SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zou dan meer relevante info instaan dan in dat topic.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien moet je tong vragen een nieuwsbericht te copy-pasten en er een topic van maken.
Waar is dat topic?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zou dan meer relevante info instaan dan in dat topic.
LOKALE FLORA EN FAUNA:
Lekker boeiend.
Misschien hebben ze daar ook wel schattige hondjes, onterecht dat die niet in de OP zijn vermeld, je mag geen mogelijke verdachten uitsluiten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon gevonden, Panama #19
Ik maakte mij gewoon zorgen dat er een incorrect beeld wordt geschetst van de lokale Flora en Fauna en dat op die manier de nagedachtenis aan Kris en Lisanne wordt besmeurd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:15 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of iemand die hele OP daar gaat lezen. De plaatjes zijn wel mooi ja
Volgens mij krijgt vooral de Fauna de schuld en niet de Flora. Misschien zijn er wel gevaarlijke vleesetende planten!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maakte mij gewoon zorgen dat er een incorrect beeld wordt geschetst van de lokale Flora en Fauna en dat op die manier de nagedachtenis en Kris en Lisanne wordt besmeurd.
Dat is dus een verkeerd denkproces, ik zou de beesten altijd het meest verdenken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt vooral de Fauna de schuld en niet de Flora. Misschien zijn er wel gevaarlijke vleesetende planten!
Ik weet niet hoor, deze plant ziet er wel heel eng uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is dus een verkeerd denkproces, ik zou de beesten altijd het meest verdenken.
Nou dan wens ik je veel succes hahaha!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo mijn haar wassen zodat ik er een beetje mooi uit zie op tvMijn nagels zijn al oranje geverfd in ieder geval.
Dat heb ik wel nodig jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dan wens ik je veel succes hahaha!
(nee grapje)
Ja doe ik ook, wel een spijkerbroek eronder, blote benen is te koud nu/vanavond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel dat ene aandoen wat je zei dat je aan zou doen, anders kunnen we je niet herkennen he.
Geen probleem. GGMM heeft al aangekondigd HD screencaps te maken dus je hebt wat om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik wel nodig jaAnders verschuil ik me wel achter jouw brede rug.
Ja ik ben er wel bang voor dat het hele VI Oranje topic straks vol staat met screendumps of nog erger, gifjes van onsquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem. GGMM heeft al aangekondigd HD screencaps te maken dus je hebt wat om naar uit te kijken.
Je kan je altijd nog misdragen, dan zet de floormanager je er uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel bang voor dat het hele VI Oranje topic straks vol staat met screendumps of nog erger, gifjes van onsBij DWDD zat ik tenminste helemaal uit beeld.
Gaat er nog een trein terug ook vanavond?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel dat ene aandoen wat je zei dat je aan zou doen, anders kunnen we je niet herkennen he.
In dat geval komt er een hele goeie gifquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan je altijd nog misdragen, dan zet de floormanager je er uit.
De CEO is een weekje hier. Daarom geen liquid lunch deze weekquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je mee voor onderweg.
Geen boterhammen met kaas voor jou.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
De CEO is een weekje hier. Daarom geen liquid lunch deze week![]()
Een kratje, we willen graag in dezelfde gemoedstoestand als LR en Karina arriveren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je mee voor onderweg.
Gewoon weinig slapen en paar halve liters voldoen. Tevens ben ik ietwat gekwetst.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een kratje, we willen graag in dezelfde gemoedstoestand als LR en Karina arriveren.
Het is niet alsof jouw uiterlijk op FOK! een heel groot mysterie is. Ze zullen mij eerder aan jouw aanwezigheid herkennen dan andersomquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel bang voor dat het hele VI Oranje topic straks vol staat met screendumps of nog erger, gifjes van onsBij DWDD zat ik tenminste helemaal uit beeld.
Mietje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weinig slapen en paar halve liters voldoen. Tevens ben ik ietwat gekwetst.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een kratje, we willen graag in dezelfde gemoedstoestand als LR en Karina arriveren.
Stijn vindt jou nu een mietje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon weinig slapen en paar halve liters voldoen. Tevens ben ik ietwat gekwetst.
[..]
Het is niet alsof jouw uiterlijk op FOK! een heel groot mysterie is. Ze zullen mij eerder aan jouw aanwezigheid herkennen dan andersom
Die Stijn he. Met zijn stoere online teksten. Zou je hem ook geen rotschop willen verkopen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu al zin in het roddelen over andere FOK!kers moment.
We pakken hem op Leiden Centraal, dus mogelijk zijn we iets later vanmiddag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Stijn he. Met zijn stoere online teksten. Zou je hem ook geen rotschop willen verkopen?
Als ze mij nou mod hadden gemaakt had ik mij bijzonder solidair gevoeld met FOK! als merknaam maar nu voel ik er weinig voor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:33 schreef Elan het volgende:
Gaan jullie FOK! nog op een of andere manier promoten vanavond?
Zou een deceptie zijn als Wilfred niet tenminste één keer de naam van het forum zou noemen
Ik verwacht een ode aan #TeamJohannes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:33 schreef Elan het volgende:
Zou een deceptie zijn als Wilfred niet tenminste één keer de naam van het forum zou noemen
Ik overweeg slechts heel hard SLAYER, SLAYER, SLAAAAYEEEEER roepen mocht Tijl Beckland een liedje komen zingenquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:33 schreef Elan het volgende:
Tijl is gast damn jullie treffen het niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg slechts heel hard SLAYER, SLAYER, SLAAAAYEEEEER roepen mocht Tijl Beckland een liedje komen zingen
Het is dan ook niet waar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijl is gast damn jullie treffen het niet.
Nee Diekstra en Been. We zullen dus een analyse krijgen over hoe lastig het is om een jong elftal te coachen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijl is gast damn jullie treffen het niet.
Komt goed vanavond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Godver, we zijn ingehaald door die sukkels van FOK! Open.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren stonden we eerste.
Ah die zijn wel tof ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Diekstra en Been. We zullen dus een analyse krijgen over hoe lastig het is om een jong elftal te coachen.
Maar die Tijl is een gekkerd. Voor je het weet staat hij John Troost stijl in de studio
Been ziet vast lichtpuntjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Diekstra en Been. We zullen dus een analyse krijgen over hoe lastig het is om een jong elftal te coachen.
Maar die Tijl is een gekkerd. Voor je het weet staat hij John Troost stijl in de studio
Ik had gister goed weten te voorspellen dat Griekenland zou winnen maar had per ongeluk Ivoorkust als winnaar opgegeven, alsnog geen puntenquote:
Het is een eer om jouw stof te moeten eten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had gister goed weten te voorspellen dat Griekenland zou winnen maar had per ongeluk Ivoorkust als winnaar opgegeven, alsnog geen punten
Wel nog altijd 8ste op de algemene ranglijst. Alles voor #TeamJohannes en voor mijn gewaardeerde assistent trainster
correctie, 12de. Ik ben afgezaktquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een eer om jouw stof te moeten eten.
Het Mens erger je wel spelquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog dingen die ik kan vergeten mee te nemen?
Behalve dat krat bier dus.
De kaartjesquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog dingen die ik kan vergeten mee te nemen?
Behalve dat krat bier dus.
Ik wou dat ik wat kon eten. Dit dieet doodt mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
correctie, 12de. Ik ben afgezakt
Uit woede ga ik nog wat eten.
[..]
Het Mens erger je wel spel
Dat neem ik sowieso niet mee want dat ligt niet in Groningen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
correctie, 12de. Ik ben afgezakt
Uit woede ga ik nog wat eten.
[..]
Het Mens erger je wel spel
Die heb ik ook niet, alleen een mail die ik heb uitgeprintquote:
Ik ga mij helemaal volproppen. Ik kan slecht tegen honger en verwacht niet meer dan 2 stukjes vlees op de commerciele omroep bbqquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wat kon eten. Dit dieet doodt mij
Wat voor dieet volg je?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wat kon eten. Dit dieet doodt mij
Eierdieet.quote:
Hier heb je nog wat info:quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mij helemaal volproppen. Ik kan slecht tegen honger en verwacht niet meer dan 2 stukjes vlees op de commerciele omroep bbq
Doe mijn eierdieet. Beide over een week of twee kroploosquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mij helemaal volproppen. Ik kan slecht tegen honger en verwacht niet meer dan 2 stukjes vlees op de commerciele omroep bbq
Het zal wel loslopen het geld is immers verwerkt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je nog wat info:
Geachte gast,
Het WK voetbal gaat bijna van start en wij zien er naar uit u te mogen verwelkomen op
woensdag 25 juni 2014 in het Steigenberger Kurhaus Hotel voor het VI Oranje Arrangement.
Het programma ziet er als volgt uit:
17:00 – 19:00 uur Ontvangst
Vanaf 18:00 uur Braziliaanse Mixed Grill
Vanaf 18:00 uur Kijken voetbalwedstrijden
20:30 – 22:00 uur Bijwonen live uitzending Voetbal International
U kunt via de rechter zijde van het hotel het pand betreden. Graag verzoeken wij u dat u uw getekende bevestiging en uw ID-kaart of paspoort mee neemt.
Graag willen wij u wijzen op het feit dat wanneer u overlast veroorzaakt of anderzijds de orde verstoord u het gebouw dient te verlaten en de uitzending niet kunt bijwonen. Tevens zal er geen restitutie worden gedaan op reeds betaalde bedragen en gekochte munten. Onder geen beding mogen gasten onder de 18 jaar de ruimte welke gereserveerd is voor VI Oranje betreden.
Wij zien er naar uit u te mogen verwelkomen tijdens VI Oranje in het Steigenberger Kurhaus Hotel.
Met vriendelijke groet,
STEIGENBERGER KURHAUS HOTEL
Die mail kreeg ik maandag dus ik zit in elk geval in het systeem.
Lekker man. Eitje hoort erbijtje. Vandaag wel gecheat door olijfolie te gebruiken.quote:
Maar verder eet je niks.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker man. Eitje hoort erbijtje. Vandaag wel gecheat door olijfolie te gebruiken.
Wat salade en fruit ja. Magere yoghurt. Op sommige dagen wat soep of zelfs wat mager vlees.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar verder eet je niks.
Gewoon 5 eieren per dag en eventueel wat salade en fruit of dat ook niet?
Wou net zeggen als je er flink bij zuipt heeft het ook geen zin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
Met Nederlands elftal cheat ik ook. Krijg dan weer genoeg calorieen in de vorm van bier binnen gelijk aan een week dieet
Week niet gedronken, 4kg erafquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
Met Nederlands elftal cheat ik ook. Krijg dan weer genoeg calorieen in de vorm van bier binnen gelijk aan een week dieet
Nouja, ik kan dan ook weer fatsoenlijk in de spiegel kijken. Die chicks komen toch welquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wou net zeggen als je er flink bij zuipt heeft het ook geen zin.
Maar wel baas als het werkt, straks ben je weer fresh voor de chicks zonder bierpens
Week niet drinkenquote:
Jij hebt dan ook al een wielrennerslijf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Hoe dik ben jij wel niet. 4 kilo moet ik een heel jaar voor strugglen man
Oprecht kankerdikquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Gewoon een paar keer naar Groningen fietsen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Goed gereedschap hangt onder een afdakje xD xD xDquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Oprecht kankerdik
Studeren doet me geen goed
Ik bel de NS zodat er een vers bakkie en een rode loper op je wacht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga vertrekken.
Hé, veel plezier he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga vertrekken.
Heel. Daarom mag je het dieet ook niet langer dan een week volgen.quote:
Zou ik eerder de dubbele hoeveelheid nemen en het geel weglaten, scheelt een hoop vetquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Heel. Daarom mag je het dieet ook niet langer dan een week volgen.
Maar goed, ik leef graag op het randje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |