Ik ben dus niet de enige met dat voorgevoelquote:Op zondag 22 juni 2014 12:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn (treurige) voorspelling: Massa vindt een manier om het helemaal zelf te verpesten.
Al een half uurquote:Op zondag 22 juni 2014 13:00 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sky is begonnen met hun voorbeschouwing
Zo'n 30 minuten geledenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:00 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sky is begonnen met hun voorbeschouwing
of nog erger: Bottas en Massa gaan er samen af in de eerste bocht...quote:Op zondag 22 juni 2014 12:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn (treurige) voorspelling: Massa vindt een manier om het helemaal zelf te verpesten.
Is ook niet zo'n vreemd voorgevoel, ik hoop voor hem dat het anders (goed af) looptquote:Op zondag 22 juni 2014 13:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met dat voorgevoel
Dat hoop ik ook, maar ik deel jullie voorgevoelquote:Op zondag 22 juni 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet zo'n vreemd voorgevoel, ik hoop voor hem dat het anders (goed af) loopt
Ik ook. Elke minuut zo'n 30s bufferen. Dit 5x aan 'n stuk en dan gooit ie me eruit.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:19 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik wordt elke keer eruit gegooit bij de sky stream op mij rasberry pi. Iemand hier een oplossing voor??
Waarom in DM? Dat kan toch gewoon in het topic?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand weer een goede stream doorgeven in dm? Die van vorige week is down
Waarom zappen jullie dan niet gewoon naar de Duitser, is het op de tv en zit gewoon in het basis pakketquote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik ook. Elke minuut zo'n 30s bufferen. Dit 5x aan 'n stuk en dan gooit ie me eruit.
Ik heb de vraag al in het algemeen topic van XBMChub gegooid, maar blijkbaar weet niemand een antwoord....
Nee...quote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom in DM? Dat kan toch gewoon in het topic?
Hoezo dat niet? Ligt er weer een of andere kutmod daarover te zeiken of wat?quote:
Je gaat een goede hd stream niet aan een gigantisch publiek doorsluizenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo dat niet? Ligt er weer een of andere kutmod daarover te zeiken of wat?
Zoveel mensen zitten toch niet in dit topic?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat een goede hd stream niet aan een gigantisch publiek doorsluizen
Geen RTL hier, ik woon in Belgiëquote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom zappen jullie dan niet gewoon naar de Duitser, is het op de tv en zit gewoon in het basis pakket
166 lurkers in dit topic alleen alquote:Op zondag 22 juni 2014 13:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoveel mensen zitten toch niet in dit topic?
Hoe zie je dat in godsnaam?quote:
Huh, zit de Duitser niet in het basis pakket in belgie?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Geen RTL hier, ik woon in BelgiëEnige F1 uitzending is op La Deux in het Frans
Ja gecondoleerd nog daarmee Sinister-D-quote:
Muis over link houdenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe zie je dat in godsnaam?
Ow en hoi voor alle lurkers
Om half 2?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:30 schreef Geralt het volgende:
Goed, ik ga me verplaatsen richting de tv met bier en nootjes.
Veel plezier allemaal met de race zo.
De voorbeschouwing is toch bezig? Natuurlijk ga ik om half 2 naar de tv!?quote:
ik ben benieuwdquote:Op zondag 22 juni 2014 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb ook nog een SKY HD stream in de aanbieding.
Top, bedankt!quote:Op zondag 22 juni 2014 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Kwalificatie: m98-856-690
Race: m72-811-057
Stond niet in de OP
Idd achter de decoder. Veel te veel geld voor een digitaal pakket te nemen waar RTL inzit, en dan moet ik maandelijks nog een extra bedrag er bovenop neerleggen om dan Sporting Telenet te hebben waar ze de F1 in het Vlaams op uitzenden. Dus nee, dan maar de races die ze niet op de Beeb uitzenden in het Frans kijken en de voor- en nabeschouwing van Sky via streamquote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Huh, zit de Duitser niet in het basis pakket in belgie?![]()
En Belgie heeft het ook achter de betaalzender neerm ik aan.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja gecondoleerd nog daarmee Sinister-D-
veel plezier ook daarmee alvast. Brennie werkt in bels, dus dat kijken we straks ook ff.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Wel 2 keer zoveel redenen om richting café te gaan met het WK. 1x in het oranje en de 2de keer in het roodRond 4 uur dus naar buiten om op het kerkplein om voor groot scherm pinten te pakken
Ik denk dat Red Bull wel massaal met de kaartjes heeft zitten strooien aan alles en iedereen die ooit maar een vage link heeft gehad met het merk, winkeliers, vliegeniers, halfbakken sigarenboer die 3 blikjes heeft verkocht, enzovoort om het gewoon heel druk te laten lijken.quote:
30 seconden achter dus...quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/cubejam
Het was volgens mij vrij snel uitverkocht, dus het zal ook wel te maken hebben met de lange afwezigheid in combinatie met de successen van Red Bull.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik denk dat Red Bull wel massaal met de kaartjes heeft zitten strooien aan alles en iedereen die ooit maar een vage link heeft gehad met het merk, winkeliers, vliegeniers, halfbakken sigarenboer die 3 blikjes heeft verkocht, enzovoort om het gewoon heel druk te laten lijken.
En ze zitten natuurlijk midden in Europa en is dus voor veel fans ook gewoon kort(er)bij.
Anders noemen ze het toch gewoon de Australianring, bij Maikel Shoemacher, Danny Rikardo, Seb Vtél doen ze er ook niet moeilijk over. Alles en iedereen heet maar zo zoals zij het het makkelijkst vinden om uit te spreken.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik lach me het hele weekend al rot om Britten die Österreichring proberen uit te spreken.
hup hup hupquote:
Jammer dat het niet werkt met android appquote:Op zondag 22 juni 2014 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Kwalificatie: m98-856-690
Race: m72-811-057
Stond niet in de OP
Kan ik me vrij weinig van herinnerenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 1964 op de Zeltweg
Wat een flop was dat
Werkt voor mijquote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Jammer dat het niet werkt met android app
Handrem vergeten, gebeurt mij ook weleens.quote:
Dan nog zou Vettel de betere auto krijgen. Lijkt me dus niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou Red Bull dan gewoonweg geen middelen hebben om 2 gelijkwaardige wagens te maken? Kan me dat bijna niet voorstellen, maar er zijn toch behoorlijk wat jaren geweest dat er maar 1 auto fatsoenlijk bleef rijden.
In het verleden was dat sowieso al iets wat niet vreemd was.....
Je zou het denken hè, raar is het wel. En qua geld zou het daar toch goed moeten zitten.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou Red Bull dan gewoonweg geen middelen hebben om 2 gelijkwaardige wagens te maken? Kan me dat bijna niet voorstellen, maar er zijn toch behoorlijk wat jaren geweest dat er maar 1 auto fatsoenlijk bleef rijden.
Ja want ze geven Vettel vast de waardeloze auto..quote:Op zondag 22 juni 2014 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Had ik je vorige week ook wel kunnen vertellenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:09 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vettel 22stedie wordt dit jaar geen kampioen
ERS-knopje denk ikquote:
De "overtake"-knopquote:
Dan zijn het vast en zeker Gremlins wat in die wagen zittenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja want ze geven Vettel vast de waardeloze auto..
In 2010 ook, en toen had Webber nooit gezeik. Jaar erna had Webber altijd gezeik, en in 2013 ook. Maar Riccardo heeft ook al problemen gehadquote:Op zondag 22 juni 2014 14:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan zijn het vast en zeker Gremlins wat in die wagen zitten![]()
Ik zeg toch dat ik het me bijna niet kan voorstellen dat ze dat niet kunnen, maar geef eens een verklaring waarom dat het (dit jaar) dan altijd bij Vettel gebeurt....
quote:
op supersoftsquote:Op zondag 22 juni 2014 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Mercedessen zijn echt niet sneller dan de Williamsen
Tuurlijk wel. Wacht maar tot na de pitstop.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Mercedessen zijn echt niet sneller dan de Williamsen
Je zou toch verwachten dat ze op ongeveer acht tienden willen zitten..quote:Op zondag 22 juni 2014 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wacht maar tot na de pitstop.
snel, ze verliezen tijdquote:Op zondag 22 juni 2014 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd wanneer de Williamsen gaan stoppen
Nee, dat gaat niet meer goedkomen.quote:
merc kan nog kapot gaanquote:Op zondag 22 juni 2014 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Massa heeft echt altijd pech met die stops
Als je dan al op zaterdag de rest van het verslag voor de frontpage maakt, hoeven we zondag niet meer voor de tv te zittenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik had gister al gezegd dat de Mercedes het wel gaat redden
Alsof iemand dat wiltquote:Op zondag 22 juni 2014 14:28 schreef opreis het volgende:
we moeten ff een satefy car hebben, dan kunnen we nog wat van Vettel zien
onterecht hij kan er niets aan doen ze gingen toch dit weekend meer straf uitdelenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
stevige straf voor Gutierrez. 10 seconden stilstaan in de pits
Ik las juist dat ze minder willen straffen. Dit is wel een dubbele straf, want hij was ook al tijd kwijt met het terugduwen en vastzetten.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
onterecht hij kan er niets aan doen ze gingen toch dit weekend meer straf uitdelen
Het zou een straf voor het team moeten worden, niet voor de coureurquote:Op zondag 22 juni 2014 14:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
onterecht hij kan er niets aan doen ze gingen toch dit weekend meer straf uitdelen
Hij al gestraft. Ze zijn weer lekker domme straffen aan het geven.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik las juist dat ze minder willen straffen. Dit is wel een dubbele straf, want hij was ook al tijd kwijt met het terugduwen en vastzetten.
Ik denk C.quote:
Dat is een standaardregel dit seizoen.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Hij al gestraft. Ze zijn weer lekker domme straffen aan het geven.
Dit ook jaquote:
Idemquote:Op zondag 22 juni 2014 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 2 Toro Rosso onderdelen en Kvyat in mijn manager.
Ik vind dit niet zo leuk
Ik deel deze mening.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 2 Toro Rosso onderdelen en Kvyat in mijn manager.
Ik vind dit niet zo leuk
okequote:Op zondag 22 juni 2014 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
Zoals verwacht rijdt Rosberg nu simpelweg keihard weg.
1-2'tje voor Mercedes.
Hij rijdt wel hard weg in sector 3. Gewoon minder power?quote:
kaputtquote:Op zondag 22 juni 2014 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is meer aan de hand bij Rosberg lijkt het
Alsof niet dezelfde opmerkingen zouden komen als het Maldonado of Hamilton was geweestquote:
xdquote:
Ik doe ook alleen maar een constateringquote:Op zondag 22 juni 2014 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alsof niet dezelfde opmerkingen zouden komen als het Maldonado of Hamilton was geweest
Ja daarom.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij had met deze actie alleen zichzelf ermee
Dan komt het erop neer dat iedereen die hier komt gewoon alle coureurs haten.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |