Alsof iemand dat wiltquote:Op zondag 22 juni 2014 14:28 schreef opreis het volgende:
we moeten ff een satefy car hebben, dan kunnen we nog wat van Vettel zien
onterecht hij kan er niets aan doen ze gingen toch dit weekend meer straf uitdelenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
stevige straf voor Gutierrez. 10 seconden stilstaan in de pits
Ik las juist dat ze minder willen straffen. Dit is wel een dubbele straf, want hij was ook al tijd kwijt met het terugduwen en vastzetten.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
onterecht hij kan er niets aan doen ze gingen toch dit weekend meer straf uitdelen
Het zou een straf voor het team moeten worden, niet voor de coureurquote:Op zondag 22 juni 2014 14:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
onterecht hij kan er niets aan doen ze gingen toch dit weekend meer straf uitdelen
Hij al gestraft. Ze zijn weer lekker domme straffen aan het geven.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik las juist dat ze minder willen straffen. Dit is wel een dubbele straf, want hij was ook al tijd kwijt met het terugduwen en vastzetten.
Ik denk C.quote:
Dat is een standaardregel dit seizoen.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Hij al gestraft. Ze zijn weer lekker domme straffen aan het geven.
Dit ook jaquote:
Idemquote:Op zondag 22 juni 2014 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 2 Toro Rosso onderdelen en Kvyat in mijn manager.
Ik vind dit niet zo leuk
Ik deel deze mening.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 2 Toro Rosso onderdelen en Kvyat in mijn manager.
Ik vind dit niet zo leuk
okequote:Op zondag 22 juni 2014 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
Zoals verwacht rijdt Rosberg nu simpelweg keihard weg.
1-2'tje voor Mercedes.
Hij rijdt wel hard weg in sector 3. Gewoon minder power?quote:
kaputtquote:Op zondag 22 juni 2014 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is meer aan de hand bij Rosberg lijkt het
Alsof niet dezelfde opmerkingen zouden komen als het Maldonado of Hamilton was geweestquote:
xdquote:
Ik doe ook alleen maar een constateringquote:Op zondag 22 juni 2014 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alsof niet dezelfde opmerkingen zouden komen als het Maldonado of Hamilton was geweest
Ja daarom.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij had met deze actie alleen zichzelf ermee
Dan komt het erop neer dat iedereen die hier komt gewoon alle coureurs haten.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |