quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:03 schreef sacha het volgende:
[..]PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hey, een tweelingzeilbootquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
Serieus wat een lullig bootje. De Groene draak is leuker [ afbeelding ]
Die is niet groen. En het is Draeckquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Als ik een draak zoek krijg ik dit.
[ afbeelding ]
Kutwijfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat krijg je als je op Drakin zoekt?
Een honingSasqwatserquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vrouw links vindt het nogal chanant en wil het liefst wegquote:
quote:
Heb je Max ook gezien?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:27 schreef sacha het volgende:
ik viel bijna van mijn fiets van verbazing![]()
Jij bent ook al compleet gehersenspoeld met je "chanant".quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vrouw links vindt het nogal chanant en wil het liefst weg
Die zit daar toch?quote:
Wie staat er nou eigenlijk in jouw avatar? Ik herken het niet, zie niet eens of het een m of een f is.quote:
Duitse 3-kleur even uit het haar gehaald voor je.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie staat er nou eigenlijk in jouw avatar? Ik herken het niet, zie niet eens of het een m of een f is.
Die vraag heb ik ook al lang.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie staat er nou eigenlijk in jouw avatar? Ik herken het niet, zie niet eens of het een m of een f is.
Op de foto zit ze daar toch met een lelijk blauw jasje.quote:
Jamaar, nu zie ik het nog niet, is het Anouk??quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duitse 3-kleur even uit het haar gehaald voor je.
Ja, het is afschuwelijk hčquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent ook al compleet gehersenspoeld met je "chanant".
Ja, maar die foto is van Facebook en niet van sachaquote:
Is volgens mij wit, maar door de weerspiegeling en het licht lijkt het lichtblauw.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de foto zit ze daar toch met een lelijk blauw jasje.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jamaar, nu zie ik het nog niet, is het Anouk??
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de foto zit ze daar toch met een lelijk blauw jasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
Ohh pronken met andermans verenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar die foto is van Facebook en niet van sacha
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Die fout heb ik wel gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het is afschuwelijk hč![]()
Bijna had ik de kardinale fout gemaakt om iemand te corrigeren, maar ineens ging er vaak een lichtje branden net als met het woord soberso. Toen ik dat voor het eerst las dacht ik echt![]()
Ongeveer 2 pagina's aanreacties was het gevolg.
![]()
Als we het toch over draken hebbenquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wat chanant!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die fout heb ik wel gemaakt.![]()
Ongeveer 2 pagina's aanreacties was het gevolg.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Deze?quote:
Kende ik helemaal niet. Niet slecht hoor.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden![]()
Nep blondie.quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:35 schreef sacha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
ik daar gofferdomme bijna van mijn fiets flikkeren en de hele dag 'van je ras, ras ras, rijdt de koning door de plas, van je erk, erk, erk, rijdt de koning door de kerruk' in mijn hoofd hebben, en jij effe gewoon zeggen dat ik met andermans prut loop te pronken?quote:
...![]()
Ik heb er verder niks mee. Met die Draeckenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik daar gofferdomme bijna van mijn fiets flikkeren en de hele dag 'van je ras, ras ras, rijdt de koning door de plas, van je erk, erk, erk, rijdt de koning door de kerruk' in mijn hoofd hebben, en jij effe gewoon zeggen dat ik met andermans prut loop te pronken?Iedereen is een kutlultrut
Het is ook raar kuddegedrag en het doet me daarom deugd jou gewoon sowieso te zien typenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....ik ken de achterlijke cultuur nu, maar ik weiger er aan mee te doen.
Sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik daar gofferdomme bijna van mijn fiets flikkeren en de hele dag 'van je ras, ras ras, rijdt de koning door de plas, van je erk, erk, erk, rijdt de koning door de kerruk' in mijn hoofd hebben, en jij effe gewoon zeggen dat ik met andermans prut loop te pronken?![]()
Van je 1, 2, 3, sta stil!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat doe je expres, toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook raar kuddegedrag en het doet me daarom deugt jou gewoon sowieso te zien typen
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:43 schreef sacha het volgende:
Ik las afgelopen week dat iemand zijn trouwdag daar in het water was gevallen, maar weet niet meer van wie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zangeres van X-Mal Deutschland ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze?
Kende ik helemaal niet. Niet slecht hoor.![]()
In de jaren 80 was ik helemaal into de Neue Deutsche Welle en waar anderen een poster van Kim Wilde of Debby Harry hadden, hing bij mij Anja boven het bed.![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Nou dan mag je namens Anja wel deze ui aanhouden. Die vorige leek op Geert Wilders.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zangeres van X-Mal Deutschland ja.![]()
In de jaren 80 was ik helemaal into de Neue Deutsche Welle en waar anderen een poster van Kim Wilde of Debby Harry hadden, hing bij mij Anja boven het bed.Iedereen is een kutlultrut
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Het was toen ook wel een lekker wijfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zangeres van X-Mal Deutschland ja.![]()
In de jaren 80 was ik helemaal into de Neue Deutsche Welle en waar anderen een poster van Kim Wilde of Debby Harry hadden, hing bij mij Anja boven het bed.Dus dat kan ik wel begrijpen
http://www.nu.nl/achterkl(...)huwelijksbootje.htmlquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las afgelopen week dat iemand zijn trouwdag daar in het water was gevallen, maar weet niet meer van wie....![]()
quote:Nou ja, wel toevallig!!
O ja, het was Carolienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)huwelijksbootje.html
Ah, we doen een rondje jaren '70 en '80 geloof ikquote:Leuk!|!
Sentimentquote:
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Grappig met welke nummers je aan komt zetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
Dit is trouwens echt een lekker nummer, zo jaren '80, geweldig!
Meestal komt deze namelijk voorbij....en het is idd erg 80-'s allemaal.
![]()
FF gauw foto's gaan maken van de buurman, die is hooi aan het draaien in het weiland naast ons huis, en de zwermen vogels die erop af komen om wurmpjes enzo te eten, zijn echt gigantisch
Ik heb er niks meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig met welke nummers je aan komt zetten.
Meestal komt deze namelijk voorbij....en het is idd erg 80-'s allemaal.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb ook weleens gedacht dat het Hans Klok was in je ava (die andere).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal komt deze namelijk voorbij....en het is idd erg 80-'s allemaal.![]()
De muziek vind ik niets
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:52 schreef ElizabethR het volgende:
FF gauw foto's gaan maken van de buurman, die is hooi aan het draaien in het weiland naast ons huis, en de zwermen vogels die erop af komen om wurmpjes enzo te eten, zijn echt gigantisch
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik stond toch op ignorequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Smaken verschillen Soury om maar eens een open deur in te trappen.
Geert Wilders, Hans Klok....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gedacht dat het Hans Klok was in je ava (die andere).![]()
Ik had het beter niet kunnen vertellen.
Dat heb ik nou bij de Toppers....quote:De muziek vind ik niets![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
Stond ja....mijn ignore button werkt altijd maar heel kort.quote:
Allemaal de schuld van FOK! (en de Rabobank natuurlijk)![]()
Die vonnik nie zoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal komt deze namelijk voorbij....en het is idd erg 80-'s allemaal.Dus die heb ik geskipped.
quote:
Nou, ik vind het goeie muziek, en daarom bedankt KT, voor de tip.
En dan is het nu hoog tijd voor koffie en een dutje op de tuinbank
De postbode moet ook wel wat meer km's per dag afleggen dan jij .. Tis hem gegundquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
de Postbode heeft een Winora![]()
ik wil graag ouderwets trappen zonder versnellingen![]()
Jawel, want nu weten we wie het is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geert Wilders, Hans Klok....Ik had het beter niet kunnen vertellen.
[..]
Dat heb ik nou bij de Toppers....
En ik hou ook helemaal niet van het genre wat door Toppers gezongen wordt of andere Nederlandse muziek, het ging mij om het feestje.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]Nu wel! Maar ik kan niet goed zien wat het is, rozen? Heb jij dat gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stond ja....mijn ignore button werkt altijd maar heel kort.
Allemaal de schuld van FOK! (en de Rabobank natuurlijk)
Nu nog? Dat heb ik allang gedaan, kan je beter niet meteen je bed in?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, ik vind het goeie muziek, en daarom bedankt KT, voor de tip.
En dan is het nu hoog tijd voor koffie en een dutje op de tuinbankIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
leider leider mach mir den Hose ein bischen weider, aber nicht zu weid dat ie van mn gat af glijdquote:![]()
Errug spannend.quote:
Gifje voor jou als afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Errug spannend.
Gifje voor jou als afleiding.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
De postbode moet ook wel wat meer km's per dag afleggen dan jij .. Tis hem gegund
...![]()
Ik heb een mooi fiets verhaal van mijn broer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
de Postbode heeft een Winora![]()
ik wil graag ouderwets trappen zonder versnellingen
Die zet ik wel onder een spoiler kan lang zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
nee joh, gekkie!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu wel! Maar ik kan niet goed zien wat het is, rozen? Heb jij dat gemaakt?
...![]()
Hey, het is hier een uur vroeger hoor. Het is nu bijna 10 uur, en mijn dutje was zaligquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu nog? Dat heb ik allang gedaan, kan je beter niet meteen je bed in?
Ik ook, ze leken de klokkenluiders van de Notre Dame welquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een mooi fiets verhaal van mijn broer.
Die zet ik wel onder een spoiler kan lang zijn.Dat is wel een bijzonder toeval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een mooi fiets verhaal van mijn broer.
Die zet ik wel onder een spoiler kan lang zijn.Wat een bijzonder verhaal, dat kan geen toeval zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
De Quasimodo' s?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ze leken de klokkenluiders van de Notre Dame wel![]()
Wat is er dan voor bijzonders met dat boeket aan de hand?quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Maar zo laat op de avond nog een dutje, dan zou ik s nachts niet in slaap kunnen komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey, het is hier een uur vroeger hoor. Het is nu bijna 10 uur, en mijn dutje was zaligIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zal wel moeten anders zouden ze elkaar toch kennen ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een bijzonder verhaal, dat kan geen toeval zijn.![]()
Van 21:00 tot 21:20? Dat is toch niet laat, dan begint de avond netquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zo laat op de avond nog een dutje, dan zou ik s nachts niet in slaap kunnen komen.
Nee hoor, er is ook nog zoiets als voorbestemd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel moeten anders zouden ze elkaar toch kennen ..Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Voor mij wel te laat voor een dutje, die doe ik het liefst tussen 7 en 8quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van 21:00 tot 21:20? Dat is toch niet laat, dan begint de avond net
Het was ook nog op hemelvaartsdag. Ze hadden ook zo iets van ze zijn vast trots op onsquote:
Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook nog op hemelvaartsdag. Ze hadden ook zo iets van ze zijn vast trots op ons
Ja he? Mijn zus vond het engquote:
Echt?! Ja sommige mensen vinden dat eng. Ik zou juist blij zijn met zulke tekens.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ja sommige mensen vinden dat eng. Ik zou juist blij zijn met zulke tekens.Ik sta daar ook wel voor open, hoe nuchter is ook ben. Ik geloof niet in toeval maar soms kan je er niet omheen. Ik heb het kaartje gezien van die broers en de achterkant is een plaatje van een fietsspel dat spel hadden we als kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal niets, sollyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is er dan voor bijzonders met dat boeket aan de hand?
...![]()
Echt heel bijzonderquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sta daar ook wel voor open, hoe nuchter is ook ben. Ik geloof niet in toeval maar soms kan je er niet omheen. Ik heb het kaartje gezien van die broers en de achterkant is een plaatje van een fietsspel dat spel hadden we als kind. [ afbeelding ]
Ik ben normaal ook nogal een nuchtere, maar er zijn van die dingen ....Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik heb geen idee wat voor spel dat zou zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sta daar ook wel voor open, hoe nuchter is ook ben. Ik geloof niet in toeval maar soms kan je er niet omheen. Ik heb het kaartje gezien van die broers en de achterkant is een plaatje van een fietsspel dat spel hadden we als kind. [ afbeelding ]![]()
Jammer, ik hoopte dat er een verhaal achter de blommen zat.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt heel bijzonder
Ik ben normaal ook nogal een nuchtere, maar er zijn van die dingen .......![]()
Nah het hoeft niet in het belachelijke getrokken worden hoor. Ik vond het mooi.quote:
Zand er overIedereen is een kutlultrut
Het is zeker niet belachelijk, ik denk dat dit één van de mooiste herinneringen is voor je broer aan deze fietstocht.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah het hoeft niet in het belachelijke getrokken worden hoor. Ik vond het mooi.
Zand er overIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Het was een prachtige tocht ik heb weer facebook zodat ik foto's kan zien. Mijn nicht werkt voor een krant en is fotograaf. Maar idd was dat een bijzondere ervaring.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeker niet belachelijk, ik denk dat dit één van de mooiste herinneringen is voor je broer aan deze fietstocht.Iedereen is een kutlultrut
Lol, ik zit net een film over paranormale toestanden te kijken, hebben jullie het over tekens van gener zijde
doe niet zo raar, troela, ik bedoel er helemaal niets meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah het hoeft niet in het belachelijke getrokken worden hoor. Ik vond het mooi.
Zand er over
...![]()
Makkelijk hč om op die manier op de hoogte te blijven, kan je een beetje mee genieten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een prachtige tocht ik heb weer facebook zodat ik foto's kan zien. Mijn nicht werkt voor een krant en is fotograaf. Maar idd was dat een bijzondere ervaring.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja alles ging langs me heen zonder facebook.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Makkelijk hč om op die manier op de hoogte te blijven, kan je een beetje mee genieten.Iedereen is een kutlultrut
Zo bedoel ik het ook niet hoor. Ik heb het verteld en meer niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
doe niet zo raar, troela, ik bedoel er helemaal niets meeIedereen is een kutlultrut
FYI Soury, als bij ons de lampen aan en uit gaan, de deur opengaat of de televisie opeens op een ander zender gaat zingen de Aap en ik het Twilight zone muziekje en bedanken vervolgens Opa
...![]()
Lekkere feestjes daarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:34 schreef sacha het volgende:
FYI Soury, als bij ons de lampen aan en uit gaan, de deur opengaat of de televisie opeens op een ander zender gaat zingen de Aap en ik het Twilight zone muziekje en bedanken vervolgens Opa![]()
![]()
![]()
zo van beste sjoef kom je op mijn feestje in mijn gekkenhuis, neem je zwemkleren mee en je wordt niet thuisgebracht?quote:
neh
...![]()
Je wilt hem houden?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
zo van beste sjoef kom je op mijn feestje in mijn gekkenhuis, neem je zwemkleren mee en je wordt niet thuisgebracht?
neh
haha neem je zwemkleding meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
zo van beste sjoef kom je op mijn feestje in mijn gekkenhuis, neem je zwemkleren mee en je wordt niet thuisgebracht?
neh
Is wel originele manier om me bij je te laten logeren ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
neh![]()
Als er geen wind staat zal je moeten roeien.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dan wacht ik toch tot er wind komtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er geen wind staat zal je moeten roeien.![]()
schetenkracht!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er geen wind staat zal je moeten roeien.
...![]()
Hoe vaak heb je op die pixel lopen te klikken?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind grappig!
BUG / "Dode pixel" in de layout![]()
![]()
Ik heb 2 pogingen gewaagd, dus 6 keerquote:Op zondag 22 juni 2014 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je op die pixel lopen te klikken?
Sacha goede UI minder hamster meer tet aub![]()
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim![]()
Ah, dus ik hoef er niet op te klikken begrijp ik, maar ik zie hem nu ook ineensquote:![]()
wat raar... nooit eerder opgevallen
enne... die spoilers zijn klote om terug te lezendus dat heb ik maar opgegeven..
![]()
![]()
Wat betekent dat dan? Ik snap er niets van. Als ik het google kom ik uit op Konami Easter eggs, maar ik vind nergens een verklaring wat dat nu precies inhoudt. Wel vond ik een pagina over dat spel, Utopia, waarin je blijkbaar van die eieren moest vinden om iets te unlocken.quote:Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Ow geen idee. Die Gloorbek zit echt fantastisch iemand te trollen in dat topic en ik denk dat er ontelbare users op die pixel geklikt hebben om het toch maar even te checken.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan? Ik snap er niets van. Als ik het google kom ik uit op Konami Easter eggs, maar ik vind nergens een verklaring wat dat nu precies inhoudt. Wel vond ik een pagina over dat spel, Utopia, waarin je blijkbaar van die eieren moest vinden om iets te unlocken.![]()
Een easter egg (Nederlands: paasei) is een grap of een verborgen boodschap die in een computerprogramma, een film, een website, een computerspel, een dvd, een cd (hidden track), een plaatje of een boek verwerkt is. Net als echte paaseieren zitten deze snufjes verborgen en moet ernaar gezocht worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan? Ik snap er niets van. Als ik het google kom ik uit op Konami Easter eggs, maar ik vind nergens een verklaring wat dat nu precies inhoudt. Wel vond ik een pagina over dat spel, Utopia, waarin je blijkbaar van die eieren moest vinden om iets te unlocken.
Programmeurs brengen voor hun eigen gemak soms wat codes aan die gebruikt worden tijdens het ontwikkelen van een programma. De gebruiker weet daar meestal niets van, en in de uiteindelijke versie worden zulke codes meestal weggelaten. Maar soms vinden programmeurs het leuk om iets grappigs in hun programma achter te laten. Vaak moet een hele reeks handelingen in precies de juiste volgorde verricht worden om de easter egg te zien te krijgen.
Voorbeeld: Typ "do a barrel roll" maar eens in de zoekbalk van google..
![]()
![]()
Hey digikenners onder ons, werkt HFSExplorer onder alle omstandigheden voor het kopieeren van bestanden op een MAC-geformatteerde externe harde schijf, naar een Windows machine??Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Nou ja, het is dus in ieder geval zoiets als in dat topic al wordt aangehaald, in die film met Sandra, getiteld 'the Net', waar het teken π ook zo'n verborgen boodschap herbergt.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik draai mn tablet de andere kant op zie ik 2 rondjesRemember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Wel frappant dat die goorbak ineens hier komt antwoorden.
3,14.......... was het toch?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou ja, het is dus in ieder geval zoiets als in dat topic al wordt aangehaald, in die film met Sandra, getiteld 'the Net', waar het teken π ook zo'n verborgen boodschap herbergt.![]()
Kwartat!
weet ik veelquote:Op zondag 22 juni 2014 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
Hey digikenners onder ons, werkt HFSExplorer onder alle omstandigheden voor het kopieeren van bestanden op een MAC-geformatteerde externe harde schijf, naar een Windows machine??andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
pixel neukertje.. een blackholletjequote:Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef ElizabethR het volgende:
Wel frappant dat die goorbak ineens hier komt antwoorden.![]()
Ge zait ginne digikennert treetrut, dus da was gansch nie aan u gericht, zunne!!quote:Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Mjah.... waarschijnlijkerwijswel.quote:Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
heb de kleur veranderdandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
nee gewoon settings rechtsbovenaan en dan <<Postkleur eigen post>>quote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hard lopen zeiken bij kleurtjes commissie?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ja en iedereen is weer normaal ... Geloof je het zelf ?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee gewoon settings rechtsbovenaan en dan <<Postkleur eigen post>>![]()
fingers crossedandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik kreeg honger.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door chufi op 22-06-2014 17:21:27 ]![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:55 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg honger.....jezus dat ziet er uit alsof je het al een keer gegeten hebt en weer uitgekotstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar smakelijk eten![]()
![]()
Dat was het zeker ... Tis me wel eens slechter gelukt... Ik ga wat over is gewoon in vriezen voor later of zo...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
![]()
Balkonandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Nee, dat niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....zolang je geen 50 Euro op Korea hebt ingezet....
En dan nog is het maar geld...
Maar ik heb een zwak voor Aziatische landen.![]()
Dan heb je het zwaar dit WK.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik heb een zwak voor Aziatische landen.![]()
Alleen als ik er denk dat er een Aziatisch land speelt, zoals nu.quote:
Verder volg ik het niet heel intensief...
Maar vooral Japanners zijn zo enorm grappig wegens hun onderdanigheid/gedienstigheid...![]()
Japan en Z-Korea doen het beiden erg slecht....en iets zegt me dat Iran, dan weer geen favoriet Aziatisch land van je is....just a hunch.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als ik er denk dat er een Aziatisch land speelt, zoals nu.
Verder volg ik het niet heel intensief...
Maar vooral Japanners zijn zo enorm grappig wegens hun onderdanigheid/gedienstigheid...![]()
Iran is voor mij zelfs geen Azië, ik heb niks met moslim landen.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Japan en Z-Korea doen het beiden erg slecht....en iets zegt me dat Iran, dan weer geen favoriet Aziatisch land van je is....just a hunch.
Ik kan het daarentegen prima vinden met Japanners, Chinezen, Thai, Indonesiërs en aanverwante artikelen. Mits niet moslim...![]()
Wat ben jij gezeglijkquote:Op zondag 22 juni 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moest me toch (af)melden hier?
En waar was jij eigenlijk sinds gisteravond?![]()
Ik wist niet dat ik ook meldplicht had, maar ik heb vandaag geen zak gedaan, een beetje in de tuin gezeten, het was een heerlijk weertje!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
I know....dat had je al eens eerder verteld, vandaar ook mijn "gokje" over Iran.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iran is voor mij zelfs geen Azië, ik heb niks met moslim landen.
Ik kan het daarentegen prima vinden met Japanners, Chinezen, Thai, Indonesiërs en aanverwante artikelen. Mits niet moslim...![]()
![]()
Ik had niet eens aan Iran gedacht...quote:Op zondag 22 juni 2014 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....dat had je al eens eerder verteld, vandaar ook mijn "gokje" over Iran.![]()
![]()
Gezeglijk; wat een heerlijk 40+ woord...quote:Op zondag 22 juni 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben jij gezeglijk![]()
Ik wist niet dat ik ook meldplicht had, maar ik heb vandaag geen zak gedaan, een beetje in de tuin gezeten, het was een heerlijk weertje!
En nee, je had geen meldplicht, maar je was wel degene die gisteren liep te miepen waar iedereen was, terwijl je zelf ook net aan komt kakken...![]()
Deisyy was het Nederlands team aan het aanmoedigen!quote:Op zondag 22 juni 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
En waar was jij eigenlijk sinds gisteravond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meldtquote:Op zondag 22 juni 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezeglijk; wat een heerlijk 40+ woord...
En nee, je had geen meldplicht, maar je was wel degene die gisteren liep te miepen waar iedereen was, terwijl je zelf ook net aan komt kakken...
Ik vind het een fijn woord, gezeglijk, ik hou er ook van als mensen gezeglijk zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezeglijk; wat een heerlijk 40+ woord...
En nee, je had geen meldplicht, maar je was wel degene die gisteren liep te miepen waar iedereen was, terwijl je zelf ook net aan komt kakken...En ik moet toegeven dat ik de laatste tijd steeds meer 40+-woorden gebruik.
En ik miep niet, maar ineens was iedereen weg en zat ik in mijn uppie te kletsen hier en dat staat zo zielig.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy was het Nederlands team aan het aanmoedigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy was het Nederlands team aan het aanmoedigen!
Geweldige gif!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan wil ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om me af te melden voor morgenavond.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Lol, ik meld me ook weer afquote:Op zondag 22 juni 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
En dan wil ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om me af te melden voor morgenavond.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat woord soberso ooit gebruikt hebt.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een fijn woord, gezeglijk, ik hou er ook van als mensen gezeglijk zijnEn ik moet toegeven dat ik de laatste tijd steeds meer 40+-woorden gebruik.
En ik miep niet, maar ineens was iedereen weg en zat ik in mijn uppie te kletsen hier en dat staat zo zielig.
En nu miep je weer...![]()
![]()
Ik miep nooitquote:Op zondag 22 juni 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat woord soberso ooit gebruikt hebt.
En nu miep je weer...
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik heb een zwak voor Aziatische landen.
[ Bericht 18% gewijzigd door Treehut362 op 22-06-2014 22:56:43 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
dan meld ik me hierbij officieel af voor vandaagandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik mis nog wel het officiele afmeld-formulier ..quote:Op zondag 22 juni 2014 22:57 schreef Treehut362 het volgende:
dan meld ik me hierbij officieel af voor vandaag![]()
![]()
Zo schijnt het ook te werken ..quote:Op zondag 22 juni 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mis nog wel het officiele afmeld-formulier ..![]()
![]()
![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
nee dat is van Miley Cyrus d'r twitterquote:Op maandag 23 juni 2014 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
even raden...
Je bent lid van de http://www.zonnebloem.nl/(...)pqlfmcGUWf7Wc3_D_BwE ??
naar aanleiding van <<Miley Cyrus in de Ziggo Dome>>andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Wie of wat is Miley Cyrus?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee dat is van Miley Cyrus d'r twitter
Is dat iets van Cyprus?![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)nde-Ziggo-Dome.dhtmlquote:Op maandag 23 juni 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie of wat is Miley Cyrus?
Is dat iets van Cyprus?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
ow... en waarom een zonnebloem?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee dat is van Miley Cyrus d'r twitter
naar aanleiding van <<Miley Cyrus in de Ziggo Dome>>![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
neh... laat maar danquote:Op maandag 23 juni 2014 13:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat moet je haar vragen.
https://twitter.com/MileyCyrus![]()
![]()
Wat is een Miley Cyrus?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie of wat is Miley Cyrus?
Is dat iets van Cyprus?
Zij met die tong![]()
Disney-channel
Hannah Montana is een Amerikaanse komedieserie gecreëerd door Michael Poryes, Richard Correll en Barry O'Brien en uitgezonden op Disney Channel. De serie was gemaakt voor kinderen tussen de 7 en 17 jaar. Het eerste seizoen werd vanaf 17 mei 2008 in Nederland uitgezonden door Disney XD en Disney Channel in een Nederlandse nasynchronisatie. Dat seizoen werd vanaf 20 juni 2009 opnieuw uitgezonden met ondertiteling, omdat de nagesynchroniseerde grappen niet begrepen werden. Het laatste seizoen kreeg een nieuwe naam: Hannah Montana Forever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is een Miley Cyrus?
Zij met die tong![]()
[ afbeelding ]![]()
Ziet er niet uit alsof ik iets gemist heb.![]()
![]()
Ik zag dat Disney-channel op de fitness-club.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Tenzij je pedo bent...quote:Op maandag 23 juni 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.![]()
Ziet er niet uit alsof ik iets gemist heb.![]()
![]()
Dat soort gestreepte broeken had ik vroeger een kast vol van....iets minder brede strepen trouwens.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tenzij je pedo bent...
[ afbeelding ]
Is ze nog minderjarig?![]()
Nee, ze is 21, maar is een voormalig kindsterretje uit de Disney hoek.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort gestreepte broeken had ik vroeger een kast vol van....iets minder brede strepen trouwens.
Is ze nog minderjarig?
Ze weet zich alleen geen raad met alle aandacht en doet rare dingen, net als generatiegenoot Bieber...![]()
Miley Ray Cyrus, geboren als Destiny Hope Cyrus, (Nashville (Tennessee), 23 november 1992)quote:Op maandag 23 juni 2014 13:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort gestreepte broeken had ik vroeger een kast vol van....iets minder brede strepen trouwens.
Is ze nog minderjarig?
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik heb dochters van vrienden die ouder zijn....dat is toch écht een stukje te jong.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze is 21, maar is een voormalig kindsterretje uit de Disney hoek.
Ze weet zich alleen geen raad met alle aandacht en doet rare dingen, net als generatiegenoot Bieber...
Gelukkig deed ik nooit rare dingen op die leeftijd....![]()
![]()
Ik dacht dat jij kindloos was...quote:Op maandag 23 juni 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb dochters van vrienden die ouder zijn....![]()
en toen kon het plastic nog gewoon bij de afval
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Klinkt als een sigarettenmerk.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:36 schreef Deisyy het volgende:
Zoals Treehut al zei heette/was Miley een paar jaartjes geleden nog Hannah Montana.![]()
Hoe weet jij al dat soort shit?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:36 schreef Deisyy het volgende:
Zoals Treehut al zei heette/was Miley een paar jaartjes geleden nog Hannah Montana.
[ afbeelding ]![]()
Mooi meisje trouwens![]()
![]()
Kinderen hebben heeft soms zn voordelenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe weet jij al dat soort shit?![]()
Mooi meisje trouwens![]()
Dan kunnen ze je dat soort dingen vertellen bedoel je?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen hebben heeft soms zn voordelen
Mja... als je daar op zit te wachtenik hoop toch dat het nog meer leuke kanten heeft...
![]()
Je kunt ze verkopen.....of aan het circus meegeven....ook een paar voordeeltjes die wij niet hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je dat soort dingen vertellen bedoel je?
Mja... als je daar op zit te wachtenik hoop toch dat het nog meer leuke kanten heeft...
![]()
of uithuwelijken tegen een redelijk bedragquote:Op maandag 23 juni 2014 15:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt ze verkopen.....of aan het circus meegeven....ook een paar voordeeltjes die wij niet hebben.![]()
![]()
Moet het wel een meisje zijn.....als het een jongetje is, dan kost het je geld.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
of uithuwelijken tegen een redelijk bedrag![]()
Overigens zou er meer uitgehuwelijkt moeten worden....dat scheelt een hoop scheidingen en zielige kindertjes die in een 1-ouder gezin opgroeien.![]()
![]()
Omdat Hannah Montana een tv-serie was waar mijn dochter naar keek.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe weet jij al dat soort shit?![]()
Mooi meisje trouwens
Ja, ik vond haar ook een mooi meisje en dat is ze nu nog steeds al takelt ze zich nu af en toe nogal toe.
Ik heb het geprobeerd, maar ik kreeg er geen cent voor, maar moest er zelfs op toeleggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt ze verkopen.....of aan het circus meegeven....ook een paar voordeeltjes die wij niet hebben.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Voor Sas, een iets betere foto van Zoey, maar ze was druk vanmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:59 schreef Soury het volgende:
Voor Sas, een iets betere foto van Zoey, maar ze was druk vanmiddag.
[ afbeelding ]Leuk hondje, heb je ratten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja een sjiewawwa komt met deze wolbol mee.quote:Iedereen is een kutlultrut
Niet overal hoor, er zijn ook landen waar de vrouw juist een bruidsschat moet hebbenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet het wel een meisje zijn.....als het een jongetje is, dan kost het je geld.![]()
Overigens zou er meer uitgehuwelijkt moeten worden....dat scheelt een hoop scheidingen en zielige kindertjes die in een 1-ouder gezin opgroeien.![]()
![]()
ah......quote:Op maandag 23 juni 2014 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een sjiewawwa komt met deze wolbol mee.![]()
Slijmen bij Yvonnequote:Op maandag 23 juni 2014 18:18 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog steeds een pimp-abo. En geen enkel idee van wie ik het kreeg.
Ik zie net dat mijn pimp-abo vandaag verlopen is. Heb ik al een paar jaar, maar ik merk geen enkel verschil met of zonder moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:18 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog steeds een pimp-abo. En geen enkel idee van wie ik het kreeg.![]()
![]()
Je moet ook notes oplopen en dan uitvogelen wie ze gaf en waarom.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie net dat mijn pimp-abo vandaag verlopen is. Heb ik al een paar jaar, maar ik merk geen enkel verschil met of zonder moet ik zeggen.![]()
Die 9 notes ken ik ondertussen uit m'n hoofd, maar verder?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet ook notes oplopen en dan uitvogelen wie ze gaf en waarom.![]()
Heb jij het ondertussen al aangedurfd om je 370 notes in te kijken?![]()
Nou ik word een beetje nerveus van dat beestje, het is een mannetje en denk dat hij de baas en 1 meter groot is. Die jat ook elke keer het botje van Zoey als ze even weglooptquote:![]()
Er liggen er maar drie op de vloerIedereen is een kutlultrut
Flink trollen dan zodat je nieuwe notes vergaart.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die 9 notes ken ik ondertussen uit m'n hoofd, maar verder?![]()
Heb jij het ondertussen al aangedurfd om je 370 notes in te kijken?
Nee, ik durf echt niet te kijken.
Kijkt men hier trouwens niet naar het voetbal?![]()
Ik vind het wel geinige beestjesquote:Op maandag 23 juni 2014 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik word een beetje nerveus van dat beestje, het is een mannetje en denk dat hij de baas en 1 meter groot is. Die jat ook elke keer het botje van Zoey als ze even wegloopt![]()
Er liggen er maar drie op de vloer![]()
![]()
Het staat aan op d achtergrond, maar ik kijk niet écht eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 18:24 schreef Disana het volgende:
Kijkt men hier trouwens niet naar het voetbal?![]()
![]()
Ik troll me een ongeluk, maar als men je een beetje kent, dan geeft men opeens amper meer notes.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Flink trollen dan zodat je nieuwe notes vergaart.
Nee, ik durf echt niet te kijken.
Kijkt men hier trouwens niet naar het voetbal?
Waar ben je bang voor btw? Die notes eten je echt niet op.![]()
Voetbal staat aan op de achtergrond. Met Duits commentaar uiteraard.![]()
Het schijnt ook geen belangrijke wedstrijd te zijn. Hoorde ik van remlof.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Het staat aan op d achtergrond, maar ik kijk niet écht eigenlijk![]()
Ik wil dat ook wel even al is het maar om mijn notes te lezen, al weet/wist ik de meeste wel.quote:
Maar het is inmiddels lang geleden. Wel cossers die op de tr knop rammen, maar dat schuimpjes gedrag snap ik wel
Ik heb geen flauw idee om heel eerlijk te zijn...quote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het schijnt ook geen belangrijke wedstrijd te zijn. Hoorde ik van remlof.![]()
Jij en trollen? Haquote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik troll me een ongeluk, maar als men je een beetje kent, dan geeft men opeens amper meer notes.
Waar ben je bang voor btw? Die notes eten je echt niet op.![]()
Voetbal staat aan op de achtergrond. Met Duits commentaar uiteraard.![]()
Ik wil me niet druk gaan maken om wat er staat.
Vanwaar Duits commentaar? Is dat leuker?![]()
Is het ook niet. Ik kijk ook niet. Sommige zijn zo nerveusquote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het schijnt ook geen belangrijke wedstrijd te zijn. Hoorde ik van remlof.
Jij weet die COSsers goed op te fokken. Ik moet daar wel om lachen.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel even al is het maar om mijn notes te lezen, al weet/wist ik de meeste wel.
Maar het is inmiddels lang geleden. Wel cossers die op de tr knop rammen, maar dat schuimpjes gedrag snap ik wel![]()
Ik ook niet hoor. Heb nog geen wedstrijd gezien, hoor het geschreeuw vanzelf wel als het raak is.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee om heel eerlijk te zijn...![]()
Gert werd er een beetje gek vanquote:Op maandag 23 juni 2014 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij weet die COSsers goed op te fokken. Ik moet daar wel om lachen.
Soms is het Nederlands commentaar niet om aan te horen ..quote:Op maandag 23 juni 2014 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij en trollen? Ha![]()
Hoe dan. Schreeuwen, domme opmerkingen?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is het Nederlands commentaar niet om aan te horen ..![]()
Mwhah, gek van de tr's en ja dusquote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft ie je gemaand liever tegen ze te doen?Iedereen is een kutlultrut
Je bent 40+....je hoeft je nergens meer druk om te maken.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij en trollen? Ha![]()
Grijp je kans nu het nog kan en deel het met ons, dan helpen wij je wel door deze moeilijke periode heen!![]()
Ik kijk altijd op Duitsland. Nederlandse commentatoren zijn bedroevend slecht.![]()
Nah.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent 40+....je hoeft je nergens meer druk om te maken.![]()
Grijp je kans nu het nog kan en deel het met ons, dan helpen wij je wel door deze moeilijke periode heen!![]()
Ik kijk altijd op Duitsland. Nederlandse commentatoren zijn bedroevend slecht.
Dat zegt chufi ook. Ik heb er geen verstand van maar ik geloof jullie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: