Kunt ook Emperor proberen. Drummer heeft bijvoorbeeld ook 15 jaar vastgezeten omdat hij besloot eens te willen meemaken wat het was om iemand dood te steken. Dan had die homo hem maar niet om seks moeten vragenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik klik altijd alles over Mayhem aan. Maar niet op mn werk.
hebben ze ook zo'n gave documentaire?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunt ook Emperor proberen. Drummer heeft bijvoorbeeld ook 15 jaar vastgezeten omdat hij besloot eens te willen meemaken wat het was om iemand dood te steken. Dan had die homo hem maar niet om seks moeten vragen
Al is Varg amper Mayhem he. Hij heeft daar net een jaar ingezeten als bassist nota bene. Dat het in die korte tijd ietwat misging is een ander verhaalquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
hebben ze ook zo'n gave documentaire?
Er is toch heel wat voor nodig om mijn Varg-liefde weg te nemen. Net alsof ik ineens niet meer naar Heino ga luisteren.
Wat is er mis met bassist?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is Varg amper Mayhem he. Hij heeft daar net een jaar ingezeten als bassist nota bene. Dat het in die korte tijd ietwat misging is een ander verhaal
Bas is niet zo moeilijk bij metal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er mis met bassist?
Ik ben weinig muzikaal LR, sorry.
Niks. Kunt er een hoop moois mee bereiken maar is vaak toch een beetje het ondergeschoven kindje in de band. Iedereen wil eigenlijk gitarist zijn en een flinke solo neerzetten immers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er mis met bassist?
Ik ben weinig muzikaal LR, sorry.
Zo onwetend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Bas is niet zo moeilijk bij metal.
Sowieso is metal niet zo moeilijk maar goed
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks. Kunt er een hoop moois mee bereiken maar is vaak toch een beetje het ondergeschoven kindje in de band. Iedereen wil eigenlijk gitarist zijn en een flinke solo neerzetten immers.
[..]
Zo onwetend.
Edit:
Wow. Ik kom net in Karina haar profiel en zie dit staan
[ afbeelding ]
Ik voel mij toch wel gekwetst bij deze.
Leuk en zeer knap maar dat staat natuurlijk los van de discussie of er in metal veel bij de instrumenten komt kijken. Wel los van de Amerikaanse death metal ongeïnspireerde meuk dan natuurlijk.quote:
Speel je ook een instrument?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk en zeer knap maar dat staat natuurlijk los van de discussie of er in metal veel bij de instrumenten komt kijken. Wel los van de Amerikaanse death metal ongeïnspireerde meuk dan natuurlijk.
En ja ik hap altijd als het om muziek draait
Nee. Wel 3 jaar op pianoles gezeten maar dat schoot helaas niet echt opquote:
The opposites?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Wel 3 jaar op pianoles gezeten maar dat schoot helaas niet echt op. Ik moet het hebben van muzikale vrienden om alsnog backstage bier te kunnen drinken.
GGMM is ook groot fan van hun werk.
Troostjongens voor die falers?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind en ik vertrekken zaterdag naar Japan.
TV SCquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Ik kom net in Karina haar profiel en zie dit staan
[ afbeelding ]
Ik voel mij toch wel gekwetst bij deze. Op het tweede plan achter SBS
Hoe wil je die pipo's anders noemen? Als je die poule niet doorkomt ben je een faler.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was hier leuker toen jij weg was
In die SC zitten wel positieve elementen.quote:
Nee toch niet.quote:
nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was hier leuker toen jij weg was
We hebben al lang geanalyseerd dat dit aan de Italiaanse bondscoach en de FIFA MAFFIA ligt. Japan was een te grote bedreiging voor het braziliaanse feestjequote:Op woensdag 25 juni 2014 13:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe wil je die pipo's anders noemen? Als je die poule niet doorkomt ben je een faler.
Pascalus en ik waren het er anders unaniem over eens dat Griekenland het meer dan verdiende. Wat een passie, wat een strijdlustquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben al lang geanalyseerd dat dit aan de Italiaanse bondscoach en de FIFA MAFFIA ligt. Japan was een te grote bedreiging voor het braziliaanse feestje![]()
Griekenland was inderdaad unaniem een belachelijk groot succesquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pascalus en ik waren het er anders unaniem over eens dat Griekenland het meer dan verdiende. Wat een passie, wat een strijdlust
#leugensquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pascalus en ik waren het er anders unaniem over eens dat Griekenland het meer dan verdiende. Wat een passie, wat een strijdlust
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |