abonnement Unibet Coolblue
pi_141520822
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij pikt toch ook elk deel weer je posts mee.
Klopt ja.. vind het wel interessant, maar grotendeels speculatieve blabla.. net als met dat verdwenen vliegtuig.
pi_141520838
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:47 schreef nikk het volgende:
Het beste scenario is dat iedereen stopt met onzinnige scenario's te bedenken.
Dictator gespot. O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141520839
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Als je kind dood is, dan weet ik niet of het veel verschil maakt hoe.
Dat zal p.p. verschillen. Maar ik zou het vreselijk vinden. Je weet niet wat er is gebeurt, een overblijfsel van je kind ligt ergens op je wachten. Je weet niet of je kind heeft geleden. Ik zou het willen weten en dan rechtvaardigheid willen voor het kind afhankelijk van de oorzaak. Ik zou ervoor vechten om de oorzaak te achterhalen.
Hoe maakt wel uit. Door natuurlijke omstandigheden is beter dan door bijv moord.
  woensdag 25 juni 2014 @ 01:49:03 #204
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141520841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het beste scenario is: gewoon verdwaald, na een paar dagen overleden ten gevolge van uitputting, ondervoeding, koorts, langzaam weggezakt. Pas na overlijden opgegeten door roofdieren, aaseters en insecten. Weer verenigd met de natuur als het ware.
Inderdaad. Of gewoon verrotting.

Moord lijkt toch wat minder logisch in ieder geval.
pi_141520852
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou, wat een expert. En overtuigingen gelden niet, alleen feiten.
Feiten zijn er helaas erg weinig. Hij kent dat gebied natuurlijk wel goed en weet wel wat voor dieren daar zitten.

Als hij daar dagelijks rond banjert en nooit een poema heeft gezien, dan is de kans erg klein dat die twee dames er wel eentje tegen zijn gekomen.
pi_141520859
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het beste scenario is: gewoon verdwaald, na een paar dagen overleden ten gevolge van uitputting, ondervoeding, koorts, langzaam weggezakt. Pas na overlijden opgegeten door roofdieren, aaseters en insecten. Weer verenigd met de natuur als het ware.
Waarom pas na een paar dagen, waarom niet gelijk de eerste nacht?

Die gave rugzak duidt voor mij niet op uren rondsjouwen door de "jungle"...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 25 juni 2014 @ 01:50:23 #207
264694 blanket
its human nature
pi_141520875
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:48 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat zal p.p. verschillen. Maar ik zou het vreselijk vinden. Je weet niet wat er is gebeurt, een overblijfsel van je kind ligt ergens op je wachten. Je weet niet of je kind heeft geleden. Ik zou het willen weten en dan rechtvaardigheid willen voor het kind afhankelijk van de oorzaak. Ik zou ervoor vechten om de oorzaak te achterhalen.
Toen ik die vrouw met dat gele pakje zag lopen draaide mijn maag om. Het zal je kind maar wezen...gereduceerd tot een klein geel pakketje. En ja ik weet op fok is geen ruimte voor emoties...maar het raakte mij wel ;(
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_141520877
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:47 schreef nikk het volgende:
Het beste scenario is dat iedereen stopt met onzinnige scenario's te bedenken. Het heeft nul nut.
Daar heb je wel gelijk in...
maar is dat niet mensenlijk bedenken wat er gebeurd kan zijn, vrezelijk eigenlijk en ik doe er zelf aan mee...
  woensdag 25 juni 2014 @ 01:50:35 #209
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141520878
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:47 schreef nikk het volgende:
Het beste scenario is dat iedereen stopt met onzinnige scenario's te bedenken. Het heeft nul nut.
Het gehele leven heeft sowieso nul nut.
pi_141520892
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Feiten zijn er helaas erg weinig. Hij kent dat gebied natuurlijk wel goed en weet wel wat voor dieren daar zitten.

Als hij daar dagelijks rond banjert en nooit een poema heeft gezien, dan is de kans erg klein dat die twee dames er wel eentje tegen zijn gekomen.
nee, maar een misdrijf vermoeden is echt te belachelijk voor woorden. Welke crimineel neemt nou niet even een mooie rugzak vol geld, camera's en telefoons mee? Echt, die rugzak sluit een misdrijf gewoon uit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141520907
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het gehele leven heeft sowieso nul nut.
Polsensnijdertje gespot.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141520914


Dit ziet er toch redelijk overzichtelijk uit? Afgezien van de matige kwaliteit van de foto.
  woensdag 25 juni 2014 @ 01:53:10 #213
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141520920
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nee, maar een misdrijf vermoeden is echt te belachelijk voor woorden. Welke crimineel neemt nou niet even een mooie rugzak vol geld, camera's en telefoons mee? Echt, die rugzak sluit een misdrijf gewoon uit.
Niet elke moordenaar is uit op geld natuurlijk, maar dat zou in het geval van toeristen wel het meest voor de hand liggen. Dat lijkt nu inderdaad bijzonder onlogisch.
pi_141520926
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Polsensnijdertje gespot.
Is het nog een beetje feest in Colombia? Ze doen het goed
  woensdag 25 juni 2014 @ 01:54:03 #215
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141520933
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nee, maar een misdrijf vermoeden is echt te belachelijk voor woorden. Welke crimineel neemt nou niet even een mooie rugzak vol geld, camera's en telefoons mee? Echt, die rugzak sluit een misdrijf gewoon uit.
Niet helemaal. Een lustmoordenaar is niet geïnteresseerd in geld en kan de rugzak met opzet hebben achtergelaten als afleidingsmanoeuvre.

Maar ik denk niet dat dat het geval is. Gewoon verdwaald, meer niet. Denk ik.
pi_141520934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Feiten zijn er helaas erg weinig. Hij kent dat gebied natuurlijk wel goed en weet wel wat voor dieren daar zitten.

Als hij daar dagelijks rond banjert en nooit een poema heeft gezien, dan is de kans erg klein dat die twee dames er wel eentje tegen zijn gekomen.
hij is ook niet in de stromende rivier gevallen, gebeten door een slang..
of prooi gevallen aan bloeddorstige moordenaars
  woensdag 25 juni 2014 @ 01:54:40 #217
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141520944
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Polsensnijdertje gespot.
Waar dan?
pi_141520957
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Is het nog een beetje feest in Colombia? Ze doen het goed
Ja, heerlijk man. Volgende wedstrijd in een Urguguayaans restaurant, vandaag bij de Japanner, maar dan zonder Japanners, helaas.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141520961
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nee, maar een misdrijf vermoeden is echt te belachelijk voor woorden. Welke crimineel neemt nou niet even een mooie rugzak vol geld, camera's en telefoons mee? Echt, die rugzak sluit een misdrijf gewoon uit.
Vol geld? 83 dollar... Een 2e hands iPhone / Samsung S3 (of wat zal het zijn geweest), is misschien 200 dollar. Die Braziliaantjes in Exloo liepen tegen de lamp dankzij het aanzetten van een gestolen iPad. Ik kan me wel voorstellen dat je voor een dergelijk kleine buit geen groot risico gaat nemen.

De vraag wat ze nu aan de verkeerde kant van de berg te zoeken hadden, is ook nog steeds een open vraag.
  woensdag 25 juni 2014 @ 01:55:40 #220
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141520964
Goed. Case closed. Ik ga weer.
pi_141520970
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Niet elke moordenaar is uit op geld natuurlijk, maar dat zou in het geval van toeristen wel het meest voor de hand liggen. Dat lijkt nu inderdaad bijzonder onlogisch.
Inderdaad. Als het ging om neukseks, dan zal die 83 dollar een worst wezen.
pi_141520986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vol geld? 83 dollar... Een 2e hands iPhone / Samsung S3 (of wat zal het zijn geweest), is misschien 200 dollar. Die Braziliaantjes in Exloo liepen tegen de lamp dankzij het aanzetten van een gestolen iPad. Ik kan me wel voorstellen dat je voor een dergelijk kleine buit geen groot risico gaat nemen.

De vraag wat ze nu aan de verkeerde kant van de berg te zoeken hadden, is ook nog steeds een open vraag.
Klein bedrag?? Dat is in Panama een hoop waard hoor. En nee, geen enkele crimineel laat een rugzak onberoerd staan, die neem je mee. Voor hetzelfde geld hebben ze je op foto?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141520987
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:54 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

hij is ook niet in de stromende rivier gevallen, gebeten door een slang..
of prooi gevallen aan bloeddorstige moordenaars
Als het daar krioelt van de poema's en dergelijke, dan zou dat hem toch opgevallen moeten zijn. We hebben het niet over de Beekse Bergen hè.
pi_141521013
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klein bedrag?? Dat is in Panama een hoop waard hoor. En nee, geen enkele crimineel laat een rugzak onberoerd staan, die neem je mee. Voor hetzelfde geld hebben ze je op foto?
83 dollars. Voor sommige mensen zal dat niet de moeite zijn. Misschien in paniek de hele handel in de rivier gegooid, die tas al eerder kwijtgeraakt?
pi_141521022


Je hebt een prima overzicht van het gebied. Om te verdwalen moet je echt goed je best doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')