Montevideo is een duuvelquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op dat moment denk je daar niet over na
Hij denkt "ik bijt hem mwuahahahhaaha"quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef Anoonumos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denkt 'ie dan op dit moment. Ik kan me er echt niks van voorstellen.
Haha ja echt he, sla hem op z'n bek, schop hem onderuit, maar bijten........ hoe kom je eropquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef Anoonumos het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:SNICKERS twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:26:07Hey @luis16suarez. Next time you're hungry just grab a Snickers. #worldcup #luissuarez #EatASNICKERS http://t.co/3RAO537HjW reageer retweet
hij botsts gewoon recht tegen zn schouderquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef Anoonumos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
hij botsts gewoon recht tegen zn schouder
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Brilletje nodig? Hij duikt met opengesperde mond op die schouder..
Ben benieuwd wat Liverpool hiervan vindt. Die zullen hem nu toch wel verplicht naar therapie sturen lijkt mequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een mongool blijft het toch ook. Als ze hem niet heel lang schorsen is dat echt te treurig voor woorden.
Hij rolt z'n hoofd er nog wat verder in ook om een goede hap te kunnen nemen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Brilletje nodig? Hij duikt met opengesperde mond op die schouder..
En wat wil je hier nou precies mee zeggen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:08 schreef Tweek het volgende:
Zullen we het ook hebben over Zidane, na trappen op iemands been en twee maal een kopstoot. Zit nog steeds gezellig op de bank bij Madrid. Waar ze sowieso mensen vereren die trappen op iemands hoofd, zoals Juanito.
Ja, het zijn eigenlijk 2 happen. De eerste keer krijgt de engerd kennelijk geen grip...quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hij rolt z'n hoofd er nog wat verder in ook om een goede hap te kunnen nemen.
Eens, daarom hoop ik dat hij naar Real gaat en Falcao naar Barca komt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:08 schreef Tweek het volgende:
Zullen we het ook hebben over Zidane, na trappen op iemands been en twee maal een kopstoot. Zit nog steeds gezellig op de bank bij Madrid. Waar ze sowieso mensen vereren die trappen op iemands hoofd, zoals Juanito.
Levenslang schorsen. Niks muilkorf en bitje of wat dan ook.. De maat is vol na 3x bijten..quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:15 schreef happinessfordogs het volgende:
Of een muilkorf op, of stoppen met voetbal. Je moet het niet moeilijker maken.
Eens met Whiskers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Levenslang schorsen. Niks muilkorf en bitje of wat dan ook.. De maat is vol na 3x bijten..
Levenslang schorsen en verplicht naar de psychiater..
Ik kan hier gefascineerd naar kijken gewoon. Inderdaad, wat gaat er in die lompe kop om op dat momentquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef Anoonumos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het een suffe overtreding is, meerendeel van de mensen heel hard te keer gaat over iets wat nergens op slaat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:15 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
En wat wil je hier nou precies mee zeggen?
Onzin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:43 schreef popolon het volgende:
Dat moet nu toch zeker 6 maanden schorsing worden. De FIFA met hun 'fair play' geblaat altijd, nou, laat 't maar zien. Weg met die gast. Bij Liverpool hoeft 'ie zeker niet meer aan te komen.
Heeft die gelijk een 1 of andere ziektequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:31 schreef Jane het volgende:
Zou 'ie het ook bij onze Bruno durven proberen?
[ afbeelding ]
Pepe heeft 1 wedstrijd voor zijn gedrag gekregen, hij heeft in andere wedstrijden mensen op de grond na getrapt. Hoor je niemand over, toch al de zoveelste keer dat hij het doet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tweek is fan? Van vampiers of Suarez, daar ben ik nog niet over uit.
Pepe is een klootzak pur sang (sowieso Realquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pepe heeft 1 wedstrijd voor zijn gedrag gekregen, hij heeft in andere wedstrijden mensen op de grond na getrapt. Hoor je niemand over, toch al de zoveelste keer dat hij het doet.
Pepe zijn kopstoot tegen muller en het bijten van Suarez vind ik even erg, straffen die geeist worden voor Suarez vind ik nergens op slaan. Is het een mongool? Ja. Moet je ze leven en dat van ze familie de komende jaren kapot maken? Nee. Zidane heeft twee maal een kopstoot uitgedeelt, iets waar je trauma aan kan overhouden, en hij kreeg de tweede keer 3 wedstrijden. Ook al was dat zijn laatste wedstrijd.
Ik vind het knap als je jezelf kan bijten op de plek waar die tandafdrukken stonden, volgens mij kan alleen een uil dat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:08 schreef maryen65 het volgende:
Jee wat een mafklapper die gast, heb de beelden ff bekeken op YT dan spoor je echt niet
Hieronder een reactie van een YT gast:
What people see fast is Suarez bite him, but that isn't the truth. have just watched it several times and notice when Chiellini dived and rolling he bite himself in the shoulder.
Chiellini heeft zichzelf dus gebeten
Als ie zijn jasje aan of uit heeft?quote:
Maakt niet uit, hij trekt zijn jasje uit om voor niemand te buigenquote:
Je hebt gelijk dat het is een suffe overtreding en een deel van de verontwaardiging zit hem in dat bijten zo afwijkend is, niet omdat het per se zo gevaarlijk is. Een trap op de enkels kan veel gevaarlijker zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat het een suffe overtreding is, meerendeel van de mensen heel hard te keer gaat over iets wat nergens op slaat.
Er zijn ergere herhaaldelijke overtredingen geweest van andere spelers, zoals Zidane, Pepe etc.
Juanito wordt vereerdt bij Madrid en die heeft bans van 2 en 5 jaar gehad.
Schumacher: geen duel schorsing.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pepe is een klootzak pur sang (sowieso Real), maar een verdediger. Zijn taak is het doel schoon houden.
De taak van Luis is scoren en dat kan ie verrekte goed. Laat ie het daar dan bij houden.
3-5 duels is prima voor wat hij heeft gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk dat het een suffe overtreding is want hij zet verdomme de tanden in iemand! Je tast iemands lichamelijke intergriteit op een hele grove manier aan. Plus het is een 100% aanval. Niks geen verdwaalde elleboog of voet. Er is geen enkel excuus.
Men moet het wel zwaar bestraffen imo. Ik kan me haast niet voorstellen dat ie nog speelt dit WK.
Een overtreding in een duel is anders. Een gast die mij expres onderuit trapt kan ook iets terugkrijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Schumacher: geen duel schorsing.Tassotti met een elleboog gebroken neus bij Luis Enrique. 8 duels.
El golpe a Luis Enrique, Italia España Mundial 1994, narra Andrés Salcedo Radio Caracas Televisión
Zidane(2:26), 3 duels.
Nigel de Jong, 0 duels.
Waar zit Suarez met ze overtreding, die geen enkel lichamelijk gevaar oplevert?
Kijk de filmpjes even geldt voor ze allemaal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een overtreding in een duel is anders. Een gast die mij expres onderuit trapt kan ook iets terugkrijgen.
Dat was hier totaal niet.
De lafaard rende van achteren (!) op Chiellini (hij was het?) in en beet hem, uit het NIETS in zijn schouder.
Dat is een aanval, een psychose, een mishandeling.
Het niet optreden in het verleden is geen reden voor niet optreden nu.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Kijk de filmpjes even geldt voor ze allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |