Montevideo is een duuvelquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op dat moment denk je daar niet over na
Hij denkt "ik bijt hem mwuahahahhaaha"quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef Anoonumos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denkt 'ie dan op dit moment. Ik kan me er echt niks van voorstellen.
Haha ja echt he, sla hem op z'n bek, schop hem onderuit, maar bijten........ hoe kom je eropquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef Anoonumos het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:SNICKERS twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:26:07Hey @luis16suarez. Next time you're hungry just grab a Snickers. #worldcup #luissuarez #EatASNICKERS http://t.co/3RAO537HjW reageer retweet
hij botsts gewoon recht tegen zn schouderquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef Anoonumos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
hij botsts gewoon recht tegen zn schouder
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Brilletje nodig? Hij duikt met opengesperde mond op die schouder..
Ben benieuwd wat Liverpool hiervan vindt. Die zullen hem nu toch wel verplicht naar therapie sturen lijkt mequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een mongool blijft het toch ook. Als ze hem niet heel lang schorsen is dat echt te treurig voor woorden.
Hij rolt z'n hoofd er nog wat verder in ook om een goede hap te kunnen nemen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Brilletje nodig? Hij duikt met opengesperde mond op die schouder..
En wat wil je hier nou precies mee zeggen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:08 schreef Tweek het volgende:
Zullen we het ook hebben over Zidane, na trappen op iemands been en twee maal een kopstoot. Zit nog steeds gezellig op de bank bij Madrid. Waar ze sowieso mensen vereren die trappen op iemands hoofd, zoals Juanito.
Ja, het zijn eigenlijk 2 happen. De eerste keer krijgt de engerd kennelijk geen grip...quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hij rolt z'n hoofd er nog wat verder in ook om een goede hap te kunnen nemen.
Eens, daarom hoop ik dat hij naar Real gaat en Falcao naar Barca komt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:08 schreef Tweek het volgende:
Zullen we het ook hebben over Zidane, na trappen op iemands been en twee maal een kopstoot. Zit nog steeds gezellig op de bank bij Madrid. Waar ze sowieso mensen vereren die trappen op iemands hoofd, zoals Juanito.
Levenslang schorsen. Niks muilkorf en bitje of wat dan ook.. De maat is vol na 3x bijten..quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:15 schreef happinessfordogs het volgende:
Of een muilkorf op, of stoppen met voetbal. Je moet het niet moeilijker maken.
Eens met Whiskers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Levenslang schorsen. Niks muilkorf en bitje of wat dan ook.. De maat is vol na 3x bijten..
Levenslang schorsen en verplicht naar de psychiater..
Ik kan hier gefascineerd naar kijken gewoon. Inderdaad, wat gaat er in die lompe kop om op dat momentquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef Anoonumos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het een suffe overtreding is, meerendeel van de mensen heel hard te keer gaat over iets wat nergens op slaat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:15 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
En wat wil je hier nou precies mee zeggen?
Onzin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:43 schreef popolon het volgende:
Dat moet nu toch zeker 6 maanden schorsing worden. De FIFA met hun 'fair play' geblaat altijd, nou, laat 't maar zien. Weg met die gast. Bij Liverpool hoeft 'ie zeker niet meer aan te komen.
Heeft die gelijk een 1 of andere ziektequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:31 schreef Jane het volgende:
Zou 'ie het ook bij onze Bruno durven proberen?
[ afbeelding ]
Pepe heeft 1 wedstrijd voor zijn gedrag gekregen, hij heeft in andere wedstrijden mensen op de grond na getrapt. Hoor je niemand over, toch al de zoveelste keer dat hij het doet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tweek is fan? Van vampiers of Suarez, daar ben ik nog niet over uit.
Pepe is een klootzak pur sang (sowieso Realquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pepe heeft 1 wedstrijd voor zijn gedrag gekregen, hij heeft in andere wedstrijden mensen op de grond na getrapt. Hoor je niemand over, toch al de zoveelste keer dat hij het doet.
Pepe zijn kopstoot tegen muller en het bijten van Suarez vind ik even erg, straffen die geeist worden voor Suarez vind ik nergens op slaan. Is het een mongool? Ja. Moet je ze leven en dat van ze familie de komende jaren kapot maken? Nee. Zidane heeft twee maal een kopstoot uitgedeelt, iets waar je trauma aan kan overhouden, en hij kreeg de tweede keer 3 wedstrijden. Ook al was dat zijn laatste wedstrijd.
Ik vind het knap als je jezelf kan bijten op de plek waar die tandafdrukken stonden, volgens mij kan alleen een uil dat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:08 schreef maryen65 het volgende:
Jee wat een mafklapper die gast, heb de beelden ff bekeken op YT dan spoor je echt niet
Hieronder een reactie van een YT gast:
What people see fast is Suarez bite him, but that isn't the truth. have just watched it several times and notice when Chiellini dived and rolling he bite himself in the shoulder.
Chiellini heeft zichzelf dus gebeten
Als ie zijn jasje aan of uit heeft?quote:
Maakt niet uit, hij trekt zijn jasje uit om voor niemand te buigenquote:
Je hebt gelijk dat het is een suffe overtreding en een deel van de verontwaardiging zit hem in dat bijten zo afwijkend is, niet omdat het per se zo gevaarlijk is. Een trap op de enkels kan veel gevaarlijker zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat het een suffe overtreding is, meerendeel van de mensen heel hard te keer gaat over iets wat nergens op slaat.
Er zijn ergere herhaaldelijke overtredingen geweest van andere spelers, zoals Zidane, Pepe etc.
Juanito wordt vereerdt bij Madrid en die heeft bans van 2 en 5 jaar gehad.
Schumacher: geen duel schorsing.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pepe is een klootzak pur sang (sowieso Real), maar een verdediger. Zijn taak is het doel schoon houden.
De taak van Luis is scoren en dat kan ie verrekte goed. Laat ie het daar dan bij houden.
3-5 duels is prima voor wat hij heeft gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk dat het een suffe overtreding is want hij zet verdomme de tanden in iemand! Je tast iemands lichamelijke intergriteit op een hele grove manier aan. Plus het is een 100% aanval. Niks geen verdwaalde elleboog of voet. Er is geen enkel excuus.
Men moet het wel zwaar bestraffen imo. Ik kan me haast niet voorstellen dat ie nog speelt dit WK.
Een overtreding in een duel is anders. Een gast die mij expres onderuit trapt kan ook iets terugkrijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Schumacher: geen duel schorsing.Tassotti met een elleboog gebroken neus bij Luis Enrique. 8 duels.
El golpe a Luis Enrique, Italia España Mundial 1994, narra Andrés Salcedo Radio Caracas Televisión
Zidane(2:26), 3 duels.
Nigel de Jong, 0 duels.
Waar zit Suarez met ze overtreding, die geen enkel lichamelijk gevaar oplevert?
Kijk de filmpjes even geldt voor ze allemaal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een overtreding in een duel is anders. Een gast die mij expres onderuit trapt kan ook iets terugkrijgen.
Dat was hier totaal niet.
De lafaard rende van achteren (!) op Chiellini (hij was het?) in en beet hem, uit het NIETS in zijn schouder.
Dat is een aanval, een psychose, een mishandeling.
Het niet optreden in het verleden is geen reden voor niet optreden nu.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Kijk de filmpjes even geldt voor ze allemaal.
Ik ga er niet over maar als die berichten over zijn lulverhaal kloppen en hij dus totaal geen spijt betuigt zou ik dat ook meenemen als Fifa zijnde.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
3-5 duels is prima voor wat hij heeft gedaan.
Zidane had iig al een keer eerder iemand een kopstoot gegeven en andere shit gedaan. De rest ken ik niet zo goedquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het niet optreden in het verleden is geen reden voor niet optreden nu.
Bovendien; hadden Schumacher, Zidane en Tassotti het al 2 keer eerder gedaan?
In 1982 moest ik al om 18:00 naar bed. Ik vind de vergelijking met die tijd toch echt niet meer opgaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zidane had iig al een keer eerder iemand een kopstoot gegeven en andere shit gedaan. De rest ken ik niet zo goed
2002 tegen algerijequote:Op woensdag 25 juni 2014 03:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het niet optreden in het verleden is geen reden voor niet optreden nu.
Bovendien; hadden Schumacher, Zidane en Tassotti het al 2 keer eerder gedaan?
En in de Premier League heeft ie ook wat geflikt kan ik me herinneren. Volg het niet zo nauw.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
2002 tegen algerije
2003 tegen portugal
Voor Blatter was het Havelange, allebei even erg qua corruptie.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In 1982 moest ik al om 18:00 naar bed. Ik vind de vergelijking met die tijd toch echt niet meer opgaan.
Zeker niet als die corrupte FIFA (Italie zo naaien, smerige honden) zo vol is van "Fair Play".
Conformation bias, Suarez doet pas mee sinds 2006 in nederland en deed er toen pas toe. Story idioot.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En in de Premier League heeft ie ook wat geflikt kan ik me herinneren. Volg het niet zo nauw.
De hele wereld en Uruguay helemaal is beter af zonder die gek. Hij is ook de jongste niet meer, dus moet beter weten.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef Anoonumos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:40 schreef Tweek het volgende:
maar je hebt blijkbaar geen enkele kennis en reageer overal op. Hou dan gewoon je bek.
Kijk even hier boven en je ziet 4 filmpjes van veel ergere overtredingen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet dat bijten niet is toegestaan op het voetbalveld. Wat is er meer te zien? Die nonvoorbeelden van nonvampieren van jou?
Jij denkt mij stil te krijgen, srsly?
Nou laten we dan elkaar maar kapot trappen in het veld jongens, want spelers in het verleden zijn ook niet zwaar gestraft, dan mag je het nu en in de toekomst ook niet doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat het een suffe overtreding is, meerendeel van de mensen heel hard te keer gaat over iets wat nergens op slaat.
Er zijn ergere herhaaldelijke overtredingen geweest van andere spelers, zoals Zidane, Pepe etc.
Juanito wordt vereerdt bij Madrid en die heeft bans van 2 en 5 jaar gehad.
Erger is subjectief.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Kijk even hier boven en je ziet 4 filmpjes van veel ergere overtredingen.
Hier heb je er een van Zidane met ergere overtredingen.
Ja tuurlijk schorsen, maar voor 3-5 westrijden. Song krijgt 3 wedstrijden voor iemand slaan, Pepe 1 wedstijd voor een kopstoot.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erger is subjectief.
Ik vind iemand zonder ENIGE AANLEIDING bijten niet echt gezond en wil dat niet op het veld zien. Schorsen met die idioot. 27 en gedraagt zich als een kleuter.
Sorry hoor, maar bijten? Come on. Die overtredingen in jouw filmpje zijn misschien wel erger, maar gebeuren tenminste nog tijdens onderlinge duels. Hier was de bal niet eens in de buurt. En 1 keer ok, 2e keer, ok die spoort niet. 3e keer ok. Dan zou je denken dat die zijn lesje wel zal hebben geleerd na 10 wedstrijden te zijn geschorst destijds. Maar nee hoor, hij doet het gewoon weer. Hoezo facepalm?quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Kijk even hier boven en je ziet 4 filmpjes van veel ergere overtredingen.
Hier heb je er een van Zidane met ergere overtredingen.
Hij moet gewoon eens aangepakt worden, dit is de derde keer dat ie bijt, en dan ga ik het niet eens over dat racisme incident hebben, maar deze gek leert het nooit, dan moet ie het maar eens goed voelen ook. Hem ermee laten wegkomen is in ieder geval geen optie.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja tuurlijk schorsen, maar voor 3-5 westrijden. Song krijgt 3 wedstrijden voor iemand slaan, Pepe 1 wedstijd voor een kopstoot.
Enrique ze neus wordt gebroken door een elleboogstoot waar de bal niet eens in de buurt is, Schumacher beukt iemand in een coma van drie maanden terwijl de bal allang weg is. Maar je hebt gelijk, Suarez die iemand bijt is erger.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:01 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar bijten? Come on. Die overtredingen in jouw filmpje zijn misschien wel erger, maar gebeuren tenminste nog tijdens onderlinge duels. Hier was de bal niet eens in de buurt. En 1 keer ok, 2e keer, ok die spoort niet. 3e keer ok. Dan zou je denken dat die zijn lesje wel zal hebben geleerd na 10 wedstrijden te zijn geschorst destijds. Maar nee hoor, hij doet het gewoon weer. Hoezo facepalm?
Hij wordt al aangepakt, hij krijgt zijn straf heus wel, een heel land zal hem haten, inc familie die er niets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij moet gewoon eens aangepakt worden, dit is de derde keer dat ie bijt, en dan ga ik het niet eens over dat racisme incident hebben, maar deze gek leert het nooit, dan moet ie het maar eens goed voelen ook. Hem ermee laten wegkomen is in ieder geval geen optie.
Je bent verliefd op Luis he? Jaloers dat ie jou niet es lekker in je nek bijt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij wordt al aangepakt, hij krijgt zijn straf heus wel, een heel land zal hem haten, inc familie die er niets mee te maken heeft.
Gelukkig was Nigel de Jong wel goed voor Nederland he! Die heeft slechts twee keer een spelers been gebroken.
Ja maar, ja maar. Stop eens met wijzen naar anderen. Suarez was gewaarschuwd en heeft al eens 7 en 10 wedstrijden schorsing gehad voor dit vergrijp. Enige wat hij diende te doen is niet zijn tanden in iemand te zetten. Lastig he? Zou totaal onlogisch zijn om hem nu minder te geven.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Enrique ze neus wordt gebroken door een elleboogstoot waar de bal niet eens in de buurt is, Schumacher beukt iemand in een coma van drie maanden terwijl de bal allang weg is. Maar je hebt gelijk, Suarez die iemand bijt is erger.
Zidane gaf al eens iemand een kopstoot, deed het toch weer in de finale en kreeg maar 3 wedstrijden schorsing.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:17 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar. Stop eens met wijzen naar anderen. Suarez was gewaarschuwd en heeft al eens 7 en 10 wedstrijden schorsing gehad voor dit vergrijp. Enige wat hij diende te doen is niet zijn tanden in iemand te zetten. Lastig he? Zou totaal onlogisch zijn om hem nu minder te geven.
Nee, zie alleen niet in waarom hij nu ineens het middelpunt van een hetze is, terwijl er veel ergere dingen gebeuren. Zoals een Ribery die een minderjarige hoer neukt en er mee weg komt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent verliefd op Luis he? Jaloers dat ie jou niet es lekker in je nek bijt.
Ik snap niet waarom je steeds blijft wijzen naar anderen. Maar ok, gelukkig weet iedereen dat Suarez zwaar de pineut is. En Suarez zelf ook. Mooi ook, dat jankinterview van hem een tijd terug en nu doet die het gewoon weer. Iets met een steen en ezel. Blijf jij maar lekker hopen dat die 3 wedstrijdjes krijgt hahahaha.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee, zie alleen niet in waarom hij nu ineens het middelpunt van een hetze is, terwijl er veel ergere dingen gebeuren. Zoals een Ribery die een minderjarige hoer neukt en er mee weg komt.
Overigens 7 wedstrijden in de eredivisie op 34, 10 op 38 in de premier league. Meer dan 10 op 6 wedstrijden in het wk en daarna. Klinkt heel logisch als een straf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:17 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar. Stop eens met wijzen naar anderen. Suarez was gewaarschuwd en heeft al eens 7 en 10 wedstrijden schorsing gehad voor dit vergrijp. Enige wat hij diende te doen is niet zijn tanden in iemand te zetten. Lastig he? Zou totaal onlogisch zijn om hem nu minder te geven.
Waarom wordt er voor Suarez gekozen als voorbeeld van hoe het niet moet? Hij heeft iemand gebeten. Ribery neukt een 17 jarige meisje en komt daarmee weg, omdat hij niet wist dat ze 17 was. Daarmee wordt indirect prostitutie onder minder jarige meisje goed gepraat. Handelen in vrouwen etc. Maar iemand bijten? Fuck alles dat moet aangepakt worden. Weg met die persoon!quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:31 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je steeds blijft wijzen naar anderen. Maar ok, gelukkig weet iedereen dat Suarez zwaar de pineut is. En Suarez zelf ook. Mooi ook, dat jankinterview van hem een tijd terug en nu doet die het gewoon weer. Iets met een steen en ezel. Blijf jij maar lekker hopen dat die 3 wedstrijdjes krijgt hahahaha.
Ja je hebt gelijk. Het moet inderdaad een gelijke schorsing zijn op basis van het aantal wedstrijden in een toernooi/competitie waarin de overtreding is gemaakt. 7/34 is ong 20%. Je speelt max 7 wedstrijden dus Suarez verdient 1,5 wedstrijd schorsing.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Overigens 7 wedstrijden in de eredivisie op 34, 10 op 38 in de premier league. Meer dan 10 op 6 wedstrijden in het wk en daarna. Klinkt heel logisch als een straf.
Jij bent echt dom. Er lopen ook nog steeds moordenaars die wegens een gebrek aan bewijs niet kunnen worden opgesloten. Moeten we alles dat minder erg is dan ook maar door de vingers zien? Wat heeft de kwestie van Ribery overigens te maken met voetbalovertredingen? Daar zijn andere instanties voor die daar straffen voor dienen uit te delen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waarom wordt er voor Suarez gekozen als voorbeeld van hoe het niet moet? Hij heeft iemand gebeten. Ribery neukt een 17 jarige meisje en komt daarmee weg, omdat hij niet wist dat ze 17 was. Daarmee wordt indirect prostitutie onder minder jarige meisje goed gepraat. Handelen in vrouwen etc. Maar iemand bijten? Fuck alles dat moet aangepakt worden. Weg met die persoon!
Dat is uiteindelijk niet helemaal te vertalen als je dezelfde logica doorzet. Maar in dit geval is 3-5 prima, 10-20 is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:41 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Het moet inderdaad een gelijke schorsing zijn op basis van het aantal wedstrijden in een toernooi/competitie waarin de overtreding is gemaakt. 7/34 is ong 20%. Je speelt max 7 wedstrijden dus Suarez verdient 1,5 wedstrijd schorsing.
Dus iemand bijten staat net onder iemand vermoorden, prima als je me aanvalt op logica, maar trap jezelf dan niet onderuit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:45 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. Er lopen ook nog steeds moordenaars die wegens een gebrek aan bewijs niet kunnen worden opgesloten. Moeten we alles dat minder erg is dan ook maar door de vingers zien? Wat heeft de kwestie van Ribery overigens te maken met voetbalovertredingen? Daar zijn andere instanties voor die daar straffen voor dienen uit te delen.
Met jou valt niet te discussieren. Een jaar geleden flikte die dit en miste die het slot van het seizoen en het begin van dit seizoen. Geef je hem nu 3-5 wedstrijden dan flikt die dit geheid weer. Het is niet zo dat die korting krijgt bij zijn 3e overtreding. Maar prima, denk wat jij wil. Dit wordt een dikke vette schorsing, dat weten we allebei gelukkig. Ik hoop het alleen al omdat jij zo irritant bent. Ik ga pitten, yoquote:Op woensdag 25 juni 2014 04:46 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk niet helemaal te vertalen als je dezelfde logica doorzet. Maar in dit geval is 3-5 prima, 10-20 is nergens voor nodig.
Geef je hem 3-5 wedstrijden nu is het wc over voor hem en waarschijnlijk een aantal kwalificatie wedstrijden voor de copa america. Geef je hem 10-20 wedstrijden, dan is zijn internationale carriere voorbij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:54 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Met jou valt niet te discussieren. Een jaar geleden flikte die dit en miste die het slot van het seizoen en het begin van dit seizoen. Geef je hem nu 3-5 wedstrijden dan flikt die dit geheid weer. Maar prima, denk wat jij wil. Dit wordt een dikke vette schorsing. Ik hoop het alleen al omdat jij zo irritant bent. Ik ga pitten, yo
Had die moeten bedenken voordat die last kreeg van hondsdolheid.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Geef je hem 3-5 wedstrijden nu is het wc over voor hem en waarschijnlijk een aantal kwalificatie wedstrijden voor de copa america. Geef je hem 10-20 wedstrijden, dan is zijn internationale carriere voorbij.
Ja precies straffen. Heb jij nog nooit fouten op je werk gemaakt? Meteen ontslaan dus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:58 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Had die moeten bedenken voordat die last kreeg van hondsdolheid.
Als ik 3 keer dezelfde fout zou maken en/of werkgever in diskrediet zou brengen zou ik inderdaad worden ontslagen ja. Nog meer inkoppers?quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja precies straffen. Heb jij nog nooit fouten op je werk gemaakt? Meteen ontslaan dus.
Nee de discussie heeft geen zin, jij vind iets anders dan ik. Geen van beide gaat veranderen van mening.quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:14 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Als ik 3 keer dezelfde fouten zou maken en/of werkgever in diskrediet zou brengen zou ik inderdaad worden ontslagen ja. Nog meer inkoppers?
Als ik drie keer een concurrent in zijn schouder bijt denk ik dat ik wel wordt ontslagen jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja precies straffen. Heb jij nog nooit fouten op je werk gemaakt? Meteen ontslaan dus.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als ik drie keer een concurrent in zijn schouder bijt denk ik dat ik wel wordt ontslagen ja.
Hij neukt dat 17 jarige meisje toch niet op het voetbalveld?quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waarom wordt er voor Suarez gekozen als voorbeeld van hoe het niet moet? Hij heeft iemand gebeten. Ribery neukt een 17 jarige meisje en komt daarmee weg, omdat hij niet wist dat ze 17 was. Daarmee wordt indirect prostitutie onder minder jarige meisje goed gepraat. Handelen in vrouwen etc. Maar iemand bijten? Fuck alles dat moet aangepakt worden. Weg met die persoon!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
Hopelijk schorsen ze hem nu voor de rest van zijn leven het is verdorie de derde keer dat hij dit flikt. Totale gek.
Wow, die eerste video. Wat een idioot zeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Schumacher: geen duel schorsing.Tassotti met een elleboog gebroken neus bij Luis Enrique. 8 duels.
El golpe a Luis Enrique, Italia España Mundial 1994, narra Andrés Salcedo Radio Caracas Televisión
Zidane(2:26), 3 duels.
Nigel de Jong, 0 duels.
Waar zit Suarez met ze overtreding, die geen enkel lichamelijk gevaar oplevert?
Die in 1994 van Leonardo tegen Ramos was ook erg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wow, die eerste video. Wat een idioot zeg.![]()
http://www.fifa.com/world(...)-suarez-2384766.htmlquote:FIFA can confirm that disciplinary proceedings have been opened against the player Luis Suarez of Uruguay following an apparent breach of art. 48 and/or art. 57 of the FIFA Disciplinary Code during the 2014 FIFA World Cup Brazil™ match Italy-Uruguay played on 24 June 2014. The player and/or the Uruguayan FA are invited to provide with their position and any documentary evidence they deem relevant until 25 June 2014, 5pm, Brasilia time.
According to art. 77 lit. a of the FIFA Disciplinary Code (FDC), the FIFA Disciplinary Committee is responsible for sanctioning serious infringements which have escaped the match officials’ attention. Furthermore, according to art. 96 of the FDC, any type of proof may be produced (par. 1), in particular are admissible, reports from referees, declarations from the parties and witnesses, material evidence, audio or video recordings (par. 3).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |