Rick Morales zei ook dat die beesten nogal schuw zijn t.o.v. mensen. Kan natuurlijk wel zijn dat dieren gaan slepen met reeds dode mensen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef MPCK het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet in de natuur. Dieren volgen hun instinct en als ze hun hele levenlang niet in de buurt zijn gekomen van mensen, zullen ze eerder vluchten wanneer dat wel gebeurt.
dat denk ik...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef anonymoussie het volgende:
Het bot van het bekken van Kremers?Andere skeletresten van Froon?
Toch..
Ik bedoel meer dat ik meest denk aan een scenario rond verdwalen met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zo min mogelijk hebben geleden. Uiteraard. Het is ook nog maar de vraag wat er precies is gebeurd.
Nee. Die voet zat in de schoen en de pelvis lag kilometers verderop.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik...
Had niet verwacht dat die linkerbekkenbotten van kris zijn, dat lag toch bij de linkerschoen van lisanne...?
Dat snap ik, maar dat is de vraag. Het kan ook een misdrijf of een ongeluk geweest zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik meest denk aan een scenario rond verdwalen met alle gevolgen van dien.
Dus vreselijke uren of dagen is wat ik mij daar dan bij voorstel.
Denk dat we het nooit zullen weten.
daar vergis je je goed inquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef MPCK het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet in de natuur. Dieren volgen hun instinct en als ze hun hele levenlang niet in de buurt zijn gekomen van mensen, zullen ze eerder vluchten wanneer dat wel gebeurt.
Daar is inmiddels weinig meer van voor te stellen met al die mogelijke scenario's.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:24 schreef Mishu het volgende:
Arme meiden
Krijg de kriebels als ik me hun einde voorstel... wat zielig.
Een jungle-expert uit dat gebied. Zie: http://www.nathab.com/guides-and-staff/guide-bios/rick-morales/quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:24 schreef MPCK het volgende:
[..]
Mujn excuses voor mijn onwetendheid, maar wie is Rick Morales?
het zijn prooi jagers etersquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:21 schreef MPCK het volgende:
[..]
Nee het zijn geen alleseters en dan nog verhongeren ze bijna nooit in de jungle want
om jullie eigen argument tegen jullie te gebruiken
er is eten en water zat in de jungle
zeker voor een poema die geen menselijke beperkingen heeft
Waarschijnlijk gewoon met de rivier meegestroomd net zoals de rugzak.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Die voet zat in de schoen en de pelvis lag kilometers verderop.
Je moet dan toch echt eerst die berg over. Ik ken maar weinig rivieren die tegen de berg omhoog stromen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:29 schreef eight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon met de rivier meegestroomd net zoals de rugzak.
De uiteindelijke plek waar het noodlot heeft toegeslagen zal wel een stuk dichter bij het pad liggen.
Om daar op die plek terecht te komen, moeten ze toch echt vanaf de trail de top van de berg bereikt hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:32 schreef MPCK het volgende:
[..]
Van de ene kant van een berg naar de andere hoeft toch niet omhoog te zijn?
Okay.. Hoe ver is deze berg dan verwijderd van de il pianiste?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet dan toch echt eerst die berg over. Ik ken maar weinig rivieren die tegen de berg omhoog stromen.
meer dan jouquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:30 schreef MPCK het volgende:
[..]
Dan heb je er qua dierenkennis weinig van opgestoken. Sorry.
/telegramstijl off/quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
meer dan jou
ben ik bang..
paar cossen terug vertelde ik al het verhaal van een tv serie *i shouldnt survive* van tlc
moutenbiker reed op een dagelijks gebruikt en begaanbaar fietsroute toen ze aangevallen werd door een berg leeuw die er om bekend staan schuw te zijn en alleen snachts actief zijn
deze moutainbiker werd te hulp geschoten doir een 2de moutainbiker
bergleeuw verdedigde zijn prooi en viel 2 de moutainbiker ook aan
hun redding was een groep moutainbikers die volgde en door veel herrie te maken met fietsen boven het hoofd herrie te maken gaf bergleeuw op
later op de dag hebben ze het dier afgeschoten
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:35 schreef MPCK het volgende:
[..]
Kaartje graag? Dat ik dat overgeslagen heb kan weleens.
In de OP staat een kaartje. Een kilometer of 4 a 5 hadden we het hier al eens over. Dat is wel bergop en naar het schijnt zitten er steile stukken tussen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:35 schreef eight het volgende:
[..]
Okay.. Hoe ver is deze berg dan verwijderd van de il pianiste?
Poema's vallen wel degelijk mensen aan en ze lusten ook best mensenvlees. Ook eten ze wel degelijk al dode dieren (aas). Onzinnig dat je anders beweert.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:39 schreef MPCK het volgende:
[..]
Sorry maar je baseert je kennis op populariteitsseries en andere meuk van baggerkanalen als Discovery ed. Die zijn er bedoeld om zoveel mensen aan te trekken/kijkcijfers op te krikken.
nee me kennis is daar absoluut niet op gebaseerd, ik geef het aan als voorbeeld...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:39 schreef MPCK het volgende:
[..]
Sorry maar je baseert je kennis op populariteitsseries en andere meuk van baggerkanalen als Discovery ed. Die zijn er bedoeld om zoveel mensen aan te trekken/kijkcijfers op te krikken.
Heb je de OP al bekeken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Idee voor de OP:
Een landkaart en even vermelden hoeveel op hoeveel kilometer afstand men de stoffelijke resten heeft gevonden vanaf dat pension waar zij nog gezien zouden zijn.
Voedselquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:45 schreef MPCK het volgende:
[..]
Probeer eens dit te staven. Ik wacht geduldig.
ik leef al me helen leven tussen de katten, denk ze redelijk te kennen, toch heb ik verwondingen door ze opgelopen, en niet omdat is ze onderschat..quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef MPCK het volgende:
[..]
Dieren zijn juist veel voorspelbaarder dan mensen.
Ik ook. Hij moet het volgende topic ook maar openen. Vanuit Moldavië ga ik op een smartphone niet heel veel bijwerken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef MPCK het volgende:
[..]
Ik vind El Matador als TS leuk vanwege het feit dat hij netjes bijwerkt.
Dat gaat ook over poema's in verstedelijkte gebieden. Niet over poema's in de jungle. Die zijn nog bang van iedereen zonder indianentooi.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef MPCK het volgende:
[..]
Ah bedankt. Je eerste zin, onderstreept voor jouw gemak, alleen al zegt alles. Gefeliciteerd, je bron heeft mijn punt bevestigd.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef MPCK het volgende:
[..]
Geen probleem maar dan moeten we de resterende 5 pagina's snel vol pompen met onzin. O wacht
Helemaal niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef MPCK het volgende:
[..]
Ah bedankt. Je eerste zin, onderstreept voor jouw gemak, alleen al zegt alles. Gefeliciteerd, je bron heeft mijn punt bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
en deze kennis baseer jij op? ... ervaring??quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:55 schreef MPCK het volgende:
[..]
Jullie snappen maar niet dat zelfs wilde dieren een stuk betrouwbaarder zijn dan mensen, als er dan een vergelijking toch gemaakt moet worden, om alles in perspectief te zetten.
goed lezen in dezelfde bron staat nl ook dat aanvallen op mensen steeds vaker voorkomenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:00 schreef MPCK het volgende:
[..]
En je bron beweert juist het tegenovergestelde. Dus?
Nogmaals, staven.
Dat doet de bron niet. Staaf JIJ je onzinverhalen eerst maar eens. Nog geen bron van gezien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:00 schreef MPCK het volgende:
[..]
En je bron beweert juist het tegenovergestelde. Dus?
Nogmaals, staven.
In verstedelijkte gebieden ja...quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
goed lezen in dezelfde bron staat nl ook dat aanvallen op mensen steeds vaker voorkomen
uit boekjes die gepubliceerd worden in grote hoeveel heden om ons nieuwschierige behoeftige mensen van verhalen te voorzien?.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:02 schreef MPCK het volgende:
[..]
Op dierenkennis, mijn schat.
Maar goed, het wordt laat en ik moet ook straks mijn nest in. Ik ben een grote boze tijger en bereid wel een inbraak in jullie wining voor.
Dat was het punt niet he? Het gaat hier om het tegenspreken van een user die én beweert dat poema's geen aas eten én dat poema's geen mensen aanvallen én dat ze geen mensenvlees lusten. Dat is allemaal dikke nonsens.quote:
Zijn dikke duimquote:
Een poema zal best weleens mensen aanvallen, maar dan alleen als hij zich bedreigd voelt. Niet om op te eten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was het punt niet he? Het gaat hier om het tegenspreken van een user die én beweert dat poema's geen aas eten én dat poema's geen mensen aanvallen én dat ze geen mensenvlees lusten. Dat is allemaal dikke nonsens.
Nogmaals ik stel NIET dat een poema de dames heeft aangevallen of opgegeten, is stel dat betreffende user onzin over poema's vertelt..
Precies. Eenmaal tussen die kaken ben je aan het laatste hoofdstuk bezig. Dat wordt ook vrijwel altijd bewust/onbewust veroorzaakt door de mens zelf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:08 schreef MPCK het volgende:
[..]
Het dier moet je ook niet boos maken. Kijk, het zijn soms net mensen.
alle boeken verhalen films en documenten zijn gebaseerd op kennis en verhalen van andere..quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef MPCK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor boeken jij zoal leest, maar ik zou iig een hele nieuwe genre openslaan.
Lees nou eens gewoon wat ik schrijf, want volgens mij mis je het punt volledig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een poema zal best weleens mensen aanvallen, maar dan alleen als hij zich bedreigd voelt. Niet om op te eten.
Wat die expert al zei, ze zijn vrij schuw. Hij ziet ze nauwelijks en hij komt er dagelijks.
Ik reageer op de wilde verhalen in het algemeen in dit topic. Dat die dames zomaar zouden zijn aangevallen door wilde dieren. Die kans is vrij klein.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees nou eens gewoon wat ik schrijf, want volgens mij mis je het punt volledig.![]()
Betreffende user beweert onzin, dáár gaat het om. Niet om of een poema de dames wel of niet aangevallen zal hebben..
Zoiets ja. Lichamen deels versleept daarna.quote:
Dat ben ik volledig met je eens, maar dat was het punt dus niet. Het punt is dat hij onzinverhalen over poema's verspreid..quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik reageer op de wilde verhalen in het algemeen in dit topic. Dat die dames zomaar zouden zijn aangevallen door wilde dieren. Die kans is vrij klein.
Honger en dorst lijkt me sterk. Dan eerder iets verkeerds gegeten/gedronken. Misdrijf zou ook nog kunnen. Of een combinatie van dingen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef theguyver het volgende:
honger? dorst? ongeval? beet giftig dier?, daarna pas opgegeten denk ik eerder.
Alsof er op elke vierkante centimeter dan beschadigingen te vinden zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:17 schreef Baran09 het volgende:
Ik dacht dat ze geen beschadigingen aan het bot hadden gevonden? Dus dat zou moeten betekenen dat ze niet door een groot wild dier zijn aangevallen denk ik? Anders waren er toch wel sporen van die tanden?
Zal wel iets kleiners geweest zijn denk ik dan?
Maar wat een horrorverhaal zeg... Word er bijna bang van om zelf op reis te gaanDie arme meiden!
Even overleven lijkt geen probleem. "Hij wil niet speculeren over wat er gebeurd kan zijn. "Er is blijkbaar iets gebeurd, anders waren ze niet weg." In hetzelfde gebied is een jongen na vier, vijf dagen zoek te zijn geweest weer gezond en wel opgedoken. Er is genoeg water en er zijn vruchten om te overleven, vertelt hij. "Dat zijn hoopgevende dingen.""quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef theguyver het volgende:
honger? dorst? ongeval? beet giftig dier?, daarna pas opgegeten denk ik eerder.
Ho, ho!!!quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef MPCK het volgende:
[..]
Precies. Voor de feitelijke onderkenning raad ik desbetreffende users aan, die het tegengestelde hebben beweerd, eens de cijfers op te zoeken van mensen die gedood zijn door poema/jaguar/leeuw/tijgers over pak m beet 100 jaar en die te vergelijken met mensen die gedood zijn door andere mensen over eenzelfde tijdsspanne. En laten we voor het gemak, ook de doden door katachtigen inclueren waarvan het de mens zijn eigen schuld was.
Ik heb er geen verstand van maar zou denken van wel... als ze letterlijk het vlees van het bot gegeten zijn? Waarom niet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof er op elke vierkante centimeter dan beschadigingen te vinden zijn.
de mensen die door mensenhand in een jungle om het leven gekomen zijn, maakt jou cijferpercentage ook kleinerquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef MPCK het volgende:
[..]
Precies. Voor de feitelijke onderkenning raad ik desbetreffende users aan, die het tegengestelde hebben beweerd, eens de cijfers op te zoeken van mensen die gedood zijn door poema/jaguar/leeuw/tijgers over pak m beet 100 jaar en die te vergelijken met mensen die gedood zijn door andere mensen over eenzelfde tijdsspanne. En laten we voor het gemak, ook de doden door katachtigen inclueren waarvan het de mens zijn eigen schuld was.
Overleven kan prima, totdat je de verkeerde tegenkomt, je gebeten wordt door een slang, iets verkeerds eet/drinkt of van zo'n bruggetje valt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:18 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Even overleven lijkt geen probleem. "Hij wil niet speculeren over wat er gebeurd kan zijn. "Er is blijkbaar iets gebeurd, anders waren ze niet weg." In hetzelfde gebied is een jongen na vier, vijf dagen zoek te zijn geweest weer gezond en wel opgedoken. Er is genoeg water en er zijn vruchten om te overleven, vertelt hij. "Dat zijn hoopgevende dingen.""
zie: http://nos.nl/artikel/632(...)vrouwen-hoopvol.html
he tijgertje, was toch bedtijd voor jouquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef MPCK het volgende:
[..]
Dat zijn er nog steeds wel meer dan door wilde dieren. Vergeet ook niet dat de jungle de uitvalsbasis is voor veel criminele groeperingen in Z-A. FARC bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de mensen die door mensenhand in een jungle om het leven gekomen zijn, maakt jou cijferpercentage ook kleiner
Waar is die bron voor jouw eerdere beweringen nou? Ik zie nog niksquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:21 schreef MPCK het volgende:
Maar ik vroeg me ook alweer af hoe gevaarlijk is dat Lochness Monster nou wel niet of de Grote Yeti. Dat zijn toch ook wilde dieren?
Misschien waren het juist die dit keer. Vermomd in een poema-pak.
Wat voor conclusies denk jij dan te kunnen trekken uit een pelvis en een voet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:23 schreef Baran09 het volgende:
Ik denk dat we het nooit gaan weten. Kan me bijna niet voorstellen dat ze conclusies kunnen trekken uit zo weinig overblijfselen
Dat zeg ik toch ook? Dat ik niet denk dat ze daar de doodsoorzaak uit kunnen halen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat voor conclusies denk jij dan te kunnen trekken uit een pelvis en een voet?
Die telefoon, daar zullen ze nog het meeste uit kunnen halen.
De verkeerde tegenkomen midden in de Panamese jungle waar je overdag al bijna geen hand voor ogen ziet? Zelfs het 'gifslangscenario' vind ik ronduit belachelijk: dat moet wel een heel agressieve slang geweest zijn die niet 1 maar 2 volwassen vrouwen in een defence-move een dodelijke hoeveelheid gif toebrengt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Overleven kan prima, totdat je de verkeerde tegenkomt, je gebeten wordt door een slang, iets verkeerds eet/drinkt of van zo'n bruggetje valt.
verspreid in de jungle en onder een microscoop is een betere plaats?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:05 schreef MPCK het volgende:
[..]
Tenminste bevinden ze zich nu in een betere plaats.
Zo kun je het ook zien.
Toch welquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:23 schreef MPCK het volgende:
[..]
ja vergeten alweer ik ga slapen
ook wij tijgers hebben gevoelens
Die arme meiden zeer zeker daar moet men eens bij stilstaan en hoe het is voor de familie.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:17 schreef Baran09 het volgende:
Ik dacht dat ze geen beschadigingen aan het bot hadden gevonden? Dus dat zou moeten betekenen dat ze niet door een groot wild dier zijn aangevallen denk ik? Anders waren er toch wel sporen van die tanden?
Zal wel iets kleiners geweest zijn denk ik dan?
Maar wat een horrorverhaal zeg... Word er bijna bang van om zelf op reis te gaanDie arme meiden!
Ze kunnen die verkeerde ook elders tegen zijn gekomen. Het gifslangscenario vind ik niet heel belachelijk. De kans is, denk ik, wel klein dat ze allebei zijn gebeten. Van alle scenario's met wilde beesten vind ik dit wel realistischer dan bv. dat scenario van een mensenetende poema.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:25 schreef TrueRust het volgende:
[..]
De verkeerde tegenkomen midden in de Panamese jungle waar je overdag al bijna geen hand voor ogen ziet? Zelfs het 'gifslangscenario' vind ik ronduit belachelijk: dat moet wel een heel agressieve slang geweest zijn die niet 1 maar 2 volwassen vrouwen in een defence-move een dodelijke hoeveelheid gif toebrengt.
ja en nee bij wat jij noemt zijn er verhalen boven gekomen door overlevende of door bekenning van de daad (zelfs eer opstrijken)quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn er nog steeds wel meer dan door wilde dieren. Vergeet ook niet dat de jungle de uitvalsbasis is voor veel criminele groeperingen in Z-A. FARC bijvoorbeeld.
Sorry, je hebt gelijk. Het is al laat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:24 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Dat ik niet denk dat ze daar de doodsoorzaak uit kunnen halen?
Dat dat stuk heup van Kris is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ben tijdje offline geweest. Is er nog echt nieuws sinds 18.00 uur?
Als je een zwarte panter of poema zo boos hebt gemaakt dat hij/zij aanvalt, overleef je het daar niet. Maar zoals Rick Morales al zei. Dat is een vrij sterk verhaal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja en nee bij wat jij noemt zijn er verhalen boven gekomen door overlevende of door bekenning van de daad (zelfs eer opstrijken)
mensen die aangevallen worden waar dan okk door (de betrouwbare) wilde dieren kunnen het vaak niet na vertellen.. en de wilde dieren lopen niet naar de pers...
ik.denk.nu niet aan toeristen maar locals
Echt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat dat stuk heup van Kris is.
Contra-expertise doen ze sowieso. Hebben ze bij Lisanne ook gedaan. De onzekerheid wat er is gebeurd, blijft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Relatief goed nieuws voor de ouders. Maar ik zou wel een contra-expertise eisen.
Dat is veel minder erg dan een vermissing. Kind is dood, hoe is de vraag. Maar daar kun je een verhaal bij verzinnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Contra-expertise doen ze sowieso. Hebben ze bij Lisanne ook gedaan. De onzekerheid wat er is gebeurd, blijft.
aan de ene kant krijg je rust, en kan je symbolisch je kind begraven..quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Relatief goed nieuws voor de ouders. Maar ik zou wel een contra-expertise eisen.
Nou om zo de (tot nu toe) weinige overblijfselen te vinden. Afschuwelijk hoor. Je weet wel dat ze dood zijn, maar je zal maar zo je kinderen verliezen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is veel minder erg dan een vermissing. Kind is dood, hoe is de vraag. Maar daar kun je een verhaal bij verzinnen.
Slangengif gaat niet in de botten zitten. Maar er zal nog wel het nodige onderzoek worden gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
aan de ene kant krijg je rust, en kan je symbolisch je kind begraven..
aan de andere kant blijf je de vragen hebben
hoe wat waar waneer, dat aangaat krijg je denk ik.nooit rust...
er waren toch reste/weefsel gevonden van het been van lisanne kunnen ze daar geen slangegif theorie uitsluiten?
Wist niet dat pelvis een bestaand woord was.. weer wat geleerdquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat voor conclusies denk jij dan te kunnen trekken uit een pelvis en een voet?
Die telefoon, daar zullen ze nog het meeste uit kunnen halen.
Als je kind dood is, dan weet ik niet of het veel verschil maakt hoe.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou om zo de (tot nu toe) weinige overblijfselen te vinden. Afschuwelijk hoor. Je weet wel dat ze dood zijn, maar je zal maar zo je kinderen verliezen.
wel.in weefsel.. en na ik altijd begrijp verspreid zich dat razendsnel door het lichaamquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Slangengif gaat niet in de botten zitten. Maar er zal nog wel het nodige onderzoek worden gedaan.
Ik vind wel dat opvallend weinig botten zijn teruggevonden.
Weet ik ook pas sinds vandaag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wist niet dat pelvis een bestaand woord was.. weer wat geleerd
Huh???quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat dat stuk heup van Kris is.
nee maar het wemeld er van moordlustige moordenaars , doe de moeite nemen een lichaam in stukken te hakken en door de jungle te verspreidenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef MPCK het volgende:
[..]
Zoveel slangen zijn er ook weer niet in die jungle. Laat ik het maar zo stellen: als je actief op zoek gaat naar een gifslang en een met alle graagte wilt treffen, moet je soms kilometers blijven lopen zoeken.
En wij zoeken hen op, niet andersom.
Dat is die trol nooit geweest, die komt hier om te zieken en anderen hun speculaties afbranden om daar zelf nog veel debielere dingen tegenover te stellen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou ben je toch niet serieus mag ik hopen?
Jij pikt toch ook elk deel weer je posts mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat er over dit onderwerp zoveel wordt gepost.. die arme meiden zijn verdwaald en helaas overleden.. de resten zijn door aaseters en de jungle opgenomen.. zo gaat dat in de natuur. Verder valt er weinig over te zeggen
Nou, wat een expert. En overtuigingen gelden niet, alleen feiten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:45 schreef Halcon het volgende:
De verdwijning van de twee Nederlandse toeristes in Panama is geen ongeluk maar het werk van een of meerdere personen. Daar is dé junglespecialist van het Midden-Amerikaanse land van overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |