Ok Hans, dankje. Veel succes nog na die twee wereldpotten tegen Algerije en Rusland.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Spanje top was, dan hadden jullie wat minder bazig geweest
Druiven zijn wel zuur in België he.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar met super veel geluk spelen jullie tegen Mexico en de volgende ronde wss Costa rica of fucking Griekenland..
Hoe een WK kan veranderen
Als Spanje top was, dan hadden jullie wat minder bazig geweest
Hij is gewoon jelly op de bazigheid van Nederland.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ok Hans, dankje. Veel succes nog na die twee wereldpotten tegen Algerije en Rusland.
Met een zeer gehypte een zwaar overschatte ploeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is gewoon jelly op de bazigheid van Nederland.
Kan er ook niet veel aan doen dat België er geen kut van bakt en op de meest lucky manieren ooit wint
Argentinië-Verenigde Staten, kwartfinale. Genot.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Druiven zijn wel zuur in België he.
Not to mention, dat halve elftal heeft z'n opleiding te danken aan ons. Dus ik ga nu een Karl Vannieuwkerke doen: als België wereldkampioen wordt, zijn wij dat ook. Die Belgjes kunnen niets zonder ons. Zelfs een slot op de deur weten ze niet zelf op te leiden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is gewoon jelly op de bazigheid van Nederland.
Kan er ook niet veel aan doen dat België er geen kut van bakt en op de meest lucky manieren ooit wint
Daar doen anders ook landen als Australië aan mee. Je weet wel, het land waar NL zoveel moeite mee hadquote:
Driesje is wel baas. Hem gun ik zo'n wereldbekertje welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Not to mention, dat halve elftal heeft z'n opleiding te danken aan ons. Dus ik ga nu een Karl Vannieuwkerke doen: als België wereldkampioen wordt, zijn wij dat ook. Die Belgjes kunnen niets zonder ons. Zelfs een slot op de deur weten ze niet zelf op te leiden.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Argentinië-Verenigde Staten, kwartfinale. Genot.
En het ging daarvoor over Nederland. Och jeetje toch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:57 schreef Halcon het volgende:
Och jee. Het is Japan - Colombia en het gaat weer over België.
Die is door PSV opgeleid?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Not to mention, dat halve elftal heeft z'n opleiding te danken aan ons. Dus ik ga nu een Karl Vannieuwkerke doen: als België wereldkampioen wordt, zijn wij dat ook. Die Belgjes kunnen niets zonder ons. Zelfs een slot op de deur weten ze niet zelf op te leiden.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het ging daarvoor over Nederland. Och jeetje toch.
DAT DIT KAN!
Simonsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie? Ik heb geen naam genoemd namelijk.
Mooie foto van jezelfquote:
Regillio is gewoon begonnen in Nederland.quote:
Volgens de Belgen zou hij bij Barcelona moeten spelen.quote:
Leer eerst maar eens spellen. Gespeeltquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens de Belgen zou hij bij Barcelona moeten spelen.
"Was het ne kees geweest, had die bij Barca gespeelt."
Kuijt is 33 en is gisteren pas opgeleid tot linksback. Je hoeft niet per definitie bij een club in de jeugd gespeeld te hebben, om tot iets opgeleid te worden. Simons is bij PSV pas het slot op de deur geworden, die hij nu is. Maw: België had zijn slot op de deur aan PSV te danken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die was al bijna 30 toen hij naar PSV ging.
Hij was al jaren international toen PSV hem haalde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kuijt is 33 en is gisteren pas opgeleid tot linksback. Je hoeft niet per definitie bij een club in de jeugd gespeeld te hebben, om tot iets opgeleid te worden. Simons is bij PSV pas het slot op de deur geworden, die hij nu is. Maw: België had zijn slot op de deur aan PSV te danken.
PSV
Als jullie niet zo idioot zouden doen over Nederland zou je dit nooit gezegd hebbenquote:
Ja, als je m'n post nu nog (goed) eens leest.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij was al jaren international toen PSV hem haalde.
Hij was wel baas in dat Club Brugge van Solliedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij was al jaren international toen PSV hem haalde.
Als jij eens je feiten gaat checken voor je gaat roepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, als je m'n post nu nog (goed) eens leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb in ieder geval liever dat de Grieken niet door gaan. Straf voor die oersaaie nachtwedstrijd tegen Japan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Japan gaat winnen.
Ivoorkust gaat verliezen.
DAN GAAT JAPAN MOOI DOOR NAAR DE ACHTSTE FINALES!!!![]()
![]()
Ik spreek altijd de waarheid. Simons is een product van PSV.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij eens je feiten gaat checken voor je gaat roepen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?Wat doen die Belgen op FOK! als ze ook hun eigen forum hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?HAHAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verdomme.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Moet Griekenland dan nog 1 goal meer maken om door te gaan oid?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Japan gaat winnen.
Ivoorkust gaat verliezen.
DAN GAAT JAPAN MOOI DOOR NAAR DE ACHTSTE FINALES!!!![]()
![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik spreek altijd de waarheid. Simons is een product van PSV.
Door jou en Kekster verlang ik naar de Eredivisie topics in VBL. Geen vermoeiende users meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij eens je feiten gaat checken voor je gaat roepen.
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?Ach gut, een stalkertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roep dat maar niet te hard.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Door jou en Kekster verlang ik naar de Eredivisie topics in VBL. Geen vermoeiende users meer.
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze vergeten een zekere user inderdaadquote:
Weer klets. Een beetje talent slaat tegenwoordig Nederland vakkundig over.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zonder Nederland zou België een heel modaal voetballandje zijn.
Jij zit er wel vaker naast.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over een week zien we jullie hier niet meer.
Echt helemaal niemand zit op deze zooi te wachten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weer klets. Een beetje talent slaat tegenwoordig Nederland vakkundig over.
Je zou, elke keer als een Nederlander een post plaatst, diegene even moeten bedanken voor het feit dat wij jullie zo'n geweldig elftal hebben geschonken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weer klets. Een beetje talent slaat tegenwoordig Nederland vakkundig over.
Ga dan over Colombia - Japan mekkeren i.p.v. over landen die vandaag niet eens spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand zit op deze zooi te wachten.
Echt niemand.
Hmmm. Colombia is sowieso al door. Zouden die Japanners wel mogen helpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef CheeseHead1992 het volgende:
Helemaal niets, maar Japan moet ook doorgaan! :-(
Altijd weer die luie Grieken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Griekenland overleeft weer op bizarre wijze..
Ene schermpje Colombia - Japan, andere schermpje op jouw crap reageren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het feit dat jij blijft reageren op diegene ''zonder leven'', zal ook wel het een en ander zeggen, niet?
Dus je geeft toe dat je op hetzelfde niveau zit als ik?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ene schermpje Colombia - Japan, andere schermpje op jouw crap reageren.
Nee, dan heb je het toch niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je op hetzelfde niveau zit als ik?
Het spijt me zeer Karina.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dit het live topic van Japan-Columbia heren. Dus als jullie het over Belgie of zo willen hebben dan kan dat in het Rode Duivels topic of zo.
Columbia?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dit het live topic van Japan-Columbia heren. Dus als jullie het over Belgie of zo willen hebben dan kan dat in het Rode Duivels topic of zo.
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja mag ik ook een keer een typfout maken
En door Yoshida nog rullevanter.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:23 schreef opperkleurder het volgende:
Maurice Steijn -> VVV
Aangezien het de oude club van Honda is is het rullevant voor dit topic.
Ow. Hoezo dat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Tevens viel je naam zojuist in het andere livetopic.
Het ging over slechte muziek.quote:
Disco, soul en Hot Chocolategenot.quote:
Boogie!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Disco, soul en Hot Chocolategenot.
De Foute 500 is trouwens best leuk.
En natuurlijk, in dat kader: Wilfried Bony M
Jij altijd met je oh gutquote:
Welke paspoorten heb je welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens NL paspoort.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Keeper van Columbia is 43 jaar!!
Is dat een record? Milla was jonger toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Keeper van Columbia is 43 jaar!!
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dat een record? Milla was jonger toch?
Ja en ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dat een record? Milla was jonger toch?
Jij mag d'r hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dat dansende negerin met krullen.
RACIST!!!quote:
Geen afwerker, choken, overschat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen we vorig jaar bijna verloren van Japan werd die ploeg bijna de hemel ingeschreven.. blijkt nu toch wel mee te vallen met de kwaliteiten van de Japjes.. vond hen toen best goed spelen, apart dat ze zo door de mand vallen.
Gefeliciteerd, was weer een prachtige wedstrijd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hoor net van broertje 4-1 voor Colombia!![]()
![]()
En dat met een b-elftal.
(Was gaan slapen halverwege.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |