Het gaat om een einfache fahrt in één dag, de terugreis mag op een andere dag. Als ik het goed gelezen heb tenminste. Heb er zelf niet zo'n interesse in, heb ik februari al een boel kilometers gemaakt voor minder geld en 1e klasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:38 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Moet je nu serieus heen en terug in één dag, met als hyperknalaanbiedingsondersuperangebot dat het tot de volgende dag 10h00 mag? Ik heb het fout mag ik hopen?
3 trajecten eigenlijk. Uitgeest <> Rhenen , CS <> Zwolle en Hoofddorp <> Vathorst. Steeds regelmatiger van die S&V teams.Kan ook toeval zijn dat het al zo regelmatig was en ik net een andere trein had natuurlijk.quote:
CS als in Utrecht? Den Haag? Heerenveen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:58 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
3 trajecten eigenlijk. Uitgeest <> Rhenen , CS <> Zwolle en Hoofddorp <> Vathorst. Steeds regelmatiger van die S&V teams.Kan ook toeval zijn dat het al zo regelmatig was en ik net een andere trein had natuurlijk.
CS als in Mokum Centraal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
CS als in Utrecht? Den Haag? Heerenveen?
Damsko natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
CS als in Utrecht? Den Haag? Heerenveen?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Het staat toch duidelijk op de website van REWE:
[..]
Seeverkehr zijn de 2 aangegeven trajecten, en nog ergens iets, maar die weet ik zo 1-2-3 niet.
Het staat daar sinds een tijd ook op de bestemmingsdisplay van de bus. "Hoofdstation" of "Groningen HS".quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:38 schreef James1988 het volgende:
Net zoiets als Groningers met hun "Hoofdstation", en dan vooral verwachten dat niet-Groningers dat ook begrijpen.
Groningen Holland Spoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het staat daar sinds een tijd ook op de bestemmingsdisplay van de bus. "Hoofdstation" of "Groningen HS".
Hele verbetering t.o.v. vroeger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het staat daar sinds een tijd ook op de bestemmingsdisplay van de bus. "Hoofdstation" of "Groningen HS".
Ik geloof dat ik het laatst al heb gezegd, maar ik kom uit Groningen en daarom dacht ik vroeger altijd dat Den Haag én een Centraal Station én een Hoofdstation heeft.quote:
Dat dacht ik eerst ookquote:
Plaatselijke eigenaardigheden hou je maar lekker in Schubbekutteveen, zet in Groningen toch gewoon CS op de bussenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Hele verbetering t.o.v. vroeger.
Plaatselijke eigenaardigheden zijn juist leuk.
Blijf maar lekker weg uit Groningen als je er allemaal niet mee om kan gaan als er een keertje wat anders dan CS op een bus staat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Plaatselijke eigenaardigheden hou je maar lekker in Schubbekutteveen, zet in Groningen toch gewoon CS op de bussen
Dit gaat ook helemaal niet om de doorgewinterde reiziger, maar CS aanhouden voor het centrale station in heel Nederland zou toch wel zo consistent zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Blijf maar lekker weg uit Groningen als je er allemaal niet mee om kan gaan als er een keertje wat anders dan CS op een bus staat.
In Groningen komen vooral Duitsers dus dan is Hoofdstation (Hauptbahnhof, Hbf) logischer dan 'CS'.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dit gaat ook helemaal niet om de doorgewinterde reiziger, maar CS aanhouden voor het centrale station in heel Nederland zou toch wel zo consistent zijnIn ieder geval de grote steden waar zo af en toe nog een toeristen komen.
Toeristen die in Groningen komen snappen niet dat er ook nog ergens een Den Haag HS is natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dit gaat ook helemaal niet om de doorgewinterde reiziger, maar CS aanhouden voor het centrale station in heel Nederland zou toch wel zo consistent zijnIn ieder geval de grote steden waar zo af en toe nog een toeristen komen.
In de bushokjes nabij het HS staat nog Centraal stationquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat is verplicht bij alles wat de grens overgaat.
Verplicht? Lijkt me eerder een gevalletje "rekening houden met mensen met veel koffers" en "anders past het niet in de dienstregeling".quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
wat hij noemt zijn westbound tijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
In Apeldoorn staat hij planmatig lang stil.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:43 schreef Fiorano het volgende:
Iniedergeval was bij Amersfoort de tijd alweer ingereden haalde m'n overstap makkelijk.
ZZ Top in HMHquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:25 schreef ReisT het volgende:
Een extra stop op Amsterdam Bijlmer en er stappen nog mensen uit ook. Wat is hier voor iets bijzonders te doen?
ZZ Top in de HMH en One Direction (quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:25 schreef ReisT het volgende:
Een extra stop op Amsterdam Bijlmer en er stappen nog mensen uit ook. Wat is hier voor iets bijzonders te doen?
Verplicht zal het inderdaad niet zijn aangezien de Benelux in de oude, fatsoenlijke dienstregeling binnen 2 minuten op beide stations alweer pleite was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Verplicht? Lijkt me eerder een gevalletje "rekening houden met mensen met veel koffers" en "anders past het niet in de dienstregeling".
Zie ook de achterlijk lange stops van de Benelux in Rotterdam en Roosendaal.
voor dat laatste hadden ze in Edinburgh een nieuw tramlijn geopend. Dan is een paar extra tussenstopjes hier nog bescheiden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:28 schreef boriq het volgende:
[..]
ZZ Top in de HMH en One Direction () in de ArenA.
Waren het ook, eenrichtingstrams?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:35 schreef ReisT het volgende:
[..]
voor dat laatste hadden ze in Edinburgh een nieuw tramlijn geopend. Dan is een paar extra tussenstopjes hier nog bescheiden.
Dat vind ik juist wel weer een goed plan, anders is het gvd net alsof je Monopoly zit te spelen ofzo...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:50 schreef Monopoly het volgende:
Er gaan ook weer stemmen op om het station Groningen-Noord te hernoemen naar de oude naam: Noorderstation. Ik snap dat sommige mensen enigzins nostalgisch zijn, maar dit is toch zonde van het geld?
Als het maar niet sneeuwt hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef James1988 het volgende:
Ferrovie.it speculeert dat men de V250 wel eens een tweede leven zou kunnen geven door voor Trenitalia op de Italiaanse hogesnelheidslijnen te gaan rijden.
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als dat gaat gebeuren ga ik er zeker nog wel een keer een ritje mee maken
Oh, dan zijn al die trein-o-fielen op Drehscheibe fout, my bad.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:41 schreef bork het volgende:
[..]Wat je maar duidelijk vindt, onduidelijker kan je het niet krijgen. Bij db bahn is niks te vinden over Seeverkehr en wikipedia is er duidelijk over, heb ze maar eventjes gevraagd hoe het precies zit, het antwoord van DB:
Hallo Bork, Sie dürfen keine Schiffsfähren nutzen bzw. gilt das REWE-Ticket nicht für die Transportmittel auf dem Wasser. /no
An sich stellt die Fahrt auf den genannten Strecken kein Problem dar. Was manche vielleicht meinen ist, dass die NordOstseeBahn (NOB) das REWE-Ticket nicht anerkennt, da dieses Unternehmen ja nicht zur DB gehört.
Dus met een DB-trein geen probleem![]()
Alleen door de weeksquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Verplicht? Lijkt me eerder een gevalletje "rekening houden met mensen met veel koffers" en "anders past het niet in de dienstregeling".
Zie ook de achterlijk lange stops van de Benelux in Rotterdam en Roosendaal.
Waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Anno1982 het volgende:
Mijn Italiaans is wat roestig, maar hebben ze inmiddels een dieselmotor ingebouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |