abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141526374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Mee eens. Maar dan is wat mij betreft de discussie niet dat Suarez lichter gestraft moet worden, maar die horrortackels zwaarder.
Mee eens.
pi_141526384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Mee eens. Maar dan is wat mij betreft de discussie niet dat Suarez lichter gestraft moet worden, maar die horrortackels zwaarder.
Ik probeerde de juiste woorden ervoor te vinden. Maar dit bedoelde ik dus.
pi_141526391
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef Guanabana het volgende:
Ruige rugby'ers die lachen zich rot om deze hommo-discussie.
Ja, stil maar weer.
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:18:31 #179
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_141526406
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Vind ik ook een heel raar fenomeen, waar ik het niet mee eens ben, maar goed.....dat is meer iets voor op een ander subforum. ;)

[..]

[..]

Ik heb het niet over spelsituaties waarin bij een duel om de bal iemand zwaar geblesseerd raakt, maar over situaties waarin er geen enkele intentie is om de bal te spelen en men (uit frustratie/ergernis whatever) een elleboogstoot/kopstoot e.d. uitdeelt. (Zidane als voorbeeld....ook geen bal in de buurt)

Zal ook iedereen veroordelen, maar dan heb je het over 4/5 wedstrijden en klaar, terwijl bijten hogere straffen oplevert en ook nog eens veel meer verontwaardiging oproept. Dat kan toch niet alleen te verklaren zijn uit de ernst van de overtreding?
Nee eens, alles wat niet direct met het spel te maken heeft is een misdraging op het veld en moet zwaarder gestraft worden. Ik denk dat de verontwaardiging hier groter is omdat het om bijten gaat, wat gewoon heel raar afwijkend gedrag is.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_141526430
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef Guanabana het volgende:
Ruige rugby'ers die lachen zich rot om deze hommo-discussie.
Want bij rugby wordt er wel gebeten en is dat prima??? Dacht het niet daar is bijten een hele lange schorsing, en terecht!
http://en.wikipedia.org/wiki/Dangerous_play_in_rugby_union
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_141526489
hahaha wat een gelul dat het bij rugby normaal zou zijn idd

http://www.bbc.com/sport/0/rugby-union/17527026

Dylan Hartley receives eight-week ban for biting Stephen Ferris
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_141526538
Rugby is juist een sport waar veel meer respect voor de tegenstander is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:26:37 #183
117098 Hathor
Effe niet
pi_141526599
Dat hele land mag zich onderhand wel eens de ogen uit de kop gaan schamen, allemaal houden ze Suarez de hand boven het hoofd, zijn ploeggenoten, zijn coach, de pers, allemaal proberen ze de feiten te verdraaien, en ze gaan zelfs zo ver dat Chiellini zelf de dader zou zijn door hem notabene een klap met de schouder te hebben gegeven, of hij zou zichzelf in de schouder hebben gebeten tijdens zijn val. Het is echt ongelofelijk hoe dat hele land zich massaal hier onderuit probeert te kronkelen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_141526967
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Voor het leven schorsen, niet minder.

Was het een reactie op een actie, was het goed te praten. Nu is het vanuit het niets op een Italiaan aflopen en hem bijten.

Nooit meer op de velden toelaten die gek.
:')

Schorsen voor het leven is onzin. Volgens de reglementen is er een maximale schorsing van 2 jaar mogelijk en terecht ook.

Dat bijtreflex van die vent is echt iets waar hij zich aan moet laten helpen, maar een levenslange schorsing is hier echt niet op zijn plaats. Er komt zo enorm veel emotie waaronder frustratie kijken bij zulk soort toernooien. Logisch dat er hier en daar een speler stijf van de adrenaline een keer uit zijn rationele toestand komt en compleet uit zijn vel springt. Deze reactie is natuurlijk niet goed te praten, maar een schorsing van levenslang staat ook niet in verhouding.

Bovendien heeft chiellini er naast een bijtplek geen hinderlijk letsel aan overgehouden. Een schorsing van 2-3 maanden in combinatie met een disciplinaire straf lijkt mij beter op z'n plaats.

Bovendien was die smerige tackle van Marchisio (op ik dacht lodeiro) een overtreding met veel meer risico. Als Suarez levenslang geschorst zou moeten worden, dan zouden ze zulk soort overtredingen ook harder aan moeten pakken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2014 11:41:39 ]
pi_141527068
Mensen die dit goedpraten en verwijzen naar andere overtredingen.
Wat krijgen we straks? In de ogen prikken en aan de haren trekken?

:') :') :')
pi_141527119
Iemand pics van Luis S. direct na de match? Ik las dat ie er nogal bedroefd uitzag alsof hij zich al realiseerde dat het einde verhaal voor hem is.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:45:52 #187
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_141527141
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:42 schreef OnePlusOne het volgende:

woensdag 25 juni 2014 @ 11:48:09 #188
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_141527194
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:26 schreef Hathor het volgende:
Dat hele land mag zich onderhand wel eens de ogen uit de kop gaan schamen, allemaal houden ze Suarez de hand boven het hoofd, zijn ploeggenoten, zijn coach, de pers, allemaal proberen ze de feiten te verdraaien, en ze gaan zelfs zo ver dat Chiellini zelf de dader zou zijn door hem notabene een klap met de schouder te hebben gegeven, of hij zou zichzelf in de schouder hebben gebeten tijdens zijn val. Het is echt ongelofelijk hoe dat hele land zich massaal hier onderuit probeert te kronkelen.
Dat hele land is afhankelijk van deze grafmongool. Zeker nu Cavani als een drol speelt.
pi_141527208
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Iemand pics van Luis S. direct na de match? Ik las dat ie er nogal bedroefd uitzag alsof hij zich al realiseerde dat het einde verhaal voor hem is.
Aan zijn lichaamstaal kon je idd duidelijk zien dat ie wist dat het voorbij was

zo jammer van die fantastische voetballer :'(
pi_141527262
quote:

Zeg het maar wat je liever hebt....iemand die je aan je haren trekt of je knieschijf kapot schopt.
pi_141527280
Hij kan zich maar beter 6 maanden terugtrekken in een klooster
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_141527319
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zeg het maar wat je liever hebt....iemand die je aan je haren trekt of je knieschijf kapot schopt.
Sneue mensen die blijven wijzen naar anderen. Two wrongs don't make a right
pi_141527320
quote:

Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik praat niets goed. Het enige wat ik aangeef is dat een levenslange schorsing niet in verhouding staat met deze actie. In dat geval zouden meerdere overtredingen zwaarder aangepakt moeten worden, bijvoorbeeld de eerder genoemde horror tackles.

Laat die kerel lekker van zich afbijten, wordt hij gewoon weer lekker geschorst voor een tijd. Hij heeft alleen zichzelf ermee, ook m.b.t. zijn reputatie.
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:55:14 #194
117098 Hathor
Effe niet
pi_141527436
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Aan zijn gezichtsuitdrukking te zien direct na afloop realiseerde hij zich dat ook heel goed. Maar hij heeft er blijkbaar lang over kunnen nadenken want tijdens de persconferentie zat ie met een stalen gezicht recht in de camera te liegen dat het een lieve lust was.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 11:56:32 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141527476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

doet dat terzake?

ik heb beiden liever niet, maakt me nogal cranky
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_141527517
Ik vind horrortackles en ellebogen en weet ik veel wat ook veel erger als een beet. Alleen is dit de zoveelste keer dat Suarez dezelfde fout maakt. Hij was al gewaarschuwd met zijn schorsingen van 7 en 10 wedstrijden. Dat hij nu dezelfde fout maakt en daar (hoogstwaarschijnlijk) een flinke straf voor krijgt kan ik echt niet mee zitten. Hij moest beter weten. Die jongen had na het Evra/ Ivanovic debacle de wereld aan zijn voeten. En dan doet die dit. Kan geen medelijden met hem hebben. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
pi_141527591
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

doet dat terzake?
Ja.

quote:
ik heb beiden liever niet, maakt me nogal cranky
Begrijp ik, maar waar zou je voor kiezen?
pi_141527624
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Aan zijn gezichtsuitdrukking te zien direct na afloop realiseerde hij zich dat ook heel goed. Maar hij heeft er blijkbaar lang over kunnen nadenken want tijdens de persconferentie zat ie met een stalen gezicht recht in de camera te liegen dat het een lieve lust was.
die gozer is niet helemaal 100%
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_141527627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:57 schreef OnePlusOne het volgende:
Ik vind horrortackles en ellebogen en weet ik veel wat ook veel erger als een beet. Alleen is dit de zoveelste keer dat Suarez dezelfde fout maakt. Hij was al gewaarschuwd met zijn schorsingen van 7 en 10 wedstrijden. Dat hij nu dezelfde fout maakt en daar (hoogstwaarschijnlijk) een flinke straf voor krijgt kan ik echt niet mee zitten. Hij moest beter weten. Die jongen had na het Evra/ Ivanovic debacle de wereld aan zijn voeten. En dan doet die dit. Kan geen medelijden met hem hebben. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Helemaal mee eens. De komende straf moet sowieso omhoog geschroefd worden. Ik denk echter dat ze dit ook wel zullen doen.

Denk alleen niet dat het iets gaat helpen gezien het gaat om een zeer primitieve en impulsieve actie waarbij je niet meer het vermogen hebt om rationeel na te denken.

Het schijnt overigens redelijk vaak te gebeuren. Na honden- en kattenbeten zijn menselijke beten de meest behandelde bijtwonden in sommige ziekenhuizen. :') Wel vaak i.c.m. drank en/of drugs. In dit geval zal adrenaline wel meegespeeld hebben..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2014 12:02:04 ]
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 12:02:59 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141527681
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ja.

waarom?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')