Voedselquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:45 schreef MPCK het volgende:
[..]
Probeer eens dit te staven. Ik wacht geduldig.
ik leef al me helen leven tussen de katten, denk ze redelijk te kennen, toch heb ik verwondingen door ze opgelopen, en niet omdat is ze onderschat..quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef MPCK het volgende:
[..]
Dieren zijn juist veel voorspelbaarder dan mensen.
Ik ook. Hij moet het volgende topic ook maar openen. Vanuit Moldavië ga ik op een smartphone niet heel veel bijwerken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:49 schreef MPCK het volgende:
[..]
Ik vind El Matador als TS leuk vanwege het feit dat hij netjes bijwerkt.
Dat gaat ook over poema's in verstedelijkte gebieden. Niet over poema's in de jungle. Die zijn nog bang van iedereen zonder indianentooi.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef MPCK het volgende:
[..]
Ah bedankt. Je eerste zin, onderstreept voor jouw gemak, alleen al zegt alles. Gefeliciteerd, je bron heeft mijn punt bevestigd.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef MPCK het volgende:
[..]
Geen probleem maar dan moeten we de resterende 5 pagina's snel vol pompen met onzin. O wacht
Helemaal niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef MPCK het volgende:
[..]
Ah bedankt. Je eerste zin, onderstreept voor jouw gemak, alleen al zegt alles. Gefeliciteerd, je bron heeft mijn punt bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
en deze kennis baseer jij op? ... ervaring??quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:55 schreef MPCK het volgende:
[..]
Jullie snappen maar niet dat zelfs wilde dieren een stuk betrouwbaarder zijn dan mensen, als er dan een vergelijking toch gemaakt moet worden, om alles in perspectief te zetten.
goed lezen in dezelfde bron staat nl ook dat aanvallen op mensen steeds vaker voorkomenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:00 schreef MPCK het volgende:
[..]
En je bron beweert juist het tegenovergestelde. Dus?
Nogmaals, staven.
Dat doet de bron niet. Staaf JIJ je onzinverhalen eerst maar eens. Nog geen bron van gezien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:00 schreef MPCK het volgende:
[..]
En je bron beweert juist het tegenovergestelde. Dus?
Nogmaals, staven.
In verstedelijkte gebieden ja...quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
goed lezen in dezelfde bron staat nl ook dat aanvallen op mensen steeds vaker voorkomen
uit boekjes die gepubliceerd worden in grote hoeveel heden om ons nieuwschierige behoeftige mensen van verhalen te voorzien?.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:02 schreef MPCK het volgende:
[..]
Op dierenkennis, mijn schat.
Maar goed, het wordt laat en ik moet ook straks mijn nest in. Ik ben een grote boze tijger en bereid wel een inbraak in jullie wining voor.
Dat was het punt niet he? Het gaat hier om het tegenspreken van een user die én beweert dat poema's geen aas eten én dat poema's geen mensen aanvallen én dat ze geen mensenvlees lusten. Dat is allemaal dikke nonsens.quote:
Zijn dikke duimquote:
Een poema zal best weleens mensen aanvallen, maar dan alleen als hij zich bedreigd voelt. Niet om op te eten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was het punt niet he? Het gaat hier om het tegenspreken van een user die én beweert dat poema's geen aas eten én dat poema's geen mensen aanvallen én dat ze geen mensenvlees lusten. Dat is allemaal dikke nonsens.
Nogmaals ik stel NIET dat een poema de dames heeft aangevallen of opgegeten, is stel dat betreffende user onzin over poema's vertelt..
Precies. Eenmaal tussen die kaken ben je aan het laatste hoofdstuk bezig. Dat wordt ook vrijwel altijd bewust/onbewust veroorzaakt door de mens zelf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:08 schreef MPCK het volgende:
[..]
Het dier moet je ook niet boos maken. Kijk, het zijn soms net mensen.
alle boeken verhalen films en documenten zijn gebaseerd op kennis en verhalen van andere..quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef MPCK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor boeken jij zoal leest, maar ik zou iig een hele nieuwe genre openslaan.
Lees nou eens gewoon wat ik schrijf, want volgens mij mis je het punt volledig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een poema zal best weleens mensen aanvallen, maar dan alleen als hij zich bedreigd voelt. Niet om op te eten.
Wat die expert al zei, ze zijn vrij schuw. Hij ziet ze nauwelijks en hij komt er dagelijks.
Ik reageer op de wilde verhalen in het algemeen in dit topic. Dat die dames zomaar zouden zijn aangevallen door wilde dieren. Die kans is vrij klein.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees nou eens gewoon wat ik schrijf, want volgens mij mis je het punt volledig.![]()
Betreffende user beweert onzin, dáár gaat het om. Niet om of een poema de dames wel of niet aangevallen zal hebben..
Zoiets ja. Lichamen deels versleept daarna.quote:
Dat ben ik volledig met je eens, maar dat was het punt dus niet. Het punt is dat hij onzinverhalen over poema's verspreid..quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik reageer op de wilde verhalen in het algemeen in dit topic. Dat die dames zomaar zouden zijn aangevallen door wilde dieren. Die kans is vrij klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |