quote:
Owquote:
die staat toch klaarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
Nee dit was mister Poliep niet joh!
Ik bedoel Scott Fitzgerald!
Ow omdat je die van zonet niet kon plaatsen met Mister Stembandpoliep?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow omdat je die van zonet niet kon plaatsen met Mister Stembandpoliep?
Of bedoel je dat het gewoon 2 heel verschillende stijlen zijn?
ik ben blij dat het hier niet meer zo ijskoud is als gisteravondquote:
Ja ik heb heel wat gemist merk ik alquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben blij dat het hier niet meer zo ijskoud is als gisteravond
96 uur precies.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]We zijn Happy
Hoeveel dagen/uren/minuten nog?
Don't Worry, Be Happyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik heb heel wat gemist merk ik al
quote:
ik heb geen krullen zoals je weetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
Ik krijg nu een Robert ten Brink gevoel
Ik ook van jouquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Fogel het volgende:
Waar zijn al die dames die bij mij het huis in de verf wilden zetten? Heb vanavond een paar uur op de ladden staan kliederen. Als het in dit tempo doorgaat ben ik over 12 dagen pas klaar.
quote:
En ik had ook nog Nightwish - Bless the child aangevraagd.quote:
Wanneer kom je?quote:
Wanneer het ticket binnen isquote:
Ik nuquote:
Ik meen het dus echt serieus he.quote:
Om Westmalle te gaan drinken bedoel je? Waarschijnlijk in de herst een keer.quote:
Ja. Oké.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik meen het dus echt serieus he.
Maar jij had hoogtevrees? Hoe goed kan je tegen achterover hangen op een ladder van 4 meter hoog die op een terras van 3 meter hoog staat? (en dan ben je nog steeds een paar meter van de nok af...)
[..]
Om Westmalle te gaan drinken bedoel je? Waarschijnlijk in de herst een keer.
Ow ja dat was het.. het was heel hoog hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik meen het dus echt serieus he.
Maar jij had hoogtevrees? Hoe goed kan je tegen achterover hangen op een ladder van 4 meter hoog die op een terras van 3 meter hoog staat? (en dan ben je nog steeds een paar meter van de nok af...)
[..]
Om Westmalle te gaan drinken bedoel je? Waarschijnlijk in de herst een keer.
Vanaf het hoogte punt waar verf op moet kan je ongeveer 11 meter naar onder donderen. Valt dus op zich wel mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow ja dat was het.. het was heel hoog he
Ja dat overleef je wel toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf het hoogte punt waar verf op moet kan je ongeveer 11 meter naar onder donderen. Valt dus op zich wel mee.
Neequote:
Nou kijk aanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
trampoline eronder en je legt gelijk nieuwe dakpannen
Owquote:
Ik ben wel van hogere dingen afgedonderd, dus ik kan daar blijkbaar tegenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je een touwtje vast heb zitten aan de nok van het huis en aan dit
[ afbeelding ]
Wél
Nou dan doe jij de hoge delen, en blijf ik wel wat veiliger dicht bij de grondquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben wel van hogere dingen afgedonderd, dus ik kan daar blijkbaar tegen
Die hadden ze niet bij de bouwmart, dus ik deed het maar zonder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je een touwtje vast heb zitten aan de nok van het huis en aan dit
[ afbeelding ]
Wél
Ik mijzelf wel hoorquote:
Outdoor sportzaak, climbing gearquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die hadden ze niet bij de bouwmart, dus ik deed het maar zonder.
Ga morgen nog bij een andere bouwmarkt kijken, want het is op zich wel handig. En een beetje rondbungelen is best leuk ook nog
quote:
Ik weet ff niet wat het verschil is dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de baggerversie die Symph voorheen draaide en deze
Ik wil het niet eens meer weten, maar Symph draaide het nummer eens als verzoekje, en ik zat tenenkrommend mute-niet mute-mute-niet-mutequote:
Was een ruk YT versie die ik niet beter kon vindenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens meer weten, maar Symph draaide het nummer eens als verzoekje, en ik zat tenenkrommend mute-niet mute-mute-niet-mute
Oeh, aan een touw hangen is een stuk relaxter (hoe vervoeg je dat?) dan op een ladder staan op zich.quote:
Ik heb serieus mijzelf op die manier verhuistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, aan een touw hangen is een stuk relaxter (hoe vervoeg je dat?) dan op een ladder staan op zich.
* Fogel gaat morgen naar de sportzaak
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb serieus mijzelf op die manier verhuist
Alle zware spullen gewoon via het raam naar buiten, ik als counter gewicht. Ging niet altijd goed, sommige kasten waren zwaarder dan ik, dus bungelde ik halverwege de gevel
[..]
Alle zware spullen gewoon via het raam naar buiten, ik als counter gewicht. Ging niet altijd goed, sommige kasten waren zwaarder dan ik, dus bungelde ik halverwege de gevel
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
Ik plaats zo ff wat foto's van de verbouwing hier!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
Ik plaats zo ff wat foto's van de verbouwing hier!
Tot zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog even lekker serie kijken en dan strakjes bedje inzit hier zo te gapen ben echt moe
Fijne avond nog
Symph bedankt voor je heerlijke muziekjes weer![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog even lekker serie kijken en dan strakjes bedje inzit hier zo te gapen ben echt moe
Fijne avond nog
slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne avond nog
Duurt nog wel even voor het vrijdag is hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namaak-Crocs als een baas!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kastjes voor aan de muur zijn er al, maar hebben we er ff af gehaald voor het stukadoren. Check die spange kraan dan ey!![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef ToT het volgende:
Eerst de ingang.
Eerst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu:Trap en de vloer zien er strak uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namaak-Crocs als een baas!
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja alleen heeft de vloer her en der vochtprobleempjes en beschadigingen door het klussen. Net naar de bouwmarkt geweest, maar deze kleur hebben ze niet meer in de collectie. Als ik de exacte naam van de kleur nog ergens weet terug te vinden, kunnen ze kijken of een filiaal het toevallig ergens nog in een stoffige hoek in een magazijn hebben liggen, maar ik heb alle verpakkingen al weggegooid.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Fogel het volgende:
Holy crap, die trap van je is bijna 90 graden
Maar hij ziet er stukken beter uit op foto 2 inderdaad
Vloer ziet er ook goed uit.
Dacht ik alquote:
Kon het niet laten om je daar even mee te plagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |