Lachwekkendquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)-in-de-zestien-.html
Neuh...quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik draai niet. Ik vond hem dit seizoen met afstand de beste speler. Maar een argument voor Ronaldo of Ibra zou ik nog wel kunnen begrijpen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De beste speler van het afgelopen seizoen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie waren er dit seizoen dan beter [...] Ronaldo en Ibra veel verder zou ik niet komen
Klopt. Tyson kwam daar ook al vandaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je in pure armoede bent opgegroeid in Urukwee , dat zijn letterlijk holbewoners
O, dank je. Wat lief!quote:
Ach, Luis is een emotioneel mens. En in de strijd verliest hij heel soms wel eens zijn verstand en zet hij heel zachtjes zn tanden in een arm. Als ik het ''slachtoffer'' zou zijn had ik zonder omkijken gewoon door gevoetbald.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
LachwekkendHij rent hem zelfs achterna. Van een duel was helemaal geen sprake.
Kan je geen ziektes krijgen als iemand je bijt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, Luis is een emotioneel mens. En in de strijd verliest hij heel soms wel eens zijn verstand en zet hij heel zachtjes zn tanden in een arm. Als ik het ''slachtoffer'' zou zijn had ik zonder omkijken gewoon door gevoetbald.
Alleen met muilkorf...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef Morendo het volgende:
Zou hij nog een wedstrijdje kunnen meepakken indien hij in beroep gaat tegen de uitspraak?
Ja. Daarom tetanusprik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kan je geen ziektes krijgen als iemand je bijt?
http://www.bbc.com/sport/0/football/28008605quote:The maximum ban Suarez could face if governing body Fifa takes retrospective action is 24 matches or two years.
Luis kan zelf ziektes krijgenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeker wel, kan flink infecteert raken menselijk speeksel bevat veel bacteriën.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is in tegenspraak met dit:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/0/football/28008605
http://www.nu.nl/algemeen(...)incident-suarez.htmlquote:"De disciplinaire commissie van de FIFA moet dit incident goed onderzoeken en gepaste maatregelen nemen."
Een woordvoerder van de bond laat weten dat het officiële rapport van de wedstrijd wordt afgewacht. Dan kan het incident tot een schorsing van maximaal twee maanden leiden.
Ze hebben eens 8 wedstrijden gegeven voor een elleboog die resulteerde in een gebroken neus. Dus verwacht niet dat Suarez meer dan 3 wedstrijden krijgt. Dat ie al een keer wat eerder gedaan heeft maakt geen reet uit, Pepe speelt ook nog steeds.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/0/football/28008605
Een elleboog, een voet die verkeerd terecht komt, etc. Ok, dat kan. Maar dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)-in-de-zestien-.html
Dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag hopen dat hij voor dit toernooi geschorst wordt... en dat eigenlijk geen club hem nog wil hebben, geniale voetballer maar een gestoord mens
Een overtreding met je benen is bij voetbal nog enigszins te verklaren en te verdedigen, maar iemand 3 keer bijten in je carriere is gewoon bizar gekkenwerkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:42 schreef pokkerdepok het volgende:
pfff.. de een bijt en keer, de andere schupt zn tegenstander het ziekenhuis in en dan vinden we dan weer redelijk normaal, kaartje, wedstrijdje bankzitten, das alles.
beetje overdreven gedoe. 1 wedstrijd schorsing, net als bij andere vieze overtredingen.
als je iemand van het veld af schopt, vind ik dat erger dan iemand bijten, en dat ie gewoon door kan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een overtreding met je benen is bij voetbal nog enigszins te verklaren en te verdedigen, maar iemand 3 keer bijten in je carriere is gewoon bizar gekkenwerk
Ook drie (!) keer bijten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als je iemand van het veld af schopt, vind ik dat erger dan iemand bijten, en dat ie gewoon door kan.
Hou toch op, Real Madrid zal er echt niet om afhaken. Daar zijn ze nog steeds trots op Juanito, die op het hoofd van Mathaus trapte en 5 jaar schorsing kreeg. Wat overigens ze tweede schorsing was, de eerste was slechts 2 jaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag hopen dat hij voor dit toernooi geschorst wordt... en dat eigenlijk geen club hem nog wil hebben, geniale voetballer maar een gestoord mens
denk dat ze hem inhuren om te voetballenquote:
Inderdaad:quote:dinsdag 24 juni 2014 23:58[/url] schreef Stiggie het volgende:[/b]
Hij is zich van geen kwaad bewust hoor ik net op Nl 1
quote:"Suarez ging in gesprek met Uruguayaanse media kortstondig in op de veelbesproken kwestie. "Dit soort dingen gebeuren in het zestienmetergebied", begon de sterspeler van Liverpool. In zijn optiek betrof het vooral een stevig duel. "Er was contact tussen Chiellini en mezelf, met de borst tegen het schouder. Daarbij kreeg ik een tik op mijn oog."
Hij past niet in dat team.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:59 schreef sp3c het volgende:
denk dat ze hem inhuren om te voetballen
of om het eten voor te proeven ofzo
Als jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hou toch op, Real Madrid zal er echt niet om afhaken. Daar zijn ze nog steeds trots op Juanito, die op het hoofd van Mathaus trapte en 5 jaar schorsing kreeg. Wat overigens ze tweede schorsing was, de eerste was slechts 2 jaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Juanito_(footballer,_born_1954)
Ze doen ook niet moeilijk over Pepe daar.
Ik mag hopen dat iedere Nederlandse speler het zelfde doet als Suarez tegen Ghana. Niets mis mee. Gyan had die penalty gewoon moeten maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als jeMatthaus
schopt ben je dan ook een held
Suarez moeten ze gewoon voor het leven schorsen voor interlands. Het vorige WK heeft hij ook al verziekt met zijn keepersactie tegen Ghana. Dit is het 5e ernstige incident in minder dan 4 jaar. Kortom, je weet nu gewoon al dat het afwachten is tot het volgende incident.
WMB wordt die hondslul op elke mogelijke manier aangepakt en kapot gemaakt.
Ik ben allang blij als hij de rest van dit wk in ieder geval geschorst wordt. simpelweg omdat die klote Fifa nogal laks, partijdig en zwaar corrupt is. Het is de vraag of een schorsing van Suarez in hun straatje past.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als jeMatthaus
Suarez moeten ze gewoon voor het leven schorsen voor interlands. Het vorige WK heeft hij ook al verziekt met zijn keepersactie tegen Ghana. Dit is het 5e ernstige incident in minder dan 4 jaar. Kortom, je weet nu gewoon al dat het afwachten is tot het volgende incident.
Donderstraal toch op man.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat iedere Nederlandse speler het zelfde doet als Suarez tegen Ghana. Niets mis mee. Gyan had die penalty gewoon moeten maken.
Natuurlijk kreeg hij n tik op z'n oog ... NADAT hij z'n tanden in de schouder van de Italiaan had geplant ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daarbij kreeg ik een tik op mijn oog
Rood en een penalty tegen, prima straf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man.![]()
Een beetje in een semi-reflex een hand op steken a la, maar met 2 handen als een ware van breukelen die bal er uit rossen....
Gewoon niet meer mee laten doen aan het WK. Geef hem 14 WK wedstrijden en dan zien we hem niet meer terug.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die gast heeft echt een iq van een pinda.
Niks ergs aan wat hij deed tegen Ghana.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als jeMatthaus
Wat was daar mis mee? Hij deed het welbewust en kreeg een terechte straf, uitsluiting en penalty voor de tegenstander. Ik erger me meer aan schwalbes of scheidsrechters als bij Brazilië-Kroatië.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man.![]()
Een beetje in een semi-reflex een hand op steken a la, maar met 2 handen als een ware van breukelen die bal er uit rossen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |