quote:Op maandag 23 juni 2014 19:35 schreef b2py het volgende:
In de Ferre hoek!!!!Dat zei je moeder vandaag ook maar ja, dat is ook net alsof je een komkommer door de fucking grand canyon gooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Zo komen we wel Fer in het toernooi.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vandaag ook maar ja, dat is ook net alsof je een komkommer door de fucking grand canyon gooit.
Waarbij wel gezegd moet worden dat deze langeafstandskorting over verschillende vervoerders eigenlijk nooit bestond met het papieren kaartje, maar dat het papieren kaartje zo relatief goedkoop was omdat altijd het NS-tarief werd berekend in plaats van het tarief van de andere vervoerders (en die andere vervoerders zijn tot dusver altijd duurder dan NS...).quote:Op maandag 23 juni 2014 16:59 schreef James1988 het volgende:
Reiziger OV-chipkaart krijgt langeafstandskorting
Een beetje een twee-voor-twaalf-actie, gezien de aanstaande afschaffing van het klassieke papieren treinkaartje, maar mooi dat het geregeld is.
Ik had op Somda zien staan dat ProRail daar een half jaar voor betaalt, iemand een idee waarom?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:45 schreef greavy het volgende:
De twee 189'ers die bij NS International komen te rijden zijn de 189 290 en 189 289 van MRCE.
Beide saai zwart.
De omschakeling naar ERTMS zou in eerste instantie per 2016 zijn, samen met de omschakeling naar 25 Kv. Die hebben ze nu losgekoppeld van elkaar.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik had op Somda zien staan dat ProRail daar een half jaar voor betaalt, iemand een idee waarom?
Zijn die 189'igers overigens definitief of nemen NSI/NSR-Traxx'en het straks over wanneer er genoeg nieuwe zijn?
Al die nachttreinen worden toch de nek omgedraaid dus hey wat boeit het nogquote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Trouwens: die 189'ers zijn toch ook toegelaten in Duitsland en Zwitserland? Want dan zou de Locwissel in Emmerich niet meer nodig zijn, waardoor en weer 20 minuten bespaart wordt.
Vmax 140 dus gaat hem in Duitsland niet wordenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Trouwens: die 189'ers zijn toch ook toegelaten in Duitsland en Zwitserland? Want dan zou de Locwissel in Emmerich niet meer nodig zijn, waardoor en weer 20 minuten bespaart wordt.
Is de snelheid op het traject echt zo hoor ja? Dacht dat dat wel mee viel.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vmax 140 dus gaat hem in Duitsland niet worden
200 hè..quote:Op maandag 23 juni 2014 20:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Is de snelheid op het traject echt zo hoor ja? Dacht dat dat wel mee viel.
Dus moet je er maar een uur langer over doen en de nachttrein naar Berlijn die over de Ausbaustrecke gaat ook maar vertragen?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Stukje in het Ruhrgebied ja, Rheinstrecke niet.
Oja, daar mag je wel snellerquote:Op maandag 23 juni 2014 20:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dus moet je er maar een uur langer over doen en de nachttrein naar Berlijn die over de Ausbaustrecke gaat ook maar vertragen?
Rijden die nachttreinen dat ook ja?quote:
Nee, want DB die wil gewoon met de 101 en 120'ers blijven rijden. En je zit met de maximum snelheid.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Als ze met ICE-3M(F's) gaan rijden dan kan er in totaal wel 40 minuten af.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Rijden die nachttreinen dat ook ja?
Wordt tijd dat men de Vectron P200 eens in Nederland gaat testen dan. Dan kan er ook meteen zo'n 10 minuten af van Amsterdam - Berlijn, wellicht nog wat meer als men Amsterdam - Hengelo op een of andere manier weet te versnellen.
Ja, zoek maar oa op YouTube.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Rijden die nachttreinen dat ook ja?
Wordt tijd dat men de Vectron P200 eens in Nederland gaat testen dan. Dan kan er ook meteen zo'n 10 minuten af van Amsterdam - Berlijn, wellicht nog wat meer als men Amsterdam - Hengelo op een of andere manier weet te versnellen.
Of we halen de V250's terug uit Italië van de opstelterreinen, proppen er 15 kV en PZB/LZB in en gaan daarmee naar Berlijn? Dan wordt dit artikel ook meteen waarheidquote:Op maandag 23 juni 2014 20:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als ze met ICE-3M(F's) gaan rijden dan kan er in totaal wel 40 minuten af.
Je hebt ook nog de intercity naar Berlijnquote:Op maandag 23 juni 2014 20:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
De CNL naar Berlijn/Praag wordt toch opgeheven? Of is dat alleen de tak naar Kopenhagen? Dus dan heeft de trein naar Berlijn toch niks meer te maken met nederlandse loc's?
Let op, dit zijn géén dagkaarten, het betreft twee enkele reizen van/naar vrij in te vullen stations.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:27 schreef greavy het volgende:
REWE verkoopt in Duitsland t/m 28 juni een ticket voor ¤79, waarmee alle* treinen genomen mogen worden door Duitsland, dus ook Fernverkehr, behalve reserveringsplichtige treinen én de 2 trajecten: Norddeich - Norddeich Mole en Niebull - Dagebull Mole (maar naar Westerland mag weer wel).
* Behalve reserveringsplichtige treinen zonder de verplichte reservering. Niet geldig in de 2 aangegeven trajecten en DB Autozug-treinen.
Klikje
Nou, die eerste is alvast 187 meter en 8 centimeterquote:Op maandag 23 juni 2014 21:27 schreef greavy het volgende:
REWE verkoopt in Duitsland t/m 28 juni een ticket voor ¤79, waarmee alle* treinen genomen mogen worden door Duitsland, dus ook Fernverkehr, behalve reserveringsplichtige treinen én de 2 trajecten: Norddeich - Norddeich Mole en Niebull - Dagebull Mole
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vraag me af wat de treinen er van vinden dat ze voor zo'n laag bedrag door Duitsland genomen mogen worden. Wat zegt de vakbond er van?
Oja, vergeten duidelijk te formuleren inderdaad. Maar is wél geldig tot 10:00 de volgende dag.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Let op, dit zijn géén dagkaarten, het betreft twee enkele reizen van/naar vrij in te vullen stations.
Debielquote:Op maandag 23 juni 2014 21:50 schreef greavy het volgende:
Nee, die laatste paar meter mag niet met dat ticket"Omdat het Seeverkehr is naar Norddeich Mole".. Daarom mag men ook niet naar Niebull of Dagebull Mole reizen, maar wél naar Westerland.
Nou inderdaad, alsof je ooit gecontroleerd gaat worden in die vier seconden dat die rit duurtquote:
Preciesquote:Op maandag 23 juni 2014 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, alsof je ooit gecontroleerd gaat worden in die vier seconden dat die rit duurt
Waar haal je dat vandaan?, die 2 vreemde uitzonderingen, ik kan er niks over vinden bij de DB of REWE.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:27 schreef greavy het volgende:
REWE verkoopt in Duitsland t/m 28 juni een ticket voor ¤79, waarmee alle* treinen genomen mogen worden door Duitsland, dus ook Fernverkehr, behalve reserveringsplichtige treinen én de 2 trajecten: Norddeich - Norddeich Mole en Niebull - Dagebull Mole (maar naar Westerland mag weer wel).
* Behalve reserveringsplichtige treinen zonder de verplichte reservering. Niet geldig in de 2 aangegeven trajecten en DB Autozug-treinen.
Klikje
Ik heb de FAQ en de algemene voorwaarden doorgelezen en ik kan er ook niks over vinden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:50 schreef bork het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?, die 2 vreemde uitzonderingen, ik kan er niks over vinden bij de DB of REWE.
quote:Kann ich das Ticket an jedem Tag nutzen oder gibt es Ausschlusstage?
Die Reise an Freitagen ist ausgeschlossen.
Moet je nu serieus heen en terug in één dag, met als hyperknalaanbiedingsondersuperangebot dat het tot de volgende dag 10h00 mag? Ik heb het fout mag ik hopen?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:27 schreef greavy het volgende:
Klikje
Ja man lekker toch. Vanaf Berchtesgaden Hbf even een dagje, lees kwartiertje naar de zee (laatste stukkie lopen)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:38 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Moet je nu serieus heen en terug in één dag, met als hyperknalaanbiedingsondersuperangebot dat het tot de volgende dag 10h00 mag? Ik heb het fout mag ik hopen?
Het staat toch duidelijk op de website van REWE:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:50 schreef bork het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?, die 2 vreemde uitzonderingen, ik kan er niks over vinden bij de DB of REWE.
Seeverkehr zijn de 2 aangegeven trajecten, en nog ergens iets, maar die weet ik zo 1-2-3 niet.quote:Ihre Fahrkarte gilt in den innerdeutschen Zügen der Produktklassen ICE, IC/EC sowie im Vor- und Nachlauf in den Zügen des Nahverkehrs (RE, RB und S-Bahn) sowie in den Nahverkehrszügen der nichtbundeseigenen Eisenbahnen (NE-Bahnen) und in den IC Bussen, jedoch nicht im Seeverkehr und im Autozug.
Bij Seeverkehr denk ik aan boten, niet aan een stukje spoor naar een haven toequote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Het staat toch duidelijk op de website van REWE:
[..]
Seeverkehr zijn de 2 aangegeven trajecten, en nog ergens iets, maar die weet ik zo 1-2-3 niet.
Willen jullie meer of minder kaartcontroles uitvoeren???quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:15 schreef Ajaxfan het volgende:
Blijkbaar hebben ze bij de NS op hun flikker gehad. De frequentie qua kaartcontroles is tamelijk stevig opgeschroefd.
merk er nog niks van. Welk traject?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:15 schreef Ajaxfan het volgende:
Blijkbaar hebben ze bij de NS op hun flikker gehad. De frequentie qua kaartcontroles is tamelijk stevig opgeschroefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |