Johannes krijgt vertraging denk iktwitter:AT5 twitterde op woensdag 25-06-2014 om 11:54:11Geen treinverkeer tussen Sloterdijk en Schiphol door aanrijding met een persoon ter hoogte van de Cornelis Lelylaan http://t.co/yqRhKAHdWs reageer retweet
Geloof niet dat iemand zijn nummer heeft ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
Johannes krijgt vertraging denk iktwitter:AT5 twitterde op woensdag 25-06-2014 om 11:54:11Geen treinverkeer tussen Sloterdijk en Schiphol door aanrijding met een persoon ter hoogte van de Cornelis Lelylaan http://t.co/yqRhKAHdWs reageer retweet
Hij of Pax heeft vast wel mobiel fok.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet dat iemand zijn nummer heeft ook. Hij heeft mijn kaartje nog ook.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet dat iemand zijn nummer heeft ook. Hij heeft mijn kaartje nog ook.
Voordat hij in Amsterdam is zal de vertraging wel meevallen lijkt me?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
Nog 2 jaar en dan kan ik de Nederlandse identiteit eindelijk gedag zeiken en kan jij niet meer kankerenquote:
Of een nieuw been.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
Niet op een schiereiland wonenquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Triest ja. Ben blij dat wij op een eiland wonen.
Gedag zeiken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog 2 jaar en dan kan ik de Nederlandse identiteit eindelijk gedag zeiken
Jawel hoor.quote:en kan jij niet meer kankeren
Bron: http://www.nu.nl/media/38(...)nne-frank-4-mei.htmlquote:EO wil nationale herdenkingstocht Anne Frank op 4 mei
De Evangelische Omroep (EO) hoopt volgend jaar op 4 mei direct na de dodenherdenking een nationale herdenkingstocht in Amsterdam te organiseren.
Tijdens het tv-spektakel beelden acteurs het verhaal van Anne Frank uit op authentieke locaties. Ze spelen scčnes uit het dagboek en zingen bekende Nederlandstalige nummers.
Tijdens de uitzending op Nederland 1 wil de omroep schakelen tussen deze 'live speelfilm' en de tocht naar het Anne Frank Huis aan de Prinsengracht.
Iedereen mag meelopen om vervolgingsslachtoffers uit de Tweede Wereldoorlog te herdenken, staat in het plan dat is uitgelekt via GeenStijl.
Vergelijking
Een woordvoerder van de EO bevestigt woensdag dat het een serieus programma-idee is dat de omroep met de producent van The Passion ontwikkelt.
Hij wil echter niet spreken van een vergelijking met The Passion, het tv-spektakel dat vertelt over de lijdensweg van Jezus. "Wij willen op een gepaste manier het verhaal van Anne Frank vertellen."
Volgens de woordvoerder denkt de EO goed na over wat wel en niet geschikt is voor een evenement dat vlak na de dodenherdenking uitgezonden wordt. "Het zou voor de EO nergens op slaan als het niet gepast zou zijn." Hij benadrukt dat de uiteindelijke vorm anders kan uitpakken.
Ondersteunen
De ceremonie wordt volgens de initiatiefnemers volledig ondersteund door onder meer het Nederlands Auschwitz Comité en het Centraal Joods Overleg. Voorzitter Jacques Grishaver bevestigt dat het Nederlands Auschwitz Comité het plan omarmt.
''Het idee is goed. Het verhaal over de Tweede Wereldoorlog en wat zich allemaal heeft afgespeeld kan niet wijd genoeg verspreid worden. Het historisch besef van Nederlanders is namelijk niet groot'', zegt Grishaver. Hij vindt 4 mei geen ongeschikte dag voor een fakkeltocht op tv en vergelijkt het evenement met de vele theatervoorstellingen die aansluiten op de dodenherdenking.
Traditie
Als het aan de omroep ligt, wordt de herdenkingstocht een jaarlijkse traditie in wisselende steden. De makers opperen in het plan alvast om de volgende edities in bijvoorbeeld Rotterdam en Kerkrade te houden. Daarmee willen ze minder bekende oorlogsslachtoffers uit de anonimiteit en de vergetelheid halen.
Sorryquote:
Importeren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het enige minpunt aan Japan is dat er geen ijsberen wonen op Hokaido.
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel bang voor dat het hele VI Oranje topic straks vol staat met screendumps of nog erger, gifjes van onsBij DWDD zat ik tenminste helemaal uit beeld.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.
Dat gaat zeker gebeuren.![]()
Het VI.gif topic zal een deel 2 krijgen.
heb jij je tijgerjurk aan? dan mag je vast achter johan zittenquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel bang voor dat het hele VI Oranje topic straks vol staat met screendumps of nog erger, gifjes van onsBij DWDD zat ik tenminste helemaal uit beeld.
De kwaliteit van het voetbalelftal zou ik toch wel als goed tweede minpunt willen aankaarten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het enige minpunt aan Japan is dat er geen ijsberen wonen op Hokaido.
Enkel Typisch en jij weten hoe ik eruit zie. Komt goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.
Dat gaat zeker gebeuren.![]()
Het VI.gif topic zal een deel 2 krijgen.
Fucking koud zonder trui buitenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een kutdag weer. Gaat het nog eens een keer 30 graden worden of wat?
Ik haat Nederlandse zomer.
Ik klik altijd alles over Mayhem aan. Maar niet op mn werk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
Ik kan posten wat ik wil. Niemand klikt mijn nummers toch aan.
Daar zie ik wel tegenop manquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij zit over 3 dagen lekker te stomen.
Kunt ook Emperor proberen. Drummer heeft bijvoorbeeld ook 15 jaar vastgezeten omdat hij besloot eens te willen meemaken wat het was om iemand dood te steken. Dan had die homo hem maar niet om seks moeten vragenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik klik altijd alles over Mayhem aan. Maar niet op mn werk.
hebben ze ook zo'n gave documentaire?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunt ook Emperor proberen. Drummer heeft bijvoorbeeld ook 15 jaar vastgezeten omdat hij besloot eens te willen meemaken wat het was om iemand dood te steken. Dan had die homo hem maar niet om seks moeten vragen
Al is Varg amper Mayhem he. Hij heeft daar net een jaar ingezeten als bassist nota bene. Dat het in die korte tijd ietwat misging is een ander verhaalquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
hebben ze ook zo'n gave documentaire?
Er is toch heel wat voor nodig om mijn Varg-liefde weg te nemen. Net alsof ik ineens niet meer naar Heino ga luisteren.
Wat is er mis met bassist?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is Varg amper Mayhem he. Hij heeft daar net een jaar ingezeten als bassist nota bene. Dat het in die korte tijd ietwat misging is een ander verhaal
Bas is niet zo moeilijk bij metal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er mis met bassist?
Ik ben weinig muzikaal LR, sorry.
Niks. Kunt er een hoop moois mee bereiken maar is vaak toch een beetje het ondergeschoven kindje in de band. Iedereen wil eigenlijk gitarist zijn en een flinke solo neerzetten immers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er mis met bassist?
Ik ben weinig muzikaal LR, sorry.
Zo onwetend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Bas is niet zo moeilijk bij metal.
Sowieso is metal niet zo moeilijk maar goed
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks. Kunt er een hoop moois mee bereiken maar is vaak toch een beetje het ondergeschoven kindje in de band. Iedereen wil eigenlijk gitarist zijn en een flinke solo neerzetten immers.
[..]
Zo onwetend.
Edit:
Wow. Ik kom net in Karina haar profiel en zie dit staan
[ afbeelding ]
Ik voel mij toch wel gekwetst bij deze.
Leuk en zeer knap maar dat staat natuurlijk los van de discussie of er in metal veel bij de instrumenten komt kijken. Wel los van de Amerikaanse death metal ongeďnspireerde meuk dan natuurlijk.quote:
Speel je ook een instrument?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk en zeer knap maar dat staat natuurlijk los van de discussie of er in metal veel bij de instrumenten komt kijken. Wel los van de Amerikaanse death metal ongeďnspireerde meuk dan natuurlijk.
En ja ik hap altijd als het om muziek draait
Nee. Wel 3 jaar op pianoles gezeten maar dat schoot helaas niet echt opquote:
The opposites?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Wel 3 jaar op pianoles gezeten maar dat schoot helaas niet echt op. Ik moet het hebben van muzikale vrienden om alsnog backstage bier te kunnen drinken.
GGMM is ook groot fan van hun werk.
Troostjongens voor die falers?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind en ik vertrekken zaterdag naar Japan.
TV SCquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Ik kom net in Karina haar profiel en zie dit staan
[ afbeelding ]
Ik voel mij toch wel gekwetst bij deze. Op het tweede plan achter SBS
Hoe wil je die pipo's anders noemen? Als je die poule niet doorkomt ben je een faler.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was hier leuker toen jij weg was
In die SC zitten wel positieve elementen.quote:
Nee toch niet.quote:
nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was hier leuker toen jij weg was
We hebben al lang geanalyseerd dat dit aan de Italiaanse bondscoach en de FIFA MAFFIA ligt. Japan was een te grote bedreiging voor het braziliaanse feestjequote:Op woensdag 25 juni 2014 13:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe wil je die pipo's anders noemen? Als je die poule niet doorkomt ben je een faler.
Pascalus en ik waren het er anders unaniem over eens dat Griekenland het meer dan verdiende. Wat een passie, wat een strijdlustquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben al lang geanalyseerd dat dit aan de Italiaanse bondscoach en de FIFA MAFFIA ligt. Japan was een te grote bedreiging voor het braziliaanse feestje![]()
Griekenland was inderdaad unaniem een belachelijk groot succesquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pascalus en ik waren het er anders unaniem over eens dat Griekenland het meer dan verdiende. Wat een passie, wat een strijdlust
#leugensquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pascalus en ik waren het er anders unaniem over eens dat Griekenland het meer dan verdiende. Wat een passie, wat een strijdlust
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |