Alweer ja. Arm Varna :pquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
Tweetje hier. had ik niet verwacht. Begint nu ook te onweren. Zo'n harde klap dat de auto-alarmen afgingen.
[ afbeelding ]
Die blijven aan het kaartje te zien net buiten schotquote:
Als de zon door de bewolking komt is deze best wel krachtig. Deze temperaturen bevallen me wel, al mag het van mij wel iets minder grijs.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:29 schreef INViCTuS het volgende:
Hoogzomer is het niet, maar koud is het allerminst.
Heb nog getwijfeld om daar te gaan wonen. Dit beeld is wel één van de grootste motivatiesquote:
Eigenlijk is het bijna iedere dag al beter dan verwacht, de afgelopen weken (m.u.v. afgelopen donderdag). En nu krijgen we tot in de eeuwigheid 18-22 graden? Hij verloopt wel extreem gemiddeld, deze zomer...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:10 schreef MissHobje het volgende:
Zo tussen de wolken door prima weertje vandaag!
Daarom, tussenzomertjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bijna iedere dag al beter dan verwacht, de afgelopen weken (m.u.v. afgelopen donderdag). En nu krijgen we tot in de eeuwigheid 18-22 graden? Hij verloopt wel extreem gemiddeld, deze zomer...
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tussen april en augustus, of tussen 2013 en 2015?
Gaat gewoon in september - oktober bloedheet worden.quote:
Nazomer des doods van 2014quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Gaat gewoon in september - oktober bloedheet worden.
Mag ik dan aan het infuus 19 oktober?quote:
Goed voorbeeld van ongelooflijk saai weer.quote:
Saai misschien wel maar ik kan me betere voorbeelden van vervelend saai weer voorstellenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van ongelooflijk saai weer.
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:19 schreef Ajaxfan het volgende:
Noorden van het land doet plons:
[ afbeelding ]
Of, zoals op Facebook circuleert: hang oranje vlaggetjes op als je leuter kleiner is dan 15 cm.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
3x winst is 3 vlaggen
![]()
Davis Vp2 windmeter te zien
Happy!
[ afbeelding ]
Whahaha nou van mij mogen ze dat denken maar ik weet gelukkig wel beterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Of, zoals op Facebook circuleert: hang oranje vlaggetjes op als je leuter kleiner is dan 15 cm.
Level 3quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
Oke. Er valt iets voor te zeggen..
[ afbeelding ]
Behoorlijk flink gebied ook. Naja. Misschien valt het wel meequote:
En anders alvast veel succes met de wederopbouw!quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Behoorlijk flink gebied ook. Naja. Misschien valt het wel mee
Ik heb mijn opblaaskrokodil al opgeblazen. Ik verwacht niets minder dan wildwaterbanen door de straten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En anders alvast veel succes met de wederopbouw!
Waterski's achter de auto en gaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb mijn opblaaskrokodil al opgeblazen. Ik verwacht niets minder dan wildwaterbanen door de straten.
quote:A level 2 and level 3 were issued for Central Italy across the Central Balkans into much of Romania and Bulgaria for severe wind gusts, large hail, tornadoes and to a lesser extent for excessive precipitation.
Hoek waar de klappen vallen dit jaar.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:12 schreef dick_laurent het volgende:
Achja... hier lijkt het erop dat het een gaap-zomer van niets wordt.
Wisselvallig weer met regelmatig buien, weinig zon, en gematigde temperaturen van hoogstens een graad of 20 is wat we minimaal de komende tien dagen kunnen verwachten.
Hollandse net-niet zomer dus
Weinig zon? Niet bepaald: juni is nog best zonnig, tot nu toe. Het is gewoon een heel gemiddelde zomer aan het worden, zowel qua temperatuur als zonneschijn en neerslag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:12 schreef dick_laurent het volgende:
Achja... hier lijkt het erop dat het een gaap-zomer van niets wordt.
Wisselvallig weer met regelmatig buien, weinig zon, en gematigde temperaturen van hoogstens een graad of 20 is wat we minimaal de komende tien dagen kunnen verwachten.
Hollandse net-niet zomer dus
Eigenlijk is ie al bijna een maand bezig...quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
De zomer is pas net begonnen, daar valt nog helemaal geen conclusie over te trekken
Aan het worden, zeg ik ook. Maar 2013 is ook pas laat op gang gekomen, niks aan de hand vooralsnog. Maar half juli moet er wel eens wat gaan gebeuren hoor...quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
De zomer is pas net begonnen, daar valt nog helemaal geen conclusie over te trekken
Nog 3 maanden dus. Juli en augustus tophitte en in september een maand nazomerquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie al bijna een maand bezig...
That's the spiritquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nog 3 maanden dus. Juli en augustus tophitte en in september een maand nazomer
http://www.weatheronline.(...)EL=52&R=0&NOREGION=1quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Aan het worden, zeg ik ook. Maar 2013 is ook pas laat op gang gekomen, niks aan de hand vooralsnog. Maar half juli moet er wel eens wat gaan gebeuren hoor...
19 graden in de herfst is perfect.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
http://www.weatheronline.(...)EL=52&R=0&NOREGION=1
De komende 8 dagen gemiddeld 5 uur zon per dag, regelmatig buien...en temps rond de 19 graden.
Ja, sommigen zouden dat zomer noemen. Ik noem het eeuwige herfst.
Sure, maar niet begin juliquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:24 schreef InverHouse het volgende:
[..]
19 graden in de herfst is perfect.
Het probleem is alleen dan wel dat de kans groter is dat het onstuimig word qua weer. Afwisseling van broeierige hitte met zeiknatte dagen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Aan het worden, zeg ik ook. Maar 2013 is ook pas laat op gang gekomen, niks aan de hand vooralsnog. Maar half juli moet er wel eens wat gaan gebeuren hoor...
Er reed vanmorgen een veegwagen door de straat bij mij. Kwam zo'n gigantische partij stof omhoog dat er wel weer even wat water kan vallen inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:14 schreef Againzender het volgende:
Het mag dan wel een beetje tegenvallen nu het weer, maar als ik zo naar mijn nieuwe tuin kijk is het wel erg droog. Tijd om eens uit te zoeken hoe die waterpomp werkt, vorige eigenaar heeft geen handleiding achtergelaten
in het Vondelpark waait het stof ook in je ogen met een beetje windquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Er reed vanmorgen een veegwagen door de straat bij mij. Kwam zo'n gigantische partij stof omhoog dat er wel weer even wat water kan vallen inderdaad.
zal plaatselijk misschien zoden aan de dijk zetten, maar het lijkt mij nogal buiig?quote:
Vijf uur zon per dag is erg matig ja, maar juni is wat dat betreft al in the pocket: 194 uur gemiddeld, 194 uur gehaald en nog zes dagen te gaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De komende 8 dagen gemiddeld 5 uur zon per dag, regelmatig buien...en temps rond de 19 graden.
Jep, het valt me idd mee vandaag.... alleen tering, wat een wind op de fiets...quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:11 schreef Lemans24 het volgende:
VOLOP zon in Utrecht
Gisteren ook al. En dat zouden de mindere dagen worden. Alle hoop voor een prachtig weekend dus!
Mijn ideale zomer, graadje of twee erbij om de zuurpruimen toch iets boven de 20 te geven en iedereen is gelukkigquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is wel wat foto'tjes waard moet ik zeggen. Net een paar gemaakt met wat random foto standen van m'n mobiel, vandaag of morgen ff kijken wat 't is geworden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef Fred0w het volgende:
Uitwaaierende vliegtuigstrepen hier in Zeeland, bizar mooi.
nou je het zegt, bij de TT is er vaak sprake van neerslag. In 1988 hielden we het ook niet helemaal droog, toen de TT op de dag van de EK finale wasquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:15 schreef Djeez het volgende:
Komende tijd weer veel regen. Komt omdat het TT is, altijd slecht weer rond die tijd
Geweldige foto!quote:
Ik had tot de news-alert van RTL helemaal niet door dat het in delen van Nederland op het moment zo slecht is. Hier in het zuiden een zonnetje en het begint al weer aardig op temperatuur te komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:19 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Geweldige foto!
Knettert ook redelijk in het noorden - noord-oosten nu.
Vaker de afgelopen weken inderdaad. In het Noorden dan tamelijk onstuimig weer en de zuidelijke helft van het land zon op alleen bewolking. Waar een klein land groot in kan zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik had tot de news-alert van RTL helemaal niet door dat het in delen van Nederland op het moment zo slecht is. Hier in het zuiden een zonnetje en het begint al weer aardig op temperatuur te komen.
Mooiquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ook vanuit Dokkum waren ze te ziengeweldig!
[ afbeelding ]
Momenteel flinke hoosbuien, 4.8mm momenteel terwijl verderop maar 1,6mm is gevallen.
Grote verschillen dus in de getallen.
Laat maar gaan, na 7 juli ben ik toch 3 weken wegquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:18 schreef Ajaxfan het volgende:
De pluim zorgt nou niet echt voor optimisme:
[ afbeelding ]
En toen begon het opeens te regenenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:24 schreef alors het volgende:
Zo apart die waterhozen, ik zag op de radar ook zo'n rode vlek hier langs gaan, maar hier is het al de hele ochtend stralend zonnig.
Echt een schitterende zomerquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:18 schreef Ajaxfan het volgende:
De pluim zorgt nou niet echt voor optimisme:
[ afbeelding ]
VIJF! in 2013!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt een schitterende zomer
Saai koud bewolkt regenachtig kloteweer
En waag het niet om over een jaar dit een goede zomer te noemen omdat het een weekje in augustus mooi is geweest...
Niet overdrijven, enkel in de late nacht/vroege morgenquote:
Wilde paniek zaaien maar helaas mislukt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet overdrijven, enkel in de late nacht/vroege morgen
Een beetje vent loopt ook met hittequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:17 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wilde paniek zaaien maar helaas mislukt.
Een koele zomer mag van mij wel aangezien ik tot medio oktober 30 tot 60 KM per week mag gaan hardlopen.![]()
Voor zo'n eerste marathon doe ik het maar met lichte dwang.quote:
quote:
quote:Stranden Waddeneilanden ontruimd vanwege waterhozen
De stranden van de Waddeneilanden Ameland en Schiermonnikoog zijn donderdagmorgen uit voorzorg ontruimd omdat er meerdere waterhozen zijn gesignaleerd.
Dat meldt de politie.
Volgens het KNMI trekt een actief buiengebied over de Wadden, dat bovendien "blijft hangen", aldus een woordvoerder. Voor Noord-Nederland en het Waddengebied is de code geel (gevaarlijk weer) afgegeven.
"Bij zo'n ontruiming moet je je niet te veel voorstellen", zegt een woordvoerder van de politie. "In de ochtenduren is er meestal maar een handjevol mensen op het strand. Die zijn gewaarschuwd dat er slecht weer op komst is en dat ze beter een veilige plek kunnen zoeken."
De Kustwacht waarschuwt mensen die willen gaan varen rond de Waddeneilanden de weersberichten goed in de gaten te houden. Volgens de politie zijn enkele waterhozen over Ameland getrokken. Van schade of slachtoffers is vooralsnog geen sprake.
Warm zeewater
Een waterhoos ontstaat door de botsing van de koude bovenlucht met het relatief warme zeewater. In zo'n hoos kunnen flinke windsnelheden ontstaan. Een hoos blijft vaak boven water. "Daar kunnen ze weinig schade aanrichten. Maar soms trekken ze het land op. Dan heb je wel een probleem."
Ameland werd de afgelopen decennia meerdere keren getroffen door water- of windhozen. Op 11 augustus 1972 trof een windhoos camping Duinoord op Ameland, waarbij waarbij 4 doden en ruim 100 gewonden vielen. Ook op 17 augustus 1992 viel er één dode en op 14 september 1997 was er vooral veel schade aan tenten en caravans. Dat er nu in korte tijd zo veel hozen worden waargenomen, is volgens het KNMI "wel bijzonder".
quote:
twitter:janvissersweer twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 11:07:29Pikorde hersteld: juni op het KNMI in De Bilt zonniger dan maart. http://t.co/9oT0D1VU5I reageer retweet
Kun je een 'normaal' temperatuurgrafiekje regelen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
Bizarre hittegolf in de binnenlanden van Turkije. Al weeeeeeken aan de gang en er komt geen eind aan. Die 40 graden van vandaag is koel
[ afbeelding ]
Ach nee, het is gemiddeld zonnig, redelijk droog en de temperatuur vertoont geen uitschieters naar boven, maar óók niet naar beneden, het is gewoon heel gemiddeld. Maar zeker niet kut.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Nog even en we hebben een mooiere lente gehad
Dan had ik toch liever een kutwinter gehad met een NW wind
Gewoon 5 graden bij tellenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kun je een 'normaal' temperatuurgrafiekje regelen?
Niet te vinden in die regio. Wel normale verwachtingen. Een van de lokaties in de binnenlanden. Batman. Siirt, Diyarbakiir.. Overal heetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kun je een 'normaal' temperatuurgrafiekje regelen?
Maar een bovengemiddelde lentequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach nee, het is gemiddeld zonnig, redelijk droog en de temperatuur vertoont geen uitschieters naar boven, maar óók niet naar beneden, het is gewoon heel gemiddeld. Maar zeker niet kut.
en gigantisch tornados allesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Dat buitje dat hier over trok is nu een onweersbui?
We krijgen een nieuwe zo.quote:
Ik vroeg me al af of je zou postenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
We krijgen een nieuwe zo.
Had niet eens in de gaten dat er onweer aan zat te komen, dacht tot een half uur geleden gewoon een dag net als gister, alleen een beetje minder zon.
Mja had nog niks in de gatenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je zou posten.
Als het vanavond maar droog is...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef Rabieluh het volgende:
Er gaat in ieder geval water uit de lucht komen, dat is al heel wat.
Er was voor vandaag en zondag wel een kans op een enkele onweersbui volgens mij.quote:
Waar onweer?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:46 schreef roislecxe het volgende:
Hebben de Telegraaf en de FP nog geen bericht gemaakt over onweer des doods onderhand?
In Drente gaat het onweer er weer uit inmiddels... Hier rommelt het redelijk in het zuiden des lands.quote:
Chemtrailsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef RoyVi het volgende:
Hier in Haarlem rare wolk strepen, foto is ongeveer van een uur geleden ik denk dat het boven Bloemendaal/Zandvoort uit komt. Wat zal de oorzaak zijn...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen druppel in Twentequote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:21 schreef Ajaxfan het volgende:
Ziet er lekker uit in de oostelijke helft van het land.
Limburgquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:23 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)oor-fikse-regenbuien
Ik zag het flitsen vanaf de Betuwe/Veluwequote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:48 schreef Pandaplint het volgende:
Zo! Het ging net even goed los in Groningen. Heftige onweersbui en enorm veel regen. Max 90 over de A7
Was een niet normaal harde knal in de Stad inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:48 schreef Pandaplint het volgende:
Zo! Het ging net even goed los in Groningen. Heftige onweersbui en enorm veel regen. Max 90 over de A7
Vliegtuigen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef RoyVi het volgende:
Hier in Haarlem rare wolk strepen, foto is ongeveer van een uur geleden ik denk dat het boven Bloemendaal/Zandvoort uit komt. Wat zal de oorzaak zijn...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh jee... Vorige maand zagen we kaartjes in de verre toekomst met 31 graden. Nu worden we enthousiast van mogelijk 26 graden in juli.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:56 schreef Ajaxfan het volgende:
Het is nog even weg met een grote foutmarge maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ging het vannacht ook even hard los, ook 8mm, ik heb een dakraam dus ik ben er wel wakker van geworden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanmorgen werd ik wakker en wat zie ik? Een bijna half volle regenmeter in de tuin (groene dingen), 8mm, kijk ik op het weerstation, 8mm, kijk op de website, 8.2mm? Wow!
Oke even kijken want weerstation in open veld geeft 65mm/h, pittig....kijk ik de rainrate op thuislocatie en dan zie ik een 213.4mm/h???!!!!
Als ik de radar bekijk dan moet dat echt heftig zijn geweest, ook onweer zat erop. In Holwerd zou ik wakker zijn geworden door slechte isolatie en enkel beglazing..hier in Dokkum ben ik door alles heen geslapen sinds alles dubbele beglazing is geworden en geïsoleerd
In Nederland is een temperatuur van ongeveer 25 graden toch veel aangenamer dan 30+? Voor mijn gevoel word het dan heel snel broeierig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh jee... Vorige maand zagen we kaartjes in de verre toekomst met 31 graden. Nu worden we enthousiast van mogelijk 26 graden in juli.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:32 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
In Nederland is een temperatuur van ongeveer 25 graden toch veel aangenamer dan 30+? Voor mijn gevoel word het dan heel snel broeierig.
Neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:32 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
In Nederland is een temperatuur van ongeveer 25 graden toch veel aangenamer dan 30+? Voor mijn gevoel word het dan heel snel broeierig.
Wat een wolkbreuk net hè! TT, altijd slecht weerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef bondage het volgende:
Gelukkig is het maar een klein gebiedje.
[ afbeelding ]
Klopt, altijd weer dezelfde baggerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat een wolkbreuk net hè! TT, altijd slecht weer
Volgens mij heb ik maar twee keer een droge TT meegemaakt ofzoquote:
En nu gaat het weer los.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat een wolkbreuk net hè! TT, altijd slecht weer
Ziet er goed uit inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:57 schreef Dven het volgende:
De lange termijn laat mooie dingen zien voor Nederland.
Buien trekken langzaam en activerend richting het zuidoosten dus kans op wateroverlast, Limburg is pas rond middernacht van deze buien af.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
vanwaar die waarschuwing, op de Europese radar zie ik nog weinig zwaar spul onze kant op komen
Ah, dan vertrekken wij naar oostenrijk, bij het gele gedeeltequote:Op zondag 29 juni 2014 03:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad.
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk wel maar ligt er net aan hoe snel de buien zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 13:31 schreef VacaLoca het volgende:
Gaat het wss droog zijn in het oosten om zes uur?
Donderdag/vrijdag wel ja, met 25-27 graden!. Daarna echter... eeuwig 20 graden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:57 schreef Dven het volgende:
De lange termijn laat mooie dingen zien voor Nederland.
5 mm in De Bilt, van de voorspelde 20 ofzo. Ik klaag niet hoor, prima zo!quote:Op maandag 30 juni 2014 09:34 schreef FoXje het volgende:
Zogenaamd het hele weekend buien, onweer, weerwaarschuwing? Geen druppel gevallen! (tussen Eindhoven en Belgische grens).
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Donderdag/vrijdag wel ja, met 25-27 graden!. Daarna echter... eeuwig 20 graden.
Na vrijdag neemt de onzekerheid toe. Die temperatuur van 20 graden is het gemiddelde.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Donderdag/vrijdag wel ja, met 25-27 graden!. Daarna echter... eeuwig 20 graden.
Daar had je niet weg voor hoeven gaan, 't is hier ook twee weken schitterend weer geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo weer terug van twee weken Lanzarote. Heerlijk weer gehad daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Daar had je niet weg voor hoeven gaan, 't is hier ook twee weken schitterend weer geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Yep, net als de afgelopen drie weken. Klopte precies.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Na vrijdag neemt de onzekerheid toe. Die temperatuur van 20 graden is het gemiddelde.
Dat ligt aan de wind.quote:
Ja, dat hoorde ik later ook van bekenden!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Grappig, hier in Oldenzaal een paar druppels rond die tijd!
Ongelooflijk dat het daar constant rond de 30 is en hier rond de 20, die stabiliteit (met hooguit eens per maand een mini-uitschietertje) is gewoon eng.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
Denk niet dat we nog veel overstromingen gaan krijgen deze maand
[ afbeelding ]
Ik wil dit ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil emigreren. Zo ver als het KNMI kan kijken, twee weken dus, is het regen en kou. Godver, de zomer is nu al weer voorbijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat het daar constant rond de 30 is en hier rond de 20, die stabiliteit (met hooguit eens per maand een mini-uitschietertje) is gewoon eng.
Verder dan 5 dagen moet je niet kijken. Kan nog een topzomer worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wil emigreren. Zo ver als het KNMI kan kijken, twee weken dus, is het regen en kou. Godver, de zomer is nu al weer voorbij
Ik kan er wel mee levenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat het daar constant rond de 30 is en hier rond de 20, die stabiliteit (met hooguit eens per maand een mini-uitschietertje) is gewoon eng.
Begin is alleszins niet geweldigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Verder dan 5 dagen moet je niet kijken. Kan nog een topzomer worden.
Half Europa is je plekquote:
Terwijl juni warmer en zonniger was dan normaalquote:
Dat was de zomerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Terwijl juni warmer en zonniger was dan normaal
http://www.knmi.nl/cms/co(...)_vrij_warm_en_zonnig
60% vind ik alleszins geen grote kansquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:54 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, wie weet.... ik las gewoon het praatje voor de lange termijn van 't knmi en dat was weer (zoals zo vaak de afgelopen weken):
"woensdag 09 juli tot en met woensdag 16 juli
Grote kans (60%) op het aanhouden van het wisselvallig weertype met middagtemperaturen rond of iets onder het langjarig gemiddelde. "
Was hier (Alkmaar) vanochtend ook zo, maar breekt nu open en wordt snel warmer, lekker!quote:De zon moet nog een beetje op gang komen vandaag.
Winterjas? Niet overdrijvenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:57 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, grauw kutweer is het! Waterkoud, extreem zwaar bewolkt
Ik geloof niet meer in de zomer, ik zie parallellen met 1998, ook al zo'n kutjaar qua weer. Loop zelfs nu nog met een winterjas, wat een schijtweer!
zoals ik vorige zomer al zei wat een kutklimaat daarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik baal enorm van die zonnige warme dagen en lange nachten op het terrasquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals ik vorige zomer al zei wat een kutklimaat daar
hahahahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik baal enorm van die zonnige warme dagen en lange nachten op het terras
Waar denk je dat die naam vandaan komtquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef Ajaxfan het volgende:
Zegguh ik gaat eind juli een week naar Wenen. Is het daar nou altijd zo wisselvallig?
En zo nu en dan een gratis vijfertje in de achtertuinquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik baal enorm van die zonnige warme dagen en lange nachten op het terras
Kan vriezen kan dooien. Naast de bergen, centraal Europa. Dus dat is een vanzelfsprekendheid.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef Ajaxfan het volgende:
Zegguh ik gaat eind juli een week naar Wenen. Is het daar nou altijd zo wisselvallig?
Buitje voor het stofquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zo nu en dan een gratis vijfertje in de achtertuin
Regenjackie mee en gaaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan vriezen kan dooien. Naast de bergen, centraal Europa. Dus dat is een vanzelfsprekendheid.
vergeet niet je muts en sjaalquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:57 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, grauw kutweer is het! Waterkoud, extreem zwaar bewolkt
Ik geloof niet meer in de zomer, ik zie parallellen met 1998, ook al zo'n kutjaar qua weer. Loop zelfs nu nog met een winterjas, wat een schijtweer!
Liggen helaas al op zolderquote:
Even pakken en gelijk je schaatsen uit het vet halen.quote:
Ik heb toch pas over vier weken vakantie dus maakt nog niets uut nuquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wil emigreren. Zo ver als het KNMI kan kijken, twee weken dus, is het regen en kou. Godver, de zomer is nu al weer voorbij
En ik peer hem over 5 dagen dus maakt me ook niks uitquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb toch pas over vier weken vakantie dus maakt nog niets uut nu
Die laatste is ook bizar. Halverwege zit gewoon een soort ster.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:00 schreef Ener-G het volgende:
holy wow![]()
http://nos.nl/op3/artikel(...)sem-in-new-york.html
[ afbeelding ]
Lekker tijdens de lunch chillen in het park met een pintje, niets mis mee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:29 schreef junkiexp het volgende:
Niet zo miepen man, vandaag en morgen hartstikke mooi weer.
Iedereen wil mooi weer maar 90% zit vandaag gewoon op kantoor met de airco op standje
Antarctica![]()
We hebben tot nu toe echt al mooi weer gehad hoor, ik ben erg tevreden (ook als watersporter)
In NL zeker in dat halfuur, en dan ontslagen worden omdat je naar bier ruiktquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker tijdens de lunch chillen in het park met een pintje, niets mis mee.
Gewoon een relaxte werkgever vindenquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
In NL zeker in dat halfuur, en dan ontslagen worden omdat je naar bier ruikt
Nee dat wordt in Frankrijk en zelfs België beter geaccepteerd, in NL zijn we hier vrij bekrompen in.
Moet je niet op een troosteloos bedrijventerrein werken waar het dichtstbijzijnde park 30 minuten lopen is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker tijdens de lunch chillen in het park met een pintje, niets mis mee.
Klinkt als een helquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:39 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Moet je niet op een troosteloos bedrijventerrein werken waar het dichtstbijzijnde park 30 minuten lopen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt als een helIk loop in de pauze vaak naar Beerpoint om met m'n baas en een collega een pint te drinken. Maar naast de A2 kan ook gezellig zijn. Het is maar net wat je er zelf van maakt
Dit komt het dichtste in de buurt van een bos hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
Ik zie door de letters het bos niet meerquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dit komt het dichtste in de buurt van een bos hier:
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=dVlm-8s5R0ee3M&tbnid=NCPATjrtXKSTJM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.skepponline.nl%2Fkantoorruimte-huren%2Fin%2Famsterdam%2Famsterdam_sloterdijk%2F2326%2F0&ei=Xxm1U4XKH8WjPfn-gZAJ&bvm=bv.70138588,d.ZWU&psig=AFQjCNFJlLkLsVjuTG7z750lhDfU9mcfKQ&ust=1404463771033485]afbeelding[/url] ]
Ah nu welquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dit komt het dichtste in de buurt van een bos hier:
[ afbeelding ]
Behalve dat daar een 3 baans weg loopt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah nu wel
Gewoon jezelf in dat struikje links verstoppen. Dan lijkt het nog watDat grasveldje is niets mis mee overigens.
Ah oke. Dat werpt er wel weer een ander licht op. Geen dakterras?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:52 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Behalve dat daar een 3 baans weg loopt.
Een berg grind met duivenpoep overal?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke. Dat werpt er wel weer een ander licht op. Geen dakterras?
Beter in de kantine blijven maar als ik het zo hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:55 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Een berg grind met duivenpoep overal?
Wordt je nou niet heel moe van jezelf met dat depressieve geneuzel de hele tijdquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:04 schreef Djeez het volgende:
We moeten echt genieten van het mooie weer vandaag en morgen. Daarna voorspelt het KNMI voor de komende twee weken veel regen en temperaturen ver onder normaal. Kutzooi
Van deze zomer word je ook depressiefquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wordt je nou niet heel moe van jezelf met dat depressieve geneuzel de hele tijd
welnee, je bent gewoon verwend door al die te warme zomers van de afgelopen jarenquote:
Nee, jullie lullen zo malquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
welnee, je bent gewoon verwend door al die te warme zomers van de afgelopen jaren
of je woont gewoon in de verkeerde provincie, doe als ik verlaat dat ellendige Drenthe en kom lekker in Limburg wonen
Ik slik de helft van mijn woorden nog steeds in vrolijk gemengd met een zachte Gquote:
Das wel tof. Jij was ook een halve Drent ofzo toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik slik de helft van mijn woorden nog steeds in vrolijk gemengd met een zachte G
Geboren en getogen mien jongquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Das wel tof. Jij was ook een halve Drent ofzo toch?
Altied goed ja. Waor dat dan?quote:
Kiek, das vlakbij ja!quote:
ah een kennerquote:
Ja, woon in Assen. Maar opgegroeid op Hoogeveenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah een kenner
mijn vader was een hoge ome op Hoog Hullen destijds ben geboren in het grote huis in het bos tegenover het vliegveld
huize oosterbroek
YEP!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:13 schreef -CRASH- het volgende:
23:49 Mooie lichtende nachtwolken
[ afbeelding ]
23 graden "volle herfst" noemenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:44 schreef Dven het volgende:
Heerlijke foto's!
Hier opeens een enorme inkakker in het weer. Totaal onvoorspeld ook. Gisteren nog 30 graden en zon en vanaf morgen ook weer gewoon rond de 30 graden en zonnig maar vandaag is grauw, regenachtig en winderig. Volle herfst met slechts 23 graden! En toeval of niet, precies weer op de dag dat Nederland zijn eerste warme dag in lange tijd heeft........
23 graden zijn temperaturen voor eind oktober - november, dus dat is gewoon volle herfstquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
23 graden "volle herfst" noemen
Het is wel duidelijk dat jouw standaarden sinds je niet meer in NL woont zijn veranderd
Volgens mij is het familie van Djeezquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
23 graden "volle herfst" noemen
Het is wel duidelijk dat jouw standaarden sinds je niet meer in NL woont zijn veranderd
Dagoduck vindt dit niet vreemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |