Alweer ja. Arm Varna :pquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
Tweetje hier. had ik niet verwacht. Begint nu ook te onweren. Zo'n harde klap dat de auto-alarmen afgingen.
[ afbeelding ]
Die blijven aan het kaartje te zien net buiten schotquote:
Als de zon door de bewolking komt is deze best wel krachtig. Deze temperaturen bevallen me wel, al mag het van mij wel iets minder grijs.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:29 schreef INViCTuS het volgende:
Hoogzomer is het niet, maar koud is het allerminst.
Heb nog getwijfeld om daar te gaan wonen. Dit beeld is wel één van de grootste motivatiesquote:
Eigenlijk is het bijna iedere dag al beter dan verwacht, de afgelopen weken (m.u.v. afgelopen donderdag). En nu krijgen we tot in de eeuwigheid 18-22 graden? Hij verloopt wel extreem gemiddeld, deze zomer...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:10 schreef MissHobje het volgende:
Zo tussen de wolken door prima weertje vandaag!
Daarom, tussenzomertjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bijna iedere dag al beter dan verwacht, de afgelopen weken (m.u.v. afgelopen donderdag). En nu krijgen we tot in de eeuwigheid 18-22 graden? Hij verloopt wel extreem gemiddeld, deze zomer...
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tussen april en augustus, of tussen 2013 en 2015?
Gaat gewoon in september - oktober bloedheet worden.quote:
Nazomer des doods van 2014quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Gaat gewoon in september - oktober bloedheet worden.
Mag ik dan aan het infuus 19 oktober?quote:
Goed voorbeeld van ongelooflijk saai weer.quote:
Saai misschien wel maar ik kan me betere voorbeelden van vervelend saai weer voorstellenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van ongelooflijk saai weer.
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:19 schreef Ajaxfan het volgende:
Noorden van het land doet plons:
[ afbeelding ]
Of, zoals op Facebook circuleert: hang oranje vlaggetjes op als je leuter kleiner is dan 15 cm.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
3x winst is 3 vlaggen
![]()
Davis Vp2 windmeter te zien
Happy!
[ afbeelding ]
Whahaha nou van mij mogen ze dat denken maar ik weet gelukkig wel beterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Of, zoals op Facebook circuleert: hang oranje vlaggetjes op als je leuter kleiner is dan 15 cm.
Level 3quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
Oke. Er valt iets voor te zeggen..
[ afbeelding ]
Behoorlijk flink gebied ook. Naja. Misschien valt het wel meequote:
En anders alvast veel succes met de wederopbouw!quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Behoorlijk flink gebied ook. Naja. Misschien valt het wel mee
Ik heb mijn opblaaskrokodil al opgeblazen. Ik verwacht niets minder dan wildwaterbanen door de straten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En anders alvast veel succes met de wederopbouw!
Waterski's achter de auto en gaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb mijn opblaaskrokodil al opgeblazen. Ik verwacht niets minder dan wildwaterbanen door de straten.
quote:A level 2 and level 3 were issued for Central Italy across the Central Balkans into much of Romania and Bulgaria for severe wind gusts, large hail, tornadoes and to a lesser extent for excessive precipitation.
Hoek waar de klappen vallen dit jaar.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:12 schreef dick_laurent het volgende:
Achja... hier lijkt het erop dat het een gaap-zomer van niets wordt.
Wisselvallig weer met regelmatig buien, weinig zon, en gematigde temperaturen van hoogstens een graad of 20 is wat we minimaal de komende tien dagen kunnen verwachten.
Hollandse net-niet zomer dus
Weinig zon? Niet bepaald: juni is nog best zonnig, tot nu toe. Het is gewoon een heel gemiddelde zomer aan het worden, zowel qua temperatuur als zonneschijn en neerslag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:12 schreef dick_laurent het volgende:
Achja... hier lijkt het erop dat het een gaap-zomer van niets wordt.
Wisselvallig weer met regelmatig buien, weinig zon, en gematigde temperaturen van hoogstens een graad of 20 is wat we minimaal de komende tien dagen kunnen verwachten.
Hollandse net-niet zomer dus
Eigenlijk is ie al bijna een maand bezig...quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
De zomer is pas net begonnen, daar valt nog helemaal geen conclusie over te trekken
Aan het worden, zeg ik ook. Maar 2013 is ook pas laat op gang gekomen, niks aan de hand vooralsnog. Maar half juli moet er wel eens wat gaan gebeuren hoor...quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
De zomer is pas net begonnen, daar valt nog helemaal geen conclusie over te trekken
Nog 3 maanden dus. Juli en augustus tophitte en in september een maand nazomerquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie al bijna een maand bezig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |