Importeren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het enige minpunt aan Japan is dat er geen ijsberen wonen op Hokaido.
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel bang voor dat het hele VI Oranje topic straks vol staat met screendumps of nog erger, gifjes van onsBij DWDD zat ik tenminste helemaal uit beeld.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.
Dat gaat zeker gebeuren.![]()
Het VI.gif topic zal een deel 2 krijgen.
heb jij je tijgerjurk aan? dan mag je vast achter johan zittenquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel bang voor dat het hele VI Oranje topic straks vol staat met screendumps of nog erger, gifjes van onsBij DWDD zat ik tenminste helemaal uit beeld.
De kwaliteit van het voetbalelftal zou ik toch wel als goed tweede minpunt willen aankaarten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het enige minpunt aan Japan is dat er geen ijsberen wonen op Hokaido.
Enkel Typisch en jij weten hoe ik eruit zie. Komt goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.
Dat gaat zeker gebeuren.![]()
Het VI.gif topic zal een deel 2 krijgen.
Fucking koud zonder trui buitenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een kutdag weer. Gaat het nog eens een keer 30 graden worden of wat?
Ik haat Nederlandse zomer.
Ik klik altijd alles over Mayhem aan. Maar niet op mn werk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
Ik kan posten wat ik wil. Niemand klikt mijn nummers toch aan.
Daar zie ik wel tegenop manquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij zit over 3 dagen lekker te stomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |