quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
Ik plaats zo ff wat foto's van de verbouwing hier!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
Ik plaats zo ff wat foto's van de verbouwing hier!
Tot zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog even lekker serie kijken en dan strakjes bedje inzit hier zo te gapen ben echt moe
Fijne avond nog
Symph bedankt voor je heerlijke muziekjes weer![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog even lekker serie kijken en dan strakjes bedje inzit hier zo te gapen ben echt moe
Fijne avond nog
slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne avond nog
Duurt nog wel even voor het vrijdag is hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namaak-Crocs als een baas!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kastjes voor aan de muur zijn er al, maar hebben we er ff af gehaald voor het stukadoren. Check die spange kraan dan ey!![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef ToT het volgende:
Eerst de ingang.
Eerst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu:Trap en de vloer zien er strak uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namaak-Crocs als een baas!
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja alleen heeft de vloer her en der vochtprobleempjes en beschadigingen door het klussen. Net naar de bouwmarkt geweest, maar deze kleur hebben ze niet meer in de collectie. Als ik de exacte naam van de kleur nog ergens weet terug te vinden, kunnen ze kijken of een filiaal het toevallig ergens nog in een stoffige hoek in een magazijn hebben liggen, maar ik heb alle verpakkingen al weggegooid.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Fogel het volgende:
Holy crap, die trap van je is bijna 90 graden
Maar hij ziet er stukken beter uit op foto 2 inderdaad
Vloer ziet er ook goed uit.
Dacht ik alquote:
niet zo lang vandaag denk ik.....quote:
Kon het niet laten om je daar even mee te plagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |