dag bijkomen, die stuur ik nu door naar dit kanaal. 250k+ views daar.

Wel mooi werk zo. :)
Als je 115k bezoekers hebt en 3 dollar per dag, zit je dus op 3 dollar per 3800 kijkers ofzo.
Dus een dollar per 1000 man, dat is volgens mij ook wat de norm is. Alleen denk ik dat de kijkers die je ziet geen adblocker hebben, het kunnen er dus meer zijn. Maar ik check mijn inkomsten via Adsense en niet via die Creator-huppeldepup. Die loopt achter en geeft het in dollars weer. Adsense in keiharde euro's. Elke 12e van de maand ronden ze het af en ook de valse kliks er af. Meestal zo'n 10%. Ik heb sommige filmpjes die lekker lopen en sommigen krabbelen langzaam omhoog. Ach, zo lang er maar geld binnenkomt.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:31:53 #73
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141882455
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef JK het volgende:

[..]

Als je 115k bezoekers hebt en 3 dollar per dag, zit je dus op 3 dollar per 3800 kijkers ofzo.
Dus een dollar per 1000 man, dat is volgens mij ook wat de norm is. Alleen denk ik dat de kijkers die je ziet geen adblocker hebben, het kunnen er dus meer zijn. Maar ik check mijn inkomsten via Adsense en niet via die Creator-huppeldepup. Die loopt achter en geeft het in dollars weer. Adsense in keiharde euro's. Elke 12e van de maand ronden ze het af en ook de valse kliks er af. Meestal zo'n 10%. Ik heb sommige filmpjes die lekker lopen en sommigen krabbelen langzaam omhoog. Ach, zo lang er maar geld binnenkomt.
Nee, want die 115k is mijn totale kanaal, terwijl alleen op de laatste 5 filmpjes reclame zit.

Weet jij overigens of een shitload aan ander materiaal (Heb 46 Jensen telefoonterreur filmpjes geupload) een nadelig effect heeft op de CPM op de langere termijn?

Ik ervoer toch een flinke dip en nu trekt het weer iets bij, maar is het raadzaam om alles weer te verwijderen en gewoon bij één onderwerp te blijven alleen?

Het meest bekeken filmpje van een dag oud van Jensen leverde tot nu 0,10 op, morgen zal dat dus pas een betere indicatie geven, maar denk je dat je piek hoger ligt met alleen hetzelfde materiaal dat erg veel bekeken wordt? Lastig te zeggen allemaal.

Denk dat ik het nogmaals een dag aankijk, aan de andere kant verkloten die filmpjes wel de suggesties aan de rechterkant.

Overigens is de CPM meer 2-3 dollar per 1000 views op mijn mixes, als ik het zo bekijk, maar dit schommelt dus omdat de CPM waarde schommelt, het is dus één hoop, vandaar dat ik me dus afvroeg of ik die andere content niet beter gewoon moet verwijderen.. of juist niet.

Heb trouwens niets direct met Adsense van doen, alles wordt geregeld via mijn externe partner waar ik dus ook de statistieken bekijken, alleen loopt dat altijd achter.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:25:27 #74
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141886197
Ik heb ze weggetyfed, inkomsten of niet, ik krijg enkel Jensen als suggestie bij een nieuwe mix, dat kan niet de bedoeling zijn. In de toekomst kan ik ze altijd nog als een bundel hier en daar uploaden, maar niet meer als één grote kliek.
pi_141891588
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:38 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Leuk om te zien dat verschillende websites ook zo verschillend zijn met de systemen die worden gebruikt om de website te bezoeken. Bij mij is het vooral bezoek via desktops.

Ik twijfel al een tijdje om hier of op sitedeals hulp te vragen voor onder andere linkbuilding en SEO technische aanpassingen voor mijn project (natuurlijk tegen betaling). Ik heb de voorkeur voor hier dus wie interesse heeft kan een pm sturen.
Helaas klikken de mobiele bezoekers minder. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Ik ben tevreden.
Welk project heb je het over? Waar wil je hulp bij?
pi_141904768
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:00 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Helaas klikken de mobiele bezoekers minder. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Ik ben tevreden.
Welk project heb je het over? Waar wil je hulp bij?
Mobiele bezoekers klikken bij mij een stuk meer, misschien doordat de pagina's met de meeste bezoekers responsive banners hebben.

Ik zoek vooral hulp in aanpassingen voor mijn website die SEO technisch beter moeten zijn. Vindbaarheid in Google is belangrijk en daarom zoek ik ook hulp voor linkbuilding. Ik zit denk ik ook in een lastige sector met niet veel concurrentie maar wel sterke concurrentie.

Misschien is het idee dat iemand hier plaatste om elkaar meer te helpen geen slecht idee ;)
pi_141921990
Ik ben volg jullie al geruime tijd. Nu toch eens een berichtje plaatsen, hopelijk is dit het juiste topic.

Ben al jaren bezig met hetzelfde doel: Enkele goedlopende sits opzetten om daar hopelijk genoeg inkomsten uit te halen om niet meer, in ieder geval veel minder, te hoeven werken voor 'de baas'.

Ik heb vele tientallen, men wel meer dan honderd, sites opgezet, meestal geheel gericht op Adsense inkomsten, maar ook veel affiliate sitejes met materiaal van Tradetracker, MSN en Daisycon. Soms leuke inkomsten en dan verkoop ik zo'n site op Sitedeals. Soms mooie meepakkers, maar nog nooit had ik een constante, stabiele stroom van inkomsten. Tot enkele maanden geleden.

Ik heb een geheel 'nieuwe' manier ontdekt om aan extra inkomsten te komen en heb de afgelopen weken een stabiel inkomen wat iedere dag een beetje meer lijkt te worden. Logisch, omdat ik de bezoekers middels Adwords binnenhaal, en de campagnes steeds verder optimaliseer.

Ik ga hier niet echt exact vertellen hoe ik het doe. Ik ga het 'systeem' namelijk aanbieden via een e-book om er zo nog meer aan te kunnen verdienen.

Anyway, inmiddels meerdere sites op deze manier opgezet. Twee binnen een maand na livegang verkocht. Totale opbrengst van de bezoekers ruim $1000, opbrengst van beide site samen nog eens ¤5000.

Uiteraard nog meer site opgezet, waarvan de best lopende momenteel gemiddeld $65 per DAG oplevert. Yup, ¤1500 per maand schoon aan de haak. Van 1 site, bestaande uit 1 HTML pagina en een disclaimer.
Zou ik de site nu te koop zetten op SD, levert dat geheid vele duizenden Euros op. Uiteraard wacht ik hier nog even mee :)

Ik probeer naast mijn vaste werk als concept ontwikkelaar bij top bedrijf minstens één nieuwe site per week op te zetten. Gaat prima, en stuk voor stuk lopen ze goed.

Concluderend lijkt het er op dat mijn jarenlange volhouden, doorzetten, zich eindelijk uitbetaald.

of ik stop met werken voor de baas? Voorlopig niet. Ten eerste omdat ik een supervette baan heb met topcollegas in een mooie omgeving met leuke opdrachtgevers. Verder omdat niemand in de toekomst kan kijken en het schip met geld zo maar weer de haven uit kan varen.

Shizzle!
pi_141922436
Good for you :')

Krijgen wij de ebook gratis?
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:27:40 #79
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141922518
Gotver :') :')
pi_141922661
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Good for you :')

Krijgen wij de ebook gratis?
Altijd weer die Yoshi :')
pi_141922746
Ja tering hoor, als ik zo'n prachtig levensverhaal hoor over hoe iemand met doorzettingsvermogen z'n simpele sites omzet in gratis geld en ondertussen nog een prachtige baan heeft bij een top bedrijf met leuke collega's in een mooie omgeving dan ga ik al bijna over m'n nek. Als ik dan ook nog lees dat er een ebook geschreven gaat worden weet ik genoeg.
Facts don't care about your feelings
pi_141922882
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja tering hoor, als ik zo'n prachtig levensverhaal hoor over hoe iemand met doorzettingsvermogen z'n simpele sites omzet in gratis geld en ondertussen nog een prachtige baan heeft bij een top bedrijf met leuke collega's in een mooie omgeving dan ga ik al bijna over m'n nek. Als ik dan ook nog lees dat er een ebook geschreven gaat worden weet ik genoeg.
En die beheersing van de Nederlandse taal dan? :P
pi_141923487
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja tering hoor, als ik zo'n prachtig levensverhaal hoor over hoe iemand met doorzettingsvermogen z'n simpele sites omzet in gratis geld en ondertussen nog een prachtige baan heeft bij een top bedrijf met leuke collega's in een mooie omgeving dan ga ik al bijna over m'n nek. Als ik dan ook nog lees dat er een ebook geschreven gaat worden weet ik genoeg.
Het zijn allemaal hippies!
pi_141924176
Waar ik dacht mssn wat mensen te kunnen enthousiasmeren komen jullie wat gevatte opmerkingen maken. Wat is daar de meerwaarde van?
pi_141926264
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 11:53 schreef myShizzle het volgende:
enthousiasmeren
Wat is de meerwaarde van jouw post?
We doen allemaal ons best om een paar euro te verdienen. Sommige lukt dit heel goed, sommige niet.
Jouw post, komt er meer op neer als vele andere e-book verkopers zoals Yoshi al had gepost.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:14:36 #86
340341 Blester
Membre très utile
pi_141926423
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 09:43 schreef myShizzle het volgende:
Ik ben volg jullie al geruime tijd. Nu toch eens een berichtje plaatsen, hopelijk is dit het juiste topic.

Ben al jaren bezig met hetzelfde doel: Enkele goedlopende sits opzetten om daar hopelijk genoeg inkomsten uit te halen om niet meer, in ieder geval veel minder, te hoeven werken voor 'de baas'.

Ik heb vele tientallen, men wel meer dan honderd, sites opgezet, meestal geheel gericht op Adsense inkomsten, maar ook veel affiliate sitejes met materiaal van Tradetracker, MSN en Daisycon. Soms leuke inkomsten en dan verkoop ik zo'n site op Sitedeals. Soms mooie meepakkers, maar nog nooit had ik een constante, stabiele stroom van inkomsten. Tot enkele maanden geleden.

Ik heb een geheel 'nieuwe' manier ontdekt om aan extra inkomsten te komen en heb de afgelopen weken een stabiel inkomen wat iedere dag een beetje meer lijkt te worden. Logisch, omdat ik de bezoekers middels Adwords binnenhaal, en de campagnes steeds verder optimaliseer.

Ik ga hier niet echt exact vertellen hoe ik het doe. Ik ga het 'systeem' namelijk aanbieden via een e-book om er zo nog meer aan te kunnen verdienen.

Anyway, inmiddels meerdere sites op deze manier opgezet. Twee binnen een maand na livegang verkocht. Totale opbrengst van de bezoekers ruim $1000, opbrengst van beide site samen nog eens ¤5000.

Uiteraard nog meer site opgezet, waarvan de best lopende momenteel gemiddeld $65 per DAG oplevert. Yup, ¤1500 per maand schoon aan de haak. Van 1 site, bestaande uit 1 HTML pagina en een disclaimer.
Zou ik de site nu te koop zetten op SD, levert dat geheid vele duizenden Euros op. Uiteraard wacht ik hier nog even mee :)

Ik probeer naast mijn vaste werk als concept ontwikkelaar bij top bedrijf minstens één nieuwe site per week op te zetten. Gaat prima, en stuk voor stuk lopen ze goed.

Concluderend lijkt het er op dat mijn jarenlange volhouden, doorzetten, zich eindelijk uitbetaald.

of ik stop met werken voor de baas? Voorlopig niet. Ten eerste omdat ik een supervette baan heb met topcollegas in een mooie omgeving met leuke opdrachtgevers. Verder omdat niemand in de toekomst kan kijken en het schip met geld zo maar weer de haven uit kan varen.

Shizzle!
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_141926437
Maar ik probeer hier helemaal niets te verkopen, zeg alleen dat ik plannen die richting op heb.
Bovendien zou ik het zeker niet via Fok doen ;)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:16:54 #88
340341 Blester
Membre très utile
pi_141926488
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:14 schreef myShizzle het volgende:
Maar ik probeer hier helemaal niets te verkopen, zeg alleen dat ik plannen die richting op heb.
Bovendien zou ik het zeker niet via Fok doen ;)
'Shizzle' in je username hebben, 'Shizzzzz' in je ondertitel en je post, waarin je aangeeft bijzonder veel succes in het bedrijfsleven en met je websites te hebben, eindigen met 'Shizzle!'. Moeten wij deze 'Zie hoe ik mijn shizzle fix' post nog serieus nemen?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_141926527
Never judge a book by it's cover.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:21:58 #90
340341 Blester
Membre très utile
pi_141926622
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:18 schreef myShizzle het volgende:
Never judge a book by it's cover.
Goede naam voor je e-book ^O^
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_141926640
Goeie tip :)
pi_141928131
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:22 schreef myShizzle het volgende:
Goeie tip :)
Never judge a book by its cover :')
pi_141929343
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:21 schreef Blester het volgende:

[..]

Goede naam voor je e-book ^O^
_O-
  zaterdag 5 juli 2014 @ 16:14:48 #94
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141931678
Niet weten dat iedereen hier keihard binnenloopt.. hier zit de elite, allemaal genietende met een laptop op schoot op de Malediven.
pi_141931831
Wat vinden jullie van mijn nieuwe kwaliteitspost:
-wacht dit is misschien wel weer gezien als spam, ik dm hem wel ff-

:')
  zaterdag 5 juli 2014 @ 17:34:06 #96
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141934230
4 dollar per dag, keep it going!
  zaterdag 5 juli 2014 @ 18:20:22 #97
340341 Blester
Membre très utile
pi_141936288
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Niet weten dat iedereen hier keihard binnenloopt.. hier zit de elite, allemaal genietende met een laptop op schoot op de Malediven.
Wat is er mis met dit kantoor?

~ Love comes unseen; we only see it go
pi_141937788
Ik had het over ruim 60 per dag van slechts 1 siteje. Heb er vele die wat minder doen, maar samen is het meer dan genoeg om lekker met laptop op de Malediven te gaan zitten. Ik heb echter een sociaal leven en zoals gezegd een topbaan, dus heb die behoefte niet. Wel heb ik net een nieuwe auto gehaald en hou van designerstuff wat ik zonder zorgen kan kopen. Maar jongens, aangezien jullie alles al weten trek ik me terug. Have fun living you Dreams. Ik doe dat zeker. Chapeau.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 19:55:20 #99
428903 RasmusKlump
Jeg elsker pandekager
pi_141940264
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef myShizzle het volgende:
Ik had het over ruim 60 per dag van slechts 1 siteje. Heb er vele die wat minder doen, maar samen is het meer dan genoeg om lekker met laptop op de Malediven te gaan zitten. Ik heb echter een sociaal leven en zoals gezegd een topbaan, dus heb die behoefte niet. Wel heb ik net een nieuwe auto gehaald en hou van designerstuff wat ik zonder zorgen kan kopen. Maar jongens, aangezien jullie alles al weten trek ik me terug. Have fun living you Dreams. Ik doe dat zeker. Chapeau.
Heeft niks te maken met weten of niet. Je post zijn inhoudsloos en patserig, werkt misschien beter bij je vriendjes in hun designerstuff...
Succes.
pi_141941020
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef myShizzle het volgende:
Ik had het over ruim 60 per dag van slechts 1 siteje. Heb er vele die wat minder doen, maar samen is het meer dan genoeg om lekker met laptop op de Malediven te gaan zitten. Ik heb echter een sociaal leven en zoals gezegd een topbaan, dus heb die behoefte niet. Wel heb ik net een nieuwe auto gehaald en hou van designerstuff wat ik zonder zorgen kan kopen. Maar jongens, aangezien jullie alles al weten trek ik me terug. Have fun living you Dreams. Ik doe dat zeker. Chapeau.
Wat voor auto heb je gehaald?
Facts don't care about your feelings
pi_141941214
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat voor auto heb je gehaald?
zag hem laatst hierin rijden
pi_141942264
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:12 schreef fotostarter het volgende:

[..]

zag hem laatst hierin rijden
[ afbeelding ]
Die Maybach is nooit in productie gekomen, was volgens mij ooit ontworpen om banden te testen.
pi_141942308
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 18:20 schreef Blester het volgende:

[..]

Wat is er mis met dit kantoor?

[ afbeelding ]
Ik heb ook het geluk bij een internet bedrijf te werken, wij doen altijd aan mobile office in de zomer, werken waar je wil, vorig jaar Valencia, dit jaar Kroatie. Drie jaar geleden was het S.F., L.V. en L.A. *O*



Vanwege dat moment wilde ik toen ook per se Belvedere Yoshi, haha :P
  zaterdag 5 juli 2014 @ 20:59:20 #104
340341 Blester
Membre très utile
pi_141943110
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb ook het geluk bij een internet bedrijf te werken, wij doen altijd aan mobile office in de zomer, werken waar je wil, vorig jaar Valencia, dit jaar Kroatie. Drie jaar geleden was het S.F., L.V. en L.A. *O*

[ afbeelding ]

Vanwege dat moment wilde ik toen ook per se Belvedere Yoshi, haha :P
Haha. Inkomsten checken in het buitenland blijft altijd priceless. Geen klote uitvoeren en toch geld verdienen ^O^
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 5 juli 2014 @ 21:03:07 #105
340341 Blester
Membre très utile
pi_141943260
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:12 schreef fotostarter het volgende:

[..]

zag hem laatst hierin rijden
[ afbeelding ]
:9

Van dit soort pareltjes kan ik ook wel genieten:



Niet uitgesloten dat ik een keer zo een koop :P Nieuw een beetje prijzig, tweedehands gaat het wel.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_141943328
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Blester het volgende:

[..]

:9

Van dit soort pareltjes kan ik ook wel genieten:

[ afbeelding ]
Ach ff jaartje sparen voor jou toch :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb ook het geluk bij een internet bedrijf te werken, wij doen altijd aan mobile office in de zomer, werken waar je wil, vorig jaar Valencia, dit jaar Kroatie. Drie jaar geleden was het S.F., L.V. en L.A. *O*

[ afbeelding ]

Vanwege dat moment wilde ik toen ook per se Belvedere Yoshi, haha :P
Begrijpelijk :)
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 5 juli 2014 @ 21:05:59 #107
340341 Blester
Membre très utile
pi_141943369
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ach ff jaartje sparen voor jou toch :)

[..]

Begrijpelijk :)
Tja, helaas ook nog onkosten en belasting etc. :'( :'( :'(

Misschien toch maar eens een rekening openen in Zwitserland :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_141943490
Ja, belasting is voor losers :D
Facts don't care about your feelings
pi_141943575
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:59 schreef Blester het volgende:

[..]

Haha. Inkomsten checken in het buitenland blijft altijd priceless. Geen klote uitvoeren en toch geld verdienen ^O^
Werken komt idd weinig van in zo'n weekje :') :P :D
pi_141943681
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Blester het volgende:

[..]

:9

Van dit soort pareltjes kan ik ook wel genieten:

[ afbeelding ]

Niet uitgesloten dat ik een keer zo een koop :P Nieuw een beetje prijzig, tweedehands gaat het wel.
  zondag 6 juli 2014 @ 14:26:52 #111
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_141967431
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:31 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Weet jij overigens of een shitload aan ander materiaal (Heb 46 Jensen telefoonterreur filmpjes geupload) een nadelig effect heeft op de CPM op de langere termijn?

Weet ik niet, ik zet erop wat ik er op wil zetten naast het hoofdthema, maar niet 46 filmpjes van hetzelfde. Gewoon 1 filmpje van een ander onderwerp, maar 95% van de videos heeft met het hoofdthema te maken en dat wil ik ook zo houden. Af en toe wat extra's erbij voor extra views en inkomsten.

Ben verder nog benaderd door een YouTube netwerk, iets met 'Militia' ofzo, schijn je nog meer mee te kunnen verdienen omdat ze je weer gaan promoten blah blah, hoef ik niet aan mee te doen.
  zondag 6 juli 2014 @ 14:28:50 #112
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_141967489
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:59 schreef Blester het volgende:

[..]

Haha. Inkomsten checken in het buitenland blijft altijd priceless. Geen klote uitvoeren en toch geld verdienen ^O^
Dat heb ik altijd op het werk als ik ga schijten, voer je ook geen kloot uit en ook dan verdien je geld! :+
  zondag 6 juli 2014 @ 14:56:14 #113
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141968038
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:28 schreef JK het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd op het werk als ik ga schijten, voer je ook geen kloot uit en ook dan verdien je geld! :+
Ik had een collega die dagelijks ongeveer drie kwartier doorbracht op de plee :')
  zondag 6 juli 2014 @ 14:57:29 #114
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141968067
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:26 schreef JK het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik zet erop wat ik er op wil zetten naast het hoofdthema, maar niet 46 filmpjes van hetzelfde. Gewoon 1 filmpje van een ander onderwerp, maar 95% van de videos heeft met het hoofdthema te maken en dat wil ik ook zo houden. Af en toe wat extra's erbij voor extra views en inkomsten.

Ben verder nog benaderd door een YouTube netwerk, iets met 'Militia' ofzo, schijn je nog meer mee te kunnen verdienen omdat ze je weer gaan promoten blah blah, hoef ik niet aan mee te doen.
Ja, in de toekomst gooi ik ze in parts erop, minimaal een halfuur, dan krijg je alle advertentie opties. (Pre-roll, Mid-roll, Post-roll) Gewoon af en toe een deel uploaden tussen het hoofdthema door.
  zondag 6 juli 2014 @ 14:58:04 #115
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_141968083
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:56 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik had een collega die dagelijks ongeveer drie kwartier doorbracht op de plee :')
Die inmiddels niet meer jouw collega is, begrijp ik? :P
  zondag 6 juli 2014 @ 16:33:19 #116
340341 Blester
Membre très utile
pi_141970872
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:56 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik had een collega die dagelijks ongeveer drie kwartier doorbracht op de plee :')
Even je sites updaten in de tijd van de baas ^O^

Zeg, ik dacht dat pure affiliatewebsites niet meer werden geaccepteerd door Google AdWords? Zie nou net gewoon een van mijn concurrenten (die een pure affiliatewebsite heeft, direct zichtbaar) in AdSense advertenties verschijnen :')

Hij heeft overigens wel sinds een paar dagen een penalty te pakken zie ik net _O- _O-
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_141972259
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:07 schreef UtopiaVolger het volgende:
Tenzij uitdrukkelijk schriftelijk toegestaan door Google, mag u geen overeenkomst aangaan met een derde partij waarbij die derde partij betalingen die aan u worden gedaan onder de Overeenkomst, of andere financiële voordelen in verband met de Services ontvangt.
Dit staat dus in de (nieuwe) gebruikersvoorwaarden van AdSense, maar weet iemand wat dit nu eigenlijk betekent? Mag je geen andere ads meer hebben die niet van AdSense zijn op dezelfde pagina? Of heeft dit betrekking op iets anders?
  zondag 6 juli 2014 @ 20:22:10 #118
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141979308
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:58 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Die inmiddels niet meer jouw collega is, begrijp ik? :P
Dat klopt :) overigens was hij ook één van de collega's die niet een half uur middagpauze nam maar gerust bijna een uur en natuurlijk verder niet langer doorwerken.
  zondag 6 juli 2014 @ 20:33:14 #119
340341 Blester
Membre très utile
pi_141979866
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:22 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Dat klopt :) overigens was hij ook één van de collega's die niet een half uur middagpauze nam maar gerust bijna een uur en natuurlijk verder niet langer doorwerken.
Tijd om ontslag te nemen zo te horen :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_141999602
"Beste, Ik vind dit een leuke site, netjes gemaakt, up-to-date en met (schijnbaar) geen enkel ander doel dan informatief te zijn. Hoe zeldzaam is dit tegenwoordig? Mijn welgemeende complimenten hiervoor."

Kijk gewoon complimentjes per mail :P denk niet dat veel adsense sites dat te horen krijgen. Naja, natuurlijk is er nog wel een ander doel dan informatief zijn en dat is geld verdienen, maar goed dat was toen ook niet eens de insteek van de site dus deze man heeft gelijk :P
Facts don't care about your feelings
pi_141999642
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
"Beste, Ik vind dit een leuke site, netjes gemaakt, up-to-date en met (schijnbaar) geen enkel ander doel dan informatief te zijn. Hoe zeldzaam is dit tegenwoordig? Mijn welgemeende complimenten hiervoor."

Kijk gewoon complimentjes per mail :P denk niet dat veel adsense sites dat te horen krijgen. Naja, natuurlijk is er nog wel een ander doel dan informatief zijn en dat is geld verdienen, maar goed dat was toen ook niet eens de insteek van de site dus deze man heeft gelijk :P
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
"Beste, Ik vind dit een leuke site, netjes gemaakt, up-to-date en met (schijnbaar) geen enkel ander doel dan informatief te zijn. Hoe zeldzaam is dit tegenwoordig? Mijn welgemeende complimenten hiervoor."

Kijk gewoon complimentjes per mail :P denk niet dat veel adsense sites dat te horen krijgen. Naja, natuurlijk is er nog wel een ander doel dan informatief zijn en dat is geld verdienen, maar goed dat was toen ook niet eens de insteek van de site dus deze man heeft gelijk :P
let op, binnen 24 uur volgt er een follow-up mail met een niet te weerstane aanbieding :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_141999719
Ik verwachtte daaronder ook een tekst met een linkruil aanbod met links als downloads.expertpagina.nl ofzo maar nee. Was echt gewoon alleen een compliment :P
Facts don't care about your feelings
  maandag 7 juli 2014 @ 12:07:23 #123
340341 Blester
Membre très utile
pi_142000341
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
"Beste, Ik vind dit een leuke site, netjes gemaakt, up-to-date en met (schijnbaar) geen enkel ander doel dan informatief te zijn. Hoe zeldzaam is dit tegenwoordig? Mijn welgemeende complimenten hiervoor."

Kijk gewoon complimentjes per mail :P denk niet dat veel adsense sites dat te horen krijgen. Naja, natuurlijk is er nog wel een ander doel dan informatief zijn en dat is geld verdienen, maar goed dat was toen ook niet eens de insteek van de site dus deze man heeft gelijk :P
Dat soort mailtjes ontvang ik alleen als in de volgende alinea gesproken wordt over 'linkruils' of een of ander commercieel voorstel :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:07:36 #124
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_142048098
Wat zouden jullie doen als een bedrijf afspraken niet nakomt? In dit geval gaat het om een betaling waarvan de creditfactuur al ongeveer 2 maanden van binnen is. Ik neig naar een deadline stellen en dan op het www het verhaal plaatsen zodat anderen in de toekomst gewaarschuwd zijn :)
pi_142106413
@ webbeestje, zulke situaties ijn vervelend. Op zich werkt deze partij voor mij prima:

http://bit.ly/1qKvaJn
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_142106988
Big Frank blijkt een pedofiel te zijn :P maar misschien werkt het nog beter als je ze op de kinderen van die klant afstuurt :D
Facts don't care about your feelings
pi_142111434
quote:
2s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:48 schreef RanTheMan het volgende:
@ webbeestje, zulke situaties ijn vervelend. Op zich werkt deze partij voor mij prima:

http://bit.ly/1qKvaJn
Linkje lijkt hier niet te werken op de ipad of het is een grap lol.
pi_142134679
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:27 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Linkje lijkt hier niet te werken op de ipad of het is een grap lol.
nope zeker geen grap.. werkt prima
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_142147144
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 17:11 schreef Kemestry het volgende:

[..]

Dit staat dus in de (nieuwe) gebruikersvoorwaarden van AdSense, maar weet iemand wat dit nu eigenlijk betekent? Mag je geen andere ads meer hebben die niet van AdSense zijn op dezelfde pagina? Of heeft dit betrekking op iets anders?
Hier staat in wezen dat je niet met iemand anders mag afspreken dat deze (een deel van) de inkomsten die je met Adsense verdient, van jou ontvangt

Vermoedelijk is dit een poging van Adsense om constructies te voorkomen waarbij mensen met een werkend Adsense-account dat account beschikbaar stellen om een of meer anderen die hun Adsense-account geblokkeerd zagen, te helpen.

Die constructie zou er dan bijv. uit bestaan dat iemand anders (met een geblokkeerd account) de artikelen voor je site aanlevert, terwijl je die ander een deel van de daarmee gegenereerde Adsense-inkomsten uitbetaalt.
pi_142149476
Aha LeefNu bedankt. Ik zat heel andere richtingen op te denken. Nu hoef ik me geen zorgen meer te maken :D.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:43:57 #131
428903 RasmusKlump
Jeg elsker pandekager
pi_142171529
Mag je eigenlijk meerdere Affiliate aanbieders mixen op je site? TradeTracker en Daisycon bijvoorbeeld?
pi_142171859
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:43 schreef RasmusKlump het volgende:
Mag je eigenlijk meerdere Affiliate aanbieders mixen op je site? TradeTracker en Daisycon bijvoorbeeld?
Ja.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:57:52 #133
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_142205561
Ah, de YouTube inkomsten zijn ook weer bekend. Bijna 20% hebben ze er afgesnoept als valse kliks ofzo. Ach, blijft nog voldoende over om verder niet te klagen.
  zondag 13 juli 2014 @ 11:54:06 #134
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142236423
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:57 schreef JK het volgende:
Ah, de YouTube inkomsten zijn ook weer bekend. Bijna 20% hebben ze er afgesnoept als valse kliks ofzo. Ach, blijft nog voldoende over om verder niet te klagen.
Mijn partner loopt nu 3 dagen achter.. staat nu tweemaal 0 monetized playbacks in analytics.. even een ticket verstuurd.
  zondag 13 juli 2014 @ 16:57:25 #135
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_142245658
Blij dat ik geen partner heb (naast Google) en realtime inzicht heb op de inkomsten. :)
  maandag 14 juli 2014 @ 00:43:42 #136
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142269633
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef JK het volgende:
Blij dat ik geen partner heb (naast Google) en realtime inzicht heb op de inkomsten. :)
Achja, was wel idealer geweest, maar kan me er niet zo druk om maken. Als het maar komt. :P
Bedrag ligt gewoon een stukje hoger en de regels zijn wat soepeler, dus ik weet wel wat ik prefereer.

Overigens heeft de affiliate link in de beschrijving gister ook weer 20 dollar opgebracht. Nice _O_
pi_142270684
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef JK het volgende:
Blij dat ik geen partner heb (naast Google) en realtime inzicht heb op de inkomsten. :)
Ik ben blij dat ik een partner heb naast Google met realtime zicht op inkomsten en nog hogere inkomsten op basis van CPM dan bij Adsense het geval is ;)
  maandag 14 juli 2014 @ 13:38:19 #138
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142280398
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 01:23 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik een partner heb naast Google met realtime zicht op inkomsten en nog hogere inkomsten op basis van CPM dan bij Adsense het geval is ;)
Het is ook gewoon een extra stok achter de deur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Le_Professeur op 15-07-2014 00:19:32 ]
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:21:19 #139
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142320933
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef JK het volgende:
Blij dat ik geen partner heb (naast Google) en realtime inzicht heb op de inkomsten. :)
Heb nu 33 videos, waarvan er 8 inkomsten genereren. Ik zat te denken, is het niet verstandig om de videos te verwijderen waar je niks aan verdient? Niet alles in één keer, maar stapsgewijs..

Zo voorkom je denk ik dat mensen op de verkeerde volumes drukken. (De meer populaire omdat ze er o.a. al langer opstaan)

Hoe denk jij hierover?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:25:53 #140
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_142321125
Ik zou ze laten staan, want andersom linken ze weer naar commerciële content. Tenzij ze dezelfde tags en namen hebben.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:34:28 #141
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142323499
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef JK het volgende:
Ik zou ze laten staan, want andersom linken ze weer naar commerciële content. Tenzij ze dezelfde tags en namen hebben.
Dat hebben ze, aangezien het allemaal volumes zijn die elkaar opvolgen. Heb de eerste 5 verwijderd, pak de content eruit waar geen claim op zit en fabriceer daar later een nieuwe mix van.

Heb ook niet het idee dat de dagelijkse +/- 30 subs van dit kanaal komen, maar van de video van het andere kanaal met inmiddels 288.000 views.

[ Bericht 25% gewijzigd door Le_Professeur op 15-07-2014 16:42:55 ]
  woensdag 16 juli 2014 @ 00:05:12 #142
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_142347090
Dan zou je wellicht wat kunnen wissen idd. Die 288000 views komt vast vanwege dat gezicht van dat meisje, die is niet lelijk! :) thumbnails met leuke dames of schaarsgeklede dames werken altijd goed.
pi_142360545
Yesterday
¤958.66

Mooi recordje al zeg ik het zelf :) :7
pi_142362030
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Yesterday
¤958.66

Mooi recordje al zeg ik het zelf :) :7
Damn, jij koopt binnenkort een huisje zonder hypotheek? Allemaal met 1 site?
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:48:13 #145
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142362314
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef JK het volgende:
Dan zou je wellicht wat kunnen wissen idd. Die 288000 views komt vast vanwege dat gezicht van dat meisje, die is niet lelijk! :) thumbnails met leuke dames of schaarsgeklede dames werken altijd goed.
Ja, ben van plan dat nu te gaan toepassen. Wel subtiel, niet die standaard wallpapers, heb liever een foto die niet te veel bewerkt is.

Heb dat meisje vaker proberen te gebruiken, maar dat valt dan toch tegen. Gebeurd dus allemaal vrij random eigenlijk.
pi_142367008
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Yesterday
¤958.66

Mooi recordje al zeg ik het zelf :) :7
Lekkkkerrrrrrrrrr. Ik haal dat al niet eens meer per maand. Maar ik klaag niet :P
Facts don't care about your feelings
pi_142367104
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef JK het volgende:
Dan zou je wellicht wat kunnen wissen idd. Die 288000 views komt vast vanwege dat gezicht van dat meisje, die is niet lelijk! :) thumbnails met leuke dames of schaarsgeklede dames werken altijd goed.
Had inderdaad ook ooit zo'n video met 440.000 views ofzo waar een vriendin van me op een tuinstoel zat, was nog voor de tijd dat je zelf een miniatuur kon instellen en voor de ads tijd, maar je zag precies haar benen en een rokje op die screenshot.
pi_142379302
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:39 schreef JDx het volgende:

[..]

Damn, jij koopt binnenkort een huisje zonder hypotheek? Allemaal met 1 site?
Check je PM.
Het is niet altijd deze hoeveelheid hoor. Ik zit tegenwoordig tussen de 3-600 per dag maar dit was een leuke uitschieter :D
1 woord: Social media ;)
pi_142409655
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Check je PM.
Het is niet altijd deze hoeveelheid hoor. Ik zit tegenwoordig tussen de 3-600 per dag maar dit was een leuke uitschieter :D
1 woord: Social media ;)
Dan nog een ontzettend mooi getal hoor! :D

Dat zijn twee woorden :-$
  donderdag 17 juli 2014 @ 22:20:13 #150
428903 RasmusKlump
Jeg elsker pandekager
pi_142418657
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Check je PM.
Het is niet altijd deze hoeveelheid hoor. Ik zit tegenwoordig tussen de 3-600 per dag maar dit was een leuke uitschieter :D
1 woord: Social media ;)
Adverteer je dan ook op social media? :)
  donderdag 17 juli 2014 @ 22:38:27 #151
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142419764
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef RasmusKlump het volgende:

[..]

Adverteer je dan ook op social media? :)
Dat is het hele idee, neem ik aan.
pi_142429420
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef RasmusKlump het volgende:

[..]

Adverteer je dan ook op social media? :)
Ja ik adverteer voor likes. Ben internationaal bezig dus je moet goedkope landen pakken. Mexico, Argentinie, Polen enz. 1 cent betaal ik voor een like. Dus je moet een beetje geld erin pompen maar als je eenmaal 100 K likes heb en je loodst al die traffic naar je site is het cashen. Ik heb nu ongeveer 2 miljoen bezoekers per maand. Allemaal via Facebook
pi_142430512
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 04:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja ik adverteer voor likes. Ben internationaal bezig dus je moet goedkope landen pakken. Mexico, Argentinie, Polen enz. 1 cent betaal ik voor een like. Dus je moet een beetje geld erin pompen maar als je eenmaal 100 K likes heb en je loodst al die traffic naar je site is het cashen. Ik heb nu ongeveer 2 miljoen bezoekers per maand. Allemaal via Facebook
Denk je dat deze strategie interessant is voor een toerisme website over Nederland? Ik heb een grote engelstalige website dus goed voor een internationaal publiek.
pi_142435807
Oke nu zit echt niemand meer achter de pc haha. Krijg geen emailtjes, geen orders en geen bezoekers. Perfect, chillen dan maar :P
Facts don't care about your feelings
pi_142440503
MOJITOTIME!!! :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:55:56 #156
428903 RasmusKlump
Jeg elsker pandekager
pi_142441070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 04:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja ik adverteer voor likes. Ben internationaal bezig dus je moet goedkope landen pakken. Mexico, Argentinie, Polen enz. 1 cent betaal ik voor een like. Dus je moet een beetje geld erin pompen maar als je eenmaal 100 K likes heb en je loodst al die traffic naar je site is het cashen. Ik heb nu ongeveer 2 miljoen bezoekers per maand. Allemaal via Facebook
Nice!
Ik heb een Nederlandse info website, dus heb alleen affiliate links naar een paar winkels die relevante dingen verkopen, maar mijn website zit niet per se in het laatste aankoop stadium van mensen.
Een fb like kost me 8 tot 11c op het moment, heb nu tussen de 300 en 400 likes en dit waren de bezoekers van afgelopen maand:


Waarvan ook een aantal spam dingen (semalt.semalt) en dergelijke :')
3 maanden bezig op het moment, recent van adsense naar affiliate overgestapt omdat ik daar relevante ads kan uitzoeken ipv thuisbezorgd o.i.d.

Ben benieuwd of en hoe lang het duurt voordat het echt een beetje gaan lopen...
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:08:24 #157
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_142444970
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:08 schreef JortK het volgende:

[..]

Top idee, 18:00 bij de Millers op het plein? ;)
Zit in Leiden, straks eerst ff naar Leidschenveen en dan tram 3 of 4 en 9 naar Scheveningen denk ik :P

Maar eerst borrel en snacks op werk, bijna bier uur!
pi_142479587
Bij de voorwaarden om me bij bepaalde programma's bij Zanox aan te sluiten staat:

"Wilt u dat publishers uw merknaam in de negatieve zoekwoorden instellen (zodat u voorkomt dat publishers in merken + generieke resultaten verschijnen)?"

Wie kan mij uitleggen hoe ik dat doe in Wordpress? En of het wel zin heeft met een adverteerder die een dergelijke eis stelt, in zee te gaan?
pi_142505217
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:24 schreef LeefNu het volgende:
Bij de voorwaarden om me bij bepaalde programma's bij Zanox aan te sluiten staat:

"Wilt u dat publishers uw merknaam in de negatieve zoekwoorden instellen (zodat u voorkomt dat publishers in merken + generieke resultaten verschijnen)?"

Wie kan mij uitleggen hoe ik dat doe in Wordpress? En of het wel zin heeft met een adverteerder die een dergelijke eis stelt, in zee te gaan?
Volgens mij bedoelen ze gewoon dat je niet probeert hoog te komen in Google op de merknaam... je kan dat niet zelf instellen in Wordpress.
  zondag 20 juli 2014 @ 11:01:19 #161
131603 Afwazig
Serious business
pi_142506841
Ik kan opeens mijn eigen ads niet meer zien vanaf mijn eigen IP. Als ik mobiel naar mijn sites surf zie ik ze wel. Erg vervelend omdat ik nieuwe ads wil plaatsen. Weet iemand hoe dit kan?
  zondag 20 juli 2014 @ 12:55:49 #162
340341 Blester
Membre très utile
pi_142509595
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:01 schreef Afwazig het volgende:
Ik kan opeens mijn eigen ads niet meer zien vanaf mijn eigen IP. Als ik mobiel naar mijn sites surf zie ik ze wel. Erg vervelend omdat ik nieuwe ads wil plaatsen. Weet iemand hoe dit kan?
Ad blocker uitzetten? :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 20 juli 2014 @ 19:29:58 #163
131603 Afwazig
Serious business
pi_142523572
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:55 schreef Blester het volgende:

[..]

Ad blocker uitzetten? :')
Denk je dat ik zo achterlijk ben?
pi_142527832
:')
Facts don't care about your feelings
pi_142528602
:D
  zondag 20 juli 2014 @ 23:50:47 #166
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142536504
53 dollar in twee weken met clickbank ineens. Zit nu op 90 dollar in de eerste 2 maand met schijnbaar een abonnement. Ben benieuwd wanneer ik CDR heb gehaald, zodat ze het geld storten.

Gebruik alleen een bit.ly linkje onder m'n youtube filmpjes, meer niet. Niet eens een eigen landing page, wat ik in de toekomst wel moet doen om e-mails te verzamelen.
pi_142564958
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 04:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja ik adverteer voor likes. Ben internationaal bezig dus je moet goedkope landen pakken. Mexico, Argentinie, Polen enz. 1 cent betaal ik voor een like. Dus je moet een beetje geld erin pompen maar als je eenmaal 100 K likes heb en je loodst al die traffic naar je site is het cashen. Ik heb nu ongeveer 2 miljoen bezoekers per maand. Allemaal via Facebook
Weet iemand hoe je op 1 cent per like komt voor je pagina... ik zit ook met die landen toch hoger... bepaalde instelingen waar ik aan moet denken?
pi_142566576
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:28 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelen ze gewoon dat je niet probeert hoog te komen in Google op de merknaam... je kan dat niet zelf instellen in Wordpress.
Bedankt voor je informatie, JupilerXL
pi_142589228
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:00 schreef YoshiBignose het volgende:
:')
O+ :W
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:55:24 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_142589844
Snap er geen kut van. Gewoon alle Adsense wordt niet meer ingeladen op mijn PC. Niet via Chrome, niet via IE, niet via Firefox. Op alle sites gewoon (dus ook sites van andere mensen met Adsense). Hoe kan dit? Als ik mobiel browse laden de ads wel. :')

Ik heb gewoon een passieve adblocker op mijn ISP ofzo :').
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:00:30 #171
131603 Afwazig
Serious business
pi_142590028
Firewall ligt het niet aan die heb ik uitgezet en er veranderde niks. Verder ook geen meldingen van Google dus het ligt ook niet aan mijn account lijkt me.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:07:44 #172
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_142590246
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:55 schreef Afwazig het volgende:
Snap er geen kut van. Gewoon alle Adsense wordt niet meer ingeladen op mijn PC. Niet via Chrome, niet via IE, niet via Firefox. Op alle sites gewoon (dus ook sites van andere mensen met Adsense). Hoe kan dit? Als ik mobiel browse laden de ads wel. :')

Ik heb gewoon een passieve adblocker op mijn ISP ofzo :').
Of op je PC. Heb je een andere PC op hetzelfde netwerk om te testen? Wellicht staat er iets in je host file.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_142590787
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:34 schreef Bowny het volgende:

[..]

O+ :W
Wat doe je hier :P
Facts don't care about your feelings
pi_142591166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat doe je hier :P
M´n oude business weer oppakken :P
pi_142597146
Lekker, wat had je ook alweer voor sites :P
Facts don't care about your feelings
pi_142598595
Wie heeft hier verstand van landing lages maken? In het kader van 'een vakantie winnen? Laat je email achter' . Dus echt 1 pagina, waarna je naar een pagina word doorverwezen dat ze op de hoogte gehouden zullen worden. Iemand ervaringen met eventuele plugins die dit kunnen? Want zelf schrijven kan ik helaas niet. Klein opzetje naar emailmarketing over een tijdje:) uitproberen kan altijd immers!
pi_142598686
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:43 schreef SCG94 het volgende:
Wie heeft hier verstand van landing lages maken? In het kader van 'een vakantie winnen? Laat je email achter' . Dus echt 1 pagina, waarna je naar een pagina word doorverwezen dat ze op de hoogte gehouden zullen worden. Iemand ervaringen met eventuele plugins die dit kunnen? Want zelf schrijven kan ik helaas niet. Klein opzetje naar emailmarketing over een tijdje:) uitproberen kan altijd immers!
Er zijn genoeg kant en klare templates te vinden, google maar eens op: squeeze page templates
pi_142601067
Iemand trouwens nog zin in samenwerking? Ik ben zeer ervaren webdeveloper (heb ook eigen server) heb alleen niet zoveel zin om content te regelen, kortom alles is mogelijk ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_142609538
Hey luilakken ;) in mijn Adsense dashboard staat weer:

Recentste betaling
¤ XXXX,XX
verzonden op 22 jul. 2014

Donderdag dan waarschijnlijk het geld op de rekening :)
pi_142612045
Zo stoer om het te posten maar dan niet het bedrag :') zinloos dus, want je kan het wel raden, in onze dashboard staat het ook :P
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:38:15 #181
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_142613489
Recentste betaling ¤ 0.0000,1. Jeeeej... ach, what else is new rond de 21e/22e?
Moet wel zeggen dat ik merk dat het vakantieperiode is, ietsje minder bezoekers en ietsje minder inkomsten.
pi_142617310
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo stoer om het te posten maar dan niet het bedrag :') zinloos dus, want je kan het wel raden, in onze dashboard staat het ook :P
Yo Yosh, net weer een site verkocht voor mid XXXX, high XXX, low XXXXX man, cheers!

w/ w/ w/
pi_142617531
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Yo Yosh, net weer een site verkocht voor mid XXXX, high XXX, low XXXXX man, cheers!

w/ w/ w/
^O^ ^O^ ^O^ _O_ _O_ _O_ *; *; *; ~O> ~O> ~O> ^) ^) ^)
Facts don't care about your feelings
pi_142619930
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo stoer om het te posten maar dan niet het bedrag :') zinloos dus, want je kan het wel raden, in onze dashboard staat het ook :P
Anderen laten hier ook vaak genoeg weten dat de betaling onderweg is maar volgens mij is het weer je maandelijkse periode :)

Ps. Volgens de beleidsregels mag je officieel zelfs je inkomsten, stats, etc. van Adsense niet met anderen delen ;)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:53:31 #185
340341 Blester
Membre très utile
pi_142620253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef WebBeestje het volgende:
Hey luilakken ;) in mijn Adsense dashboard staat weer:

Recentste betaling
¤ XXXX,XX
verzonden op 22 jul. 2014

Donderdag dan waarschijnlijk het geld op de rekening :)
Mooi verhaal.

Zeg dames en heren, weet het niet zeker....... maar volgens mij is de betaling onderweg :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142621872
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:24 schreef LeefNu het volgende:
Bij de voorwaarden om me bij bepaalde programma's bij Zanox aan te sluiten staat:

"Wilt u dat publishers uw merknaam in de negatieve zoekwoorden instellen (zodat u voorkomt dat publishers in merken + generieke resultaten verschijnen)?"

Wie kan mij uitleggen hoe ik dat doe in Wordpress? En of het wel zin heeft met een adverteerder die een dergelijke eis stelt, in zee te gaan?
Sommige adverteerders staan niet toe dat je op hun keywoorden biedt op adwords.

Aardig topic, zit zelf aan de andere kant als adverteerder op oa search en display. Vooral de theorieën over cpc's zijn leuk wanneer je zelf aan de andere kant zit. :)
pi_142626015
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:45 schreef raptorix het volgende:
Iemand trouwens nog zin in samenwerking? Ik ben zeer ervaren webdeveloper (heb ook eigen server) heb alleen niet zoveel zin om content te regelen, kortom alles is mogelijk ;)
Content is toch wel het belangrijkste bij de meeste websites:) En anders moet je tools ontwikkelen en die verkopen. Misschien wordpress plugins?
pi_142628071
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 08:22 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Content is toch wel het belangrijkste bij de meeste websites:) En anders moet je tools ontwikkelen en die verkopen. Misschien wordpress plugins?
Ik ben geen PHPér, maar heb wel veel ervaring met het ontsluiten van API's, was al bezig met een Bol.Com widget, helaas is me laptop gewiped :(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_142631259
Overigens als je ideeen hebt voor een website, kun je ook gebruik maken van tekstschrijvers voor de content. Zeker engelse teksten kun je vrij goedkoop laten schrijven. DAn kun je je zelf bezig houden met de site zelf en de promotie en SEO.
pi_142635272
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:35 schreef Hiya het volgende:

[..]

Sommige adverteerders staan niet toe dat je op hun keywoorden biedt op adwords.

Aardig topic, zit zelf aan de andere kant als adverteerder op oa search en display. Vooral de theorieën over cpc's zijn leuk wanneer je zelf aan de andere kant zit. :)
Hoi Hiya, bedankt voor je reactie. Als ik het goed begrijp, heeft die cryptische voorwaarde dus echt niets te maken met iets wat ik op mijn website zou moeten instellen? Logisch dat adverteerders liever geen concurrentie van publishers op keywords zien.
pi_142635550
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:46 schreef WebBeestje het volgende:
Ps. Volgens de beleidsregels mag je officieel zelfs je inkomsten, stats, etc. van Adsense niet met anderen delen
De statistieken word je geacht geheim te houden, maar het bruto verdiende bedragen mag je wel noemen. Lees artikel 9 Vertrouwelijkheid van de bepalingen en voorwaarden voor Adsense op: https://www.google.com/adsense/localized-terms?hl=nl
pi_142635842
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:53 schreef Blester het volgende:

[..]

Mooi verhaal.

Zeg dames en heren, weet het niet zeker....... maar volgens mij is de betaling onderweg :')
Mooi weer een paar 100 euro erbij :)
Dit tuinfeest van aankomend weekend is google mijn sponsor *O*
pi_142636062
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:50 schreef JupilerXL het volgende:
Overigens als je ideeen hebt voor een website, kun je ook gebruik maken van tekstschrijvers voor de content. Zeker engelse teksten kun je vrij goedkoop laten schrijven. DAn kun je je zelf bezig houden met de site zelf en de promotie en SEO.
Ik zoek ook iemand voor content aanleveren, iets van 2 à 3 artikeltjes per week alleen wil ik niet algemene berichten maar actuele content. Dan nog voor de niche waar ik actief in ben dus lastig.
pi_142636637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:07 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik zoek ook iemand voor content aanleveren, iets van 2 à 3 artikeltjes per week alleen wil ik niet algemene berichten maar actuele content. Dan nog voor de niche waar ik actief in ben dus lastig.
Tjah dan moet iemand dus zelf al op zoek en de niche bijhouden voor nieuws en trends, kost wat meer als algemene berichten schrijven denk. Maar op zich lijkt me dat er genoeg moeten zijn die dat wel willen doen, tenzij het een niet zo interessante niche is:)
pi_142644971
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 04:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja ik adverteer voor likes. Ben internationaal bezig dus je moet goedkope landen pakken. Mexico, Argentinie, Polen enz. 1 cent betaal ik voor een like. Dus je moet een beetje geld erin pompen maar als je eenmaal 100 K likes heb en je loodst al die traffic naar je site is het cashen. Ik heb nu ongeveer 2 miljoen bezoekers per maand. Allemaal via Facebook
Had je mijn pm nog gezien Acid?
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:31:26 #196
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_142650512
Kreeg vandaag een mailtje van een 'scammer'. Al hoewel ik niet weet hoe de scam precies werkt en ook geen zin heb om het uit te zoeken. Heb wel betere dingen te doen, maar mocht je een mailtje als deze krijgen, dan weet je dat het wederom nep is (en dit speelt blijkbaar al bijna 4 jaar);

http://www.insercorp.com/(...)hinese-domain-scams/
pi_142651095
Wat een BS. En niet eens een echte scam. Ze zeggen dus eigenlijk dat iemand anders jouw domein met een .cn of .asia of ander kansloos domein wil registreren en dat jij ze voor moet zijn en dat domein ook snel moet registreren :') Zit wat in, maar wat boeit zo'n chinees domein nou, heb je niets aan.
Facts don't care about your feelings
pi_142651116
Kun je bij facebook advertenties ook aangeven welk talen je doelgroep spreekt? Ik zie alleen interesses staan en van welke landen ze komen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:52:07 #199
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_142651590
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat een BS. En niet eens een echte scam. Ze zeggen dus eigenlijk dat iemand anders jouw domein met een .cn of .asia of ander kansloos domein wil registreren en dat jij ze voor moet zijn en dat domein ook snel moet registreren :') Zit wat in, maar wat boeit zo'n chinees domein nou, heb je niets aan.
Bij mij vroegen ze alleen of ik een distributor voor dat bedrijf was. En dan als je antwoord geeft zullen ze je die domeinnamen aanbieden denk ik en je de hele tijd lastig vallen. Feit blijft dat het in elk geval geen echte mail is die je krijgt.
pi_142652114
Ja ach, eerder spam of agressieve marketing dan. Ik krijg ook zat mailtjes van mensen die vragen of ik interesse heb in een bepaald domein. Het zou pas een scam zijn als je die chinezen betaald en ze het domein niet leveren ja.
Facts don't care about your feelings
pi_142652370
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Tjah dan moet iemand dus zelf al op zoek en de niche bijhouden voor nieuws en trends, kost wat meer als algemene berichten schrijven denk. Maar op zich lijkt me dat er genoeg moeten zijn die dat wel willen doen, tenzij het een niet zo interessante niche is:)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Tjah dan moet iemand dus zelf al op zoek en de niche bijhouden voor nieuws en trends, kost wat meer als algemene berichten schrijven denk. Maar op zich lijkt me dat er genoeg moeten zijn die dat wel willen doen, tenzij het een niet zo interessante niche is:)
Misschien maar eens op zoek en een student blij maken met wat euro's per bericht. Er zijn genoeg studenten die enige binding hebben met de niche dus ik ben benieuwd.
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:28:59 #202
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_142653238
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ach, eerder spam of agressieve marketing dan. Ik krijg ook zat mailtjes van mensen die vragen of ik interesse heb in een bepaald domein. Het zou pas een scam zijn als je die chinezen betaald en ze het domein niet leveren ja.
Dat is waar. Tja die vragen over domeinen krijg ik ook wel eens... en dat zijn vaak nog bijzonder slechte namen ook en dan een lulverhaal erbij dat ze heel sterk zijn.
pi_142670173
Heb een nieuwe plugin geschreven waarmee je makkelijk adsense toe kunt voegen aan je blog:
http://wordpress.org/plugins/adsense-made-easy-best-simple-ad-inserter/

Wat vinden jullie ervan?
pi_142670487
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef JK het volgende:

[..]

Dat is waar. Tja die vragen over domeinen krijg ik ook wel eens... en dat zijn vaak nog bijzonder slechte namen ook en dan een lulverhaal erbij dat ze heel sterk zijn.
Inderdaad en prijzen die gewoon totaal uit de lucht gegrepen zijn. Ik heb ook geen idee of dit soort mensen er veel geld mee verdienen maar goed blijkbaar wel. Ik heb een paar maanden terug ook een website verkocht maar er is nog steeds niets mee gedaan. Apart...
Facts don't care about your feelings
pi_142670720
Voor hoeveel waren die pokertickets domeinen eigenlijk weg gegaan?
pi_142670810
Haha oh ja, was dat razor niet?
Facts don't care about your feelings
pi_142676711
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:24 schreef JupilerXL het volgende:
Heb een nieuwe plugin geschreven waarmee je makkelijk adsense toe kunt voegen aan je blog:
http://wordpress.org/plugins/adsense-made-easy-best-simple-ad-inserter/

Wat vinden jullie ervan?
Mooie plug-in, Binnen een paar seconden advertenties op je website. Werkt goed. Misschien kan je later nog een optie toevoegen om ook ads in het midden van een post/page toe te voegen, en een optie "show on homepage" yes/no.
pi_142677287
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:52 schreef Kemestry het volgende:

[..]

Mooie plug-in, Binnen een paar seconden advertenties op je website. Werkt goed. Misschien kan je later nog een optie toevoegen om ook ads in het midden van een post/page toe te voegen, en een optie "show on homepage" yes/no.
Ja dat zijn nog goede opties inderdaad (is genoteerd), ben ook bezig de widget configureerbaar te maken zodat je het adtype kan selecteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door JupilerXL op 24-07-2014 13:09:36 (spelfout) ]
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:52:53 #209
340341 Blester
Membre très utile
pi_142682994
Voor een nieuw project 'moet' ik ook aan social media geloven :') Wat een hel... Sta je dan met je 0 likes en followers :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142719429
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef Blester het volgende:
Voor een nieuw project 'moet' ik ook aan social media geloven :') Wat een hel... Sta je dan met je 0 likes en followers :')
Even adverteren en je hebt zo wat volgers, staat mooier:)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:01:00 #211
340341 Blester
Membre très utile
pi_142719515
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:57 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Even adverteren en je hebt zo wat volgers, staat mooier:)
Of even 100K likes kopen :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:59:35 #212
340341 Blester
Membre très utile
pi_142725152
Zo, en toen had ik 50.000 likes :D
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 25 juli 2014 @ 18:58:39 #213
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142726503
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:59 schreef Blester het volgende:
Zo, en toen had ik 50.000 likes :D
Hoe?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 23:36:57 #214
428903 RasmusKlump
Jeg elsker pandekager
pi_142736324
Fake likes dus? :P
  vrijdag 25 juli 2014 @ 23:39:49 #215
340341 Blester
Membre très utile
pi_142736432
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:58 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Hoe?
Kopen :D

Fake zijn ze niet, wel echte mensen. Maar gewoon aangekocht :-).

Even een basis hebben om mee verder te gaan.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:30:02 #216
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142738171
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef Blester het volgende:

[..]

Kopen :D

Fake zijn ze niet, wel echte mensen. Maar gewoon aangekocht :-).

Even een basis hebben om mee verder te gaan.
Duur? Net met youtube 6 dollar op woensdag. Mooie stijging.
pi_142738750
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef Blester het volgende:

[..]

Kopen :D

Fake zijn ze niet, wel echte mensen. Maar gewoon aangekocht :-).

Even een basis hebben om mee verder te gaan.
Heb je nog wel likes uit de regio? Of zit er gewoon Venezuela enzo tussen :')
Facts don't care about your feelings
pi_142741585
Meestal komen gekochte likes van gehackte accounts, wel echte users dus maar behalve dat het er goed uit ziet heb je dr niet zoveel aan.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 09:57:59 #219
340341 Blester
Membre très utile
pi_142743153
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:55 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Heb je nog wel likes uit de regio? Of zit er gewoon Venezuela enzo tussen :')
Wel allemaal EU. Je hebt er inderdaad niet veel aan, maar het staat een stuk beter.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:05:02 #220
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142745176
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:57 schreef Blester het volgende:

[..]

Wel allemaal EU. Je hebt er inderdaad niet veel aan, maar het staat een stuk beter.
Je staat dan toch ook hoger in de ranking? Of iets dergelijks..
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:28:16 #221
340341 Blester
Membre très utile
pi_142745693
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:05 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Je staat dan toch ook hoger in de ranking? Of iets dergelijks..
Als ze nu bijvoorbeeld bij Facebook intypen 'Zoekwoord', dan sta ik inderdaad hoger. Verder liken mensen ook sneller (denk ik) als een pagina veel likes heeft.

Maargoed, vraag mij niet teveel over Social Media in combinatie met websites, gebruik het nu voor de eerste keer :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:47:48 #222
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_142746123
Gewoon een prijsvraag maken met likes en delen en weet ik het. :+
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:51:58 #223
340341 Blester
Membre très utile
pi_142746226
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:47 schreef JK het volgende:
Gewoon een prijsvraag maken met likes en delen en weet ik het. :+
Gaat zo lastig en 0 mensen liken he :P Maar ik heb de FB pagina even op veel eigen websites gepromoot net, komt wel goed :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142747304
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef Blester het volgende:

[..]

Kopen :D

Fake zijn ze niet, wel echte mensen. Maar gewoon aangekocht :-).

Even een basis hebben om mee verder te gaan.
Maar die likes heb je niks aan. Ik heb per ongeluk (denk ik) ook een keer 5000 likes gekregen, allemaal uit Turkije en als ik iets post staat er na een halve dag 7 mensen hebben deze post gezien.

Terwijl een andere pagina van me met 1700 likes (organisch) gewoon 800 mensen hebben dit bericht gezien krijgt.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:33:53 #225
340341 Blester
Membre très utile
pi_142748822
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:35 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar die likes heb je niks aan. Ik heb per ongeluk (denk ik) ook een keer 5000 likes gekregen, allemaal uit Turkije en als ik iets post staat er na een halve dag 7 mensen hebben deze post gezien.

Terwijl een andere pagina van me met 1700 likes (organisch) gewoon 800 mensen hebben dit bericht gezien krijgt.
Klopt, ik koop het ook niet voor de waarde. Gewoon puur omdat mensen dat sneller liken :)

Zeg nou zelf, like jij pagina's met <100 likes?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142748834
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:33 schreef Blester het volgende:

[..]

Klopt, ik koop het ook niet voor de waarde. Gewoon puur omdat mensen dat sneller liken :)

Zeg nou zelf, like jij pagina's met <100 likes?
Onlangs nog gedaan, splinternieuw hotel in Ibiza waar we over 3 weken heen gaan :P
pi_142748869
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:33 schreef Blester het volgende:

[..]

Klopt, ik koop het ook niet voor de waarde. Gewoon puur omdat mensen dat sneller liken :)

Zeg nou zelf, like jij pagina's met <100 likes?
ja tuurlijk, het gaat toch om de inhoud

uiteraard heeft dat meestal wel een relatie met elkaar, maar iedere pagina is met 0 likes begonnen
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:47:56 #228
340341 Blester
Membre très utile
pi_142749192
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

ja tuurlijk, het gaat toch om de inhoud

uiteraard heeft dat meestal wel een relatie met elkaar, maar iedere pagina is met 0 likes begonnen
Ach, het is gewoon bedrijvenpagina. Gewoon voor een project, dan boeit het me niet zoveel.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:57:34 #229
340341 Blester
Membre très utile
pi_142751138
575 people reached. Niet gek :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:06:28 #230
428903 RasmusKlump
Jeg elsker pandekager
pi_142751334
Het probleem is ook dat als je wel reach hebt, je wanneer je straks ook 'echte' likes hebt die mensen niet bereikt. Dan heb je een reach van 2000 mensen die niet geïnteresseerd zijn, maar het staat wel beter dan 0 likes idd.
pi_142752542
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:57 schreef Blester het volgende:
575 people reached. Niet gek :P
Dat is zeker niet gek!

Dit is met alleen organische likes (helaas veel goedkope landen):

pi_142758107
Maar is het ook niet zo dat als je bereik slecht is door fake-likes, dat je bereik bij echte mensen ook slechter is .. ?
  zondag 27 juli 2014 @ 21:40:57 #233
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142792533
Voor degene die Youtube-partner zijn; hoe laten jullie je uitbetalen? Rechtstreeks naar de bank of via Paypal?
  maandag 28 juli 2014 @ 11:24:09 #234
340341 Blester
Membre très utile
pi_142806378
Gaat toch niet slecht dat Social Media, eerste echte volgers en likers stromen al binnen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 28 juli 2014 @ 22:13:55 #235
428903 RasmusKlump
Jeg elsker pandekager
pi_142829726
2 posts vandaag op mijn facebook page met een reach van 303 en 472, en dat met maar iets meer dan 300 likes... ^O^
  dinsdag 29 juli 2014 @ 08:11:22 #236
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_142839431
Afgelopen week een bericht op Twitter geplaatst dat we op zoek zijn naar schrijvers. 6 aanmeldingen, waarbij er 2 reeds een artikel van 1500+ woorden hebben aangeleverd. En de kwaliteit is top!
pi_142839980
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:13 schreef RasmusKlump het volgende:
2 posts vandaag op mijn facebook page met een reach van 303 en 472, en dat met maar iets meer dan 300 likes... ^O^
Dat is netjes, dan post je blijkbaar content die veel mensen ook echt interessant vinden. Krijg je ook vaak veel likes op je posts?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:50:23 #238
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142843560
quote:
4s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:49 schreef fotostarter het volgende:
Laatste post vorige deel:

[..]

Kan wel. Je moet alleen filteren op foto's die je kunt gebruiken, en mag gebruiken en bewerken.
[ afbeelding ]
Hoe groot is de kans dat je gezeik krijgt als je gewoon wat afbeeldingen pakt? Volgens mij nihil. Het hoort niet, maar wordt het niet overal gedaan? Met die optie bewerk je je opties aanzienlijk, volgens mij..
pi_142844056
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat je gezeik krijgt als je gewoon wat afbeeldingen pakt? Volgens mij nihil. Het hoort niet, maar wordt het niet overal gedaan? Met die optie bewerk je je opties aanzienlijk, volgens mij..
Ik doe het al 12 jaar, en heb nog nooit geen gezeur gehad :)
Maar vaak pak ik van een afbeelding een stuk met Greenshot (tooltje)
Dus ik zoek een afbeelding, vind er 1 en haal er een stuk uit.
Heb nog nooit geen gekloot gehad hiermee.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:17:08 #240
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142844351
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:07 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik doe het al 12 jaar, en heb nog nooit geen gezeur gehad :)
Maar vaak pak ik van een afbeelding een stuk met Greenshot (tooltje)
Dus ik zoek een afbeelding, vind er 1 en haal er een stuk uit.
Heb nog nooit geen gekloot gehad hiermee.
Ik pak mijn Youtube thumbnails ook gewoon van internet. Heb er een paar in mijn kelder, maar na een tijd heb je die wel gehad, dan moet je wel.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:43:29 #241
428903 RasmusKlump
Jeg elsker pandekager
pi_142845133
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 09:05 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Dat is netjes, dan post je blijkbaar content die veel mensen ook echt interessant vinden. Krijg je ook vaak veel likes op je posts?
Die 2 posts inderdaad wel, de reach fluctueert nogal, een aantal likes en wat shares helpen wel inderdaad.
pi_142845660
Ik heb vaak wel een flinke reach, maar bijna geen kliks naar de website.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:24:55 #243
428903 RasmusKlump
Jeg elsker pandekager
pi_142846297
Traffic naar de website is inderdaad minimaal... Ook geen nieuwe page likes... :{
pi_142846808
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat je gezeik krijgt als je gewoon wat afbeeldingen pakt? Volgens mij nihil. Het hoort niet, maar wordt het niet overal gedaan? Met die optie bewerk je je opties aanzienlijk, volgens mij..
Er zijn wel sites die copyright bewaken door het web af te speuren en te vergelijken maar ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad. Zou ook niet weten wat ze willen gaan doen als er geen naam bij de whois info staat overigens. Als je dat wel hebt zou ik wel oppassen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:01:28 #245
340341 Blester
Membre très utile
pi_142847308
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:03 schreef JDx het volgende:
Ik heb vaak wel een flinke reach, maar bijna geen kliks naar de website.
Maak een tumbnail van je foto (kun je bijvoorbeeld ook doen door gewoon je website-post te delen, dan staat er ook een beetje tekst bij), dan moeten ze wel doorklikken.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142847439
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:01 schreef Blester het volgende:

[..]

Maak een tumbnail van je foto (kun je bijvoorbeeld ook doen door gewoon je website-post te delen, dan staat er ook een beetje tekst bij), dan moeten ze wel doorklikken.
Ja klopt, maar dan krijg ik nooit likes. Als ik een plaatje post wel, vaak likes en shares die soms tot wel 50 nieuwe likes opleveren.
pi_142852697
Ik heb ooit een ranglijst gezien met hosts en welke het meest betrouwbaar zijn, oftewel weinig downtime etc. Ik krijg namelijk een punthoofd van mijn host als het op mijn website druk is dan gaat de boel of traag of het gaat plat. Weet iemand een linkje naar het lijstje?
pi_142874639
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb ooit een ranglijst gezien met hosts en welke het meest betrouwbaar zijn, oftewel weinig downtime etc. Ik krijg namelijk een punthoofd van mijn host als het op mijn website druk is dan gaat de boel of traag of het gaat plat. Weet iemand een linkje naar het lijstje?
Waar zit je nu dan en met welk pakket? Het kan ook gewoon zijn dat er niet genoeg resources zijn. Als je bijv een cpanel backend hebt zijn je entry processes belangrijk, zijn deze vol dan gaat idd de site op zwart.
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:54:04 #249
340341 Blester
Membre très utile
pi_142879986
Google is de laatste tijd sporadisch toch best vertrouwend naar nieuwe websites. Gister een nieuwe website online gezet (niet met gek veel content, slechts 2000 woorden ofzo) en toch al direct een positie #10 gekregen. Nu valt de concurrentie ook wel mee.

Naar mijn ervaring is Google de laatste jaren over het algemeen wel iets moeilijker geworden met nieuwe websites, dan valt me dit wel weer erg mee. Even kijken of dit aan blijft houden :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142883227
Met programma's als XnvView kan je de metadata van elke foto eenvoudig verwijderen. Ook kan je veel afbeeldingen even spiegelen of even een kleurfilter erover gooien. Met ruim 40.000 afbeeldingen online heb ik in de afgelopen jaren maar enkele keren gezeur vanwege copyright gehad. En dan meestal is meteen verwijderen van je site en cache legen op google voldoende.
pi_142884329
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat je gezeik krijgt als je gewoon wat afbeeldingen pakt? Volgens mij nihil. Het hoort niet, maar wordt het niet overal gedaan? Met die optie bewerk je je opties aanzienlijk, volgens mij..
Ik heb inmiddels 2x een dwingend schrijven incl dwangsom gehad van getty images.. De bedragen waren niet mis, en allemaal van afbeeldingen uit mijn begintijd (anno 2000) na verwijderen en de brieven verder negeren, in beide gevallen een aanmaning gehad, ook deze genegeerd op aanraden van mn advocaat en inmiddels zijn we 2 jaar verder en heb ik nimmer meer iets vernomen.. dus tsja..

Tegenwoordig koop ik gewoon mijn afbeeldingen of zoek ik op rechten vrije afbeeldingen, en dat werkt voor mij voldoende..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:09:24 #252
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142884464
Zit nu rond de 700 monetized playbacks per dag ( de views die daadwerkelijk tellen als inkomsten ) Top!
pi_142889920
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:35 schreef Kemestry het volgende:
Met programma's als XnvView kan je de metadata van elke foto eenvoudig verwijderen. Ook kan je veel afbeeldingen even spiegelen of even een kleurfilter erover gooien. Met ruim 40.000 afbeeldingen online heb ik in de afgelopen jaren maar enkele keren gezeur vanwege copyright gehad. En dan meestal is meteen verwijderen van je site en cache legen op google voldoende.
Dit dus :)
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:55:58 #254
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142890329
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels 2x een dwingend schrijven incl dwangsom gehad van getty images.. De bedragen waren niet mis, en allemaal van afbeeldingen uit mijn begintijd (anno 2000) na verwijderen en de brieven verder negeren, in beide gevallen een aanmaning gehad, ook deze genegeerd op aanraden van mn advocaat en inmiddels zijn we 2 jaar verder en heb ik nimmer meer iets vernomen.. dus tsja..

Tegenwoordig koop ik gewoon mijn afbeeldingen of zoek ik op rechten vrije afbeeldingen, en dat werkt voor mij voldoende..
Ah ja, maar ik denk dat het met Youtube ook nog weer anders is..
pi_142892365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:50 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Waar zit je nu dan en met welk pakket? Het kan ook gewoon zijn dat er niet genoeg resources zijn. Als je bijv een cpanel backend hebt zijn je entry processes belangrijk, zijn deze vol dan gaat idd de site op zwart.
Ik zit bij Neostrada, een cloudserver: https://www.neostrada.nl/cloud-servers.html

Eerder daar op andere servers al problemen gehad maar nu kreeg ik het bericht dat er veel verkeer was en veel content van extern moet komen. Lijkt mij beiden onzin of wel mee te vallen, ik heb mijn bandbreedte tabellen eens bekeken van het laatste jaar en het is wel enkele keren drukker geweest.

Algemene vraag dan maar, ik zoek een betrouwbare host (liefst bekend van naam) die (op dit moment nog) 150 GB bandbreedte per maand aan kan en toch zeker pieken aan moet kunnen van een paar honderd bezoekers per minuut of ongeveer 1.000 bezoekers in een uur.
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:48:34 #256
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142893938
Zit op leaseweb.net

Dedicated bak voor 50 per maand
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:51:26 #257
340341 Blester
Membre très utile
pi_142899873
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik zit bij Neostrada, een cloudserver: https://www.neostrada.nl/cloud-servers.html

Eerder daar op andere servers al problemen gehad maar nu kreeg ik het bericht dat er veel verkeer was en veel content van extern moet komen. Lijkt mij beiden onzin of wel mee te vallen, ik heb mijn bandbreedte tabellen eens bekeken van het laatste jaar en het is wel enkele keren drukker geweest.

Algemene vraag dan maar, ik zoek een betrouwbare host (liefst bekend van naam) die (op dit moment nog) 150 GB bandbreedte per maand aan kan en toch zeker pieken aan moet kunnen van een paar honderd bezoekers per minuut of ongeveer 1.000 bezoekers in een uur.
https://www.hostnet.nl/vi(...)prijzen-en-bestellen

Misschien dat iets voor jou? Week geleden even een uitgebreid gesprek gehad met een medewerker daarvan, klonk allemaal wel goed. Wellicht dat ik daar binnenkort zelf ook nog even een extra server pak, puur voor de test.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142905574
Bedankt voor de reacties, ik heb al vier hosts gemaild en morgen nog één of twee benaderen. @Blester, ik zou daar voor managed kiezen maar ¤99/pm is me dan wat te hoog. Ik wil er wel wat tientjes per maand voor over hebben maar ¤99 vind ik teveel.

Zijn hier webmasters met veel paginavertoningen per maand (2 miljoen of meer)? Ik ben namelijk heel verrast met de prestaties van OpenX i.c.m. Google Adsense.
pi_142912728
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef RanTheMan het volgende:

Ik heb inmiddels 2x een dwingend schrijven incl dwangsom gehad van getty images.. De bedragen waren niet mis, en allemaal van afbeeldingen uit mijn begintijd (anno 2000) na verwijderen en de brieven verder negeren, in beide gevallen een aanmaning gehad, ook deze genegeerd op aanraden van mn advocaat en inmiddels zijn we 2 jaar verder en heb ik nimmer meer iets vernomen.. dus tsja..

Tegenwoordig koop ik gewoon mijn afbeeldingen of zoek ik op rechten vrije afbeeldingen, en dat werkt voor mij voldoende..
Ja of gewoon zelf eens wat plaatjes gaan schieten. }) Heb je dat gedonder ook allemaal niet.
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:25:47 #260
340341 Blester
Membre très utile
pi_142913234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef WebBeestje het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik heb al vier hosts gemaild en morgen nog één of twee benaderen. @Blester, ik zou daar voor managed kiezen maar ¤99/pm is me dan wat te hoog. Ik wil er wel wat tientjes per maand voor over hebben maar ¤99 vind ik teveel.

Zijn hier webmasters met veel paginavertoningen per maand (2 miljoen of meer)? Ik ben namelijk heel verrast met de prestaties van OpenX i.c.m. Google Adsense.
Gewoon unmanaged nemen dan en om de zoveel tijd iemand inhuren om even alles te updaten etc?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142914952
Huh? Ik had gister op 1 site gewoon opeens 3022 bezoekers in plaats van de normale 80.

Maar geen extra inkomsten, slechts 84 cent.

Maar ze komen wel uit allerlei verschillende landen.

Allemaal bestemmingspagina /
Bouncepercentage 90,80%
Allemaal organic via searchengine

Foutje?
pi_142914988
Wat de hell heb ook opeens 2760 volgers op Twitter, wtf just happened...
pi_142915051
Wat in de fucking name of God... ook opeens 8166 likes op Facebook, waren er 1705.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:06:06 #264
340341 Blester
Membre très utile
pi_142915551
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:45 schreef JDx het volgende:
Wat in de fucking name of God... ook opeens 8166 likes op Facebook, waren er 1705.
Allemaal uit Vietnam zo te zien _O- _O-

Misschien vinden ze je designs daar opeens heel mooi :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142915942
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:06 schreef Blester het volgende:

[..]

Allemaal uit Vietnam zo te zien _O- _O-

Misschien vinden ze je designs daar opeens heel mooi :D
Ik had sowieso al veel fans uit Vietnam, die zijn allemaal echt, maar nu veel uit usa, sri lanka, en allerlei vage landen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:24:00 #266
214255 Convergence
Procrastinator
pi_142915983
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:54 schreef Blester het volgende:
Gister een nieuwe website online gezet (niet met gek veel content, slechts 2000 woorden ofzo) en toch al direct een positie #10 gekregen. Nu valt de concurrentie ook wel mee.
Zou de Google Honeymoon kunnen zijn.
Zat van de huidige Fok! layout? Alternatief hier.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:46:08 #267
340341 Blester
Membre très utile
pi_142916538
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:24 schreef Convergence het volgende:

[..]

Zou de Google Honeymoon kunnen zijn.
Zou eventueel kunnen ja. Sta nu ondertussen al op positie #5 :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142916958
Het gaan vandaag ook gewoon door:

1. google / organic
293(100,00%) bezoekers
99,66% nieuwe sessies
99,66% bouncepercentage
00:00:02 gemiddelde sessieduur

Maar het is niet allemaal uit 1 vaag land:

1 United States 170(57,43%)
2 Vietnam 11(3,72%)
3 Brazil 9(3,04%)
4 Greece 9(3,04%)
5 Ireland 8(2,70%)
6 Japan 8(2,70%)
7 Australia 7(2,36%)
8 Germany 7(2,36%)
9 France 7(2,36%)
10 Singapore 6(2,03%)
pi_142917084
Ik had gisteren bijna 1gig aan dataverkeer, maar geen lange bezoeken en geen inkomsten, wat is dit... echt heel erg vervelend. En allemaal via Google/Organic...

Bestemmingspagina allemaal: /

Dus niet op 1 specifieke post ofzo. Zoekwoord kan ik niet achterhalen.

Heb wel dit gevonden:
https://twitter.com/allinone555/statuses/494380919772282880

Maar dat is Twitter, niet Google/Organic. Lijkt me trouwens ook een spam account.
pi_142917431
Bouncepercentage van bijna 100% dus ze moeten er niet zijn voor wat ze zoeken. Bijna het tegenovergestelde van het bouncepercentage van 5% wat ik al lange tijd heb.
pi_142917631
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:19 schreef WebBeestje het volgende:
Bouncepercentage van bijna 100% dus ze moeten er niet zijn voor wat ze zoeken. Bijna het tegenovergestelde van het bouncepercentage van 5% wat ik al lange tijd heb.
Ja, maar ik kan nergens een overeenkomst vinden tussen deze mensen, waarom komen ze op mijn site, hoe komen ze op mijn site. Hoe kan ik ze blocken.
pi_142920810
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja, maar ik kan nergens een overeenkomst vinden tussen deze mensen, waarom komen ze op mijn site, hoe komen ze op mijn site. Hoe kan ik ze blocken.
Over een paar dagen moet je het kunnen zien in webmaster tools. Wellicht rank je onterecht ergens op ofzo? Al is het wel vreemd dat analytics bij geen enkele het zoekwoord laat zien
pi_142921371
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:08 schreef JDx het volgende:
Ik had gisteren bijna 1gig aan dataverkeer, maar geen lange bezoeken en geen inkomsten, wat is dit... echt heel erg vervelend. En allemaal via Google/Organic...

Bestemmingspagina allemaal: /

Kan het zijn dat je site hierdoor: http://webwereld.nl/bevei(...)adwords-concurrenten is getroffen?
pi_142922671
Dat laatste denk ik niet, blijft wel vreemd, Twitter net van 2760 naar 2761 followers gegaan, Facebook van 8163 naar 8129 in een uurtje. Zijn dus allemaal onvrijwillige likes lijkt me.

Maar dat verklaart ook nog steeds niet waarom er gister 3000 bezoekers kwamen van Google.
pi_142923688
Voor wie interesse heeft in de verschillen tussen Adsense en OpenX in mijn geval voor deze maand tot op dit moment:

Vertoningen
Adsense 86,3%
OpenX 13,7%

Inkomsten
Adsense 69,9%
OpenX 30,1%

Verschil in CPM is aanzienlijk, Adsense heeft ¤0,40 per 1.000 vertoningen en OpenX ¤0,76 per 1.000 vertoningen.

[ Bericht 0% gewijzigd door WebBeestje op 31-07-2014 15:51:59 ]
pi_142932752
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:43 schreef WebBeestje het volgende:
Voor wie interesse heeft in de verschillen tussen Adsense en OpenX in mijn geval voor deze maand tot op dit moment:

Vertoningen
Adsense 86,3%
OpenX 13,7%

Inkomsten
Adsense 69,9%
OpenX 30,1%

Verschil in CPM is aanzienlijk, Adsense heeft ¤0,40 per 1.000 vertoningen en OpenX ¤0,76 per 1.000 vertoningen.
heb een gaming site (flash) die ongeveer 1,6 miljoen page views per maand heeft; adsense een goeie 100-120 euro per dag.

Is er meer te halen met openX? Is bij openX een ad als preloader toegestaan? (adsense niet namelijk)
En kun je ze combineren?
pi_142941258
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:36 schreef trekker25 het volgende:

[..]

heb een gaming site (flash) die ongeveer 1,6 miljoen page views per maand heeft; adsense een goeie 100-120 euro per dag.

Is er meer te halen met openX? Is bij openX een ad als preloader toegestaan? (adsense niet namelijk)
En kun je ze combineren?
OpenX is op basis van CPM en al haal je ¤1,00 dan is dat ¤1.600 per maand. Nu haal je al minimaal ¤3.000 per maand (waarschijnlijk door een hoge CTR?). Ik heb een lage CTR maar wel veel vertoningen en dan loont het blijkbaar. Ze zijn best selectief met toelaten maar het systeem zit mooi in elkaar. Je stelt een bodemprijs in wat je per banner per 1.000 vertoningen wilt ontvangen en is er niet genoeg aanbod dan val je automatisch terug op Adsense.
pi_142946333
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:58 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

OpenX is op basis van CPM en al haal je ¤1,00 dan is dat ¤1.600 per maand. Nu haal je al minimaal ¤3.000 per maand (waarschijnlijk door een hoge CTR?). Ik heb een lage CTR maar wel veel vertoningen en dan loont het blijkbaar. Ze zijn best selectief met toelaten maar het systeem zit mooi in elkaar. Je stelt een bodemprijs in wat je per banner per 1.000 vertoningen wilt ontvangen en is er niet genoeg aanbod dan val je automatisch terug op Adsense.
ik zit inderdaad boven de 2 euro al per CPM dus weet niet of openx dan toegevoegde waarde heeft..
pi_142947662
Godver gaat gewoon lekker door, gister 2500 bezoekers allemaal via Google/Organic, zoekwoord not provided, vandaag alweer 100% bouncepercentage en gemiddelde sessieduur 0 seconden, maar wel flink bandbreedte gebruiken, wtf kan ik hier aan doen..
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:02:17 #280
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_142949004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:02 schreef JDx het volgende:
Godver gaat gewoon lekker door, gister 2500 bezoekers allemaal via Google/Organic, zoekwoord not provided, vandaag alweer 100% bouncepercentage en gemiddelde sessieduur 0 seconden, maar wel flink bandbreedte gebruiken, wtf kan ik hier aan doen..
IP's blocken bij de poort?
pi_142949018
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:02 schreef JortK het volgende:

[..]

IP's blocken bij de poort?
Het zijn niet dezelfde mensen, hopelijk zie ik snel in Webmaster Tools via welk zoekwoord dit is.

Maar geloof eigenlijk niet dat het echt via Google/Organic komt.
pi_142950582
@JDx Ze komen toch ook allemaal op verschillende pagina's binnen? Dan kan ik me ook niet voorstellen dat het via één zoekwoord zou zijn. Verder heb ik ook geen idee hoe je het zou moeten oplossen :s.

Ik heb zojuist mijn website responsive gemaakt. Ik had het al eerder bij m'n testversie gedaan, maar ik was meta-viewport vergeten, dus het werkte alleen op computerschermen :'). De Google Adsense Insider nieuwsbrief van gisteren motiveerde mij om er toch nog maar een keertje in te duiken, dus nu werkt het. Het zou tot meer bezoekers en eventueel inkomsten kunnen leiden, dus ik ben benieuwd. Wat zijn jullie ervaringen wat betreft meer bezoekers/inkomsten na het responsive maken?
pi_142951648
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:53 schreef jeronald het volgende:
@JDx Ze komen toch ook allemaal op verschillende pagina's binnen? Dan kan ik me ook niet voorstellen dat het via één zoekwoord zou zijn. Verder heb ik ook geen idee hoe je het zou moeten oplossen :s.

Ik heb zojuist mijn website responsive gemaakt. Ik had het al eerder bij m'n testversie gedaan, maar ik was meta-viewport vergeten, dus het werkte alleen op computerschermen :'). De Google Adsense Insider nieuwsbrief van gisteren motiveerde mij om er toch nog maar een keertje in te duiken, dus nu werkt het. Het zou tot meer bezoekers en eventueel inkomsten kunnen leiden, dus ik ben benieuwd. Wat zijn jullie ervaringen wat betreft meer bezoekers/inkomsten na het responsive maken?
Positief. Ook met name de responsive banners van adsense. Die werken echt goed.
De ene maand heb ik wat meer mobiele bezoekers dan de andere.
Ik denk Desktop / mobiel dat dat ngeveer 60/40 is.
Dus dan is responsive zeker wel handig
pi_142952145
@fotostarter, mooi! Ik heb de responsive banners zojuist ook toegevoegd. Waarom heb ik dit nu pas gedaan xD!?

Weet je hoe die verhouding desktop-mobiel was voordat je een responsive site had?
pi_142966670
Ja ik moet trouwens responsive ook eens gaan inschakelen op mijn website. Er word gezegd dat een responsive site hebben toch weer een pluspunt is in de goole ranking factors.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:59:08 #286
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142969402
Heb zojuist een record behaald, +/- 7 dollar op een dag! :)
pi_142969416
Ja, in de Adsense Insiders nieuwsbrief van gisteren werd er ook naar een tweetal cases verwezen waarin het (mobiel) verkeer toenam, in ben benieuwd :-)
pi_142971139
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:35 schreef jeronald het volgende:
@fotostarter, mooi! Ik heb de responsive banners zojuist ook toegevoegd. Waarom heb ik dit nu pas gedaan xD!?

Weet je hoe die verhouding desktop-mobiel was voordat je een responsive site had?
Niet precies, weet wel voor 2 jaar geleden was de verhouding mobiel/desktop anders. Toen had ik echt heel veel meer mobiele bezoekers.
Dit jaar begon met wat meer desktopbezoekers, maar nu is het de ene dag mobiel wat meer, en de dag erop wat meer desktopgebruikers.
Voordeel van de responsive ads, is dat ik nu op welk device dan ook, dezelfde website hebt plus indeling :)
pi_142982088
Ik heb vandaag paar teksten online gezet(op Blogger) waarbij ik fysiologische processen uitleg in het Engels en het is ook voor (internationale) medische studenten bedoeld. Ik heb zelf een medische achtergrond.
Nu heb ik me ingelezen over google Ads en maar ik kan het niet aanzetten bij mijn blogger account. Er staat dat ik op dit moment niet in aanmerking kom ervoor, maar ik heb nog geen eens een aanvraag ingediend. Ik heb ook de criteria gelezen maar begrijp dan nog niet waarom want ik voldoe aan die criteria.
Of kan ik pas na paar dagen het aanvragen?
pi_142983188
Juli trouwens de slechtste maand sinds tijden qua Adsense ;(
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 09:37:02 #291
340341 Blester
Membre très utile
pi_142983233
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 09:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Juli trouwens de slechtste maand sinds tijden qua Adsense ;(

Geüpload door 'JK', hmm...
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_142986492
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 09:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Juli trouwens de slechtste maand sinds tijden qua Adsense ;(
Hier ook, maar was te verwachten
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:56:57 #293
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142986656
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 09:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Juli trouwens de slechtste maand sinds tijden qua Adsense ;(
Hoe groot is het verschil als je het zou moeten uitdrukken in een percentage?
pi_142988213
Geen zin om te rekenen maar zat de laatste tijd toch wel op ¤800 maar nu ¤550.
Facts don't care about your feelings
pi_142993290
Hier met alle Nederlandstalige en Duitstalige websites zo'n 40% minder inkomsten en dat zal nog wel tot het eind van deze maand of half september duren. Alle Engelse websites daarentegen hebben maar maximaal 10% minder inkomsten.
pi_142993329
Gister weer 1100 bezoekers en 99,8% bounce, maar vandaag 13 bezoekers en 147 pagina's dus lijkt erop dat het weer normaal is.
pi_142996601
Van maand tot maand vergelijken doe ik niet meer, ik vergelijk dezelfde maand van vorig jaar met nu. In juni was het 15% meer dan vorig jaar en in juli 25% meer. Ik teken ervoor als de rest van het jaar 20% hoger blijft. Doorgaans ging het vanaf augustus tot en met december alleen maar hoger.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 20:33:56 #298
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_142998046
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Geen zin om te rekenen maar zat de laatste tijd toch wel op ¤800 maar nu ¤550.
Wow, dat is nogal een klap, ja.
pi_143028015
Juli opzich geen slechte maand. Ruim 11 K Adsense opgehaald. Veel mensen zijn op vakantie :) Denk dat augustus niet veel meer zal worden maar mag niet klagen. Ben nu bezig met een andere Nederlandse grote site en Facebookpage die mijn adsense hopelijk spoedig naar de 15K tillen.

PS. Ik zal iedereen die mij een prive bericht heeft gestuurd proberen te antwoorden aankomende week. Ben heel erg druk met bier drinken en van de zon genieten en zit weinig achter de pc en ook weinig op FOK! :D
pi_143029827
Mooie bedragen c_/
Facts don't care about your feelings
pi_143043739
Master! _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')