Gras is groenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:18 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Voor Beter OV is piswoest:
http://www.voorbeterov.nl/
Je reageert wel heel overtrokken.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:18 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Zoals ik net al ergens anders zei:quote:Op maandag 23 juni 2014 15:18 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
quote:Lijkt mij een prima idee, voor 5 euro de verzekering dat je op tijd aankomt of dat NS het omboeken van de vlucht betaalt. Dat je (een gedeelte van) het bedrag dat je voor je treinkaartje betaald hebt terug krijgt als je te laat bent is logisch. Maar voor dit soort gevolgschade vind ik het niet meer dan logisch dat alleen mensen die dat risico niet willen lopen moeten betalen.
En om even de vergelijking met de auto te trekken: ik zie Rijkswaterstaat niet snel komen met een verzekering waardoor zij de kosten van het omboeken van het ticket betalen als je met je auto in een kilometers lange file terecht komt op weg naar Schiphol. En zelfs als ik meer dan een half uur vertraging oploop krijg ik geen deel van mijn wegenbelasting terug. Wat dat betreft is het bij NS juist heel erg goed geregeld.
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloze schijt actie weer. Sta je op Den Haag HS in de vertraagde sprinter. Bandje roept om: "Dames en heren, deze sprinter rijdt naar Den Haag Centraal"
Machinist komt uit zijn hokje, zegt "Nee hoor." En stapt uit.
Dat is het.
Beetje jammer weer.quote:En zoek het verder maar uit.
Einde dienst, jwt.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloze schijt actie weer. Sta je op Den Haag HS in de vertraagde sprinter. Bandje roept om: "Dames en heren, deze sprinter rijdt naar Den Haag Centraal"
Dat is het. En zoek het verder maar uit.
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met het spoor in Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2014 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is het. En zoek het verder maar uit.
Het is een soort reisverzekering, die sluit je ook af voor je vluchten. Nu kan dat ook voor je treinreis. Verder kost het je alleen geld als je het daadwerkelijk gebruikt. En hoe vaak is Schiphol de laatste tijd urenlang onbereikbaar? Dat valt ook mee.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zoals ik net al ergens anders zei:
[..]
Het lijkt erop dat het niet gaat om ¤ 5,- per vlucht, maar om éénmalig ¤ 5,- aanmeldkosten voor de proef:quote:Op maandag 23 juni 2014 16:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is een soort reisverzekering, die sluit je ook af voor je vluchten. Nu kan dat ook voor je treinreis. Verder kost het je alleen geld als je het daadwerkelijk gebruikt. En hoe vaak is Schiphol de laatste tijd urenlang onbereikbaar? Dat valt ook mee.
Inb4 grote storing die vandaag na dit bericht komt.
(bron: nieuwsbericht NS)quote:In de week van 23 juni ontvangen ruim 10.000 NS-klanten een brief waarin zij worden uitgenodigd om deel te nemen aan deze proef. NS hoopt dat uiteindelijk ongeveer 1.500 klanten aan de proef deel zullen nemen voor een goed beeld van de service en de ervaringen van klanten en personeel. Deelname aan de proef kost de klant ¤ 5,-. Daarmee weten ze zeker dat de reis goed gepland en gevolgd wordt. Indien nodig worden noodmaatregelen in gang gezet en eventueel zelfs restitutie verleend voor het omboeken van de vlucht/eventuele hotelovernachting of het vliegticket.
Ik had er laatst één als sprinter tussen Den Haag en Rotterdam, Duits rijden om de rijtijden nog een beetje proberen te halen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:00 schreef ReisT het volgende:
Voor de variatie zit ik nu in een ICM met eindbestemming Rhenen.
Ja dat zei ik toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het niet gaat om ¤ 5,- per vlucht, maar om éénmalig ¤ 5,- aanmeldkosten voor de proef:
[..]
(bron: nieuwsbericht NS)
Dit is eigenlijk alsof je brood bij de bakker koopt, en de bakker vervolgens garandeert dat de pindakaas die je op je brood smeert ook nog eens lekker is.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vind het een hele leuke analogie die met de bakker enzo maar NS is natuurlijk niet de leverancier van de vlucht opzich dus is het geen geldige vergelijking. Ik vind het wel cool dat NS dit bedenkt eigenlijk.
Reiziger op 1, 2 en 3 bla blaquote:Op maandag 23 juni 2014 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met het spoor in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was het maar zo'n feestquote:Op maandag 23 juni 2014 19:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja en niet alleen dat. Er zijn op veel HBO's en Uni's nu al geen lessen meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |