SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zou dan meer relevante info instaan dan in dat topic.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien moet je tong vragen een nieuwsbericht te copy-pasten en er een topic van maken.
Waar is dat topic?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zou dan meer relevante info instaan dan in dat topic.
LOKALE FLORA EN FAUNA:
Lekker boeiend.
Misschien hebben ze daar ook wel schattige hondjes, onterecht dat die niet in de OP zijn vermeld, je mag geen mogelijke verdachten uitsluiten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon gevonden, Panama #19
Ik maakte mij gewoon zorgen dat er een incorrect beeld wordt geschetst van de lokale Flora en Fauna en dat op die manier de nagedachtenis aan Kris en Lisanne wordt besmeurd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:15 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of iemand die hele OP daar gaat lezen. De plaatjes zijn wel mooi ja
Volgens mij krijgt vooral de Fauna de schuld en niet de Flora. Misschien zijn er wel gevaarlijke vleesetende planten!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maakte mij gewoon zorgen dat er een incorrect beeld wordt geschetst van de lokale Flora en Fauna en dat op die manier de nagedachtenis en Kris en Lisanne wordt besmeurd.
Dat is dus een verkeerd denkproces, ik zou de beesten altijd het meest verdenken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt vooral de Fauna de schuld en niet de Flora. Misschien zijn er wel gevaarlijke vleesetende planten!
Ik weet niet hoor, deze plant ziet er wel heel eng uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is dus een verkeerd denkproces, ik zou de beesten altijd het meest verdenken.
Nou dan wens ik je veel succes hahaha!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo mijn haar wassen zodat ik er een beetje mooi uit zie op tvMijn nagels zijn al oranje geverfd in ieder geval.
Dat heb ik wel nodig jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dan wens ik je veel succes hahaha!
(nee grapje)
Ja doe ik ook, wel een spijkerbroek eronder, blote benen is te koud nu/vanavond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel dat ene aandoen wat je zei dat je aan zou doen, anders kunnen we je niet herkennen he.
Geen probleem. GGMM heeft al aangekondigd HD screencaps te maken dus je hebt wat om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik wel nodig jaAnders verschuil ik me wel achter jouw brede rug.
Ja ik ben er wel bang voor dat het hele VI Oranje topic straks vol staat met screendumps of nog erger, gifjes van onsquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem. GGMM heeft al aangekondigd HD screencaps te maken dus je hebt wat om naar uit te kijken.
Je kan je altijd nog misdragen, dan zet de floormanager je er uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel bang voor dat het hele VI Oranje topic straks vol staat met screendumps of nog erger, gifjes van onsBij DWDD zat ik tenminste helemaal uit beeld.
Gaat er nog een trein terug ook vanavond?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel dat ene aandoen wat je zei dat je aan zou doen, anders kunnen we je niet herkennen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |