volgens mij hebben veel radio dj's op de achtergrond altijd een muziekje/deuntje lopenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef ToT het volgende:
@ lekker door het nummer heen lullen over Radio49!
![]()
Klopt, maar dit was ff een nummer wat hij gewoon draaide.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij hebben veel radio dj's op de achtergrond altijd een muziekje/deuntje lopen
Nou, zo'n kleine moeite is het niet als ik het wereldwijde web moet gelovenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kleine moeite! Een schop onder je kont!
Kom eens naar Tukkerland, dan schop ik Trovi terug naar waar die vandaan kwamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo'n kleine moeite is het niet als ik het wereldwijde web moet geloven.
Binnenkort weerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom eens naar Tukkerland, dan schop ik Trovi terug naar waar die vandaan kwam
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef Fogel het volgende:
MM: vanmiddag waren er 4 minitornados tegelijk in de buurt van Arendal.
Check de video hier http://www.vgtv.no/#!/vid(...)-baat-litt-av-et-syn (reclame kan je meestal wegklikken)
De komende 2 weken ben ik ook van deze planeet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Binnenkort weer. Ik kan de komende twee weken echt niet weg.
Komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De komende 2 weken ben ik ook van deze planeet.
een Z pony kopen is ook een kleine moeitequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo'n kleine moeite is het niet als ik het wereldwijde web moet geloven.
Ga je weer beginnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een Z pony kopen is ook een kleine moeite
Een Pony zelf naar Z rijden kost een hoop moeite
Maar degene aanwijzen die er voldoening van heeft kost me dan weer geen moeite
En zo is het met radio maken ook
Zwaaien is een kleine moeite
Zwaaien en weten waarom je zwaait kost meer kost
en de voldoening?
Damn, ik heb altijd al een keer onaardig willen zijn, en het is me gelukt
Nee, ik kan geen vrij krijgen op 't momentquote:
Jupquote:
Doen we een andere keer over.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen vrij krijgen op 't moment.
Ow, alles is weer makkelijk volgens het wereldwijde webquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een Z pony kopen is ook een kleine moeite
Een Pony zelf naar Z rijden kost een hoop moeite
Maar degene aanwijzen die er voldoening van heeft kost me dan weer geen moeite
En zo is het met radio maken ook
Zwaaien is een kleine moeite
Zwaaien en weten waarom je zwaait kost meer kost
en de voldoening?
Damn, ik heb altijd al een keer onaardig willen zijn, en het is me gelukt
Nee. Eigenlijk weet ik het niet. Of zit het je nog steeds dwars dat ik van mening ben dat het niet makkelijk is om een Z-paard te rijden? Want als dat het geval is, dan adviseer ik je ten zeerste om een chill-pill te nemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jup
en je weet dondersgoed waarom
En als je ooit een keer meeluisterde had ik er vrede mee, maar nee....
Als je hier bent gaat het nooit over de radio en ben je dus offtopic
en nee, ik ben nu niet aardig, en dat was dit keer eens echt de bedoeling ook
Ik heb maar een makkelijk nummer aangevraagd, voor zondagochtend. Zelfs al is het dinsdagavond.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, alles is weer makkelijk volgens het wereldwijde web
je mist het punt volledig, best jammer.....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk weet ik het niet. Of zit het je nog steeds dwars dat ik van mening ben dat het niet makkelijk is om een Z-paard te rijden? Want als dat het geval is, dan adviseer ik je ten zeerste om een chill-pill te nemen.
Er staan 6 nummers in de wachtrij dus ik ben benieuwd welke die van jou isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb maar een makkelijk nummer aangevraagd, voor zondagochtend. Zelfs al is het dinsdagavond.
Oh shit... dinsdag, ik ben vergeten in de kroeg te gaan hangen
Ah, altijd een zwaktebod, persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mist het punt volledig, best jammer.....
en mijn oude sig is in ere hersteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |