Weer klets. Een beetje talent slaat tegenwoordig Nederland vakkundig over.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zonder Nederland zou België een heel modaal voetballandje zijn.
Jij zit er wel vaker naast.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over een week zien we jullie hier niet meer.
Echt helemaal niemand zit op deze zooi te wachten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weer klets. Een beetje talent slaat tegenwoordig Nederland vakkundig over.
Je zou, elke keer als een Nederlander een post plaatst, diegene even moeten bedanken voor het feit dat wij jullie zo'n geweldig elftal hebben geschonken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weer klets. Een beetje talent slaat tegenwoordig Nederland vakkundig over.
Ga dan over Colombia - Japan mekkeren i.p.v. over landen die vandaag niet eens spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand zit op deze zooi te wachten.
Echt niemand.
Hmmm. Colombia is sowieso al door. Zouden die Japanners wel mogen helpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef CheeseHead1992 het volgende:
Helemaal niets, maar Japan moet ook doorgaan! :-(
Altijd weer die luie Grieken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Griekenland overleeft weer op bizarre wijze..
Ene schermpje Colombia - Japan, andere schermpje op jouw crap reageren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het feit dat jij blijft reageren op diegene ''zonder leven'', zal ook wel het een en ander zeggen, niet?
Dus je geeft toe dat je op hetzelfde niveau zit als ik?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ene schermpje Colombia - Japan, andere schermpje op jouw crap reageren.
Nee, dan heb je het toch niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je op hetzelfde niveau zit als ik?
Het spijt me zeer Karina.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dit het live topic van Japan-Columbia heren. Dus als jullie het over Belgie of zo willen hebben dan kan dat in het Rode Duivels topic of zo.
Columbia?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dit het live topic van Japan-Columbia heren. Dus als jullie het over Belgie of zo willen hebben dan kan dat in het Rode Duivels topic of zo.
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja mag ik ook een keer een typfout maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |