Mee eens.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dan is wat mij betreft de discussie niet dat Suarez lichter gestraft moet worden, maar die horrortackels zwaarder.
Ik probeerde de juiste woorden ervoor te vinden. Maar dit bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dan is wat mij betreft de discussie niet dat Suarez lichter gestraft moet worden, maar die horrortackels zwaarder.
Ja, stil maar weer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef Guanabana het volgende:
Ruige rugby'ers die lachen zich rot om deze hommo-discussie.
Nee eens, alles wat niet direct met het spel te maken heeft is een misdraging op het veld en moet zwaarder gestraft worden. Ik denk dat de verontwaardiging hier groter is omdat het om bijten gaat, wat gewoon heel raar afwijkend gedrag is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vind ik ook een heel raar fenomeen, waar ik het niet mee eens ben, maar goed.....dat is meer iets voor op een ander subforum.
[..]
[..]
Ik heb het niet over spelsituaties waarin bij een duel om de bal iemand zwaar geblesseerd raakt, maar over situaties waarin er geen enkele intentie is om de bal te spelen en men (uit frustratie/ergernis whatever) een elleboogstoot/kopstoot e.d. uitdeelt. (Zidane als voorbeeld....ook geen bal in de buurt)
Zal ook iedereen veroordelen, maar dan heb je het over 4/5 wedstrijden en klaar, terwijl bijten hogere straffen oplevert en ook nog eens veel meer verontwaardiging oproept. Dat kan toch niet alleen te verklaren zijn uit de ernst van de overtreding?
Want bij rugby wordt er wel gebeten en is dat prima??? Dacht het niet daar is bijten een hele lange schorsing, en terecht!quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef Guanabana het volgende:
Ruige rugby'ers die lachen zich rot om deze hommo-discussie.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Voor het leven schorsen, niet minder.
Was het een reactie op een actie, was het goed te praten. Nu is het vanuit het niets op een Italiaan aflopen en hem bijten.
Nooit meer op de velden toelaten die gek.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:42 schreef OnePlusOne het volgende:
Mensen die dit goedpraten en verwijzen naar andere overtredingen.
Wat krijgen we straks? In de ogen prikken en aan de haren trekken?
![]()
![]()
Dat hele land is afhankelijk van deze grafmongool. Zeker nu Cavani als een drol speelt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:26 schreef Hathor het volgende:
Dat hele land mag zich onderhand wel eens de ogen uit de kop gaan schamen, allemaal houden ze Suarez de hand boven het hoofd, zijn ploeggenoten, zijn coach, de pers, allemaal proberen ze de feiten te verdraaien, en ze gaan zelfs zo ver dat Chiellini zelf de dader zou zijn door hem notabene een klap met de schouder te hebben gegeven, of hij zou zichzelf in de schouder hebben gebeten tijdens zijn val. Het is echt ongelofelijk hoe dat hele land zich massaal hier onderuit probeert te kronkelen.
Aan zijn lichaamstaal kon je idd duidelijk zien dat ie wist dat het voorbij wasquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Iemand pics van Luis S. direct na de match? Ik las dat ie er nogal bedroefd uitzag alsof hij zich al realiseerde dat het einde verhaal voor hem is.
Zeg het maar wat je liever hebt....iemand die je aan je haren trekt of je knieschijf kapot schopt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:42 schreef OnePlusOne het volgende:
Sneue mensen die blijven wijzen naar anderen. Two wrongs don't make a rightquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeg het maar wat je liever hebt....iemand die je aan je haren trekt of je knieschijf kapot schopt.
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik praat niets goed. Het enige wat ik aangeef is dat een levenslange schorsing niet in verhouding staat met deze actie. In dat geval zouden meerdere overtredingen zwaarder aangepakt moeten worden, bijvoorbeeld de eerder genoemde horror tackles.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:42 schreef OnePlusOne het volgende:
![]()
![]()
Aan zijn gezichtsuitdrukking te zien direct na afloop realiseerde hij zich dat ook heel goed. Maar hij heeft er blijkbaar lang over kunnen nadenken want tijdens de persconferentie zat ie met een stalen gezicht recht in de camera te liegen dat het een lieve lust was.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Iemand pics van Luis S. direct na de match? Ik las dat ie er nogal bedroefd uitzag alsof hij zich al realiseerde dat het einde verhaal voor hem is.
doet dat terzake?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeg het maar wat je liever hebt....iemand die je aan je haren trekt of je knieschijf kapot schopt.
Ja.quote:
Begrijp ik, maar waar zou je voor kiezen?quote:ik heb beiden liever niet, maakt me nogal cranky
die gozer is niet helemaal 100%quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aan zijn gezichtsuitdrukking te zien direct na afloop realiseerde hij zich dat ook heel goed. Maar hij heeft er blijkbaar lang over kunnen nadenken want tijdens de persconferentie zat ie met een stalen gezicht recht in de camera te liegen dat het een lieve lust was.
Helemaal mee eens. De komende straf moet sowieso omhoog geschroefd worden. Ik denk echter dat ze dit ook wel zullen doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:57 schreef OnePlusOne het volgende:
Ik vind horrortackles en ellebogen en weet ik veel wat ook veel erger als een beet. Alleen is dit de zoveelste keer dat Suarez dezelfde fout maakt. Hij was al gewaarschuwd met zijn schorsingen van 7 en 10 wedstrijden. Dat hij nu dezelfde fout maakt en daar (hoogstwaarschijnlijk) een flinke straf voor krijgt kan ik echt niet mee zitten. Hij moest beter weten. Die jongen had na het Evra/ Ivanovic debacle de wereld aan zijn voeten. En dan doet die dit. Kan geen medelijden met hem hebben. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |