Tijl is gast damn jullie treffen het niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg slechts heel hard SLAYER, SLAYER, SLAAAAYEEEEER roepen mocht Tijl Beckland een liedje komen zingen
Het is dan ook niet waar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijl is gast damn jullie treffen het niet.
Nee Diekstra en Been. We zullen dus een analyse krijgen over hoe lastig het is om een jong elftal te coachen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijl is gast damn jullie treffen het niet.
Komt goed vanavond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Godver, we zijn ingehaald door die sukkels van FOK! Open.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren stonden we eerste.
Ah die zijn wel tof ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Diekstra en Been. We zullen dus een analyse krijgen over hoe lastig het is om een jong elftal te coachen.
Maar die Tijl is een gekkerd. Voor je het weet staat hij John Troost stijl in de studio
Been ziet vast lichtpuntjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Diekstra en Been. We zullen dus een analyse krijgen over hoe lastig het is om een jong elftal te coachen.
Maar die Tijl is een gekkerd. Voor je het weet staat hij John Troost stijl in de studio
Ik had gister goed weten te voorspellen dat Griekenland zou winnen maar had per ongeluk Ivoorkust als winnaar opgegeven, alsnog geen puntenquote:
Het is een eer om jouw stof te moeten eten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had gister goed weten te voorspellen dat Griekenland zou winnen maar had per ongeluk Ivoorkust als winnaar opgegeven, alsnog geen punten
Wel nog altijd 8ste op de algemene ranglijst. Alles voor #TeamJohannes en voor mijn gewaardeerde assistent trainster
correctie, 12de. Ik ben afgezaktquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een eer om jouw stof te moeten eten.
Het Mens erger je wel spelquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog dingen die ik kan vergeten mee te nemen?
Behalve dat krat bier dus.
De kaartjesquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog dingen die ik kan vergeten mee te nemen?
Behalve dat krat bier dus.
Ik wou dat ik wat kon eten. Dit dieet doodt mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
correctie, 12de. Ik ben afgezakt
Uit woede ga ik nog wat eten.
[..]
Het Mens erger je wel spel
Dat neem ik sowieso niet mee want dat ligt niet in Groningen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
correctie, 12de. Ik ben afgezakt
Uit woede ga ik nog wat eten.
[..]
Het Mens erger je wel spel
Die heb ik ook niet, alleen een mail die ik heb uitgeprintquote:
Ik ga mij helemaal volproppen. Ik kan slecht tegen honger en verwacht niet meer dan 2 stukjes vlees op de commerciele omroep bbqquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wat kon eten. Dit dieet doodt mij
Wat voor dieet volg je?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wat kon eten. Dit dieet doodt mij
Eierdieet.quote:
Hier heb je nog wat info:quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mij helemaal volproppen. Ik kan slecht tegen honger en verwacht niet meer dan 2 stukjes vlees op de commerciele omroep bbq
Doe mijn eierdieet. Beide over een week of twee kroploosquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mij helemaal volproppen. Ik kan slecht tegen honger en verwacht niet meer dan 2 stukjes vlees op de commerciele omroep bbq
Het zal wel loslopen het geld is immers verwerkt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je nog wat info:
Geachte gast,
Het WK voetbal gaat bijna van start en wij zien er naar uit u te mogen verwelkomen op
woensdag 25 juni 2014 in het Steigenberger Kurhaus Hotel voor het VI Oranje Arrangement.
Het programma ziet er als volgt uit:
17:00 – 19:00 uur Ontvangst
Vanaf 18:00 uur Braziliaanse Mixed Grill
Vanaf 18:00 uur Kijken voetbalwedstrijden
20:30 – 22:00 uur Bijwonen live uitzending Voetbal International
U kunt via de rechter zijde van het hotel het pand betreden. Graag verzoeken wij u dat u uw getekende bevestiging en uw ID-kaart of paspoort mee neemt.
Graag willen wij u wijzen op het feit dat wanneer u overlast veroorzaakt of anderzijds de orde verstoord u het gebouw dient te verlaten en de uitzending niet kunt bijwonen. Tevens zal er geen restitutie worden gedaan op reeds betaalde bedragen en gekochte munten. Onder geen beding mogen gasten onder de 18 jaar de ruimte welke gereserveerd is voor VI Oranje betreden.
Wij zien er naar uit u te mogen verwelkomen tijdens VI Oranje in het Steigenberger Kurhaus Hotel.
Met vriendelijke groet,
STEIGENBERGER KURHAUS HOTEL
Die mail kreeg ik maandag dus ik zit in elk geval in het systeem.
Lekker man. Eitje hoort erbijtje. Vandaag wel gecheat door olijfolie te gebruiken.quote:
Maar verder eet je niks.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker man. Eitje hoort erbijtje. Vandaag wel gecheat door olijfolie te gebruiken.
Wat salade en fruit ja. Magere yoghurt. Op sommige dagen wat soep of zelfs wat mager vlees.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar verder eet je niks.
Gewoon 5 eieren per dag en eventueel wat salade en fruit of dat ook niet?
Wou net zeggen als je er flink bij zuipt heeft het ook geen zin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
Met Nederlands elftal cheat ik ook. Krijg dan weer genoeg calorieen in de vorm van bier binnen gelijk aan een week dieet
Week niet gedronken, 4kg erafquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
Met Nederlands elftal cheat ik ook. Krijg dan weer genoeg calorieen in de vorm van bier binnen gelijk aan een week dieet
Nouja, ik kan dan ook weer fatsoenlijk in de spiegel kijken. Die chicks komen toch welquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wou net zeggen als je er flink bij zuipt heeft het ook geen zin.
Maar wel baas als het werkt, straks ben je weer fresh voor de chicks zonder bierpens
Week niet drinkenquote:
Jij hebt dan ook al een wielrennerslijf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Hoe dik ben jij wel niet. 4 kilo moet ik een heel jaar voor strugglen man
Oprecht kankerdikquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Gewoon een paar keer naar Groningen fietsen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Goed gereedschap hangt onder een afdakje xD xD xDquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Oprecht kankerdik
Studeren doet me geen goed
Ik bel de NS zodat er een vers bakkie en een rode loper op je wacht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga vertrekken.
Hé, veel plezier he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga vertrekken.
Heel. Daarom mag je het dieet ook niet langer dan een week volgen.quote:
Zou ik eerder de dubbele hoeveelheid nemen en het geel weglaten, scheelt een hoop vetquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Heel. Daarom mag je het dieet ook niet langer dan een week volgen.
Maar goed, ik leef graag op het randje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |