Handrem vergeten, gebeurt mij ook weleens.quote:
Dan nog zou Vettel de betere auto krijgen. Lijkt me dus niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou Red Bull dan gewoonweg geen middelen hebben om 2 gelijkwaardige wagens te maken? Kan me dat bijna niet voorstellen, maar er zijn toch behoorlijk wat jaren geweest dat er maar 1 auto fatsoenlijk bleef rijden.
In het verleden was dat sowieso al iets wat niet vreemd was.....
Je zou het denken hè, raar is het wel. En qua geld zou het daar toch goed moeten zitten.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou Red Bull dan gewoonweg geen middelen hebben om 2 gelijkwaardige wagens te maken? Kan me dat bijna niet voorstellen, maar er zijn toch behoorlijk wat jaren geweest dat er maar 1 auto fatsoenlijk bleef rijden.
Ja want ze geven Vettel vast de waardeloze auto..quote:Op zondag 22 juni 2014 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Had ik je vorige week ook wel kunnen vertellenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:09 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vettel 22stedie wordt dit jaar geen kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |