Alsof iemand dat wiltquote:Op zondag 22 juni 2014 14:28 schreef opreis het volgende:
we moeten ff een satefy car hebben, dan kunnen we nog wat van Vettel zien
onterecht hij kan er niets aan doen ze gingen toch dit weekend meer straf uitdelenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
stevige straf voor Gutierrez. 10 seconden stilstaan in de pits
Ik las juist dat ze minder willen straffen. Dit is wel een dubbele straf, want hij was ook al tijd kwijt met het terugduwen en vastzetten.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
onterecht hij kan er niets aan doen ze gingen toch dit weekend meer straf uitdelen
Het zou een straf voor het team moeten worden, niet voor de coureurquote:Op zondag 22 juni 2014 14:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
onterecht hij kan er niets aan doen ze gingen toch dit weekend meer straf uitdelen
Hij al gestraft. Ze zijn weer lekker domme straffen aan het geven.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik las juist dat ze minder willen straffen. Dit is wel een dubbele straf, want hij was ook al tijd kwijt met het terugduwen en vastzetten.
Ik denk C.quote:
Dat is een standaardregel dit seizoen.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Hij al gestraft. Ze zijn weer lekker domme straffen aan het geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |