Eens. Maar toch kan elke voetbal liefhebber ook genieten van de voetballer Suarez. En daar gaat het hier om, niet om Robben en van Persie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Doe mij Robben en Van Persie maar. Nog beter en doen niet zo raar.
Miss Nigeria tegen haar wil gangbangen? Je als een volkomen autist een maand lang terugtrekken met je mattie Affelay en daarmee een gestrekte middelvinger opsteken naar de groep? Als persoon is Suarez heel wat geschikter dan Van Persie. Dat weet ik héél zeker.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Doe mij Robben en Van Persie maar. Nog beter en doen niet zo raar.
Lugano heeft hier zeker een groot punt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef Vixxen het volgende:
Uruguay captain Diego Lugano: "You saw this, really? You need to show me because I didn't see anything. Did you see it today or did you see what happened in other years. You couldn't have seen it today because nothing happened.
"The worst of everything is the attitude of Chiellini. He's a great player, with an enormous status. It doesn't correspond with Italian football. As sportsmen leaving the field, crying and appealing against a rival. As a man he disappointed me totally."
Bron: sportapp update bbc
twitter:thisisanfield twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:22:57The Mirror report that Luis Suarez could face a two year worldwide ban. reageer retweet
Dat zou echt bullshit zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
twitter:thisisanfield twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 22:22:57The Mirror report that Luis Suarez could face a two year worldwide ban. reageer retweet
dat hele land is afgehuurd door de FIFA manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef Morendo het volgende:
Overigens: over dat vervolgen door de Braziliaanse justitie. In dat land worden honderden mensen per week vermoord. Je zou verwachten dat justitie wel wat beters te doen heeft.
Nee dat zou volkomen terecht zijn. Aangifte van mishandeling is ook op zijn plaats. De cel in met die gek.quote:
Juichen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
dit is bijna een interessant verhaal, vertel ons veel meer hieroverquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Wel prettig om te zien dat er in ieder topic op fok er wat mensen faam willen maken door lekker tegendraads te zijn.
"Iedereen claimt 1+1=2, dit is het moment om hard te roepen dat dit niet zo is, het is wat anders"
Tuurlijk....2 jaar... Dan zijn er veel meer spelers die 2 jaar geschorst mogen worden. Pepe en Balotelli zouden nooit meer mogen spelen zelfs. Maar een wedstrijd of 15 zou zeker op zijn plaats zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat zou volkomen terecht zijn. Aangifte van mishandeling is ook op zijn plaats. De cel in met die gek.
Ik heb vandaag niets gezien waarvan ik denk: die gaan we missen...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef Raptor1985 het volgende:
Eens. Maar toch kan elke voetbal liefhebber ook genieten van de voetballer Suarez. En daar gaat het hier om, niet om Robben en van Persie.
Als je niet van Suarez kan genieten heb je gewoon geen kijk op voetbal. Staat natuurlijk los van het feit dat het een debiel is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niets gezien waarvan ik denk: die gaan we missen...
Pardon?quote:
Ja, jij kent ze beiden persoonlijk natuurlijk.quote:Je als een volkomen autist een maand lang terugtrekken met je mattie Affelay en daarmee een gestrekte middelvinger opsteken naar de groep? Als persoon is Suarez heel wat geschikter dan Van Persie. Dat weet ik héél zeker.
Dat zou mooi zijn. Liever nog levenslang.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
http://www.nu.nl/sport/38(...)incident-suarez.htmlquote:"De disciplinaire commissie van de FIFA moet dit incident goed onderzoeken en gepaste maatregelen nemen." Een woordvoerder van de bond laat weten dat het officiële rapport van de wedstrijd wordt afgewacht. Dan kan het incident tot een schorsing leiden tot maximaal twee maanden.
Misschien dat hij het dan afleert...quote:
Het is gewoon onzin. Tuurlijk moet ie een dikke schorsing krijgen maar 2 jaar gaat nergens over.quote:
En Balotelli.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop wel dat mocht Suarez geschorst gaan worden dat er dan ook een vooronderzoekje plaatsvindt naar de elleboogstoot van Chiellini en Marchisio mag ook wel wat wedstrijdjes brommen.
http://www.elsevier.nl/Sp(...)ken-ELSEVIER036750W/quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
Ja, jij kent ze beiden persoonlijk natuurlijk.
Maar ik heb het over op het veld. Balotelli is ook heel lief, leuk en aardig buiten de lijnen, maar binnen de lijnen ook geregeld een rasmongool.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Sp(...)ken-ELSEVIER036750W/
Jeugdzonde. Verder een lieve jongen. Nog nooit iemand gebeten.
Het argument 'ik heb gelijk' is uiteraard geen argument.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Raptor1985 het volgende:
Als je niet van Suarez kan genieten heb je gewoon geen kijk op voetbal. Staat natuurlijk los van het feit dat het een debiel is.
Balo heeft nog nooit zoiets gedaan. Zelfs Pepe nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk....2 jaar... Dan zijn er veel meer spelers die 2 jaar geschorst mogen worden. Pepe en Balotelli zouden nooit meer mogen spelen zelfs. Maar een wedstrijd of 15 zou zeker op zijn plaats zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |