Ik zie de fout niet?quote:
Echt niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:26 schreef marcel.nl het volgende:
Echt niet?Da's geen foute tekst, hooguit een ongelukkige samenloop van omstandigheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
He bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hier past deze beter:
GC / Tactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel III
Het gaat niet om de vader van Anouk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als iemand bekend is, wat is daar dan fout aan?
Ja, want het is inmiddels verleden tijd teed.quote:
twitter:bol_com_beauty twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 16:00:08Ideaal voor vlugge vogels, Vaseline Spray & Go. Een heerlijk zachte en verzorgde huid die ontzettend snel in trekt! http://t.co/CazrzzvENp reageer retweet
quote:Konijnen kunnen het gebied rond de woning van koning Albert II in Laken bij Brussel beter mijden. De koning, die ruim een jaar geleden aftrad als koning van België, heeft toestemming gekregen het komend halfjaar maximaal 50 konijnen te laten doden. Dat meldden Belgische media maandag.
In Vlaanderen en Wallonië is de jacht op de zich snel voortplantende knaagdieren toegestaan, maar in Brussel is dat niet het geval. Het heeft ertoe geleid dat in het Kasteel Belvédère waar de koning met zijn vrouw, koningin Paola woont, het stikt van de dieren. De konijnen zouden grote schade hebben toegebracht in de tuin waar de koningin rozen kweekt. Paola staat erom bekend die bloemen een zeer warm hart toe te dragen.
Over de manier waarop de konijnen worden aangepakt, zijn geen details gegeven. Het is onduidelijk of zij met gif of het geweer worden omgebracht of dat zij in een val worden gelokt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog los van het feit dat supervoedsel sowieso een sukkelconcept is.quote:
Dat is wel heel erg inderdaad.quote:
quote:WA Drimmelen @wa_Drimmelen · 1 uur
2-signalement: slank, 1.76 lang, lang donkerbruin haar, donkerblauwe ogen, speeltje in tanden
Breng hem morgen maar even langs dan gooi ik hem wel vol met bakmeel.quote:
Dat je met een browser werkt die sinds 2008 geen updates meer heeft gehad vind ik (als webontwikkelaar) storender.quote:
Ik vind het nog wel gaan ja. En 'gevraagd' zowaar met een d.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
Parttimester vind ik op zich wel leuk gevonden, maar dan natuurlijk wel met 2 t's.
Nou ja, het ziet er niet uit en het klinkt eigenlijk ook niet.
Die tweede t ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
Parttimester vind ik op zich wel leuk gevonden, maar dan natuurlijk wel met 2 t's.
Nou ja, het ziet er niet uit en het klinkt eigenlijk ook niet.
En leeftijdquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Die tweede t ben ik met je eens.
Maar verder vind ik het wel goed ogen en klinken. Correct Nederlands.
Vraag is wel, of de expliciete voorkeur voor een vrouw wel door de beugel kan.
http://4nieuws.nl/binnenl(...)t-eeuw-opgelost.htmlquote:Vermissing kwart eeuw opgelost
Ik had het niet over pedofiliequote:Op donderdag 31 juli 2014 00:18 schreef Kees22 het volgende:
Zou je kunnen verdedigen door te wijzen op de minimumlonen.
Maar inderdaad, pedofilie ligt op de loer.
SPOILER: offtopic uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had het niet over pedofilieHij heeft natuurlijk wel gelijkSPOILER: offtopic uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet altijd oppassen voor pedofilie
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
quote:Bijen steken spoorfietsers
KRANENBURG - Gebruikers van de spoorfietslijn Grenzland-Draisine zijn afgelopen zaterdag aangevallen door bijen. Het ging om een zwerm van circa 30.000 bijen. Volgens dagblad De Gelderlander zijn 40 spoorfietsers gestoken. Twee van hen moesten naar het ziekenhuis.
Een imker wist de bijen weer te vervangen. Hij vermoedt dat een collega niet doorhad dat een bijenkoningin en haar volk waren uitgevlogen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had het niet over pedofilieNee, dat snapte ik wel. Maar ik dacht aan minimumloon en zo, jouw uitleg is wel verhelderend.SPOILER: offtopic uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
quote:Na binnenkomst van het product zal de Service Afdeling van Azerty beoordelen of het ingeleverde produkt u het recht geeft op reparatie, omruil of creditering.
Azerty geeft bij elk product op de website de garantietermijn aan.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee moet men gedacht hebben. Hebben een nogal vreemde versie Google translate gebruiktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze camping was een bron voor dit topic
Regel anders even veiligheid maatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze camping was een bron voor dit topic
Als er in de eerste zin op die plaats mogelijk staat, dan lijkt het toch net of het kan / er misschien, een man op die snelweg is aangetroffen. Toch niet dat hij misschien of mogelijk gesprongen of mogelijk gegooid is?quote:Politie vindt bloedende man op A76
Toegevoegd: zondag 10 aug 2014, 00:06
Update: zondag 10 aug 2014, 06:31
Op de A76 bij Heerlen is mogelijk een man uit een busje gesprongen of gegooid. De politie kreeg halverwege de middag een melding dat op de snelweg een gewonde man liep. Agenten vonden bij knooppunt Ten Esschen inderdaad iemand met een bloedende hoofdwond.
De man van Roemeense afkomst is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Vijf Roemenen die verderop in een busje zaten te wachten, zijn aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij het incident.
De politie weet niet wat er is gebeurd en vraagt getuigen om zich te melden. Het incident op de A76 gebeurde rond 14.30 uur.
Uh, nee. Volgens mij is er niks mis met die eerste zin.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:05 schreef marcel.nl het volgende:
Op Teletekst en op NOS.nl:
[..]
Als er in de eerste zin op die plaats mogelijk staat, dan lijkt het toch net of het kan / er misschien, een man op die snelweg is aangetroffen. Toch niet dat hij misschien of mogelijk gesprongen of mogelijk gegooid is?
Nee. Die man is sowieso gevonden. Wat er is gebeurd, weten ze niet. Hij kan gesprongen of gegooid zijn, maar het kan ook een andere oorzaak hebben gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:05 schreef marcel.nl het volgende:
Op Teletekst en op NOS.nl:
[..]
Als er in de eerste zin op die plaats mogelijk staat, dan lijkt het toch net of het kan / er misschien, een man op die snelweg is aangetroffen. Toch niet dat hij misschien of mogelijk gesprongen of mogelijk gegooid is?
Dat is een kwestie van stijl. Het is zoals het hier niet staat zeker niet fout en al helemaal niet tenenkrommend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:37 schreef marcel.nl het volgende:
Ik blijf het toch lezen als mogelijk een man.
Misschien wel een vrouw? Misschien helemaal niet?
Mogelijk moet naar mijn mening NA man staan.
Met...?quote:
Jou.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 07:33 schreef marcel.nl het volgende:
Bij mijn collega in de bus afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]
De datum: 9 augustus 2004 in plaats van 9 augustus 2014.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Ik lees over de fout heen, denk ik...
quote:Shannon heeft een navel en een tongpiercing.
Ze zal vast wel een navel hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:27 schreef maily het volgende:
http://www.denhelderactue(...)der-al-dagen-vermist
[..]
Leer is een stadje in Ostfrieslandquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:09 schreef Kees22 het volgende:
Leer in Ostfriesland.
Doet me denken aan een vertelling van Kees van Kooten.
Leer werd gemaakt van koeienhuid en dat was verwant met het Duitse leer want dat betekende leeg omdat de huid leeggemaakt was van de koe.
Of zoiets. Middelbareschoolhumor!
Mja, kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:11 schreef obolos het volgende:
[..]
De datum: 9 augustus 2004 in plaats van 9 augustus 2014.
Zuid Afrikaan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:33 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit etiket ontworpen?
en?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef Ole het volgende:
Eva Jinek legt Louis van Gaal onder de loep
http://www.telegraaf.nl/p(...)onder_de_loep__.html
onder de loep nemenquote:
Duidelijk. We kunnen de reeks nu sluiten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:57 schreef owens251 het volgende:
Menselijke fouten. Niemand is perfect.
Hoezo? Dat is toch in Groningen? Daar lopen ze toch 10 jaar achter?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:11 schreef obolos het volgende:
[..]
De datum: 9 augustus 2004 in plaats van 9 augustus 2014.
Ik heb me wel eens afgevraagd of jij wel gevoel voor humor hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch in Groningen? Daar lopen ze toch 10 jaar achter?
dat maakt het niet minder leuk, zuurpruim.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:57 schreef owens251 het volgende:
Menselijke fouten. Niemand is perfect.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Goed merk. Ik heb heel veel apparaten ervan.
quote:Dave doet aangifte van smaad en laster
Van onze redactie
Dave Roelvink blijft ontkennen dat hij niks te maken heeft met de juwelenroof uit de villa van de familie Pach. De zoon van Dries Roelvink is alle beschuldigingen zat en stapt naar de politie.
Het heet dan ook de Telefaag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
Bij de Telegraaf zijn het pas sukkels.
Telefaal ....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Het heet dan ook de Telefaag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |