Neequote:
Nou kijk aanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
trampoline eronder en je legt gelijk nieuwe dakpannen
Owquote:
Ik ben wel van hogere dingen afgedonderd, dus ik kan daar blijkbaar tegenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je een touwtje vast heb zitten aan de nok van het huis en aan dit
[ afbeelding ]
Wél
Nou dan doe jij de hoge delen, en blijf ik wel wat veiliger dicht bij de grondquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben wel van hogere dingen afgedonderd, dus ik kan daar blijkbaar tegen
Die hadden ze niet bij de bouwmart, dus ik deed het maar zonder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je een touwtje vast heb zitten aan de nok van het huis en aan dit
[ afbeelding ]
Wél
Ik mijzelf wel hoorquote:
Outdoor sportzaak, climbing gearquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die hadden ze niet bij de bouwmart, dus ik deed het maar zonder.
Ga morgen nog bij een andere bouwmarkt kijken, want het is op zich wel handig. En een beetje rondbungelen is best leuk ook nog
quote:
Ik weet ff niet wat het verschil is dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de baggerversie die Symph voorheen draaide en deze
Ik wil het niet eens meer weten, maar Symph draaide het nummer eens als verzoekje, en ik zat tenenkrommend mute-niet mute-mute-niet-mutequote:
Was een ruk YT versie die ik niet beter kon vindenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens meer weten, maar Symph draaide het nummer eens als verzoekje, en ik zat tenenkrommend mute-niet mute-mute-niet-mute
Oeh, aan een touw hangen is een stuk relaxter (hoe vervoeg je dat?) dan op een ladder staan op zich.quote:
Ik heb serieus mijzelf op die manier verhuistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, aan een touw hangen is een stuk relaxter (hoe vervoeg je dat?) dan op een ladder staan op zich.
* Fogel gaat morgen naar de sportzaak
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb serieus mijzelf op die manier verhuist
Alle zware spullen gewoon via het raam naar buiten, ik als counter gewicht. Ging niet altijd goed, sommige kasten waren zwaarder dan ik, dus bungelde ik halverwege de gevel
[..]
Alle zware spullen gewoon via het raam naar buiten, ik als counter gewicht. Ging niet altijd goed, sommige kasten waren zwaarder dan ik, dus bungelde ik halverwege de gevel
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
Ik plaats zo ff wat foto's van de verbouwing hier!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
Ik plaats zo ff wat foto's van de verbouwing hier!
Tot zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog even lekker serie kijken en dan strakjes bedje inzit hier zo te gapen ben echt moe
Fijne avond nog
Symph bedankt voor je heerlijke muziekjes weer![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog even lekker serie kijken en dan strakjes bedje inzit hier zo te gapen ben echt moe
Fijne avond nog
slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne avond nog
Duurt nog wel even voor het vrijdag is hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namaak-Crocs als een baas!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kastjes voor aan de muur zijn er al, maar hebben we er ff af gehaald voor het stukadoren. Check die spange kraan dan ey!![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef ToT het volgende:
Eerst de ingang.
Eerst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu:Trap en de vloer zien er strak uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namaak-Crocs als een baas!
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja alleen heeft de vloer her en der vochtprobleempjes en beschadigingen door het klussen. Net naar de bouwmarkt geweest, maar deze kleur hebben ze niet meer in de collectie. Als ik de exacte naam van de kleur nog ergens weet terug te vinden, kunnen ze kijken of een filiaal het toevallig ergens nog in een stoffige hoek in een magazijn hebben liggen, maar ik heb alle verpakkingen al weggegooid.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Fogel het volgende:
Holy crap, die trap van je is bijna 90 graden
Maar hij ziet er stukken beter uit op foto 2 inderdaad
Vloer ziet er ook goed uit.
Dacht ik alquote:
Kon het niet laten om je daar even mee te plagenquote:
ik, ik, ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Ja en wie zijn dit nu weer?
Wie raadt dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben altijd écht blij als ik hulp krijg, maar ik had begrepen dat hij dit echt heel goed kon....
Als dit nou een slaapkamer was geweest had ik het niet zo erg gevonden, maar dit is de woonkamer.![]()
Ik wil dit net aan jou vragenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Ja en wie zijn dit nu weer?
Wie raadt dit?
Niet de London Christmas Carol singers
The moment, you own it, you better never let it go![]()
niet bepaaldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil dit net aan jou vragen
Niet de London Christmas Carol singers
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Volume in mijn koptelefoon staat nu op stand "vrouw klaagt dat ze de TV niet hoort"
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Was een verzoekje van Raffie
Shit, dat ik net op het kastje gestapt ben, heeft toch een onderhuidse bloeding opgeleverd, zie ik nu!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef ToT het volgende:
Nu wat KLEINE probleempjes met het behang:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de afdekkapjes van het schakelmateriaal haal je er toch altijd af tijdens het behangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben altijd écht blij als ik hulp krijg, maar ik had begrepen dat hij dit echt heel goed kon....
Als dit nou een slaapkamer was geweest had ik het niet zo erg gevonden, maar dit is de woonkamer.
en stroken behang bestaan normaal uit 1 stuk, daar ga je niet mee klote.
ik moet wel zeggen dat ik 1 keer eerder heb behangen bij m'n kameraad, maar dat viel wel tegen.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Ja ik had meerdere keren gezegd dat ik die afdekplaatjes er af wilde, maar dat was niet nodig, werd mij gezegd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de afdekkapjes van het schakelmateriaal haal je er toch altijd af tijdens het behangen?
en stroken behang bestaan normaal uit 1 stuk, daar ga je niet mee klote.
ik moet wel zeggen dat ik 1 keer eerder heb behangen bij m'n kameraad, maar dat viel wel tegen.
Tja ik heb zelf wel een paar keer samen met mensen behangen en dat ging toen op zich wel, maar die hadden er ook echt veel kennis van en ervaring mee, zoals mijn vader.![]()
Als je van die bellen hebt kan je proberen het weg te poetsen door een klein gaatje te prikken en er met een schone vochtige spons overheen te gaan. Dan kan de lijm weer net vochtig genoeg worden om te pakken terwijl je de lucht eruit drukt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
hej de tent al kloar?quote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef ToT het volgende:
Nu wat KLEINE probleempjes met het behang:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei, dat ziet er niet best uit. Ik wist niet dat het reliefbehang was, dat moet je inderdaad stotend aanleggen, maar dan wel zo dat het patroon doorloopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben altijd écht blij als ik hulp krijg, maar ik had begrepen dat hij dit echt heel goed kon....
Als dit nou een slaapkamer was geweest had ik het niet zo erg gevonden, maar dit is de woonkamer.
Waarom zijn de kapjes van de schakeldozen niet verwijderd?You better lose yourself in the music
Ja degene die het gedaan heeft wil het insnijden en er lijm onder doen, maar jouw optie is misschien wel beter, thx!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Als je van die bellen hebt kan je proberen het weg te poetsen door een klein gaatje te prikken en er met een schone vochtige spons overheen te gaan. Dan kan de lijm weer net vochtig genoeg worden om te pakken terwijl je de lucht eruit drukt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had meerdere keren gezegd dat ik die afdekplaatjes er af wilde, maar dat was niet nodig, werd mij gezegd.
Tja ik heb zelf wel een paar keer samen met mensen behangen en dat ging toen op zich wel, maar die hadden er ook echt veel kennis van en ervaring mee, zoals mijn vader.wel balen zeg.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
toch niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kom net van de wagenbouwers, daar kom je nooit helemaal nuchter weg
[..]
was ook totaal niet te verwachten ofniet
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Deze is mooi
Een halve krat per persoon per bouwdag. Da's de grootste kostenpost meestalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kom net van de wagenbouwers, daar kom je nooit helemaal nuchter weg
[..]
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Aj' maar lol hebquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toch niet?
was ook totaal niet te verwachten ofniet![]()
![]()
Reliëfbehang is sowieso een bitch.Gewoon in Belgiëquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
SAN!!!!!!![]()
![]()
![]()
Waar was je?
Kom eens op Telegram
. En waarom? Ik heb Whatsapp.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Preciesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een halve krat per persoon per bouwdag. Da's de grootste kostenpost meestal![]()
![]()
Ja ik wilde eerst glasweefselbehang doen, maar ben toch van dat idee afgestapt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dat ziet er niet best uit. Ik wist niet dat het reliefbehang was, dat moet je inderdaad stotend aanleggen, maar dan wel zo dat het patroon doorloopt.
Waarom zijn de kapjes van de schakeldozen niet verwijderd?
En die kapjes vond hij niet nodig om te verwijderen, tot ik dat liet zien wat ik nu op die foto heb staan. Toen ik vervolgens zei dat ik de volgende er wel af ging halen, deed hij het zelf wel, en daarna is het wel netjes gegaan. Die hele muur ziet er in het algemeen sowieso wel vrij redelijk uit/![]()
Ja maar ik niet! We moeten weer verenigd wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:02 schreef Samzz het volgende:
Reliëfbehang is sowieso een bitch.
[..]
Gewoon in België. En waarom? Ik heb Whatsapp.
![]()
![]()
En de oude server is ook echt al helemaal offline
EnHiryu je ziet hem zelden in het topic, maar hij doet achter de schermen heel veel
Mooi gemaakt trouwensquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
En de oude server is ook echt al helemaal offline
EnHiryu je ziet hem zelden in het topic, maar hij doet achter de schermen heel veel
Maar haal wel de taalfouten eruit
![]()
![]()
Zelfs ik met mijn 2 linkerpoten zou dat altijd doen. Maar meestal kom ik niet veel verder dan observeren, koffie/bier/voedsel aanleveren en sjouwwerk. Maar dat noem ik maar mijn plaats kennen. En observeren is altijd handig voor als je een keer geen hulp zou kunnen krijgen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
joah, das 't belangriekstequote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Neem whatsappquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja maar ik niet! We moeten weer verenigd worden.
je bedoelt 'word nu afgespeeld'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi gemaakt trouwensMaar haal wel de taalfouten eruit
Wat is mooi gemaakt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi gemaakt trouwensMaar haal wel de taalfouten eruit
Ik observeer ook vaak wel, en geef wel mijn inzichten er over en hoe ik het liever zou willen hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Zelfs ik met mijn 2 linkerpoten zou dat altijd doen. Maar meestal kom ik niet veel verder dan observeren, koffie/bier/voedsel aanleveren en sjouwwerk. Maar dat noem ik maar mijn plaats kennen. En observeren is altijd handig voor als je een keer geen hulp zou kunnen krijgen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Zelfs ik met mijn 2 linkerpoten zou dat altijd doen. Maar meestal kom ik niet veel verder dan observeren, koffie/bier/voedsel aanleveren en sjouwwerk. Maar dat noem ik maar mijn plaats kennen. En observeren is altijd handig voor als je een keer geen hulp zou kunnen krijgen.wie niet werkt kan ook geen fouten maken en er ook niet van leren
Mwa. Ik heb niet zo'n zin om weer van alles te downloaden. De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik Trovi er gratis bijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik uitgekotstTelegram kan ook op pc, en dat is zooo handig
.
Oh. Ik kijk nooit op die sitequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat het rooster op de R49 site is geïntegreerd..
quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Wat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb niet zo'n zin om weer van alles te downloaden. De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik Trovi er gratis bij.
Nee, Telegram is echt clean en fijn
![]()
![]()
![]()
Wacht Muzakje
Dank symp
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Hoi WTquote:.
Ik kreeg Trovi gratis bij een programma. En ik ben er nog steeds niet vanaf (luiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat?Nee, Telegram is echt clean en fijn
).
Symph wat een leuke show weer
Dat, maar iets minder kort.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef ACT-F het volgende:
Bedankt SymphKort maar krachtig, voor mij dan
Bedankt dat je mijn verzoekjes draaide
Dat dat kan op Radio 49quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef ToT het volgende:
@ lekker door het nummer heen lullen over Radio49!
![]()
Symph bedanktLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Kleine moeite! Een schop onder je kont!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg Trovi gratis bij een programma. En ik ben er nog steeds niet vanaf (lui).
![]()
![]()
volgens mij hebben veel radio dj's op de achtergrond altijd een muziekje/deuntje lopenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef ToT het volgende:
@ lekker door het nummer heen lullen over Radio49!
Klopt, maar dit was ff een nummer wat hij gewoon draaide.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij hebben veel radio dj's op de achtergrond altijd een muziekje/deuntje lopen
En sowieso vond ik wat hij zei ook tof!![]()
![]()
Nou, zo'n kleine moeite is het niet als ik het wereldwijde web moet gelovenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kleine moeite! Een schop onder je kont!.
Kom eens naar Tukkerland, dan schop ik Trovi terug naar waar die vandaan kwamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo'n kleine moeite is het niet als ik het wereldwijde web moet geloven.
![]()
![]()
MM: vanmiddag waren er 4 minitornados tegelijk in de buurt van Arendal.
Check de video hier http://www.vgtv.no/#!/vid(...)-baat-litt-av-et-syn (reclame kan je meestal wegklikken)I'm surrounded by morons!
Binnenkort weerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom eens naar Tukkerland, dan schop ik Trovi terug naar waar die vandaan kwam. Ik kan de komende twee weken echt niet weg.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef Fogel het volgende:
MM: vanmiddag waren er 4 minitornados tegelijk in de buurt van Arendal.
Check de video hier http://www.vgtv.no/#!/vid(...)-baat-litt-av-et-syn (reclame kan je meestal wegklikken)Wow (zijn technisch gezien waterhozen of watertornado's), maar mooi
En reclame niet zoveel last meer van
De komende 2 weken ben ik ook van deze planeet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Binnenkort weer. Ik kan de komende twee weken echt niet weg.
![]()
Komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De komende 2 weken ben ik ook van deze planeet..
een Z pony kopen is ook een kleine moeitequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo'n kleine moeite is het niet als ik het wereldwijde web moet geloven.
Een Pony zelf naar Z rijden kost een hoop moeite
Maar degene aanwijzen die er voldoening van heeft kost me dan weer geen moeite
En zo is het met radio maken ook
Zwaaien is een kleine moeite
Zwaaien en weten waarom je zwaait kost meer kost
en de voldoening?
Damn, ik heb altijd al een keer onaardig willen zijn, en het is me gelukt
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ga je weer beginnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een Z pony kopen is ook een kleine moeite
en de voldoening?
Damn, ik heb altijd al een keer onaardig willen zijn, en het is me gelukt? Serieus?
Nee, ik kan geen vrij krijgen op 't momentquote:.
Jupquote:
en je weet dondersgoed waarom
En als je ooit een keer meeluisterde had ik er vrede mee, maar nee....
Als je hier bent gaat het nooit over de radio en ben je dus offtopic
en nee, ik ben nu niet aardig, en dat was dit keer eens echt de bedoeling ookJuin uit Eigen Tuin!![]()
Doen we een andere keer over.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen vrij krijgen op 't moment.
![]()
Ow, alles is weer makkelijk volgens het wereldwijde webquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een Z pony kopen is ook een kleine moeite
en de voldoening?
Damn, ik heb altijd al een keer onaardig willen zijn, en het is me gelukt
Nee. Eigenlijk weet ik het niet. Of zit het je nog steeds dwars dat ik van mening ben dat het niet makkelijk is om een Z-paard te rijden? Want als dat het geval is, dan adviseer ik je ten zeerste om een chill-pill te nemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jup
en je weet dondersgoed waarom
En als je ooit een keer meeluisterde had ik er vrede mee, maar nee....
Als je hier bent gaat het nooit over de radio en ben je dus offtopic
en nee, ik ben nu niet aardig, en dat was dit keer eens echt de bedoeling ook
En waarom zeg je steeds dat je onaardig bent? Moet je jezelf daarvan overtuigen? Of mij? Of wat?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb maar een makkelijk nummer aangevraagd, voor zondagochtend. Zelfs al is het dinsdagavond.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, alles is weer makkelijk volgens het wereldwijde web
Oh shit... dinsdag, ik ben vergeten in de kroeg te gaan hangen
Als je overigens een probleem met mij hebt, PM gerust, dat is veel aardiger voor de rest van mensen hier.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
je mist het punt volledig, best jammer.....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk weet ik het niet. Of zit het je nog steeds dwars dat ik van mening ben dat het niet makkelijk is om een Z-paard te rijden? Want als dat het geval is, dan adviseer ik je ten zeerste om een chill-pill te nemen.
en mijn oude sig is in ere hersteldJuin uit Eigen Tuin!![]()
Er staan 6 nummers in de wachtrij dus ik ben benieuwd welke die van jou isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb maar een makkelijk nummer aangevraagd, voor zondagochtend. Zelfs al is het dinsdagavond.
Oh shit... dinsdag, ik ben vergeten in de kroeg te gaan hangen
Kroeghangen vergeten op de dinsdagavond
je wordt ouder Fogel
Ah, altijd een zwaktebod, persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mist het punt volledig, best jammer.....
en mijn oude sig is in ere hersteld. Zegt meer over jou dan over mij, overigens.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: