Ik snap niet waarom je steeds blijft wijzen naar anderen. Maar ok, gelukkig weet iedereen dat Suarez zwaar de pineut is. En Suarez zelf ook. Mooi ook, dat jankinterview van hem een tijd terug en nu doet die het gewoon weer. Iets met een steen en ezel. Blijf jij maar lekker hopen dat die 3 wedstrijdjes krijgt hahahaha.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee, zie alleen niet in waarom hij nu ineens het middelpunt van een hetze is, terwijl er veel ergere dingen gebeuren. Zoals een Ribery die een minderjarige hoer neukt en er mee weg komt.
Overigens 7 wedstrijden in de eredivisie op 34, 10 op 38 in de premier league. Meer dan 10 op 6 wedstrijden in het wk en daarna. Klinkt heel logisch als een straf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:17 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar. Stop eens met wijzen naar anderen. Suarez was gewaarschuwd en heeft al eens 7 en 10 wedstrijden schorsing gehad voor dit vergrijp. Enige wat hij diende te doen is niet zijn tanden in iemand te zetten. Lastig he? Zou totaal onlogisch zijn om hem nu minder te geven.
Waarom wordt er voor Suarez gekozen als voorbeeld van hoe het niet moet? Hij heeft iemand gebeten. Ribery neukt een 17 jarige meisje en komt daarmee weg, omdat hij niet wist dat ze 17 was. Daarmee wordt indirect prostitutie onder minder jarige meisje goed gepraat. Handelen in vrouwen etc. Maar iemand bijten? Fuck alles dat moet aangepakt worden. Weg met die persoon!quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:31 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je steeds blijft wijzen naar anderen. Maar ok, gelukkig weet iedereen dat Suarez zwaar de pineut is. En Suarez zelf ook. Mooi ook, dat jankinterview van hem een tijd terug en nu doet die het gewoon weer. Iets met een steen en ezel. Blijf jij maar lekker hopen dat die 3 wedstrijdjes krijgt hahahaha.
Ja je hebt gelijk. Het moet inderdaad een gelijke schorsing zijn op basis van het aantal wedstrijden in een toernooi/competitie waarin de overtreding is gemaakt. 7/34 is ong 20%. Je speelt max 7 wedstrijden dus Suarez verdient 1,5 wedstrijd schorsing.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Overigens 7 wedstrijden in de eredivisie op 34, 10 op 38 in de premier league. Meer dan 10 op 6 wedstrijden in het wk en daarna. Klinkt heel logisch als een straf.
Jij bent echt dom. Er lopen ook nog steeds moordenaars die wegens een gebrek aan bewijs niet kunnen worden opgesloten. Moeten we alles dat minder erg is dan ook maar door de vingers zien? Wat heeft de kwestie van Ribery overigens te maken met voetbalovertredingen? Daar zijn andere instanties voor die daar straffen voor dienen uit te delen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waarom wordt er voor Suarez gekozen als voorbeeld van hoe het niet moet? Hij heeft iemand gebeten. Ribery neukt een 17 jarige meisje en komt daarmee weg, omdat hij niet wist dat ze 17 was. Daarmee wordt indirect prostitutie onder minder jarige meisje goed gepraat. Handelen in vrouwen etc. Maar iemand bijten? Fuck alles dat moet aangepakt worden. Weg met die persoon!
Dat is uiteindelijk niet helemaal te vertalen als je dezelfde logica doorzet. Maar in dit geval is 3-5 prima, 10-20 is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:41 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Het moet inderdaad een gelijke schorsing zijn op basis van het aantal wedstrijden in een toernooi/competitie waarin de overtreding is gemaakt. 7/34 is ong 20%. Je speelt max 7 wedstrijden dus Suarez verdient 1,5 wedstrijd schorsing.
Dus iemand bijten staat net onder iemand vermoorden, prima als je me aanvalt op logica, maar trap jezelf dan niet onderuit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:45 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. Er lopen ook nog steeds moordenaars die wegens een gebrek aan bewijs niet kunnen worden opgesloten. Moeten we alles dat minder erg is dan ook maar door de vingers zien? Wat heeft de kwestie van Ribery overigens te maken met voetbalovertredingen? Daar zijn andere instanties voor die daar straffen voor dienen uit te delen.
Met jou valt niet te discussieren. Een jaar geleden flikte die dit en miste die het slot van het seizoen en het begin van dit seizoen. Geef je hem nu 3-5 wedstrijden dan flikt die dit geheid weer. Het is niet zo dat die korting krijgt bij zijn 3e overtreding. Maar prima, denk wat jij wil. Dit wordt een dikke vette schorsing, dat weten we allebei gelukkig. Ik hoop het alleen al omdat jij zo irritant bent. Ik ga pitten, yoquote:Op woensdag 25 juni 2014 04:46 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk niet helemaal te vertalen als je dezelfde logica doorzet. Maar in dit geval is 3-5 prima, 10-20 is nergens voor nodig.
Geef je hem 3-5 wedstrijden nu is het wc over voor hem en waarschijnlijk een aantal kwalificatie wedstrijden voor de copa america. Geef je hem 10-20 wedstrijden, dan is zijn internationale carriere voorbij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:54 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Met jou valt niet te discussieren. Een jaar geleden flikte die dit en miste die het slot van het seizoen en het begin van dit seizoen. Geef je hem nu 3-5 wedstrijden dan flikt die dit geheid weer. Maar prima, denk wat jij wil. Dit wordt een dikke vette schorsing. Ik hoop het alleen al omdat jij zo irritant bent. Ik ga pitten, yo
Had die moeten bedenken voordat die last kreeg van hondsdolheid.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Geef je hem 3-5 wedstrijden nu is het wc over voor hem en waarschijnlijk een aantal kwalificatie wedstrijden voor de copa america. Geef je hem 10-20 wedstrijden, dan is zijn internationale carriere voorbij.
Ja precies straffen. Heb jij nog nooit fouten op je werk gemaakt? Meteen ontslaan dus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:58 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Had die moeten bedenken voordat die last kreeg van hondsdolheid.
Als ik 3 keer dezelfde fout zou maken en/of werkgever in diskrediet zou brengen zou ik inderdaad worden ontslagen ja. Nog meer inkoppers?quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja precies straffen. Heb jij nog nooit fouten op je werk gemaakt? Meteen ontslaan dus.
Nee de discussie heeft geen zin, jij vind iets anders dan ik. Geen van beide gaat veranderen van mening.quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:14 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Als ik 3 keer dezelfde fouten zou maken en/of werkgever in diskrediet zou brengen zou ik inderdaad worden ontslagen ja. Nog meer inkoppers?
Als ik drie keer een concurrent in zijn schouder bijt denk ik dat ik wel wordt ontslagen jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja precies straffen. Heb jij nog nooit fouten op je werk gemaakt? Meteen ontslaan dus.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als ik drie keer een concurrent in zijn schouder bijt denk ik dat ik wel wordt ontslagen ja.
Hij neukt dat 17 jarige meisje toch niet op het voetbalveld?quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waarom wordt er voor Suarez gekozen als voorbeeld van hoe het niet moet? Hij heeft iemand gebeten. Ribery neukt een 17 jarige meisje en komt daarmee weg, omdat hij niet wist dat ze 17 was. Daarmee wordt indirect prostitutie onder minder jarige meisje goed gepraat. Handelen in vrouwen etc. Maar iemand bijten? Fuck alles dat moet aangepakt worden. Weg met die persoon!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
Hopelijk schorsen ze hem nu voor de rest van zijn leven het is verdorie de derde keer dat hij dit flikt. Totale gek.
Wow, die eerste video. Wat een idioot zeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Schumacher: geen duel schorsing.Tassotti met een elleboog gebroken neus bij Luis Enrique. 8 duels.
El golpe a Luis Enrique, Italia España Mundial 1994, narra Andrés Salcedo Radio Caracas Televisión
Zidane(2:26), 3 duels.
Nigel de Jong, 0 duels.
Waar zit Suarez met ze overtreding, die geen enkel lichamelijk gevaar oplevert?
Die in 1994 van Leonardo tegen Ramos was ook erg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wow, die eerste video. Wat een idioot zeg.![]()
http://www.fifa.com/world(...)-suarez-2384766.htmlquote:FIFA can confirm that disciplinary proceedings have been opened against the player Luis Suarez of Uruguay following an apparent breach of art. 48 and/or art. 57 of the FIFA Disciplinary Code during the 2014 FIFA World Cup Brazil™ match Italy-Uruguay played on 24 June 2014. The player and/or the Uruguayan FA are invited to provide with their position and any documentary evidence they deem relevant until 25 June 2014, 5pm, Brasilia time.
According to art. 77 lit. a of the FIFA Disciplinary Code (FDC), the FIFA Disciplinary Committee is responsible for sanctioning serious infringements which have escaped the match officials’ attention. Furthermore, according to art. 96 of the FDC, any type of proof may be produced (par. 1), in particular are admissible, reports from referees, declarations from the parties and witnesses, material evidence, audio or video recordings (par. 3).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |