Ja hier ook minder inkomsten, maar dat is het weer wel waardquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:24 schreef Nielssje het volgende:
Jullie ook zo'n last van het warme weer? (qua inkomsten dan)
Kan gewoon hier.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Weet iemand of er hier ook een Affiliate afdeling is, of wordt alles gewoon hier gedaan?
Ja veel mensen zullen wel buiten zijn. Gisteren toch nog wel 230 euro en vandaag zit ik al over de 250 met adsense. Mag niet klagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:24 schreef Nielssje het volgende:
Jullie ook zo'n last van het warme weer? (qua inkomsten dan)
Nice, mag ik vragen wat je verkoopt?quote:Op zondag 8 juni 2014 11:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Zojuist mijn eerste verdiensten met Clickbank. Ben pas net begonnen, zo'n 14 dagen onderweg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat onder Vendor. Dr Drum (Beat software) en FL Studio Tutorials, alleen bij die laatste nog enkel clicks gehad, maar dat is ook een maandelijks ding, dus wellicht iets lastiger om te verkopen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nice, mag ik vragen wat je verkoopt?
ik zit al een tijdje bij linode, bevalt primaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wat is trouwens een beetje betrouwbare en kwalitatieve hosting voor een VPS. Ik zit nu bij Neostrada maar ik vind het niet echt super dus voor een nieuw project zoek ik een snellere VPS.
Transipquote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wat is trouwens een beetje betrouwbare en kwalitatieve hosting voor een VPS. Ik zit nu bij Neostrada maar ik vind het niet echt super dus voor een nieuw project zoek ik een snellere VPS.
Ok, succes jongenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Staat onder Vendor. Dr Drum (Beat software) en FL Studio Tutorials, alleen bij die laatste nog enkel clicks gehad, maar dat is ook een maandelijks ding, dus wellicht iets lastiger om te verkopen.
Maar goed, ben pas net onderweg, zo'n ruime twee weken. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Omdat je alleen de laatste 14 dagen ziet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Iemand die hier ook met Clickbank werk? Hoe kan het dat het totale aantal hops is geslonken?
Jij.. bent een held.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:47 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Omdat je alleen de laatste 14 dagen ziet?
Dan kan je ook fluiten naar je geld. Wat heb je gedaan om dat voor elkaar te krijgen? Moeilijk zijn ze niet echt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Lame.. Clickbank contract terminated. 5 dagen 100 hops.. zo slecht is dat ook weer niet..
Maar goed, dan niet hè
Nee, aangezien ik dat geld verdient heb met de andere software. Het contract met de FL Studio tutorials is afgebroken. Mijn Vendor zij dat het puur om de verkopen ging.. die er dus niet waren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:21 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan kan je ook fluiten naar je geld. Wat heb je gedaan om dat voor elkaar te krijgen? Moeilijk zijn ze niet echt.
Nicequote:Op maandag 9 juni 2014 22:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja veel mensen zullen wel buiten zijn. Gisteren toch nog wel 230 euro en vandaag zit ik al over de 250 met adsense. Mag niet klagen.
Top planquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:45 schreef JK het volgende:
Die claim is in één minuut klaar hoor. En voetbal kijken? Heb wel wat beters te doen. De wegen zijn leeg, perfect moment om een rondje te blazen op de motor.
Krijg je hun inkomsten dan ^^?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:29 schreef JK het volgende:
Claim opgeheven, na een mailtje te sturen. Werkt beter dan een dispute.
Nu zie ik toevallig wel een bedrijf wat mijn video heeft gejat en mijn watermerk omzeilt door in te zoomen (watermerk staat aan de buitenzijde).
Tijd dat ik weer een succesvolle claim ga maken en wel nu.![]()
Nee, ze trekken de video offline. Jammer he... platenlabels kunnen dat blijkbaar wel. Moet het eens onderzoeken. Maar beter dat ze geen zelfde video kunnen vinden op YT.quote:
Ik heb een sitemap via de plugin van yoast, echter geeft deze een foutpagina aan? Kwestie van tijd voor dit goedkomt?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:06 schreef jeronald het volgende:
@SCG94 En niet vergeten een sitemap te uploaden bij Google Webmasters (y)
ligt denk ik aan de html. alleen bij inline tags wordt het achter elkaar geplakt gok ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:33 schreef Kemestry het volgende:
Weet iemand of het uitmaakt of je in een tekst die uit losse zinnen bestaat er geen punt achter zet?
Dus bijvoorbeeld:
De bal is zwart met wit
Het veld is groen
De spelers dragen geen oranje broeken
De lucht is stralend blauw
Het lijkt mij dat als Google die pagina scant, dat hij dan alle zinnen achter elkaar plakt zodat je eigenlijk één lange zin hebt.
Gaat lekker met jou of niet, ik verdien niets meer, ja 100 euro per maand ofzo, maar dat is niks meer vergeleken met wat het was, verwaarloosbaar inmiddels.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ok, succes jongenValt genoeg geld te halen op het internet
2 weken bezig en al sales is heel erg netjes!
Ik gebruik deze: https://wordpress.org/plugins/email-subscribers/quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:27 schreef JK het volgende:
Even een vraagje voor de WP-guru's hier;
Wat is een goede gratis plugin om te gebruiken om gebruikers een mailtje te sturen als er een nieuwe post is geplaatst? Ik heb Subscribe 2 geprobeerd, maar krijg het niet helemaal lekker voor elkaar daarmee. Ik ben niet heel bekend met WP en dit is gewoon even een losse site zonder Adsense.
Kneuzen die AdWords verkeerd instellenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef WebBeestje het volgende:
Twee klikjes van net geen ¤4 per klikje, dat is best lekker maar ik vraag me af welke adverteerder dan circa ¤6 over heeft per klikje. Als Adsense nou ook op basis van leads/sales zou werken begreep ik het nog.
Affiliate is naar mijn mening ook hetgeen waar het echte geld te verdienen valt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:54 schreef Blester het volgende:
[..]
Kneuzen die AdWords verkeerd instellen
Redelijk rustig, 3 nieuwe websites deze week en 4 verkocht, per saldo uiteindelijk -1. Ik zie steeds meer brood in affiliate, bent dat flink aan het uitbreiden.
Hoe kan dat nou? Je verdiende toch altijd veel meer? Waarom maak je geen nieuwe websites aan? En zoals ik al eerder aangaf: Maak een Facebook fanpage aan, investeer een paar honderd euro in het adverteren voor likes zodat je veel likes hebt. Minimaal 10-20 K. Schrijf interessante artikelen op je blog en post de url met link op facebook. Ik heb gisteren ruim over de 400 euro aan adsense opgehaald maar had ook ruim over de 50.000 bezoekers op mijn sites. Allemaal via Facebookquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Gaat lekker met jou of niet, ik verdien niets meer, ja 100 euro per maand ofzo, maar dat is niks meer vergeleken met wat het was, verwaarloosbaar inmiddels.
Mijn beste advertentieblok heet nog steeds AciD_rechthoek, toen op advies van jou geplaatst haha.
Dat gaap icoontje kan ik niet helemaal plaatsen? Het is niet mijn bedoeling hier om op te scheppen. Ik geef enkel tips en ben transparant in mijn adsense verdiensten zoals veel mensen hier zijn. En de adsense inkomsten zijn ongeveer van 6 websites.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:16 schreef Nielssje het volgende:
[..]
Nicemag ik vragen of dat grotendeels 1 site is of allemaal kleintjes?
Ik bedoelde een dubbele punt O, hier is dat blijkbaar het gaap icoontje, ik bedoelde het verbazing icoontje :pquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat gaap icoontje kan ik niet helemaal plaatsen? Het is niet mijn bedoeling hier om op te scheppen. Ik geef enkel tips en ben transparant in mijn adsense verdiensten zoals veel mensen hier zijn. En de adsense inkomsten zijn ongeveer van 6 websites.
Ohhhh okquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:02 schreef Nielssje het volgende:
[..]
Ik bedoelde een dubbele punt O, hier is dat blijkbaar het gaap icoontje, ik bedoelde het verbazing icoontje :p
Facebook helpt inderdaad. Twitter ook, G+ wat minder.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ohhhh okIk dacht al
Ja ik ben ook al een paar jaartjes bezig maar had altijd karige inkomsten maar sinds facebook zie ik echt een toename van 4-500% inkomsten.
Bedankt voor je tip, ga ik even proberen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:58 schreef RasmusKlump het volgende:
[..]
Ik gebruik deze: https://wordpress.org/plugins/email-subscribers/
Welke maat en plaats is dat dan ^^?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ja dat bannerformaat en de plaatsing converteert supergoedIs ook nog altijd mijn favo!
ff PM gestuurd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:18 schreef WebBeestje het volgende:
Heb je de Ads ook op minimaal 150 pixels van de spelletjes staan? Dat kan wel eens de reden zijn dat je inkomsten zo hoog zijn.
Waar koop je je likes voor Facebook? gewoon bij Fb zelf of bij een externe partij?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je verdiende toch altijd veel meer? Waarom maak je geen nieuwe websites aan? En zoals ik al eerder aangaf: Maak een Facebook fanpage aan, investeer een paar honderd euro in het adverteren voor likes zodat je veel likes hebt. Minimaal 10-20 K. Schrijf interessante artikelen op je blog en post de url met link op facebook. Ik heb gisteren ruim over de 400 euro aan adsense opgehaald maar had ook ruim over de 50.000 bezoekers op mijn sites. Allemaal via Facebook
Ja dat bannerformaat en de plaatsing converteert supergoedIs ook nog altijd mijn favo!
Likes kopen is niks waard, die zien je page niet, klikken niet op de posts, het is alleen handig om te laten zien aan anderen dat je veel likes hebt, om betrouwbaar over te komen zeg maar.quote:Op zondag 22 juni 2014 08:54 schreef Convergence het volgende:
[..]
Waar koop je je likes voor Facebook? gewoon bij Fb zelf of bij een externe partij?
Dat dacht ik ook altijd, maar Acid_Nightmare heeft er dus wel goede ervaringen mee met blijkbaar goede ROI, daarom vraag ik hetquote:Op zondag 22 juni 2014 10:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Likes kopen is niks waard, die zien je page niet, klikken niet op de posts, het is alleen handig om te laten zien aan anderen dat je veel likes hebt, om betrouwbaar over te komen zeg maar.
Mja 4000 turkse likes op een Nederlandse pagina is ook niks.
Nogmaals: daarom vraag ik hetquote:Op zondag 22 juni 2014 11:22 schreef JDx het volgende:
Heeft hij misschien op een andere manier likes gekregen.
Inderdaad, zie ze ook wel eens voorbij komen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:22 schreef JDx het volgende:
Wat ik de laatste tijd ook vaak zie (bijv moeder van mn vriendin die erin trapt) is videos sharen die je alleen kan bekijken als je op share klikt.
Als ik jou was, maakte ik je sidebar breder zodat er een grotere ad in past.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:15 schreef Kerol het volgende:
Hoi! Heb een tijdje geleden website gelanceerd, eerst puur op Wordpress maar nu op mn eigen server. Ben druk bezig met SEO, ben keywords, meta descen titles e.d. aan het aanmaken met de 'SEO by Yoast' tool (erg handig trouwens!). Alleen qua inkomsten wil het nog niet vlotten.
Hebben jullie nog tips voor me? Mijn CTR is zo'n 0,5%.. Heb ongeveer 800-1300 views per dag. (niet uniek). Ben van plan te adverteren op FB om meer likes op FB te krijgen om dit ook nog omhoog te krikken.
Link staat in mn sig trouwens voor degene die me advies wil geven met betere plaatsing van reclame e.d.
Inderdaad, ze zijn klaar met deze pagina, ze zoeken iets nieuws om naartoe te gaan, daarom kan een unit onderaan juist een relatief hoge CTR hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ads in een footer of onderaan heb ik nooit zo gesnapt, aangezien daar het einde is, en mensen weer weg willen. De kans dat ze daar klikken is laag.
Of ik begrijp je niet, of ik snap het niet maar zeg je nu dat in de footer juist wel positief is?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:17 schreef Convergence het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn klaar met deze pagina, ze zoeken iets nieuws om naartoe te gaan, daarom kan een unit onderaan juist een relatief hoge CTR hebben.
Je leest hier vast niet meer zoveel?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:25 schreef Hinder het volgende:
Heb hier op m'n nieuwste video een claim op de audio dat 't één of ander nummer zou bevatten.. maar ik haal dat er niet uit. De video bevat achtergrondmuziek dat onder de CC-licentie na naamsvermelding vrij te gebruiken is op YouTube. Beetje jammer, want het is juist een video die wel voor wat inkomsten kan zorgen. Klopt het dat mensen hier wel eens gelijk hebben gekregen na het aanvechten van een dergelijke claim?
Nee, ik ben vier maanden niet in Nederland geweest, en tijd om alles na te lezen heb ik nietquote:
Thanks. Zal ik zeker doen!quote:Op maandag 23 juni 2014 11:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als ik jou was, maakte ik je sidebar breder zodat er een grotere ad in past.
Ook de kleurstelling van je ads zou ik veranderen.
zelf heb ik de ervaring dat ads in je tekst beter werken, maar dit kan verschillen natuurlijk.
ads in een footer of onderaan heb ik nooit zo gesnapt, aangezien daar het einde is, en mensen weer weg willen. De kans dat ze daar klikken is laag. Voor of onder je titel zou beter werken.
Let op, dit is eigen ervaring. Kan zijn dat het bij jou en andere totaal niet werkt
Je adverteert op Facebook voor likes:quote:Op zondag 22 juni 2014 08:54 schreef Convergence het volgende:
[..]
Waar koop je je likes voor Facebook? gewoon bij Fb zelf of bij een externe partij?
Ja die had ik gezien, maar die steekt een stuk over je sidebar heen.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:59 schreef Kerol het volgende:
[..]
Thanks. Zal ik zeker doen!
In tekst heb ik idd al verwerkt (bv in : http://etenenliften.com/gegrilde-pindakaaseiwit-broodje/). Werkt zoiets beter? Ook op deze plek? (weet wel dat de sidebar niet helemaal lekker aansluit met de ad, maar is een vb.)
Voor 2 jaar terug, liep het anders allemaal op rolletjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:23 schreef JDx het volgende:
M'n laatste 114 euro wordt vandaag gestort, deze maand ga ik de 70 euro niet meer halen, laat staan 100.
Was toch lekker, 2 jaar lang elke maand flink cashen zonder er eigenlijk iets voor te doen.
Mooie auto en paar vakantie's aan overgehouden. Heb al een paar keer een loonsverhoging gekregen en binnenkort komt er weer eentje aan dat ik eigenlijk te lui ben om nog iets met internet te doen.
Komt ooit wel weer zo'n fase.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Voor 2 jaar terug, liep het anders allemaal op rolletjes
Dat je toen beter verdiende. Maandelijks wat meer bijgeschreven kreeg.quote:
Ja je reactie was vreemd, want je herhaalt dus eigenlijk precies wat JDX zelf al toegaf?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat je toen beter verdiende. Maandelijks wat meer bijgeschreven kreeg.
Dat bedoel ik. Was mijn reactie zo vreemd?
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Goed bezig, maar nu moet je er harder voor werken zeker
[..]
Ja je reactie was vreemd, want je herhaalt dus eigenlijk precies wat JDX zelf al toegaf?
Haha valt mee, wel meer verantwoordelijkheid, maar klaag niet. Soms wel even tijd over tussendoor, maar niet echt inspiratie om iets nieuws te bouwen prive.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Goed bezig, maar nu moet je er harder voor werken zeker
[..]
Ja je reactie was vreemd, want je herhaalt dus eigenlijk precies wat JDX zelf al toegaf?
Krijg jij het dezelfde dag al op je rekening? Ik krijg het altijd een week later..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 06:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vandaag trouwens weer centen beuren van google![]()
Recentste betaling
24 jun. 2014
Altijd de 24ste, tenzij in het weekend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Krijg jij het dezelfde dag al op je rekening? Ik krijg het altijd een week later..
mail de musea of aparte cafesquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:20 schreef apenkont het volgende:
Stel je schrijft op je blog iets over de musea of aparte cafes in amsterdam, waar haal je dan de foto's vandaan? Klakkeloos overnemen van google images kan natuurlijk niet en het zijn specifieke fotos die niet op stock sites staan, en als zelf schieten geen optie is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |