Ik observeer ook vaak wel, en geef wel mijn inzichten er over en hoe ik het liever zou willen hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Zelfs ik met mijn 2 linkerpoten zou dat altijd doen. Maar meestal kom ik niet veel verder dan observeren, koffie/bier/voedsel aanleveren en sjouwwerk. Maar dat noem ik maar mijn plaats kennen. En observeren is altijd handig voor als je een keer geen hulp zou kunnen krijgen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Zelfs ik met mijn 2 linkerpoten zou dat altijd doen. Maar meestal kom ik niet veel verder dan observeren, koffie/bier/voedsel aanleveren en sjouwwerk. Maar dat noem ik maar mijn plaats kennen. En observeren is altijd handig voor als je een keer geen hulp zou kunnen krijgen.
Mwa. Ik heb niet zo'n zin om weer van alles te downloaden. De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik Trovi er gratis bijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik uitgekotstTelegram kan ook op pc, en dat is zooo handig
Oh. Ik kijk nooit op die sitequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat het rooster op de R49 site is geïntegreerd.
quote:
Wat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb niet zo'n zin om weer van alles te downloaden. De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik Trovi er gratis bij.
Hoi WTquote:
Ik kreeg Trovi gratis bij een programma. En ik ben er nog steeds niet vanaf (luiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat?Nee, Telegram is echt clean en fijn
Dat, maar iets minder kort.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef ACT-F het volgende:
Bedankt SymphKort maar krachtig, voor mij dan
Dat dat kan op Radio 49quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef ToT het volgende:
@ lekker door het nummer heen lullen over Radio49!
![]()
Kleine moeite! Een schop onder je kont!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg Trovi gratis bij een programma. En ik ben er nog steeds niet vanaf (lui).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |