Ik geloof niet dat het gaat gebeuren, maar verder staat mijn opmerking als een huis.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef Raptor1985 het volgende:
Het is gewoon onzin. Tuurlijk moet ie een dikke schorsing krijgen maar 2 jaar gaat nergens over.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Balo heeft nog nooit zoiets gedaan. Zelfs Pepe niet
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is hij veroordeeld voor verkrachting? Of is het bij een beschuldiging gebleven?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef Morendo het volgende:
http://www.elsevier.nl/Sp(...)ken-ELSEVIER036750W/
Jeugdzonde. Verder een lieve jongen. Nog nooit iemand gebeten.
Dit ga je toch niet serieus vergelijken met bijten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Balotelli vs Parker...
En zo zijn er vast wel meer acties van hem.
Die constante schwalbes van Balo: dat vind ik pas misselijkmakend spelbederf. En het beïnvloed ook nog eens de uitslagen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens, maar dat is een andere kwestie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die constante schwalbes van Balo: dat vind ik pas misselijkmakend spelbederf. En het beïnvloed ook nog eens de uitslagen.
Het is inderdaad nooit bewezen. Ik denk niet dat Dirk Kuyt snel dergelijke beschuldigingen tegen zich krijgt. Waar rook is...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is hij veroordeeld voor verkrachting? Of is het bij een beschuldiging gebleven?
Ik heb bij een van de topclubs in NL gespeeld, dus kennelijk ben ik niet de enige die dat dacht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:38 schreef Raptor1985 het volgende:
O god zon gastje die denkt dat ie kon voetballen en er meer kijk op heeft dan anderen. Laat maar ik ga niet eens in discussie met je.![]()
Wel seks gehad, maar uit vrije wil van beide kanten. Vrouw in kwestie rook dus geld, zaak geseponeerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is hij veroordeeld voor verkrachting? Of is het bij een beschuldiging gebleven?
Zijn soms ook gewoon rookmachines...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef Morendo het volgende:
Het is inderdaad nooit bewezen. Ik denk niet dat Dirk Kuyt snel dergelijke beschuldigingen tegen zich krijgt. Waar rook is...
Dat is gewoon afgekocht die aanklacht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is inderdaad nooit bewezen. Ik denk niet dat Dirk Kuyt snel dergelijke beschuldigingen tegen zich krijgt. Waar rook is...
Zo staat het mij ook bij. En profvoetballers die vreemd gaan... Laat ik het zo zeggen: hij is niet de eerste en zeker ook niet de laatste...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef Caland het volgende:
Wel seks gehad, maar uit vrije wil van beide kanten. Vrouw in kwestie rook dus geld, zaak geseponeerd.
Nope.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is gewoon afgekocht die aanklacht.
Bewijs is er niet, maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat hij die vrouw wat knaken heeft gegeven.quote:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
Suarez, je houdt van hem of niet.
Ik kan het hem wel vergeven, gewoon omdat hij karakter heeft. Over zo'n gast hebben we het over 40 jaar nog. Gewoon een legende, met z'n nukken en talenten.
deze neger moet godverdome gaan basketballenquote:
Oke Halcon.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bewijs is er niet, maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat hij die vrouw wat knaken heeft gegeven.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze neger moet godverdome gaan basketballen
sowieso
#noracist
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb bij een van de topclubs in NL gespeeld
Wist je nog, die Suarez. De beste speler van het afgelopen seizoen. Wat kon die goed voetballen zeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja.
"Wist je nog, die Suarez. Die beet gewoon tot 6 keer toe iemand in zijn schouder. Wat een totale randdebiel was dat he. Schandvlek in het voetbal."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |