veel plezier ook daarmee alvast. Brennie werkt in bels, dus dat kijken we straks ook ff.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Wel 2 keer zoveel redenen om richting café te gaan met het WK. 1x in het oranje en de 2de keer in het roodRond 4 uur dus naar buiten om op het kerkplein om voor groot scherm pinten te pakken
Ik denk dat Red Bull wel massaal met de kaartjes heeft zitten strooien aan alles en iedereen die ooit maar een vage link heeft gehad met het merk, winkeliers, vliegeniers, halfbakken sigarenboer die 3 blikjes heeft verkocht, enzovoort om het gewoon heel druk te laten lijken.quote:
30 seconden achter dus...quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/cubejam
Het was volgens mij vrij snel uitverkocht, dus het zal ook wel te maken hebben met de lange afwezigheid in combinatie met de successen van Red Bull.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik denk dat Red Bull wel massaal met de kaartjes heeft zitten strooien aan alles en iedereen die ooit maar een vage link heeft gehad met het merk, winkeliers, vliegeniers, halfbakken sigarenboer die 3 blikjes heeft verkocht, enzovoort om het gewoon heel druk te laten lijken.
En ze zitten natuurlijk midden in Europa en is dus voor veel fans ook gewoon kort(er)bij.
Anders noemen ze het toch gewoon de Australianring, bij Maikel Shoemacher, Danny Rikardo, Seb Vtél doen ze er ook niet moeilijk over. Alles en iedereen heet maar zo zoals zij het het makkelijkst vinden om uit te spreken.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik lach me het hele weekend al rot om Britten die Österreichring proberen uit te spreken.
hup hup hupquote:
Jammer dat het niet werkt met android appquote:Op zondag 22 juni 2014 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Kwalificatie: m98-856-690
Race: m72-811-057
Stond niet in de OP
Kan ik me vrij weinig van herinnerenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 1964 op de Zeltweg
Wat een flop was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |