quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist je nog, die Suarez. De beste speler van het afgelopen seizoen. Wat kon die goed voetballen zeg.
Vastgesteld door het OM dat het niet onder dwang gebeurde en uiteindelijk geseponeerd wegens gebrek aan bewijs. Er zijn nooit verklaringen tegen Van Persie ingetrokken ofzo. Het is geen hogere wiskunde.quote:
als je over 40 jaar nog steeds kunt zeggen dat hij de beste speler van het afgelopen seizoen is dan is het wel een koning hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist je nog, die Suarez. De beste speler van het afgelopen seizoen. Wat kon die goed voetballen zeg.
Gaat echt geen gouden bal winnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn beweringen ingetrokken. Ze heeft haar verhaal minimaal één keer gewijzigd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vastgesteld door het OM dat het niet onder dwang gebeurde en uiteindelijk geseponeerd wegens gebrek aan bewijs. Er zijn nooit verklaringen tegen Van Persie ingetrokken ofzo. Het is geen hogere wiskunde.
Over 40 jaar is Suarez inderdaad nog steeds de beste speler van het afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry De Vrij was beter inderdaad.
Hij heeft iemand gebeten, niet iemand het ziekenhuis ingetrapt..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maximaal 2 maanden??? Zijn ze helemaal van de pot gerukt??
Seizoen 2013/2014 danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over 40 jaar is Suarez inderdaad nog steeds de beste speler van het afgelopen seizoen.
D-E-B-I-E-L-T-J-E
Ja klopt. Ze beweerde eerst dat ze was ontvoerdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn beweringen ingetrokken. Ze heeft haar verhaal minimaal één keer gewijzigd.
Daar is die toch van vrij gesproken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Sp(...)ken-ELSEVIER036750W/
Jeugdzonde. Verder een lieve jongen. Nog nooit iemand gebeten.
Ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Seizoen 2013/2014 danBoehoe je snapt mijn punt
S-C-H-A-T-J-E
Morendo. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is van Persie eigenlijk betrokken geraakt bij deze discussie.
Die heeft van Gaal in zijn gouden pik gebeten, vannacht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is van Persie eigenlijk betrokken geraakt bij deze discussie.
Alles voor de winst natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die heeft van Gaal in zijn gouden pik gebeten, vannacht.
2quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit ga je toch niet serieus vergelijken met bijten.
Daarom is er ook wat betaald. Hoeft zij haar half verzonnen verhaal niet te verdedigen, is hij van het gelazer af. Golddigger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze beweerde eerst dat ze was ontvoerdOm maar even aan te geven over wat voor wijf we het hebben.
Oke Halcon.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom is er ook wat betaald. Hoeft zij haar half verzonnen verhaal niet te verdedigen, is hij van het gelazer af. Golddigger.
Moet ik een keer uithalen tegen jouw kop of moet mijn hond zijn tanden in jouw nek zetten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Iemand op zijn kop schoppen is veel minder erg dan je tanden in iemand zijn nek zetten..
twitter:ViciniLo twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:31:02#URU Captain Diego Lugano: "You have to be stupid to think that mark on Chiellini is from today." 👀 reageer retweet
Ik heb liever iemand zijn tanden in mijn nek dan dat iemand mij tegen mijn kop aantrapt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moet ik een keer uithalen tegen jouw kop of moet mijn hond zijn tanden in jouw nek zetten?
Het is primitief. Alsof we 2000 jaar terug zijn gegaan in de tijdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef Rica het volgende:
Het is wel een belachelijke actie maar die Italiaan loopt geen risico dat ie in een karretje terecht komt ofzo.
Wat bij met gestrekte benen op de schenen van een ander inkomen wel het geval is.
Geef iedereen die dat flikt dan ook gelijk 2 jaar schorsing.
Dit maakt Uruguay niet echt sympathiek.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:ViciniLo twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:31:02#URU Captain Diego Lugano: "You have to be stupid to think that mark on Chiellini is from today." 👀 reageer retweet
Je werkt op mijn lachspieren omdat je nog sneller draait dan Wouter Bos.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie waren er dit seizoen dan beter in jou ogen? Ronaldo en Ibra veel verder zou ik niet komen
Ja nog even en mensen worden weer levend aan wilde dieren gevoerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is primitief. Alsof we 2000 jaar terug zijn gegaan in de tijd
Krijg je ervan als je in pure armoede bent opgegroeid in Urukwee , dat zijn letterlijk holbewonersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja nog even en mensen worden levend aan wilde dieren gevoerd.
Het enige wat apart is dat Suarez bijt als ie flipt.
De meesten geven een duw, kopstoot, elleboog, schop, spugen etc.
Bij Suarez zit er een draadje verkeerd aangesloten.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je in pure armoede bent opgegroeid in Urukwee , dat zijn letterlijk holbewoners
Ik heb een heel mooi leven, dat klopt.quote:
http://www.voetbalprimeur(...)-in-de-zestien-.htmlquote:Suarez ging in gesprek met Uruguayaanse media kortstondig in op de veelbesproken kwestie. "Dit soort dingen gebeuren in het zestienmetergebied", begon de sterspeler van Liverpool. In zijn optiek betrof het vooral een stevig duel. "Er was contact tussen Chiellini en mezelf, met de borst tegen het schouder. Daarbij kreeg ik een tik op mijn oog."
Ik draai niet. Ik vond hem dit seizoen met afstand de beste speler. Maar een argument voor Ronaldo of Ibra zou ik nog wel kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je werkt op mijn lachspieren omdat je nog sneller draait dan Wouter Bos.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze zullen hem wel flink aan de tand voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |