Neequote:
Nou kijk aanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
trampoline eronder en je legt gelijk nieuwe dakpannen
Owquote:
Ik ben wel van hogere dingen afgedonderd, dus ik kan daar blijkbaar tegenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je een touwtje vast heb zitten aan de nok van het huis en aan dit
[ afbeelding ]
Wél
Nou dan doe jij de hoge delen, en blijf ik wel wat veiliger dicht bij de grondquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben wel van hogere dingen afgedonderd, dus ik kan daar blijkbaar tegen
Die hadden ze niet bij de bouwmart, dus ik deed het maar zonder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je een touwtje vast heb zitten aan de nok van het huis en aan dit
[ afbeelding ]
Wél
Ik mijzelf wel hoorquote:
Outdoor sportzaak, climbing gearquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die hadden ze niet bij de bouwmart, dus ik deed het maar zonder.
Ga morgen nog bij een andere bouwmarkt kijken, want het is op zich wel handig. En een beetje rondbungelen is best leuk ook nog
quote:
Ik weet ff niet wat het verschil is dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de baggerversie die Symph voorheen draaide en deze
Ik wil het niet eens meer weten, maar Symph draaide het nummer eens als verzoekje, en ik zat tenenkrommend mute-niet mute-mute-niet-mutequote:
Was een ruk YT versie die ik niet beter kon vindenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens meer weten, maar Symph draaide het nummer eens als verzoekje, en ik zat tenenkrommend mute-niet mute-mute-niet-mute
Oeh, aan een touw hangen is een stuk relaxter (hoe vervoeg je dat?) dan op een ladder staan op zich.quote:
Ik heb serieus mijzelf op die manier verhuistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, aan een touw hangen is een stuk relaxter (hoe vervoeg je dat?) dan op een ladder staan op zich.
* Fogel gaat morgen naar de sportzaak
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb serieus mijzelf op die manier verhuist
Alle zware spullen gewoon via het raam naar buiten, ik als counter gewicht. Ging niet altijd goed, sommige kasten waren zwaarder dan ik, dus bungelde ik halverwege de gevel
[..]
Alle zware spullen gewoon via het raam naar buiten, ik als counter gewicht. Ging niet altijd goed, sommige kasten waren zwaarder dan ik, dus bungelde ik halverwege de gevel
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
Ik plaats zo ff wat foto's van de verbouwing hier!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
Ik plaats zo ff wat foto's van de verbouwing hier!
Tot zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog even lekker serie kijken en dan strakjes bedje inzit hier zo te gapen ben echt moe
Fijne avond nog
Symph bedankt voor je heerlijke muziekjes weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |