quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ [url=
http://moviesfilmsmotionp(...)lence.png]afbeelding[/url] ]
Kan iemand Suarez paintshoppen over deze Hannibal Lector?
Handig voor Luiz. Dan bezeert hij zijn tanden niet meer.
Ik denk niet dat so iemand reflexieve en weldenkende kinderen heeft opgevoed die de humane kracht hebben hun vader corrigerend te bevragen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:18 schreef Belladonna80 het volgende:
Als zijn kinderen dit zien of zijn vrouw en straks ziet hij hen weer. Wat moet dat voor ongemakkelijke momenten gaan geven.
Waarom doe jij dat? Vragen de kinderen in koor af. Tsja, leg dit maar eens uit.
twitter:Verziendmeulen twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 20:16:11Chiellini duwt zijn schouder in de mond van Suarez. Hoe getikt ben je dan!? reageer retweet
http://www.nusport.nl/wk-(...)al-telt-niet-wk.htmlquote:De Uruguayaanse bondscoach Oscar Tabarez verdedigde Suarez, al claimde hij het incident niet te hebben gezien. "Dit is een WK en het gaat hier niet over het moraal van spelers."
Treurig gewoon..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/wk-(...)al-telt-niet-wk.html
On-ge-lo-fe-lijk!!
![]()
![]()
Die verdubbelen liever hun salarisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Treurig gewoon..
Het is wachten totdat de FIFA het in de doofpot probeert te stoppen.
Dat kan niet. Iedereen heeft dit gezien. Ze moeten nu iets doen. Ze zullen hier ook wel mee in hun maag zitten. Uruguay zonder Suarez is kanonnenvoer. Ze moeten nu tegen Colombia, dus één wedstrijd zal hij sowieso wel geschorst worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Treurig gewoon..
Het is wachten totdat de FIFA het in de doofpot probeert te stoppen.
Bron: Telesportquote:"Luis heeft het fantastisch gedaan. Ook afgelopen jaar bij Liverpool. Nu bij het WK kan iedereen het weer zien
Ik zeg niet dat het er indirect mee te maken heeft maar het zorgde wel voor verwarring en dan ben je als verdediger toch even wat minder gefocused. Het is oerdom en hij heeft het niet nodig en hij leek zichzelf goed onder controle te hebben dit seizoen maar dan knapt er toch weer wat.quote:
Je moet niet alles geloven wat Maurice de Hond beweert.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef cemeteryslut het volgende:
Ururguay heeft net de wereld's sympathie verloren. komtwelgoed (of nuja, niet voor hun)
nee dit was geheel mijn eigenste speculatie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat Maurice de Hond beweert.
Het zal toch wel meer worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef Halcon het volgende:
Dat kan niet. Iedereen heeft dit gezien. Ze moeten nu iets doen. Ze zullen hier ook wel mee in hun maag zitten. Uruguay zonder Suarez is kanonnenvoer. Ze moeten nu tegen Colombia, dus één wedstrijd zal hij sowieso wel geschorst worden.
Dat tweede ben ik wel met je eens, maar ik zie de FIFA eigenlijk niet kordaat optreden. Ik denk dat het een straf wordt waarvan iedereen die ze op een rijtje heeft zal zeggen dat die te laag is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal toch wel meer worden.
Gewoon een vol jaar lijkt mij beter. Of gewoon levenslang. Het is pottedimme de derde keer! Wat een idioot.
Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij lopend van dat veld kon. Er zijn er bij die hem wel even een doodschop zouden hebben gegeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je ziet gewoon ook in dat interview dat hij zich enorm zorgen maakt
Als Nederland WK champ wordt krijgen we dan 2014 seconde gratis show?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef cemeteryslut het volgende:
Ururguay heeft net de wereld's sympathie verloren. komtwelgoed (of nuja, niet voor hun)
surequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Nederland WK champ wordt krijgen we dan 2014 seconde gratis show?
Ja, dominee. Het is allemaal héél erg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal toch wel meer worden.
Gewoon een vol jaar lijkt mij beter. Of gewoon levenslang. Het is pottedimme de derde keer! Wat een idioot.
Ik hoop van harte dat je geen gelijk hebt. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:42 schreef Halcon het volgende:
Dat tweede ben ik wel met je eens, maar ik zie de FIFA eigenlijk niet kordaat optreden. Ik denk dat het een straf wordt waarvan iedereen die ze op een rijtje heeft zal zeggen dat die te laag is.
Dat zeker, maar ik zie eerlijk gezegd de Fifa dit nog wel problemen te 'verbloemen'.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef Hathor het volgende:
Als de FIFA deze psychopaat nu niet onmiddelijk naar huis stuurt verliezen ze het laatste beetje geloofwaardigheid dat ze misschien nog hadden.
Ja, dit is idd een schande voor de sport.quote:
Ik hoop het ook, maar ik ben er bang voor. Misschien dat ze met iets komen wat net niet compleet belachelijk is, 2 wedstrijden bijvoorbeeld. Dat is de facto ook einde WK.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je geen gelijk hebt. Maar ik snap wat je bedoelt.
Schorsing is maximaal twee maanden. Da's geen vette met de zomerstop er nog tussen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef cemeteryslut het volgende:
FIFA kondigt grondig onderzoek aan naar bijtincident Suarez
http://www.nu.nl/sport/38(...)incident-suarez.html
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef cemeteryslut het volgende:
Maximaal 2 maanden??? Zijn ze helemaal van de pot gerukt??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef cemeteryslut het volgende:
quote:De FIFA gaat het bijtincident van Luis Suarez in het duel tussen Uruguay en Engeland grondig onderzoeken.
Benieuwd wat het 'grondige' onzoek oplevert. Toch hartstikke logisch dat er een onderzoek komt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef cemeteryslut het volgende:
Een harde overtreding heeft tenminste nog iets te maken met het spel zelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef GwaiLow het volgende:
Ik moest gewoon even hardop lachen na die beet en klaar. Begrijp al die commotie niet zeg. Vind al die doodschoppen die je regelmatig op het veld ziet echt 10x zo erg als deze kleine beet van Luis. Die Chiellini schopt vaak genoeg mensen de grond in. Nu slikt hij 1 keer en de pijn is weer weg.
Ah op die manier. Ja ok, heb je een punt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef cemeteryslut het volgende:
wat valt er grondig aan te onderzoeken dan?
Ja, "Het Volk" trekt z'n muil weer open. Dan weet je 't wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef GwaiLow het volgende:
Ik moest gewoon even hardop lachen na die beet en klaar. Begrijp al die commotie niet zeg. Vind al die doodschoppen die je regelmatig op het veld ziet echt 10x zo erg als deze kleine beet van Luis. Die Chiellini schopt vaak genoeg mensen de grond in. Nu slikt hij 1 keer en de pijn is weer weg.
Alle mogelijkheden bekijken om het toch in de doofpot te krijgen of weg te lullenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef cemeteryslut het volgende:
In hoeverre het echt op beeld (duidelijk) is vastgelegd dat hij bijt is wel relevant.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef cemeteryslut het volgende:
quote:Met zijn inzet heeft hij toch zo'n 674 euro'tjes gewonnen. Niet de jackpot, maar met een inzet van omgerekend ¤3,85 mag je toch niet klagen.
afdruk maken van zijn muil en vergelijken van de beet op de schouder van de italiaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
In hoeverre het echt op beeld (duidelijk) is vastgelegd dat hij bijt is wel relevant.
Dat is toch geen deugdelijk criterium, dat begrijp je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een harde overtreding heeft tenminste nog iets te maken met het spel zelf.
Echt wel! En van winkeldieven de handen afhakken!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef theguyver het volgende:
levenslang schorsen of laten voetballen met muilkorf, en ook aanlijnen in de dugout!
Inderdaad ja. Belachelijke reacties verder allemaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, "Het Volk" trekt z'n muil weer open. Dan weet je 't wel.
De aandacht er omheen is al straf genoeg.
Goede vraag, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:58 schreef Starfish het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met (lokale) wetgeving?!?
Een doorgeschoten trap is een ding.. maar dit is in essentie mishandeling met voorbedachte rade op een manier die niet in lijn ligt met het spel. gaan de FIFA regels eigenlijk boven nationale wetgeving? (op BTW gebied proberen ze dat iig wel altijd in gastlanden)... is het prive terrein? Maar op prive terrein kun je opeens ook niet stellen dat bijv. moord wel mag om even een extreem voorbeeld te stellen.
Dat laatste zou gek zijn... maar ook iedere harde trap zou anders een rechtszaak kunnen worden wat ook voor het spel zelf niet een goed precedent zou zijn.
Hoop dat m'n punt wat duidelijk is.![]()
Eigenlijk zou die Italiaan gewoon aangifte moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:58 schreef Starfish het volgende:
Een doorgeschoten trap is een ding.. maar dit is in essentie mishandeling met voorbedachte rade op een manier die niet in lijn ligt met het spel. gaan de FIFA regels eigenlijk boven nationale wetgeving? (op BTW gebied proberen ze dat iig wel altijd in gastlanden)... is het prive terrein? Maar op prive terrein kun je opeens ook niet stellen dat bijv. moord wel mag om even een extreem voorbeeld te stellen.
Dat laatste zou gek zijn... maar ook iedere harde trap zou anders een rechtszaak kunnen worden wat ook voor het spel zelf niet een goed precedent zou zijn.
Zou leuk zijn, kickboksers vervolgenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:58 schreef Starfish het volgende:
Nouja, Bouaouzan oid is toen toch ook strafrechtelijk vervolgd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, kickboksers vervolgen
Hoezo niet? In het heetst van de strijd deel je hier en daar een koek uit, maar bijten en spugen is gewoon bij de beesten af. En spugen komt nog geregeld voor, bijten is echt voor de complete psychopaten. Suarez en Tyson, al had die laatste na een keer al zijn lesje geleerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef Morendo het volgende:
Dat is toch geen deugdelijk criterium, dat begrijp je zelf ook wel.
Dan moet je dus als Uruguay snel 24 oefenpotjes regelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef ruudbackus het volgende:
Fifa’s disciplinary code has the scope to ban a player for a maximum of 24 matches, although the longest ban in World Cup history was eight games for Italy’s Mauro Tassotti for breaking Spain’s Luís Enrique’s nose in 1994 with an elbow. Diego Godín’s 81st-minute winner sparked delirium for Uruguay but Suárez’s exploits cast the shadow.
Telt niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:06 schreef Morendo het volgende:
Dan moet je dus als Uruguay snel 24 oefenpotjes regelen.
Oefenpotjes tellen niet meequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan moet je dus als Uruguay snel 24 oefenpotjes regelen.
Tyson zorgde voor permanente fysieke schade. Dat was anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoezo niet? In het heetst van de strijd deel je hier en daar een koek uit, maar bijten en spugen is gewoon bij de beesten af. En spugen komt nog geregeld voor, bijten is echt voor de complete psychopaten. Suarez en Tyson, al had die laatste na een keer al zijn lesje geleerd.
Ja, ik geef meteen toe dat je rare dingen krijgt.. maar dat de speelvelden opeens vrij gesteld zijn van nationale wetgeving is ergens ook raar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, kickboksers vervolgen
Als je meedoet aan een vechtsport dan zijn schoppen en klappen in principe niet onrechtmatig omdat dat het doel van de sport is. Bij voetbal ligt dat wat anders. Hoewel je daar ook een bepaalde mate van bescherming opgeeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Starfish het volgende:
[..]
Ja, ik geef meteen toe dat je rare dingen krijgt.. maar dat de speelvelden opeens vrij gesteld zijn van nationale wetgeving is ergens ook raar.
Alhoewel.. gebeurt ook met de grond waar het VN gebouw op staat.. ambassades.... ook met Olympische locaties?
Welke selectieve verontwaardiging? Ik denk dat als De Jong gaat bijten heel Nederland hem naar huis zou willen sturen, ook al is hij nog zo belangrijk (vergelijk de ophef die er destijds was tav bruuks spel van hem).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Morendo het volgende:
Overigens vind ik dat bijten en spugen niet moet kunnen op een voetbalveld. Ik erger me alleen aan de selectieve verontwaardiging en ongenuanceerde uitspraken van velen.
Het is niet vrijgesteld van wetgeving. Bij voetbal gaat het om een spelsituatie waarbij spelers elkaar kunnen raken. De grens voor mishandeling (bijvoorbeeld) ligt dan anders dan willekeurig mensen op straat tackelen...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Starfish het volgende:
[..]
Ja, ik geef meteen toe dat je rare dingen krijgt.. maar dat de speelvelden opeens vrij gesteld zijn van nationale wetgeving is ergens ook raar.
Alhoewel.. gebeurt ook met de grond waar het VN gebouw op staat.. ambassades.... ook met Olympische locaties?
Als iemand mij bijt krijgt hij een hoek.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef OeJ het volgende:
Sommigen zijn echt niet in staat dit in perspectief te zien. Als je op een pleintje aan 't voetballen bent, en iemand bijt, dan lach je een keer, zeg je: "Wat doe jij, gast?!" en je gaat door.
En dan komen mensen met schorsing dit-dat. Vraag me af wie er dan meer de weg kwijt is. Een kudde schapen, vermoed ik.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef Vixxen het volgende:
Uruguay captain Diego Lugano: "You saw this, really? You need to show me because I didn't see anything. Did you see it today or did you see what happened in other years. You couldn't have seen it today because nothing happened.
"The worst of everything is the attitude of Chiellini. He's a great player, with an enormous status. It doesn't correspond with Italian football. As sportsmen leaving the field, crying and appealing against a rival. As a man he disappointed me totally."
Nou, ik zou zo verontwaardigd zijn, dat ik eerder in de lach schiet, denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als iemand mij bijt krijgt hij een hoek.
Dat lijkt mij op een pleintje de logische reactie.
Dan is het dus niet meer héél exceptioneel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef DS4 het volgende:
Het is niet alleen exceptioneel, het is bovenal de derde keer!
Sommigen zijn ook niet in de wieg gelegd om een hoek uit te delen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef OeJ het volgende:
Nou, ik zou zo verontwaardigd zijn, dat ik eerder in de lach schiet, denk ik.
Doe mij Robben en Van Persie maar. Nog beter en doen niet zo raar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef Raptor1985 het volgende:
Belachelijk natuurlijk. Maar dat je de neiging krijgt Italianen te bijten snap ik dan weer wel. Maar al doet ie het nog 300 keer, het blijft een van de beste spelers ter wereld. Suarez.
Robben niet? Dat is ook maar sinds een jaar of twee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Doe mij Robben en Van Persie maar. Nog beter en doen niet zo raar.
Die bondscoach kan ook wel een enkeltje psychiater gebruiken..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef Vixxen het volgende:
Uruguay captain Diego Lugano: "You saw this, really? You need to show me because I didn't see anything. Did you see it today or did you see what happened in other years. You couldn't have seen it today because nothing happened.
"The worst of everything is the attitude of Chiellini. He's a great player, with an enormous status. It doesn't correspond with Italian football. As sportsmen leaving the field, crying and appealing against a rival. As a man he disappointed me totally."
Bron: sportapp update bbc
Eens. Maar toch kan elke voetbal liefhebber ook genieten van de voetballer Suarez. En daar gaat het hier om, niet om Robben en van Persie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Miss Nigeria tegen haar wil gangbangen? Je als een volkomen autist een maand lang terugtrekken met je mattie Affelay en daarmee een gestrekte middelvinger opsteken naar de groep? Als persoon is Suarez heel wat geschikter dan Van Persie. Dat weet ik héél zeker.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lugano heeft hier zeker een groot punt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef Vixxen het volgende:
Bron: sportapp update bbc
twitter:thisisanfield twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:22:57The Mirror report that Luis Suarez could face a two year worldwide ban. reageer retweet
Dat zou echt bullshit zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
twitter:thisisanfield twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:22:57The Mirror report that Luis Suarez could face a two year worldwide ban. reageer retweet
dat hele land is afgehuurd door de FIFA manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef Morendo het volgende:
Overigens: over dat vervolgen door de Braziliaanse justitie. In dat land worden honderden mensen per week vermoord. Je zou verwachten dat justitie wel wat beters te doen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |