abonnement Unibet Coolblue
pi_141763709
Velen zullen denken bij het lezen van de titel van dit topic dat het onzin is maar na zelf ondervonden te hebben en ook enkele vrienden met slechte ervaringen moet ik het toch kwijt. Handig om te weten als je overweegt om te adverteren via Facebook.

Wat ik en onafhankelijk van elkaar ook twee vrienden hebben ondervonden is het adverteren om meer pagina likes te kunnen krijgen. Als adverteerder richt je op een doelgroep, bijvoorbeeld mannen in de leeftijd van 20 t/m 50, uit Nederland en België en die Nederlands spreken (zo sluit je dus bijvoorbeeld Walen uit als je een Nederlandstalige website hebt). Buiten dat Facebook aangeeft dat je tussen de 10 en 20 likes per dag zal ontvangen zijn de likes nog eens van lage kwaliteit. De personen die een like geven hebben zelden overeenkomsten met de opgegeven voorwaarden, laat staan dat het aantal voorspelde likes gehaald wordt. Er is met Facebook contact opgenomen maar die haakten snel af met reageren nadat er uitvoerig hierop gewezen werd.

Resultaat is dat er likes komen voor adverteerders maar dat die adverteerders bijna niks aan de likes hebben.

Recent zijn er meer artikelen over te vinden, zoek bijvoorbeeld eens op Google: Facebook advertising fraud.

De moeite waard om te lezen:

http://www.forwardprogres(...)ng-advertising-ever/

http://www.jonloomer.com/2014/02/11/facebook-fraud-response/
pi_141763798
Tip: niet op FB adverteren.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_141763845
Adverteren of fucking facebook :')

Wat een domme lul moet je dan zijn.

Like en deel deze post en maak kans op iets te winnen mensen!!! :') :') :')
5 Ferrari's op videoband!
pi_141764179
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Adverteren of fucking facebook :')

Wat een domme lul moet je dan zijn.

Like en deel deze post en maak kans op iets te winnen mensen!!! :') :') :')
Als je niet weet waar het het over hebt ben je een nog grotere lul :') er staat nergens dat het gaat om winacties op Facebook. Het gaat over adverteren op Facebook.
pi_141764379
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Adverteren of fucking facebook :')

Wat een domme lul moet je dan zijn.

Like en deel deze post en maak kans op iets te winnen mensen!!! :') :') :')
Adverteren op een online netwerk waar vier op de vijf mensen dagelijks actief is :') echt zo dom he
pi_141764742
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:13 schreef WebBeestje het volgende:
laat staan dat het aantal voorspelde likes gehaald wordt.
Ze kunnen natuurlijk niet voor jou inschatten dat niemand jouw advertentie leuk vindt.
pi_141764873
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:42 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ze kunnen natuurlijk niet voor jou inschatten dat niemand jouw advertentie leuk vindt.
Nu nog leren lezen, dan kom je er wel :')
pi_141764979
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Nu nog leren lezen, dan kom je er wel :')
Schat, ze maken een inschatting op basis van hoeveel likes er gemiddeld per vertoning van een advertentie gegeven worden. Als jouw pagina gewoon niet boeiend is, voor niemand niet, dan krijg je minder likes dan ze vooraf geschat hebben. Of heb je een gegarandeerd aantal likes gekocht? :*
pi_141765538
Dat is nog niet eens het punt, in de openingspost hier stond ook dat nieuwe likes zelden voldoen aan de opgegeven kenmerken. Het zijn accounts zoals:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000795113827
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:16:02 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_141766161
Ik denk dat 90% van alle klikken op reclamesites per ongeluk is. Ik heb dat bij de Telegraaf vaak. Dan wil ik een advertentie uitklikken, maar dan wordt ik naar de site geleidt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_141766467
Dit is toch al heel lang bekend?

http://www.dumpert.nl/med(...)_blijkt_zinloos.html
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_141775471
leuk als je likes koopt via facebook, maar daarna moet je alsnog betalen om zo ook daadwerkelijk te bereiken met je posts. het geld dat je uitgeeft aan facebook kan je beter besteden aan leuke prijzen ofzo via een eigen mailinglist.
..///
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')