Ik ook van jouquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Fogel het volgende:
Waar zijn al die dames die bij mij het huis in de verf wilden zetten? Heb vanavond een paar uur op de ladden staan kliederen. Als het in dit tempo doorgaat ben ik over 12 dagen pas klaar.
quote:
En ik had ook nog Nightwish - Bless the child aangevraagd.quote:
Wanneer kom je?quote:
Wanneer het ticket binnen isquote:
Ik nuquote:
Ik meen het dus echt serieus he.quote:
Om Westmalle te gaan drinken bedoel je? Waarschijnlijk in de herst een keer.quote:
Ja. Oké.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik meen het dus echt serieus he.
Maar jij had hoogtevrees? Hoe goed kan je tegen achterover hangen op een ladder van 4 meter hoog die op een terras van 3 meter hoog staat? (en dan ben je nog steeds een paar meter van de nok af...)
[..]
Om Westmalle te gaan drinken bedoel je? Waarschijnlijk in de herst een keer.
Ow ja dat was het.. het was heel hoog hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik meen het dus echt serieus he.
Maar jij had hoogtevrees? Hoe goed kan je tegen achterover hangen op een ladder van 4 meter hoog die op een terras van 3 meter hoog staat? (en dan ben je nog steeds een paar meter van de nok af...)
[..]
Om Westmalle te gaan drinken bedoel je? Waarschijnlijk in de herst een keer.
Vanaf het hoogte punt waar verf op moet kan je ongeveer 11 meter naar onder donderen. Valt dus op zich wel mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow ja dat was het.. het was heel hoog he
Ja dat overleef je wel toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf het hoogte punt waar verf op moet kan je ongeveer 11 meter naar onder donderen. Valt dus op zich wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |