Beter niet, ik heb 5 juli (kwartfinale) etentje bij de Griekquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:32 schreef outtayourleague het volgende:
Grappig genoeg lijkt er in deze topicreeks langzaam een soort kentering in de mening t.a.v. de Grieken te komen
Bewezen waar precies?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer voor de Grieken, maar dit is wel de ploeg die beter kan voetballen
Ja die had ik ook al gepostquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
De beste Griekse muzikale God is Giorgos.
Ik ben 5 juli in Berlijn. Loop ik gevaar?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter niet, ik heb 5 juli (kwartfinale) etentje bij de Griek
Tegen Japan en Colombia. Vandaag absoluut niet, in deze pot verdienen de Grieken te winnenquote:
Scatman John op speed en helium?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan om hier iig 20 sec van te luisteren(vanaf 2:50) goed voor de lachspieren
Eigenlijk is het jammer dat er uberhaupt twee landen uit deze poule doormoeten, maar dan heb ik toch liever de individuele creatieve spelers van Ivoorkust om naar te kijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hmz, das jammer. Griekenland verdient meer ...
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb ooit de poul op mijn werk gewonnen toen griekenland het EK won
Tegen Colombia was Griekenland verschrikkelijk maar tegen Japan waren ze ook gewoon knap aan het spelenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Japan en Colombia. Vandaag absoluut niet, in deze pot verdienen de Grieken te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |