Je moet niet alles geloven wat Maurice de Hond beweert.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef cemeteryslut het volgende:
Ururguay heeft net de wereld's sympathie verloren. komtwelgoed (of nuja, niet voor hun)
nee dit was geheel mijn eigenste speculatie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat Maurice de Hond beweert.
Het zal toch wel meer worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef Halcon het volgende:
Dat kan niet. Iedereen heeft dit gezien. Ze moeten nu iets doen. Ze zullen hier ook wel mee in hun maag zitten. Uruguay zonder Suarez is kanonnenvoer. Ze moeten nu tegen Colombia, dus één wedstrijd zal hij sowieso wel geschorst worden.
Dat tweede ben ik wel met je eens, maar ik zie de FIFA eigenlijk niet kordaat optreden. Ik denk dat het een straf wordt waarvan iedereen die ze op een rijtje heeft zal zeggen dat die te laag is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal toch wel meer worden.
Gewoon een vol jaar lijkt mij beter. Of gewoon levenslang. Het is pottedimme de derde keer! Wat een idioot.
Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij lopend van dat veld kon. Er zijn er bij die hem wel even een doodschop zouden hebben gegeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je ziet gewoon ook in dat interview dat hij zich enorm zorgen maakt
Als Nederland WK champ wordt krijgen we dan 2014 seconde gratis show?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef cemeteryslut het volgende:
Ururguay heeft net de wereld's sympathie verloren. komtwelgoed (of nuja, niet voor hun)
surequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Nederland WK champ wordt krijgen we dan 2014 seconde gratis show?
Ja, dominee. Het is allemaal héél erg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal toch wel meer worden.
Gewoon een vol jaar lijkt mij beter. Of gewoon levenslang. Het is pottedimme de derde keer! Wat een idioot.
Ik hoop van harte dat je geen gelijk hebt. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:42 schreef Halcon het volgende:
Dat tweede ben ik wel met je eens, maar ik zie de FIFA eigenlijk niet kordaat optreden. Ik denk dat het een straf wordt waarvan iedereen die ze op een rijtje heeft zal zeggen dat die te laag is.
Dat zeker, maar ik zie eerlijk gezegd de Fifa dit nog wel problemen te 'verbloemen'.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef Hathor het volgende:
Als de FIFA deze psychopaat nu niet onmiddelijk naar huis stuurt verliezen ze het laatste beetje geloofwaardigheid dat ze misschien nog hadden.
Ja, dit is idd een schande voor de sport.quote:
Ik hoop het ook, maar ik ben er bang voor. Misschien dat ze met iets komen wat net niet compleet belachelijk is, 2 wedstrijden bijvoorbeeld. Dat is de facto ook einde WK.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je geen gelijk hebt. Maar ik snap wat je bedoelt.
Schorsing is maximaal twee maanden. Da's geen vette met de zomerstop er nog tussen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef cemeteryslut het volgende:
FIFA kondigt grondig onderzoek aan naar bijtincident Suarez
http://www.nu.nl/sport/38(...)incident-suarez.html
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef cemeteryslut het volgende:
Maximaal 2 maanden??? Zijn ze helemaal van de pot gerukt??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef cemeteryslut het volgende:
quote:De FIFA gaat het bijtincident van Luis Suarez in het duel tussen Uruguay en Engeland grondig onderzoeken.
Benieuwd wat het 'grondige' onzoek oplevert. Toch hartstikke logisch dat er een onderzoek komt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef cemeteryslut het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |