Het gaat om een einfache fahrt in één dag, de terugreis mag op een andere dag. Als ik het goed gelezen heb tenminste. Heb er zelf niet zo'n interesse in, heb ik februari al een boel kilometers gemaakt voor minder geld en 1e klasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:38 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Moet je nu serieus heen en terug in één dag, met als hyperknalaanbiedingsondersuperangebot dat het tot de volgende dag 10h00 mag? Ik heb het fout mag ik hopen?
3 trajecten eigenlijk. Uitgeest <> Rhenen , CS <> Zwolle en Hoofddorp <> Vathorst. Steeds regelmatiger van die S&V teams.Kan ook toeval zijn dat het al zo regelmatig was en ik net een andere trein had natuurlijk.quote:
CS als in Utrecht? Den Haag? Heerenveen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:58 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
3 trajecten eigenlijk. Uitgeest <> Rhenen , CS <> Zwolle en Hoofddorp <> Vathorst. Steeds regelmatiger van die S&V teams.Kan ook toeval zijn dat het al zo regelmatig was en ik net een andere trein had natuurlijk.
CS als in Mokum Centraal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
CS als in Utrecht? Den Haag? Heerenveen?
Damsko natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
CS als in Utrecht? Den Haag? Heerenveen?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Het staat toch duidelijk op de website van REWE:
[..]
Seeverkehr zijn de 2 aangegeven trajecten, en nog ergens iets, maar die weet ik zo 1-2-3 niet.
Het staat daar sinds een tijd ook op de bestemmingsdisplay van de bus. "Hoofdstation" of "Groningen HS".quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:38 schreef James1988 het volgende:
Net zoiets als Groningers met hun "Hoofdstation", en dan vooral verwachten dat niet-Groningers dat ook begrijpen.
Groningen Holland Spoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het staat daar sinds een tijd ook op de bestemmingsdisplay van de bus. "Hoofdstation" of "Groningen HS".
Hele verbetering t.o.v. vroeger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het staat daar sinds een tijd ook op de bestemmingsdisplay van de bus. "Hoofdstation" of "Groningen HS".
Ik geloof dat ik het laatst al heb gezegd, maar ik kom uit Groningen en daarom dacht ik vroeger altijd dat Den Haag én een Centraal Station én een Hoofdstation heeft.quote:
Dat dacht ik eerst ookquote:
Plaatselijke eigenaardigheden hou je maar lekker in Schubbekutteveen, zet in Groningen toch gewoon CS op de bussenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Hele verbetering t.o.v. vroeger.
Plaatselijke eigenaardigheden zijn juist leuk.
Blijf maar lekker weg uit Groningen als je er allemaal niet mee om kan gaan als er een keertje wat anders dan CS op een bus staat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Plaatselijke eigenaardigheden hou je maar lekker in Schubbekutteveen, zet in Groningen toch gewoon CS op de bussen
Dit gaat ook helemaal niet om de doorgewinterde reiziger, maar CS aanhouden voor het centrale station in heel Nederland zou toch wel zo consistent zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Blijf maar lekker weg uit Groningen als je er allemaal niet mee om kan gaan als er een keertje wat anders dan CS op een bus staat.
In Groningen komen vooral Duitsers dus dan is Hoofdstation (Hauptbahnhof, Hbf) logischer dan 'CS'.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dit gaat ook helemaal niet om de doorgewinterde reiziger, maar CS aanhouden voor het centrale station in heel Nederland zou toch wel zo consistent zijnIn ieder geval de grote steden waar zo af en toe nog een toeristen komen.
Toeristen die in Groningen komen snappen niet dat er ook nog ergens een Den Haag HS is natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dit gaat ook helemaal niet om de doorgewinterde reiziger, maar CS aanhouden voor het centrale station in heel Nederland zou toch wel zo consistent zijnIn ieder geval de grote steden waar zo af en toe nog een toeristen komen.
In de bushokjes nabij het HS staat nog Centraal stationquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat is verplicht bij alles wat de grens overgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |